-
Βρήκα τα Continental Sport Contact 3 225/45/17 στην τιμή των 530 ευρώ. Είναι καλή τιμή;
-
Αν είναι με δείκτη V, κρίνοντας απο εδώ , που ίσως δεν ειναι και ο φθηνότερος στην Αθήνα, με την προυπόθεση ότι ισχύει η τιμή του, (τηλεφωνάκι πρώτα... ) , ειναι ακριβούτσικα.
-
ακριβος ειναι αυτος με το site.
σημερα μου ειπαν 440 για pilot sport 3! 195/45 R16 και 385 για SC3 (εκτος υποψηφιοτητας) . κατα 99% παω για pzero nero αν τα βρω κατω απο 380.πρεπει να ειναι τουμπανο τα ps3 αλλα ειναι ακριβα (ακομα και στα 440) και δεν ξερω τι λενε απο διαρκεια
-
Μάγκες καλησπέρα!
Ψάχνω για λάστιχα σε 225/45/17 αλλά έχω την εξής ιδιαιτερότητα.
Έχω astra twintop (coupe-cabrio) '07 και ήρθε η ώρα να αλλάξω τα ContiSportC2. Έχουν 50.000.
Εντυπώσεις...
Καλό! Στην αρχή πιστευα πως ήταν οτι καλύτερο, αλλά μετα τα 15.000 (περίπου τέλος 08) ένοιωθα πως φόραγα μέτριο λάστιχο. Συνεπώς πλέον είμαι επιφυλακτικός.
Το θέμα μου είναι πως κοιτάζω λάστιχα περισσότερο touring παρά σπορ γιατί τέτοιος είναι και ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου μου για περίπου 12.000χλμ το χρόνο. Άρα θα προτιμούσα με δείκτη V παρά W. Πρόβλημα βέβαια το 225/45/17.
Έτσι κοιτάζω για Michelin Primacy, ContiSportC3 και Dunlop Fast Response με σειρά προτεραιότητας σε V.
Υπάρχει κάποιος που να φοράει αυτα τα λάστιχα σε αυτές τις διαστάσεις να πει γνώμες ;
Και βέβαια αν κάνω κάπου λάθος, να ακούσω γνώμες πχ. όχι Primacy σε V, αλλά PS3 σε W γιατί....κλπ!
Ξανα-τονίζω όμως πως δεν είμαι και κανένας τρελλός γκαζιάρης αλλα μάλλον ένας μέσος 35άρης οδηγός... -
Από 205/60 σε 205/55 πόσο μειώνεται το ύψος του αυτοκινήτου;
2050,6=123 mm
2050,55= 112,75 mm123 - 112,75 = 10,25 ή 2*(123 - 112,75) = 20,5 mm;
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι πρόκειται για το δεύτερο, άλλα είπα να ρωτήσω για επιβεβαίωση!
-
To ύψος του ελαστικού το δεύτερο, το ύψος του αυτοκινήτου (ή η απόσταση από το έδαφος) το πρώτο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To ύψος του ελαστικού το δεύτερο, το ύψος του αυτοκινήτου (ή η απόσταση από το έδαφος) το πρώτο.Σωστά! Το αντιδιαμετρικό τμήμα δεν επηρεάζει το ύψος του αυτοκινήτου... Ευχαριστώ για την απάντηση!
-
Άντε μία ακόμη τώρα που έπιασα τον τομέα των ελαστικών...
Ελαστικό υψηλών επιδόσεων all-season --> http://www.michelinman.com/tire-selecto ... plus-tires
Και ελαστικό υψηλών επιδόσεων summer --> http://www.michelinman.com/tire-selecto ... -ps2-tires
Ποιο είναι κατάλληλο για Ελλάδα; Πάντως μου δημιουργείται εντύπωση ότι το Summer με τα μεγάλα αυλάκια μπορεί να απάγει περισσότερο νερό από το all-season! Τι παίζει με τη χάραξη;
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
....Ποιο είναι κατάλληλο για Ελλάδα; Πάντως μου δημιουργείται εντύπωση ότι το Summer με τα μεγάλα αυλάκια μπορεί να απάγει περισσότερο νερό από το all-season! Τι παίζει με τη χάραξη;Καλοκαίρι στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δε σημαίνει ζέστη και ξηρασία όπως εδώ αλλά και βροχή αλλά όχι χιόνι. Τα all-season όμως πρέπει να καλύψουν και το χιόνι και τον πάγο και εκεί θέλεις άλλου είδους πέλμα με πολλές μικρές χαρακιές. Πιθανόν λοιπόν να θυσιάζουν λίγο από βροχή και πολύ από στεγνό για να πιάσουν τα παγωμένα.
Εννοείται ότι για το 90% της Ελλάδας θέλεις το summer όλο το χρόνο. Για τους υπόλοιπους λίγους ορεινούς ή χιονόφιλους κλπ υπάρχουν τα άλλα (που θα δυσκολευτείς και να βρεις στην Ελλάδα).
Μάλλον όμως στην Ελλάδα δεν συμφέρει να βάλεις all-season, καλύτερα summer 9+ μήνες και το υπόλοιπο κανονικό winter λάστιχο. Βέβαια κι αυτό σχετικό είναι, μερικοί που δεν έχουν απαιτήσεις μπορεί να βολευτούν μια χαρά με τα all-season.... εγώ πάντως δεν θα το τολμούσα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
....Ποιο είναι κατάλληλο για Ελλάδα; Πάντως μου δημιουργείται εντύπωση ότι το Summer με τα μεγάλα αυλάκια μπορεί να απάγει περισσότερο νερό από το all-season! Τι παίζει με τη χάραξη;
Καλοκαίρι στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη δε σημαίνει ζέστη και ξηρασία όπως εδώ αλλά και βροχή αλλά όχι χιόνι. Τα all-season όμως πρέπει να καλύψουν και το χιόνι και τον πάγο και εκεί θέλεις άλλου είδους πέλμα με πολλές μικρές χαρακιές. Πιθανόν λοιπόν να θυσιάζουν λίγο από βροχή και πολύ από στεγνό για να πιάσουν τα παγωμένα.
Εννοείται ότι για το 90% της Ελλάδας θέλεις το summer όλο το χρόνο. Για τους υπόλοιπους λίγους ορεινούς ή χιονόφιλους κλπ υπάρχουν τα άλλα (που θα δυσκολευτείς και να βρεις στην Ελλάδα).
Μάλλον όμως στην Ελλάδα δεν συμφέρει να βάλεις all-season, καλύτερα summer 9+ μήνες και το υπόλοιπο κανονικό winter λάστιχο. Βέβαια κι αυτό σχετικό είναι, μερικοί που δεν έχουν απαιτήσεις μπορεί να βολευτούν μια χαρά με τα all-season.... εγώ πάντως δεν θα το τολμούσα.Μάλιστα. Επιπλέον βρήκα πως η Michelin προτείνει τα summer για θερμοκρασίες >= 7 C (http://www.crdhna.com/contact/en_us_mic ... n%20winter) και για μικρότερες απαιτεί μετάβαση σε χειμερινά. Επίσης σε κάποιο site διάβασα πως η Summer γόμα είναι πιο μαλακή, έχει καλύτερη πρόσφυση και βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
διάβασα πως η Summer γόμα είναι πιο μαλακή, έχει καλύτερη πρόσφυση και βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα.Αυτό δεν ακούγεται σωστό.... Στα χειμωνιάτικα είναι πιο μαλακή και βγάζουν λιγότερα χλμ. Καλύτερη πρόσφυση έχουν τα θερινά το καλοκαίρι και τα χειμερινά το χειμώνα (σε σοβαρό κρύο).
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
διάβασα πως η Summer γόμα είναι πιο μαλακή, έχει καλύτερη πρόσφυση και βγάζει λιγότερα χιλιόμετρα.
Αυτό δεν ακούγεται σωστό.... Στα χειμωνιάτικα είναι πιο μαλακή και βγάζουν λιγότερα χλμ. Καλύτερη πρόσφυση έχουν τα θερινά το καλοκαίρι και τα χειμερινά το χειμώνα (σε σοβαρό κρύο).
Για τη summer σε σχέση με την all season διάβασα!
-
Έριξα μια ματιά τι κυκλοφορεί σε λάστιχα στις διαστάσεις που φοράει το Lancer Invite, σε 205/60 R16 δηλαδή. Απ' ότι είδα τα Pilot παίζουν μόνο σε 205/55 R16.
Έχοντας διαβάσει ότι οι νέοι τροχοί ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να διαφέρουν πάνω από 3% από αυτούς που έχει αρχικά, χρησιμοποίησα αυτόν τον tire calculator --> http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp ο οποίος βγάζει ως αποτέλεσμα για τα 205/55 R16 διαφορά 3,16% και επειδή είναι μεγαλύτερη του 3% βγάζει και αυτό το μήνυμα:
Warning! When changing tire sizes, we recommend staying within 3% of the diameter of the original tire. Any more than this and you face the risk of brake failure.
Brake failure από την αλλαγή του μεγέθους του τροχού; Για ποιο λόγο; Έστειλα επίσης ένα e-mail στη Michelin για να ακούσω και τη δική τους θέση στο θέμα και η απάντηση ήταν η εξής:
We do not recommend going to the smaller size.
The safety, ride and handling may be affected in doing so.οπότε όντως ίσως να υπάρχει κάποιο ζήτημα!
Σε 205/60 R16 βγαίνει το Primacy HP. Τι λέει σε σχέση με το Pilot Sport 3 σε επιδόσεις;
Τέλος μία παρατήρηση. Το Lancer 1.8L βγαίνει σε δύο εκδόσεις με ελαστικά 205/60 R16 Και 215/45 R18. Αν υπολογίσει κανείς τη διαφορά στη διάμετρο των δύο τροχών είναι μόλις 0,28%!! Επομένως ο κατασκευαστής σέβεται αυστηρά το όριο του 3%. Για την ακρίβεια στοχεύει σε διαφορά 0%! Αυτό πιθανόν να γίνεται για λόγους ασφαλείας, αλλά σίγουρα συντρέχουν και άλλοι. Π.χ. η διαφορά στο ταχύμετρο κ.λπ.
-
Για δες αν υπάρχει το 215/55-16 που είναι το αντίστοιχο του 205/60-16 ή αν χωράει στη ζάντα και το 225/50-16.
Αν θέλεις να αλλάξεις και ζάντα σε 17άρα θαβάλεις το 215/50-17 ή το υπερσυνηθισμένο 225/45-17 (οπότε βρίσκεις όλα τα μοντέλα ελαστικών).
Αυτά στα προτείνω με βάση τον βασικό εμπειρικό κανόνα ότι κάθε 10χιλιοστά πέλματος ή ένα μέγεθος ζάντας αντιστοιχούν με 5% σε προφίλ. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για δες αν υπάρχει το 215/55-16 που είναι το αντίστοιχο του 205/60-16 ή αν χωράει στη ζάντα και το 225/50-16.
Αν θέλεις να αλλάξεις και ζάντα σε 17άρα θαβάλεις το 215/50-17 ή το υπερσυνηθισμένο 225/45-17 (οπότε βρίσκεις όλα τα μοντέλα ελαστικών).
Αυτά στα προτείνω με βάση τον βασικό εμπειρικό κανόνα ότι κάθε 10χιλιοστά πέλματος ή ένα μέγεθος ζάντας αντιστοιχούν με 5% σε προφίλ.Μπα, σε Pilot Exalto και Sport 3 δεν παίζει 215/55 για 16άρες, μόνο 205/55...
Ζάντες δε σκοπεύω να αλλάξω... (Βασικά ακόμη ούτε λάστιχα σκοπεύω να αλλάξω, απλά ψάχνω να δω τι υπάρχει. Αλλά ζάντες δε σκοπεύω να αλλάξω ούτε στο μέλλον.)To Primacy HP τι λέει; Αν δεν είναι μεγάλη η διαφορά σε επιδόσεις από το Pilot συμβιβάζομαι και με αυτό. Εναλλακτικά ακούω προτάσεις και για ελαστικά άλλων εταιριών. Ίσως να υπάρχει κάτι καλύτερο σε 205/60 R16 από άλλους κατασκευαστές...
-
Για το αμαξι που θα αγορασεις ψαχνεις ελαστικα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για το αμαξι που θα αγορασεις ψαχνεις ελαστικα;Ναι. Έρχεται μέσα στη βδομάδα... Βέβαια δε σκοπεύω να τα αλλάξω άμεσα. Απλά έρευνα αγοράς για να δω τι είναι διαθέσιμο. Αλλά στις original διαστάσεις ελαστικών δεν κάθισαν τα Pilot... Πράγμα το οποίο είναι λίγο 'περίεργο' γιατί για τις 14'' του Escort έβρισκα Pilot Exalto στην αρχική διάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου. Περίμενα τα πράγματα να είναι πιο εύκολα με τις 16'' και ίσως να έβρισκα κάτι σε Pilot Sport, αλλά δυστυχώς το αυτοκίνητο έρχεται με πολύ ψηλό προφίλ ελαστικών!
-
σκέφτομαι να βάλω 15άρες στο Swift Sport που έχω και είμαι ανάμεσα σε 195/50/15 και 205/50/15. Μichelin PE2 έλεγα ,αν και είναι πιο τσιμπημένο σε σχέση με άλλα 15αρια ,γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από φίλους μου.Τι προτείνετε;
ps Εννοείται κάποιο σπορτίφ ελαστικό που να μπορεί να πιεστεί σε μια στροφοδιαδρομή
-
Ο χρήστης kostastyper έγραψε:
σκέφτομαι να βάλω 15άρες στο Swift Sport που έχω και είμαι ανάμεσα σε 195/50/15 και 205/50/15. Μichelin PE2 έλεγα ,αν και είναι πιο τσιμπημένο σε σχέση με άλλα 15αρια ,γιατί έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από φίλους μου.Τι προτείνετε;ps Εννοείται κάποιο σπορτίφ ελαστικό που να μπορεί να πιεστεί σε μια στροφοδιαδρομή
ΤΟΥΟ Τ1R.......σε λογικοτατες τιμες
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ναι. Έρχεται μέσα στη βδομάδα... Βέβαια δε σκοπεύω να τα αλλάξω άμεσα. Απλά έρευνα αγοράς για να δω τι είναι διαθέσιμο. Αλλά στις original διαστάσεις ελαστικών δεν κάθισαν τα Pilot...
1η φορά το ακούω αυτό, να ψάχνεις λάστιχα για αυτοκίνητο που ακόμη δεν πήρες. Κάτσε να δεις με τι λάστιχα θα έρθει το Lancer και μετά το ψάχνεις (πολύ πιθανόν να φοράει Bridgestone ή Yokohama)
- Γι'αυτό ψάχνεις και λάδια στο αντίστοιχο τόπικ ;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]