-
δε ξερω τι θα ισχυει με το service, ρωτα..
ναι καπου 250 υποσχεται, στη πραξη θα πας απο τα 180 τροχο στα 230 σχεδον
θα δεις μεγαλη διαφορα , διαφορα που δεν τη βλεπεις τοσο αν βαλεις προγραμμα στο μεγαλο 2λιτρο μοτερ του vag με τα 265
με dsg και προγραμμα λογικα θα εισαι λιγο πιο γρηγορος απο το s3 μου
απλα μεχρι να μπει η 3η με ρεγουλα το γκαζι, γιατι μετα το αυτοκινητο θα σπιναρει πολυ πιο ευκολα
-
Και αν κλείσει η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία χάνεις και την εγγύηση.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με dsg και προγραμμα λογικα θα εισαι λιγο πιο γρηγορος απο το s3 μου
απλα μεχρι να μπει η 3η με ρεγουλα το γκαζι, γιατι μετα το αυτοκινητο θα σπιναρει πολυ πιο ευκολα
Οχι dsg... s-tronic εννοεις .
E ενταξει εσυ στο s3 265 δεν εχεις ? -
S-tronic = DSG
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Υπάρχουν οστόσο αντιπροσωπείες (γνωρίζω τουλάχιστον μία να σου πω στην Αθήνα) που συνεργάζονται στενά με τη Revo και διατηρούν την εργοστασιακή εγγύηση αν σου περάσουν το πρόγραμμα αυτοί και κάνεις τα σέρβις σου εκεί αποκλειστικά.
Βέβαια 200 άλογα είναι υπεραρκετά.
o φιλοσιδης πχ δινει revo με εγγυηση, ετσι δεν εχεις μονο την εγγυηση της cargate(αντιπροσωπος revo), αλλα και μιας αντιπροσωπειας (που δεν ειναι και κακη μαλιστα)
μόνο ο Φιλοσίδης θα σε καλύψει (αν δεν κάνει την πάπια) και η Cargate σου καλύπτει μόνο ότι αφορά το πρόγραμμα.
2-3 GTi φορώντας αρκετά πάνω + πρόγραμμα δεν τους κάλυψαν τίποτα. (δικαιολογημένα imo)
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
S-tronic = DSG6ταχυτο DSG
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
S-tronic = DSG
6ταχυτο DSG
Τι εννοείς; Η ίδια τυπολογία κιβωτίου είναι. Υπάρχει σε διάφορες εκδοχές (6τάχυτα και 7τάχυτα) Απλά η VW το αποκαλεί DSG, η Audi S-Tronic και η Porsche PDK.
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
με dsg και προγραμμα λογικα θα εισαι λιγο πιο γρηγορος απο το s3 μου
απλα μεχρι να μπει η 3η με ρεγουλα το γκαζι, γιατι μετα το αυτοκινητο θα σπιναρει πολυ πιο ευκολα
Οχι dsg... s-tronic εννοεις .
E ενταξει εσυ στο s3 265 δεν εχεις ?ναι το 265, χειροκινητο.. TT με προγραμμα χειροκινητο ειναι πρακτικα το ιδιο γρηγορο, με dsg πιστευω οτι θα παιρνει καθαρα κεφαλι
και οπως σου ειπαν και οι αλλοι dsg-stronic ειναι το ιδιο, απλα η audi το λεει stronic
το καλο ειναι το οτι το 2λιτρο μοτερ φοραει το καλο dsg , το 6αρι
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
S-tronic = DSG
6ταχυτο DSG
Τι εννοείς; Η ίδια τυπολογία κιβωτίου είναι. Υπάρχει σε διάφορες εκδοχές (6τάχυτα και 7τάχυτα) Απλά η VW το αποκαλεί DSG, η Audi S-Tronic και η Porsche PDK.
το s-tronic που φοράνε τα γρήγορα τλχ audi είναι το 6ταχυτο dsg.
το ίδιο είναι ως κιβώτιο αλλά πιο hardcore από το 7ταχ. που είναι μαλθακούλι αν μπορεί να το πει καποιος αυτό.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
S-tronic = DSG
6ταχυτο DSG
Τι εννοείς; Η ίδια τυπολογία κιβωτίου είναι. Υπάρχει σε διάφορες εκδοχές (6τάχυτα και 7τάχυτα) Απλά η VW το αποκαλεί DSG, η Audi S-Tronic και η Porsche PDK.
η πορσε εχει δικο της, δεν ειναι το ιδιο με των vw
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το ίδιο είναι ως κιβώτιο αλλά πιο hardcore από το 7ταχ. που είναι μαλθακούλι αν μπορεί να το πει καποιος αυτό.
το 7αρι ειναι οντως μαλθακουλι.. το 6αρι ειναι ξεκαθαρα πιο ζμπορ
(πρωτα απο ολα εχει launch control, ενω το αλλο οχι )υπαρχει βεβαια και το πιο μεγαλο απο ολα , αυτο που φορανε τα α4 κτλ που ειναι 7αρι και αντεχει πολυ περισσοτερη ροπη απο τα αλλα 2, αλλα αυτο δε ξερω πώς ειναι στην οδηγηση
απο τα 2 μικροτερα παντως το 6αρι ειναι πολυ καλυτερο
-
Στo s-tronic σαν κιβωτιο μπορεις να κανεις τις αλλαγες και στο λεβιε δεξια ή μονο απο το τιμονι ?
-
και τιμονι και λεβιε και αυτοματα , ο,τι γουσταρεις κι αγαπας
-
Σοβαρα ?Δεν ηξερα οτι εχει επιλογη και για τελειως αυτοματο ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
συγμνωμη, αλλα το να δωσεις τελικα 50-60Κ για ΤΤ ξαφνικα φαινεται παραλογο, οταν μπορεις να παρεις cayman ή Μ3 εστω και μτχ....
βεβαια αυτα τα 2 δεν θα εχουν το ιδιο κοστος χρησης με το ΤΤ, αλλα...
Σπύρο ξέρεις πόσο κοστίζουν τα σέρβις στην πόρσε ; Αστο καλύτερα.....
Στη Sportscar ναι. Υπάρχουν όμως αρκετά συνεργεία που αναλαμβάνουν porsche με πολύ λογικό κόστος. Εδώ για την 147 σε εξουσιοδοτημένο ζητάνε παπάδες.
Την Μ3 παιδιά ούτε για αστείο μην την αναφέρετε. V8 με ό,τι σημαίνει αυτό.
Κιούση για τη Ζ4 το είχε πει κάποιος στο θέμα που έψαχνε αμάξι ο πατέρας του. -
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Σοβαρα ?Δεν ηξερα οτι εχει επιλογη και για τελειως αυτοματο ...ε και βεβαια εχει
μαλιστα αυτοματο στο sport για μενα ειναι υπεραρκετο αν θες να τρεξεις, σπανια θα χρειαστει να επεμβεις
και το απλο αυτοματο προσαρμοζεται αναλογα με το στυλ της οδηγησης σου, 'μαθαινει' πώς οδηγησεις και κανει τις αναλογες αλλαγες
παντα φυσικα μπορεις να επεμβεις εσυ και να του πεις χειροκινητα τι θες να κανει
επισης οταν ετοιμαζεσαι για προσπεραση πατωντας το kickdown ( ειναι ενας διακοπτης στο γκαζι , απλα πιεζεις λιγο παραπανω το ποδι σου) καταλαβαινει οτι θες επιταχυνση , κατεβαζει ταχυτητα μονο του αν χρειαστει και επιταχυνεις οσο χρειαζεσαι χωρις να παρεις τα χερια σου απο το τιμονι
ειναι οτι καλυτερο το dsg
-
Παντως παιδια στην photo του prospectus βλεπω οτι στον λεβιε του stronic εχει επιλογη P(parking),N,S για να δουλεψεις τα χειριστηρια και D για αλλαγες απο το λεβιε .Το αυτοματο πως μπαινει ?
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Παντως παιδια στην photo του prospectus βλεπω οτι στον λεβιε του stronic εχει επιλογη P(parking),N,S για να δουλεψεις τα χειριστηρια και D για αλλαγες απο το λεβιε .Το αυτοματο πως μπαινει ?(Αν θυμάμαι καλά απ το DSG που είχα οδηγήσει) D και S είναι πλήρως αυτόματα by default και για να αλλάζεις εσύ ταχύτητες χωρίς να παρεμβαίνει το κιβώτιο το βάζεις στο D και το τραβάς προς τα αριστερά εκεί που δείχνει το + -.
-
Ο χρήστης konstantinos77 έγραψε:
Παντως παιδια στην photo του prospectus βλεπω οτι στον λεβιε του stronic εχει επιλογη P(parking),N,S για να δουλεψεις τα χειριστηρια και D για αλλαγες απο το λεβιε .Το αυτοματο πως μπαινει ?S=sport
D=drive
N=neutralβάζεις στο D για νορμάλ αλλαγές αυτόματα, στο S για πιο γρήγορες σπορτίφ αυτόματα.
το Ν είναι η χωρίς ταχύτητα στο μανουαλ.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παντως παιδια στην photo του prospectus βλεπω οτι στον λεβιε του stronic εχει επιλογη P(parking),N,S για να δουλεψεις τα χειριστηρια και D για αλλαγες απο το λεβιε .Το αυτοματο πως μπαινει ?
S=sport
D=drive
N=neutralβάζεις στο D για νορμάλ αλλαγές αυτόματα, στο S για πιο γρήγορες σπορτίφ αυτόματα.
το Ν είναι η χωρίς ταχύτητα στο μανουαλ.
S=sport ειναι να αλλαζω εγω απο τα χειριστηρια στο τιμονι
Το D επειδη εχει το +- πρεπει να ειναι που κανεις τις αλλαγες απο τον λεβιε αντι να τις κανεις απο τα χειριστηρια .Μπερδευτηκα ...
Συμβουλες για αμεση αγορα audi ΤΤ 2.0 tfsi