-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Να προσθέσω και εγώ 2 απορίες!- Οι διακόπτες για τα ηλ. παραθυρα είναι δίπλα απο το USB μπροστά απο τον λεβιέ ταχυτήτων?
- Η κόρνα είναι στο τιμόνι? (Δεν θα έπρεπε να έχει το σημαδάκι σαν 'τρομπέτα' εκεί που πατάει το χέρι?)
Οι διακόπτες για τα ηλ. παράθυρα είναι πάνω από το USB.Η κόρνα είναι στο τιμόνι και ας μην έχει σηματάκι... πλέον(νομίζω) ότι σε όλα τα Renault δεν έχει σηματάκι της κόρνας στα τιμόνια.
-
-
Και έκδοση Gordini για το Wind σύμφωνα με το autotriti:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /96847.asp
Θα παρουσιστεί με το Megane RS Gordini στα τέλη του χρόνου.
Στο άρθρο επίσης αναφέρει ότι δεν αποκλείεται να δούμε έκδοση Wind RS. -
Renault Wind Roadster 12 Second Strip
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/08/renault-wind-roadster-12-second-strip.html -
Στο τελευταίο Autobild έχει συγκριτικό του Renault Wind με το Fiat 500 C και τα σχόλια είναι ιδιαίτερα κολακευτικά για το Wind, αφού μιλάει για άμεσο τιμόνι, ζωηρή οδική συμπεριφορά, πολύ καλό πάτημα απο στροφή σε στροφή...
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
- Η κόρνα είναι στο τιμόνι? (Δεν θα έπρεπε να έχει το σημαδάκι σαν 'τρομπέτα' εκεί που πατάει το χέρι?)
Η κόρνα είναι στο τιμόνι και ας μην έχει σηματάκι... πλέον(νομίζω) ότι σε όλα τα Renault δεν έχει σηματάκι της κόρνας στα τιμόνια.
Δυστυχώς η κόρνα -σύμφωνα με το Autobild- είναι στο λεβιέ με τα φλας και όχι στο τιμόνι. (Δεν θυμάμαι στο Twingo GT που έχω οδηγήσει που είναι).
Οι γάλλοι κάποτε έστω και αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να τις αλλάξουν επιτέλους! Δεν έβγαλαν την 'ρετροποίηση' του Renault 30 ούτε της Citroen CX! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
- Η κόρνα είναι στο τιμόνι? (Δεν θα έπρεπε να έχει το σημαδάκι σαν 'τρομπέτα' εκεί που πατάει το χέρι?)
Η κόρνα είναι στο τιμόνι και ας μην έχει σηματάκι... πλέον(νομίζω) ότι σε όλα τα Renault δεν έχει σηματάκι της κόρνας στα τιμόνια.
Δυστυχώς η κόρνα -σύμφωνα με το Autobild- είναι στο λεβιέ με τα φλας και όχι στο τιμόνι. (Δεν θυμάμαι στο Twingo GT που έχω οδηγήσει που είναι).
Οι γάλλοι κάποτε έστω και αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να τις αλλάξουν επιτέλους! Δεν έβγαλαν την 'ρετροποίηση' του Renault 30 ούτε της Citroen CX!Στο λεβιέ των φλας είναι και στο Twingo.
-
Τον Οκτώβριο αναμένεται το Wind στην Ελλάδα
Mε συνολικό μήκος 3,83 μέτρων, το Wind θα αποτελέσει το πιο μικρό σε διαστάσεις αλλά και πιο προσιτό κάμπριο της Renault. Καινοτομία αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο αναδιπλώνεται η ενός τμήματος οροφή σε 12 δευτερόλεπτα. Για την ακρίβεια, αυτή περιστρέφεται προς το χώρο αποσκευών,ο όγκος του οποίου είναι 270 λίτρα. Κάτω από το καπό του συναντάμε δύο σύνολα βενζίνης. Αρχικό είναι ένα μοτέρ 1,2 λίτρων με τούρμπο, που αποδίδει 100 ίππους και ακολουθεί ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων με 133 άλογα.
Γιατί να το αγοράσετε...
Γιατί είναι πολύ νεανικό και πραγματικά ξεχωριστό σχεδιαστικά.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/wind.html -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
- Η κόρνα είναι στο τιμόνι? (Δεν θα έπρεπε να έχει το σημαδάκι σαν 'τρομπέτα' εκεί που πατάει το χέρι?)
Η κόρνα είναι στο τιμόνι και ας μην έχει σηματάκι... πλέον(νομίζω) ότι σε όλα τα Renault δεν έχει σηματάκι της κόρνας στα τιμόνια.
Δυστυχώς η κόρνα -σύμφωνα με το Autobild- είναι στο λεβιέ με τα φλας και όχι στο τιμόνι. (Δεν θυμάμαι στο Twingo GT που έχω οδηγήσει που είναι).
Οι γάλλοι κάποτε έστω και αυτές τις λεπτομέρειες πρέπει να τις αλλάξουν επιτέλους! Δεν έβγαλαν την 'ρετροποίηση' του Renault 30 ούτε της Citroen CX!Μέχρι τώρα είχα δύο αυτοκίνητα στη ζωή μου: Κλιο Ι και 306, συνεπώς η κόρνα όπουδήποτε αλλού εκτός του αριστερού μοχλοδιακόπτη μου μοιάζει...εξωγήινη!
Παρατηρώ πάντως οτι το εσωτερικό του δεν έχει κεντρικούς αεραγωγους (συζητήθηκε στην προηγούμενη σελίδα πριν...2 μήνες!). Ούτε το Κλιο Ι είχε στις φθηνές εκδόσεις του RN και πρέπει να πω οτι δεν μου φαίνονται ιδιαίτερα χρήσιμοι, ειδικά σε στενές καμπίνες. Αντίθετα με ενοχλεί να με χτυπάει ο αέρας - στο 306 τους κλείνω και στέλνω τον αέρα μόνο από τα πλάγια
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Τον Οκτώβριο αναμένεται το Wind στην Ελλάδα
Mε συνολικό μήκος 3,83 μέτρων, το Wind θα αποτελέσει το πιο μικρό σε διαστάσεις αλλά και πιο προσιτό κάμπριο της Renault. Καινοτομία αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο αναδιπλώνεται η ενός τμήματος οροφή σε 12 δευτερόλεπτα. Για την ακρίβεια, αυτή περιστρέφεται προς το χώρο αποσκευών,ο όγκος του οποίου είναι 270 λίτρα. Κάτω από το καπό του συναντάμε δύο σύνολα βενζίνης. Αρχικό είναι ένα μοτέρ 1,2 λίτρων με τούρμπο, που αποδίδει 100 ίππους και ακολουθεί ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων με 133 άλογα.
Γιατί να το αγοράσετε...
Γιατί είναι πολύ νεανικό και πραγματικά ξεχωριστό σχεδιαστικά.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/wind.htmlΚαλά σ' αυτό το χρώμα στην φωτογραφία του άρθρου είναι
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Καλά σ' αυτό το χρώμα στην φωτογραφία του άρθρου είναιΕπί MAVA εποχής κάτι πρέπει να είχαν με τα μεταλικά κόκκινα (ιδίως στα βυσσινί) χρώματα. Στο Megane coupe μου στο βυσσινί σχεδόν ούτε με παραγγελία (Καναδυο σε όλη την Ελλάδα να κυκλοφόρησαν με 5μηνη αναμονή μετά απο παραγγελία απ' ότι μου είχε πει κάποιος). Λίγα χρόνια πριν στο προηγούμενο Twingo μέχρι και πράσινο είχαν αλλά για (σκουρο) κόκκινο ούτε λόγος. Σε Laguna με φίλο ... μόνο σε μαυρο και γκρι (Λίγο καιρό μετά η Mava τελείωσε!).
Το Wind για εμένα ...
(Αν έχουν κρατήσει την ποιότητα του μεταλλικού μαυρου απο το Megane του 2000 που είχε, το μόνο που έχω να πω ... αψεγάδιαστο. Με βούρτσες και σκόνες αλλά ούτε ένα θάμπωμα, μια σκιά, τίποτα. Κάποια σημάδια απο πετραδάκια μπροστά είχα μόνο!) -
Τα νέα για το Wind και την ελληνική αγορά δεν είναι καλά! Κατά 99% δεν θα εισαχθεί!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα νέα για το Wind και την ελληνική αγορά δεν είναι καλά! Κατά 99% δεν θα εισαχθεί!Αν είδαν πωλήσεις στην Ελλάδα των Tigra, Copen, λοιπών supermini CC πλην 207cc κλπ, μεταξύ μας έως και λογικό το βρίσκω! Εδώ που τα λέμε το κλειστό και φτηνότερο Twingo (πολύ περισσότερο δε το 1,6 RS) δεν 'προχωράει' πόσο μάλλον κάτι 2θέσιο, με τα ίδια τεχνικά αλλά και αρκετά ακριβότερο.
Παρόλ' αυτά είναι αξιολάτρευτο! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα νέα για το Wind και την ελληνική αγορά δεν είναι καλά! Κατά 99% δεν θα εισαχθεί!Κρίμα.
-
-
Vengas γιατί δυσανασχετείς.Μια χαρά αυτοκίνητο είναι πολύ νεανικό και όμορφο και είναι φυσιολογικό σε ένα μέλλοντα αγοραστή του να προκαλέι θλίψη το γεγονός.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα νέα για το Wind και την ελληνική αγορά δεν είναι καλά! Κατά 99% δεν θα εισαχθεί!Τον Οκτώβριο αναμένεται το Wind στην Ελλάδα
Mε συνολικό μήκος 3,83 μέτρων, το Wind θα αποτελέσει το πιο μικρό σε διαστάσεις αλλά και πιο προσιτό κάμπριο της Renault. Καινοτομία αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο αναδιπλώνεται η ενός τμήματος οροφή σε 12 δευτερόλεπτα. Για την ακρίβεια, αυτή περιστρέφεται προς το χώρο αποσκευών,ο όγκος του οποίου είναι 270 λίτρα. Κάτω από το καπό του συναντάμε δύο σύνολα βενζίνης. Αρχικό είναι ένα μοτέρ 1,2 λίτρων με τούρμπο, που αποδίδει 100 ίππους και ακολουθεί ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων με 133 άλογα.
Γιατί να το αγοράσετε...
Γιατί είναι πολύ νεανικό και πραγματικά ξεχωριστό σχεδιαστικά.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/wind.htmlόντως θα είναι κρίμα εάν δεν εισαχθεί. πάντως το auto trith ανέφερε ότι θα εισαχθεί Οκτώβριο.
-
κριμα που δεν το φερνουνε.. αν κανανε καλη δουλεια, θα μπορύσαν να γεμισουν ολη την Κρητη με δαυτα, που τωρα ειναι γεματη απο micra cc/colt cc νοικιαρικα και tigra ιδιωτων..
φυσικα μια 200αρα κομματια το χρονο δεν ειναι πολλα, αλλα ετσι και αλλιως ειναι fashion item που ουτως η αλλως δεν πουλανε πολυ.. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Vengas γιατί δυσανασχετείς.Μια χαρά αυτοκίνητο είναι πολύ νεανικό και όμορφο και είναι φυσιολογικό σε ένα μέλλοντα αγοραστή του να προκαλέι θλίψη το γεγονός.οχι, σε μπέρδεψα, και γω το βρισκω πανεμορφο και απορω που δε θα ερθει
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Τα νέα για το Wind και την ελληνική αγορά δεν είναι καλά! Κατά 99% δεν θα εισαχθεί!...και το περιμενα πως κ πως
Renault Wind