Ο χρήστης cson έγραψε:
Το ταλαιπωρημενο (οχι κατεστραμενο) αμορτισερ δεν προκαλει τιποτα στο λαστιχο. Τα αλλα ομως που σου ειπα προκαλουν πολλα.
Σ' ευχαριστώ φίλε. Σε πρώτη ευκαιρία θα ρίξω τον έλεγχο εκεί που είπες...
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το ταλαιπωρημενο (οχι κατεστραμενο) αμορτισερ δεν προκαλει τιποτα στο λαστιχο. Τα αλλα ομως που σου ειπα προκαλουν πολλα.
Σ' ευχαριστώ φίλε. Σε πρώτη ευκαιρία θα ρίξω τον έλεγχο εκεί που είπες...
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πρωτα απο ολα αλλαζεις λαστιχα. Δευτερον κοιτας το αμαξι για φθαρμενα συνεμπλοκ, top mount, μπαλακια ψαλιδιων. Του κανεις μια ευθυγραμιση. Τα αμορτισερ αστα για του χρονου ή οποτε μπορεις. Εχει ξερασει λαδι κανενα? Παντως τα 130.000 ειναι πολλα χλμ αλλα οχι κατι τραγικο για αμορτισερ. Σιγουρα εχουν μαλακωσει, η συμπεριφορα στο στριψιμο χειροτερευει, οποτε αν το παρακανεις πας ευκολοτερα για βρουβες. Επισης μην βαλεις μεταχειρισμενα, ειναι πολυ φθηνα τα αμορτισερ του ατος.
Φιλαράκι σ' ευχαριστώ για την απάντηση και μάλλον αυτό θα κάνω, αλλα η ερώτηση μου έχει να κάνει και στο κατα πόσο θα κάνουν ζημιά στα καινούργια λάστιχα τα καταπονημένα αμορτισέρ. Αλλα μάλλον απ' οτι κατάλαβα δεν είναι και τόσο
Όταν αναφέρομαι σε πεσμένα αμορτισέρ εννοώ πως τα νιώθω αρκετά μαλακά πχ σε στροφές, και σε σαμαράκια νιώθω πως κάνουν μια ενδεχομένως επιπλέον αναπήδηση απο οτι θα έπρεπε. Μπορεί να είναι και η ιδέα μου, έτσι νιώθω... Το αυτοκίνητο είναι Hyundai Atos 2001 κι επειδή αφορά πρόσφατη αγορά δεν είμαι και σίγουρος πως μετα απο τόσα χρόνια και 130.000 χλμ οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες είχαν προβεί σε αλλαγή αμορτισέρ. Τα λάστιχα πρέπει να αλλαχτούν άμεσα λόγω πολυκαιρίας, μοντ2010 και το ένα μοντ2008( !!! ) , αλλα για τα αμορτισέρ σε λαστιχάδες που μίλησα όταν έψαχνα μου είπαν πως βγάζουν κανένα χρόνο ακόμα. Βέβαια το κατάλαβαν με τον εμπειρικό τρόπο του στύλ, ... κούνα λίγο απο εδώ, για κούνα τώρα και λίγο απο εκεί κλπ... Σε αμορτισερόμετρο δεν έχω πάει καθώς εδώ που ζώ μόνο το μοναδικό ιδιωτικό κτεό του νομού έχει, και σκέφτομαι το 20άρικο(λέω εγώ τώρα... )
Και λέω τώρα να αλλάξω τα λάστιχα (δε θέλω μεταχειρισμένα) και του χρόνου αμορτισέρ.
Θα φαγωθούν ανομοιόμορφα σε αυτή την περίπτωση; Μήπως να βρώ και τίποτα μεταχειρισμένα αμορτισέρ, γιατί οικονομικά έχουμε πιάσει πάτο ;;;;
Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; Είναι εντελώς τραγικό να αλλάξεις λάστιχα σε αυτοκίνητο με αμορτισέρ στα τελευταία τους; Σκοπεύω να αλλάξω φετος λάστιχα και του χρόνου αμορτισερ γιατί δεν βγαίνω οικονομικά. Είναι εντελως λάθος κίνηση;
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
1-Atos 155/70/13 Toyo Nanoenergy 3 - 150ευρώ
2-Astra TT 225/45/17 - 300ευρώ (δε θυμαμαι ακριβως μοντέλο)
ολα με τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση κομπλέ.
Βαλτα αφοβα.........οι τιμες που βρηκες εξαιρετικες
Σ' ευχαριστώ πολύ φιλαράκι. Κι εγώ πιστεύω πως σε σχέση ποιότητας/τιμή είναι η καλύτερη λύση...
Ο χρήστης Agelos έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους.
Ενδιαφέρομαι να ακούσω γνώμες για το τί λάστιχα να βάλω σε
1-atos prime 2001 με 155/70/13 και
2-opel astra TT 2007 με 225/45/17
Φυσικά και με ενδιαφέρει κυρίως το οικονομικό(δεν παίζει ούτε γιούρο που λένε... ) , αλλα δεν θέλω να σκοτωθώ κιόλας πχ με κινέζικα...
Καλά λόγια και οικονομικά έχω ακούσει για petlas(τούρκικα) . Να σημειώσω πως τα χιλιόμετρα γίνονται σε επαρχιακή πόλη και δε με ενδιαφέρει πχ το σταμάτα-ξεκίνα όπως τα σε φανάρια και πως θα προτιμούσα ενα καλύτερο πάτημα σε βρεγμένο απο οικονομία, θόρυβο κλπ . Φυσικά και ρόλο παίζει το στύλ οδήγησης του καθένα, γι' αυτο όλες οι γνώμες δεκτές...
Θα ήθελα με βάση τα παραπάνω να μου πείτε γνώμες(ειδικά όσοι τα έχουν φορέσει) για ΤΟΥΟ.
Τα βρήκα σε λαστιχά για
1-Atos 155/70/13 Toyo Nanoenergy 3 - 150ευρώ
2-Astra TT 225/45/17 - 300ευρώ (δε θυμαμαι ακριβως μοντέλο)
ολα με τοποθέτηση-ζυγοστάθμιση κομπλέ.
Απο καμια άγνωστη (γιατι τα οικονομικά μου δεν είναι για παραπάνω) λέω να τα βάλω.
Μπορεί καποιος να με συμβουλέψει, μιας και μέχρι σήμερα έχω εμπειρία μόνο απο michelin, conti, brigestone... ;;;;;;;
hankook... πόσο παίζουν; μόνο ακουστά την έχω. Είναι αυτόνομη ή θυγατρική καμμιας μεγάλης; Επειδή μου λες πως έβαλες για 2η φορά μπορείς να μου πείς πόσο σε κράτησαν και πόσα χλμ έβγαλες;
Γεια χαρά σε όλους.
Ενδιαφέρομαι να ακούσω γνώμες για το τί λάστιχα να βάλω σε
1-atos prime 2001 με 155/70/13 και
2-opel astra TT 2007 με 225/45/17
Φυσικά και με ενδιαφέρει κυρίως το οικονομικό(δεν παίζει ούτε γιούρο που λένε... ) , αλλα δεν θέλω να σκοτωθώ κιόλας πχ με κινέζικα...
Καλά λόγια και οικονομικά έχω ακούσει για petlas(τούρκικα) . Να σημειώσω πως τα χιλιόμετρα γίνονται σε επαρχιακή πόλη και δε με ενδιαφέρει πχ το σταμάτα-ξεκίνα όπως τα σε φανάρια και πως θα προτιμούσα ενα καλύτερο πάτημα σε βρεγμένο απο οικονομία, θόρυβο κλπ . Φυσικά και ρόλο παίζει το στύλ οδήγησης του καθένα, γι' αυτο όλες οι γνώμες δεκτές...
Σ' ευχαριστώ φίλε alexeft, επίσης ευχομαι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Πιστεύω πως καλό είναι να απαντάμε και στη ΛΥΣΗ του προβλήματος για να βοηθάμε ενδεχομένως και κάποια φιλαράκια
που μπορεί να έχουν παρόμοιες ενδείξεις για να κατευθυνθούν σωστά.
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε...
1- Αλλαγή του ρυθμιστή πεταλούδας γκαζιού απο hyundai (κόλλημα στροφών) και
2- Αλλαγή όλων των μπουζί και μπουζοκαλώδιων για να έχω ήσυχο το κεφάλι μου(αρυθμίες-διακοπές).
Πλέον όλα δείχνουν να δουλεύουν σωστά...