-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Aμα οι μεζέδες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν 3 Euro..... Ναι θα πάει.Ξανά +1. Όπως ακριβώς είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν 4.5 ευρώ τον καφέ!
-
το κράτος φταίει γιατί δεν εφαρμόζει τρόπους ελέγχου των λαθραίων ποσοτήτων...είναι απορίας άξιο πως καταφέρνουν, οι βενζινάδες, να ρίχνουν στην αγορά λαθραίο καύσιμο από τις τρεις- τέσσερις όλες κιόλες πηγές που είναι τα διυλιστήρια στη χώρα.
ο εύκολος τρόπος είναι να βάλει πλαφόν, πράγμα που αντιβαίνει τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς που σκοπό έχει μέσω του ανταγωνισμού να ελαχιστοποιεί τις τιμές υπέρ του καταναλωτή.
δηλαδή γιατί δεν βάζει πλαφόν στις τιμές των δωματίων και διαμορφώνονται οι τιμές ανάλογα με τη σαιζόν και την ζήτηση...ή στις τιμές των κουρείων που βάζουν καπέλο τις γιορτές...ή στις τιμές των αμνοεριφίων το Πάσχα?
επειδή υπέρ πάντων το πολιτικό κόστος, γιαυτό αναβάλλεται επ αόριστον η εφαρμογή ελεγκτικού μηχανισμού στα κόμματα,στα καύσιμα, στα φάρμακα, στα όπλα, στα πανεπιστήμια, στα νοσοκομεία, στην εκκλησία, στο εμπόριο, στους ΟΤΑ, στις ΠΑΕ, στις ΔΕΚΟ κλπ κλπ
και μην νομίζετε ότι είναι αποκλειστικότητα των ελλήνων η συμπεριφορά του ' τσιμπάω την τιμή '....και οι βόρειοι αν δεν υπήρχε ελεγκτικός μηχανισμός τα ίδια θα έκαναν...
εδώ λάδωναν όλο τον κόσμο για να κλείνουν παράνομα συμφωνίες (siemens, man κοκ) στο 'τσίμπημα' θα κολούσαν??? -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
το κράτος φταίει...Ποιος είναι αυτός ο κύριος 'Κράτος'; Μικρό όνομα δεν έχει;
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
το κράτος φταίει...
Ποιος είναι αυτός ο κύριος 'Κράτος'; Μικρό όνομα δεν έχει;
κολλητος του 'κανενα' πρωθυπουργου που διαλέγουμε συσωμοι ολοι σε κάθε γκαλοπ και πρώτος ξάδερφος του ΔΞ/ΔΑ που αντιπροσωπεύει την δύναμη της γνώμης που έχουμε ως κοινωνία....
-
O νόμος λέει ότι τα επιταγμένα οχήματα πρέπει να σε καλή κατάσταση στην διάθεση του Κράτους. Συνεπώς, αν οι ιδιοκτήτες τυος αρνηθούν να τα δουλέψουν, θα πρέπει δυστυχώς το Κράτος να στείλει οδηγούς (πιθανον στρατεύσιμους) για να εξασφαλίσουν την ομαλότητα.
Βέβαια όταν θα πούν στον ιδιοκτήτη φέρε τα κλειδιά, εκεί να δούμε πως θα αντιδράσει ή θα συνεχίσει τις αερολογίες -
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...Και κόκκινο χαλί να τους βάλουμε, έτσι όπως είμαστε ούτε ζωγραφιστούς δεν μας θέλουν. Αυτοί ζουν τώρα τη δική τους αναγέννηση.
-
7:20 το πρωι ημουην στο λεωφορειο και κατεβαινα την Γαλατσιου. Στα δυο βενζιναδικα που εχει ενα JetOil Και ενα Shell γινοταν πανικος. Δεξια λωριδα δεν υπηρχε. Εγω ημουν στο λεωφορειο που ηταν μονο με καθιστους επιβατες δλδ 36 ατομα:yahoo:
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
Και κόκκινο χαλί να τους βάλουμε, έτσι όπως είμαστε ούτε ζωγραφιστούς δεν μας θέλουν. Αυτοί ζουν τώρα τη δική τους αναγέννηση.
Eδώ ρε δεν καταδέχονται πια να μας έχουν στην κόκκινη βίβλο, πλάκα μας κάνετε?
Παρεπιπτόντως, το νου σας παίδες, το τι αέρας μπαίνει αυτές τις μέρες στα ντεπόζιτα δε λέγεται. Πήγα χτες να βάλω βενζίνη στη μηχανή και επειδή ήταν οι υπάλληλοι πηγμένοι είπα 'άσε θα βάλω εγώ'. Μου έδωσε τη μάνικα και κάθε φορά που πήγαινα να πατήσω τη σκανδάλη πάνω από την πρώτη σκάλα (την πιο αργή ροή δλδ) άρχιζε να 'κλωτσάει' και να 'βήχει'. Χρησιμοποιήστε σαν πρόφαση οτι έχει πρόβλημα το αμάξι και οτι πρέπει να του βάζετε στην πρώτη σκάλα καύσιμο και απαιτήστε το. Αλλιως αερα θα γεμίσετε.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
Προς τι ο γέλως εν τω δαπέδω; Δεν σε ανησυχεί το γεγονός ότι ο μηχανισμός που έχει (σωστά) θεσπίσει το κράτος για να προστατεύσει τους πολίτες τους σε έκτακτες καταστάσεις, δεν είναι ούτε στην πράξη εφαρμοστέος ούτε σεβαστός από ιδιοκτήτες και κρατικούς υπαλλήλους; Εμένα με ανησυχεί πολύ, αλλά δυστυχώς είναι ένα ακόμα δείγμα ότι δεν είμαστε ούτε μπου..έλο (εκεί υπάρχει ωράριο λειτουργίας, τηρείται σειρά προτεραιότητας, οι υπάλληλοι ξέρουν τη δουλειά τους και ...τα φώτα λειτουργούν σωστά!).
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
...δεν είμαστε ούτε μπου..έλο (εκεί υπάρχει ωράριο λειτουργίας, τηρείται σειρά προτεραιότητας, οι υπάλληλοι ξέρουν τη δουλειά τους και ...τα φώτα λειτουργούν σωστά!). -
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Επίσης, ο νόμος λέει ότι ο ιδιοκτήτης-οδηγός είναι επίστρατος και υποχρεούται να υπακούει στις εντολές της Νομαρχίας. Άρα, τυπικά, έχει ποινικές ευθύνες αν αφήσει τα κλειδιά και εξαφανιστεί. Στην πράξη, το γνωστό ανεκδιήγητο Ελλαδιστάν δεν μπορεί-δεν θέλει ούτε να διώξει ποινικά τους ανυπάκουους ιδιοκτήτες ούτε να τους χρησιμοποιήσει, όπως έχει υποχρέωση να κάνει με κάθε τι που επιτάσσει. Όπως έγινε πασιφανές κατά την πρόσφατη απεργία, οι Νομαρχίες επέδωσαν τα ΦΑΠ και μετά ...τέρμα. Σιγά μην κάτσει ο κάθε υπάλληλος της Νομαρχίας να κυνηγήσει όσους δεν παρουσιάστηκαν (αλήθεια, πού; - τα ΦΑΠ δεν καθόριζαν τόπο), να μαζέψει απαιτήσεις τροφοδοσίας πρατηρίων, να εκδόσει διαταγές κίνησης, να προωθήσει τις διαδικασίες αποζημίωσης του κράτους από τους πρατηριούχους (ή μήπως θα τους ανεφοδίαζε χωρίς να πληρώνουν μεταφορικά - πραγματικά δεν το ξέρω). Αλήθεια, οι ιδιοκτήτες - οδηγοί αποζημίωνονται για την επίταξη; Αν ναι, ποιος τους πληρώνει τόσο καιρό;
Φαντάσου δηλ. ν' αποφασίσουν να μας την πέσουν οι τούρκοι για παράδειγμα ...
Προς τι ο γέλως εν τω δαπέδω; Δεν σε ανησυχεί το γεγονός ότι ο μηχανισμός που έχει (σωστά) θεσπίσει το κράτος για να προστατεύσει τους πολίτες τους σε έκτακτες καταστάσεις, δεν είναι ούτε στην πράξη εφαρμοστέος ούτε σεβαστός από ιδιοκτήτες και κρατικούς υπαλλήλους; Εμένα με ανησυχεί πολύ, αλλά δυστυχώς είναι ένα ακόμα δείγμα ότι δεν είμαστε ούτε μπου..έλο (εκεί υπάρχει ωράριο λειτουργίας, τηρείται σειρά προτεραιότητας, οι υπάλληλοι ξέρουν τη δουλειά τους και ...τα φώτα λειτουργούν σωστά!).
Επειδή μοιραζόμαστε την ίδια ακριβώς ανησυχία, πιστεύω πως θα έπεφτε πολύ 'γέλιο', αν συνέβαινε κάτι χειρότερο στη χώρα, από το ν' ασχολείται με 'πλαφόν' και 'ελεύθερες αγορές'... Αλλά η παραλυσία του κράτους δεν είναι και κάτι καινούριο, ούτως ή άλλως
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Παρεπιπτόντως, το νου σας παίδες, το τι αέρας μπαίνει αυτές τις μέρες στα ντεπόζιτα δε λέγεται. Πήγα χτες να βάλω βενζίνη στη μηχανή και επειδή ήταν οι υπάλληλοι πηγμένοι είπα 'άσε θα βάλω εγώ'. Μου έδωσε τη μάνικα και κάθε φορά που πήγαινα να πατήσω τη σκανδάλη πάνω από την πρώτη σκάλα (την πιο αργή ροή δλδ) άρχιζε να 'κλωτσάει' και να 'βήχει'. Χρησιμοποιήστε σαν πρόφαση οτι έχει πρόβλημα το αμάξι και οτι πρέπει να του βάζετε στην πρώτη σκάλα καύσιμο και απαιτήστε το. Αλλιως αερα θα γεμίσετε.
Μα είναι αυτό δυνατόν??!!!! Κλέβουν με αυτόν τον τρόπο?
Ωστε γιαυτό δεν υπάρχουν self-service πατήρια καυσίμου στην Ελλάδα; -
Παιδιά σοβαρευτείτε, αυτά είναι όλα ψέμματα. Σε λίγο θα πείτε οτι κάνουν και νοθείες στα καύσιμα.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Παιδιά σοβαρευτείτε, αυτά είναι όλα ψέμματα. Σε λίγο θα πείτε οτι κάνουν και νοθείες στα καύσιμα.ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι κανουν τετοια πραγματα στην ελλαδα?
πιπερι! -
Άντε ακόμη;
(να δοθεί κάποια σούπερ πειστική εξήγηση για το βήξιμο της μάνικας στην δεύτερη σκάλα;)Αλήθεια τι πρωτοτυπία κι αυτή. Παντού στην Ευρώπη βάζω μόνος. Εδώ με έχουν μη στάξει και μη βρέξει.
-
Ο χρήστης imago έγραψε:
Άντε ακόμη;
(να δοθεί κάποια σούπερ πειστική εξήγηση για το βήξιμο της μάνικας στην δεύτερη σκάλα;)Αλήθεια τι πρωτοτυπία κι αυτή. Παντού στην Ευρώπη βάζω μόνος. Εδώ με έχουν μη στάξει και μη βρέξει.
τι εννοεις βήξιμο στη δευτερη σκάλα?
Εγω αναλογα μπορει να βαλω και μονος αμα ειναι μακρυα το 'παιδι'! -
Ο χρήστης imago έγραψε:
Αλήθεια τι πρωτοτυπία κι αυτή. Παντού στην Ευρώπη βάζω μόνος. Εδώ με έχουν μη στάξει και μη βρέξει.
Και πάλι παραπονιέστε.
-
Νομίζω ότι αφρίζει το καύσιμο και σταματάει η μάνικα.
Στα Ελληνικά βενζινάδικα δεν πρέπει να χάνεις καύσιμο αλλά για παράδειγμα στην Αμερική στα βενζινάδικα που έχουν σύστημα που συλλέγει τους ατμούς του καυσίμου κατά τον ανεφοδιασμό, μάλλον ρουφάει το περίσσιο καύσιμο κάθε φορά που σκάει η μάνικα.
Βενζίνη ώρα μηδέν!