-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Πηγα και έβαλα 100αρα
Μετα απο 1-2 χιλιομετρα τα πραγματα έστρωσαν και τωρα παει μια χαρά, κανει καποια ανεπαισθητα κομπιάσματα
Εχω την αισθηση οτι** βρωμοκοπαει** πιο πολυ απο παλια το αυτοκινητο, (καυσαέρια) , ενδέχεται να εχει πειραχτεί ο καταλύτης ή τα υπολοιπα της παλιάς βενζίνης μας κανουν νούμερα?
Mηπως πρεπει να αλλαξεις τρομπα βενζινης?
-
Θα περιμένω λίγο ακόμα πριν συμπεράνω σιγουρα οτι για τα κομπιάσματα δεν φταιω εγώ.
Ειμαι τεράστιος τεμπελης και βαζω 2α απο τις 2500 μερικες φορές οπότε το τουτού αναγκάζεται να παιξει με 2α απο πρακτικα ρελαντί, πρόσθεσε και το air-condition και δεν ειναι και η καλύτερη συνταγή.
Εδω και 2-3 μέρες που έχω βαλει την νεα βενζίνη το οδηγώ ελάχιστα χιλιόμετρα την ημερα οπότε δεν ειμαι απόλυτα σίγουρος ακόμα οτι δεν ειναι απλα το οτι ειναι κρύο. Σε καθε περίπτωση βεβαια η διαφορα με πρίν ειναι μερα με τη νύχτα.
Μπουζί αλλαξα τελος Μαίου.
-
Μπουζοκαλώδια έχεις αλλάξει;
Καλού κακού τσέκαρε κι αυτά.
-
Πηρα τηλεφωνο στο 1520 για καταγγελια σιγουρα νοθευμενης βενζινης σε βενζιναδικο shell στη Πατρα και ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι, ουτε να στειλουν κλιμακιο για ελεγχο, ουτε να καταγραψουν τη καταγγελια μου.
Πρεπει να παρω δειγμα, να παω σε ενα ιδιωτικο χημειο και μετα αν ειναι οντως ετσι να τους κανω τη καταγγελια.
Τα θελουν ετοιμα δηλαδη.
Μαλιστα μου ειπαν οτι ακομα κι ετσι ναναι, ειναι δυσκολο να αποδειχθει γιατι μπορει λεει, να εχει φερει νορμαλ βενζινη τωρα.
Αυτοματες διαδικασιες που βοηθουν τον πολιτη.Το αυτοκινητο μου αυτη τη στιγμη ειναι στο συνεργειο λογω πυρακιων που ακουγονται 3 (και δεν ειμαι υπερβολικος ) τετραγωνα μακρυα.
Λες και θα σκασει κανει. -
Την έχω πατήσει και εγώ με την βενζίνη.
Πάντα έχω στο αμάξι ενα ενισχυτικο οκτανίων και στο περίπου βάζω όσο πιο κοντά στην αναλογία.325gr σε 70lt βενζίνης και κάτι γίνεται μπορώ να πω.
Ενας πολ/στης μου παρέδωσε πνεύμα μια φορά ενώ άλλαξα και μπουζί!
Τα νεύρα τσατάλια! -
Aγορασα ηδη ενα stp για καθαρισμο του κυκλωματος τροφοδοσιας και περιμενω να μου ερθει.
Θα βαλω και 100αρα, θα το ανοιξω λιγο και βλεπουμε. -
Άποψη φίλου βενζινά ότι τα καθαριστικά κυκλώματος δημιουργούν μεγαλύτερο πρόβλημα αφού φράζουν περισσότερο τα φίλτρα και τα μπεκ.
Γνώμη μου βάλε λιγο ενισχυτικό! 50gr.Ισα να τρέξει λίγο και πήγαινέ το σε ανοιχτή διαδρομή !
Αν βάλεις πάνω απο 20λτ βάλε ανάλογα και αν το γεμίσεις βάλτο όλο απο πρίν. -
To αυτοκινητο εχει 20k km, δεν υπαρχει κατι να φραχθει.
Κατανοω το σκεπτικο σου αλλα θα βαλω την προτινομενη δοσολογια.
Ναι, για αναμειχθει καλυτερα, θα το βαλω πριν βαλω βενζινη. -
Ο χρήστης g47 έγραψε:
Πηρα τηλεφωνο στο 1520 για καταγγελια σιγουρα νοθευμενης βενζινης **σε βενζιναδικο shell στη Πατρα **και ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι, .....Ποιό είναι το βενζινάδικο; Αν θέλεις, μου στέλενις PM.
-
Ο χρήστης Drosxo έγραψε:
Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.
Μου ειχαν κανει δωρο καποτε με μια παραγγελια λαδιων, ενα καθαριστικο της gunk http://www.gunk.com/menu_FA.asp. Απο τοτε βαζω μια φορα το χρονο, αλλα εαν προκειται για ισοπροπυλικη αλκοολη τοτε ποιος ο λογος να μην βαζουμε 100ml στο ρεζερβουαρ και να αγοραζουμε αυτα τα αμφιλεγομενα μαντζουνια;
Όταν βάζετε καθαριστικά θα πρέπει να υπολογίζετε ότι τα μπουζί θα μαζέψουν επικαθήσεις. Οπότε αν έχετε τίποτε ακριβά, προτιμήστε να βάλετε καθαριστικό προς το τέλος της ζωής τους.
Επίσης, ποτέ μην βάζετε καθαριστικά με παλαιό φίλτρο βενζίνης. Πρώτα αλλαγή το φίλτρο και μετά καθαριστικό. Κανόνας.Τέλος, για να δουλέψει το καθαριστικό, πρέπει να 'σκίσετε' το αμάξι. Κόφτες και τέρμα γκάζια από μεσαίες στροφές και πάνω, αρκετές φορές.
ΠΑρόμοια ισχύουν και για τα πρόσθετα που απομακρύνουν το νερό από το ρεζερβουάρ.
Και μην ξεχνάτε και την καθαρή ακετόνη. Κάνει δουλειά που και που.
-
Το βενιζναδικο που αναφερθηκε στο πρωτο ποστ εκλεισε. Την ειχε πατησει και φιλος μου. Βαραγε πυρακια ωσπου αλλαξε βενζιναδικο και βρηκε την υγεια του.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τα άλλα (που καθαρίζουν τα μπεκ) δεν τα ξέρω.
Μου ειχαν κανει δωρο καποτε με μια παραγγελια λαδιων, ενα καθαριστικο της gunk http://www.gunk.com/menu_FA.asp. Απο τοτε βαζω μια φορα το χρονο, αλλα εαν προκειται για ισοπροπυλικη αλκοολη τοτε ποιος ο λογος να μην βαζουμε 100ml στο ρεζερβουαρ και να αγοραζουμε αυτα τα αμφιλεγομενα μαντζουνια;
**Όταν βάζετε καθαριστικά θα πρέπει να υπολογίζετε ότι τα μπουζί θα μαζέψουν επικαθήσεις. Οπότε αν έχετε τίποτε ακριβά, προτιμήστε να βάλετε καθαριστικό προς το τέλος της ζωής τους.
Επίσης, ποτέ μην βάζετε καθαριστικά με παλαιό φίλτρο βενζίνης. Πρώτα αλλαγή το φίλτρο και μετά καθαριστικό. **Κανόνας.Τέλος, για να δουλέψει το καθαριστικό, πρέπει να 'σκίσετε' το αμάξι. Κόφτες και τέρμα γκάζια από μεσαίες στροφές και πάνω, αρκετές φορές.
ΠΑρόμοια ισχύουν και για τα πρόσθετα που απομακρύνουν το νερό από το ρεζερβουάρ.
Και μην ξεχνάτε και την καθαρή ακετόνη. Κάνει δουλειά που και που.
Δηλαδη...παω για σερβις, αλλαζω φίλτρο βενζινης/πετρελαιου το σκίζω το μοτερ αφού προσθέσω το καθαριστικο και μετα την επόμενη ξανα πάω να αλλάξω και τα μπουζια! Καλά τα λέω? Ποιος το κάνει αυτό?
Συνηθως πας για σερβις, τα αλλαζεις όλα κι στο τελος βαζεις και ενα καθαριστικο. -
Επιμένω στην άποψή μου να μην χρησιμοποιήτε καθαριστικά παρα μόνο πρατήρια εγγυημένα (όσο γίνεται) και ενισχυτικά σε μεγάλες διαδρομές ώστε να καθαρίζει ο κινητήρας και τα μπεκ με τον χώρο καύσεως.
Τον λόγο τον διαβάσατε πιο πάνω.
Χάλια βενζίνη ... και τώρα?