-
Γιατί παίζεις με τις λέξεις;
Φυσικά και τα ιταλικα ΔΕΝ εγιναν ΞΑΦΝΙΚΑ τερατα αξιοπιστιας.Δεν γίνεται σε μία μέρα, αλλά τώρα είναι ΚΑΙ αξιόπιστοι.
Εξακολουθείς να χρησιμοποιείς την λέξη και δεν καταλαβαινόμαστε...
Εδώ μιλάμε για την Άλφα.
Βάλε και εσύ Γκρουπ Βαγκ να ξέρουμε για ποιον μιλάμε.
Εκτός και έχεις άποψη και για την Πόρσε, για την Όπελ, για την Μερσεντές...
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Εκτός από την προϊστορία που λες υπάρχει και η σημερινή ιστορία άλλων εταιριών εκεί έξω για τις οποίες ο Τύπος κάνει γαργάρα.ο κοσμος δεν την εμπιστευεται πλεον.
Ο κόσμος δεν μπορεί να μην εμπιστεύεται πλέον κάτι που δεν είχε ποτέ.
Άρα αυτό που λες είναι άτοπο.
Δεν αγοράζουν συνέχεια ούτε θα συνεχίσουν να αγοράζουν για πάντα αμάξια οι 40άρηδες, 50άρηδες κτλ.
Υπάρχει και αγοραστές 20άριδες, ξέρεις που αγοράζουν πρώτη φορά αμάξι.δεν προσφερει κατι ουσιαστικα παραπανω απο τον ανταγωνισμο , δεν αποτελει ελκυστικο πακετο.
Σοβαρά;Το να μην βλέπουμε ότι ο Τύπος προμοταρει τo ΦολκσΒάγκεν Γκρουπ είναι τουλάχιστον αφελες.
η αλφα στο συνολο της δε θεωρω οτι προσφερει κατι παραπανω απο τον ανταγωνισμο, σε συγκεκριμενα μοντελα/εκδοσεις φυσικα και προσφερει
οι νεοι αγοραζουν πολλες φορες με τα κριτηρια των γονιων τους, κατι που στη δικη μου περιπτωση ευτυχως δεν ισχυει
θα ηθελα να ηξερα το ποσοστο των νεων αλφιστι των οποιων οι γονεις δεν ειχαν ποτε ιταλικο
το 'πλεον' το λεω γιατι δεν ειμαι τοσο μεγαλος για να γνωριζω τι γινοταν το 70 και το 60 και πριν γενικα παει η αλφα στη φιατ (οι παλιοτεροι λενε οτι στη φιατ μπουρδελεψε)
το 'πλεον' επισης το λεω γιατι πολυς κοσμος εχει αγορασει αλφα στην ελλαδα μεχρι και τις 156/147..
πού πηγαν ολοι αυτοι?
2 οι περιπτωσεις..
α) την εμπιστευτηκαν για τελευταια φορα (εχω ακουσει ανθρωπους να εχουν χαροκαει απο παλιοτερες αλφα και πλεον να μη θελουν να τις ακουνε)
β) ο ανταγωνισμος προσφερει τετοια πακετα πλεον , αρα δεν υπαρχει λογος να πας στην αλφα
ξαναρωτω πού ειναι το κοινο που ειχε η αλφα κατα το (αμεσο σχετικα) παρελθον?εκει που μπορει να ελπιζει η εταιρεια πλεον ειναι στους νεοτερους, αλλα οι νεοτεροι πρωτα θα επηρεαστουν απο τους γονεις και τους γνωστους και στο ΤΕΛΟΣ απο τον τυπο που αλλωστε πλεον
ειναι σχεδον νεκροςτελος μιας και ειπες για τη σημερινη ιστορια..
τι ακριβως εννοεις?
οτι η αλφα εγινε πιο αξιοπιστη, ή οτι καποιοι αλλοι εγιναν πιο αναξιοπιστοι?διαβασες πουθενα οτι οι καινουριες αλφα χαλανε?
συμφωνα με τα περιοδικα τιποτα δε χαλαει -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Εξακολουθείς να χρησιμοποιείς την λέξη και δεν καταλαβαινόμαστε...
Εδώ μιλάμε για την Άλφα.
Βάλε και εσύ Γκρουπ Βαγκ να ξέρουμε για ποιον μιλάμε.
Εκτός και έχεις άποψη και για την Πόρσε, για την Όπελ, για την Μερσεντές...
θες να σου πω vag? σου λεω vag.. τι αλλαζει?
το θεμα μας ειναι η αλφα και ο ανταγωνισμος και γιατι η αλφα δεν πειθει..
εσεις ομως αυτο που κανετε ειναι να καταριεστε τη γκολφω (αυτοκινητο τεχνολογιας του 2003 ) και τον ειδικο ρυπο..
σεναρια συνομωσιας μονο , αρνουμενοι ομως να δειτε τα λαθη της ιδιας της εταιρειας που υποστηριζετε και της μητρικης της fiat..
δε λεω να μη κατηγορεις τον ανταγωνισμο (και το vag, αφου θες να το ακους ) , για τη πορεια της fiat, αλλα να το κανεις για το σωστο λογο..
οχι για τα διαφημιστικα πακετα, αλλα γιατι τα τελευταια χρονια εκαναν δουλεια, ενω η fiat τον επαιζεφτιαχνει ενα δυο αξιολογα αυτοκινητα (που δεν ειναι και καμια τομη στην αυτοκινηση) και περιμενει ο κοσμος να επιστρεψει τρεχοντας ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τελος μιας και ειπες για τη σημερινη ιστορια..
τι ακριβως εννοεις?
**οτι η αλφα εγινε πιο αξιοπιστη, ή οτι καποιοι αλλοι εγιναν πιο αναξιοπιστοι? **:hmmm:Και τα δυο αυτά ισχύουν όπως και γενικότερα ισχύει ότι τα αυτοκίνητα των μαζικών κατασκευαστών (είτε γενικών είτε premium) έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά. Είναι πολύ μικρές οι λεπτομέρειες που κάνουν κάποια μοντέλα να ξεχωρίζουν και αυτό φυσικά γίνεται αντιληπτό από μια πολύ μικρή μερίδα οδηγών.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
τελος μιας και ειπες για τη σημερινη ιστορια..
τι ακριβως εννοεις?
**οτι η αλφα εγινε πιο αξιοπιστη, ή οτι καποιοι αλλοι εγιναν πιο αναξιοπιστοι? **:hmmm:Και τα δυο αυτά ισχύουν όπως και γενικότερα ισχύει ότι τα αυτοκίνητα των μαζικών κατασκευαστών (είτε γενικών είτε premium) έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά. Είναι πολύ μικρές οι λεπτομέρειες που κάνουν κάποια μοντέλα να ξεχωρίζουν και αυτό φυσικά γίνεται αντιληπτό από μια πολύ μικρή μερίδα οδηγών.
ωραια δε διαφωνουμε καθολου ...
μπορεις να μου εξηγησεις ομως γιατι να παει καποιος σε μια εταιρεια με κακη προιστορια και οχι σε καποια που εχει τη φημη του στιβαρου και του αξιοπιστου?
αυτος που θελει να δωσει μια μικρη περιουσια για ενα αυτοκινητο, δε θελει να παιζει με τα λεφτα του..
μπες στη ψυχολογια των περισσοτερωνασχετως αν εχουν τελικα δικιο ή οχι, βρισκεις τελειως αδικαιολογητη τη συμπεριφορα τους?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θες να σου πω vag? σου λεω vag.. τι αλλαζει?
το θεμα μας ειναι η αλφα και ο ανταγωνισμος και γιατι η αλφα δεν πειθει..
εσεις ομως αυτο που κανετε ειναι να καταριεστε τη γκολφω (αυτοκινητο τεχνολογιας του 2003 ) και τον ειδικο ρυπο..
σεναρια συνομωσιας μονο , αρνουμενοι ομως να δειτε τα λαθη της ιδιας της εταιρειας που υποστηριζετε και της μητρικης της fiat..
Δεν νομίζω ότι κατηγορεί κανείς το vag για την πορεία της Alfa! Το vag το κατηγορούμε γιατί έκανε μόδα όλη αυτή την ομογενοποίηση των αυτοκινήτων και γιατί έχει ευδιάκριτα την εύνοια του τύπου. Είναι σαν τον Ολυμπιακό! Όπως ο γαύρος ευθύνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό για την κατάντια του Ελληνικού 'ποδοσφαίρου' τα τελευταία χρόνια, έτσι και το vag ευθύνεται αντίστοιχα για την πορεία που έχουν πάρει οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Για να στο θέσω αλλιώς η Alfa και η κάθε Alfa (επιχείρηση δηλ) θέλει να γίνει vag ώστε να πουλούν σαν το vag αλλά δεν έχουν τον τρόπο να γίνουν. Αντίστοιχα το vag δεν έχει τον τρόπο να γίνει Alfa ή Bmw ή οτιδήποτε άλλο. Oι μανατζαρέοι θα πρέπει να καταλάβουν κάποια στιγμή ότι έκαστος στο είδος του!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ωραια δε διαφωνουμε καθολου ...
μπορεις να μου εξηγησεις ομως γιατι να παει καποιος σε μια εταιρεια με κακη προιστορια και οχι σε καποια που εχει τη φημη του στιβαρου και του αξιοπιστου?
Πολύ σωστή διατύπωση...ΦΗΜΗ...
Όχι ΓΕΓΟΝΟΣ! If you know what i mean!
-
Περί προκαταλήψεων είχε γραψει ο tsargy κάτι ωραίο αλλά δεν μπορώ να το βρώ .
Δεν είδα για παράδειγμα κάποιον να λέει πως τα γιαπωνέζικα είναι χάροι αν θέλεις να στρίψεις με πάνω από 60.Premium μαζόχας είναι για μένα όποιος παίρνει passat αντί για octavia. Εκτός κι αν δικαιολογεί την διαφορά τιμής από την εμφάνιση.Στην τελική ο παππούς μου ΟΚ να μην θέλει άλφα.Εγώ όμως όχι δεν πρέπει να είμαι προκατειλημένος. Για μένα ούτε ο ανταγωνισμός προσφέρει κάτι παραπάνω από την άλφα.Αν το θες έτσι η άλφα έκανε βήματα μπροστά και ο ανταγωνισμός βήματα πίσω στην αξιοπιστία.Βέβαια έχασε και κάποια στοιχεία που έχουν κάνει τους αλφίστι τόσο φανατικούς. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
θα ηθελα να ηξερα το ποσοστο των νεων αλφιστι των οποιων οι γονεις δεν ειχαν ποτε ιταλικο
Μεγάλη πλειοψηφία των αγοραστών MiTo (και 500... αυτά τα δύο έκαναν μεγάλο γκελ) δεν είχε καμία επαφή με το ιταλικό γκρουπ. Αυτοί δηλαδή δεν επηρεάστηκαν από τους γονείς; Που δεν το δέχομαι ότι ισχύει σε μεγάλο βαθμό, αλλά εντάξει...
Αλλά και ανάποδα να στo φέρω, αφού όλοι αυτοί είχαν τότε γιατί άφησαν τα παιδάκια τους να πάρουν MiTo και 500; Μήπως είδαν κάτι; Λέω εγώ τώρα.
Ας αποφασίσουμε και ας μην φάσκουμε και αντιφάσκουμε. -
@στεφαν
ναι εκαστος στο ειδος του και το vag εχει ξεκαθαρισει τι θελει να ειναι εδω και καιρο..
αν ο κοσμος το προτιμαει ειναι αλλο θεμα (σημαντικο μεν)bmw και αλφα παντως δε ξερω αν δε θελουν να γινουν ή αν δε μπορουν , η λογικη λεει οτι χεστηκαν
-
Δεν ειναι ρε παιδια μονο η φημη του αξιοπιστου αλλα και η μεταπωληση. Οπως ειπε κι ο Qsis πιο πανω, αυτος που θεωρει το αυτοκινητο επενδυση, θα παρει κατι που ειναι της μοδας και θα φυγει ευκολα χωρις να χασει τοσο πολυ την αξια του. Απο κει κ περα κ το αλφα μπορει να βγαλει ζημιες, και το αουντι. Το 2ο προτιμαται περισσοτερο και επειδη ειναι εμπορικοτερο. Δεν ειναι μονο η ποιοτητα καθ'αυτη, αλλα και οι 'κανονες'¨της αγορας που καθοριζουν τη συμπεριφορα του αγοραστη.
Απο κει κ περα, οι περισσοτεροι αγοραστες δεν ειναι σχετικοι με το χωρο γι'αυτο κ πιστευουν ακομα αυτες τις γενικευσεις. Και δεν ενδιαφερονται να ασχοληθουν παραπανω. Εσεις γιατι ασχολειστε μαζι τους??? Εγω προσωπικα δεν καθομαι να συζητησω καθολου με ανθρωπους που δεν ξερουν και δε θελουν να ανταλλαξουν αποψεις, παρα μονο αναπαραγουν κλισε περασμενων δεκαετιων.. Προτιμω να παρακολουθω/ συμμετεχω εδω στο φορουμ παρα να μιλαω με τους θειους μου κ να χανω το χρονο μου...
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
θα ηθελα να ηξερα το ποσοστο των νεων αλφιστι των οποιων οι γονεις δεν ειχαν ποτε ιταλικο
Μεγάλη πλειοψηφία των αγοραστών MiTo (και 500... αυτά τα δύο έκαναν μεγάλο γκελ) δεν είχε καμία επαφή με το ιταλικό γκρουπ. Αυτοί δηλαδή δεν επηρεάστηκαν από τους γονείς; Που δεν το δέχομαι ότι ισχύει σε μεγάλο βαθμό, αλλά εντάξει...
Αλλά και ανάποδα να στo φέρω, αφού όλοι αυτοί είχαν τότε γιατί άφησαν τα παιδάκια τους να πάρουν MiTo και 500; Μήπως είδαν κάτι; Λέω εγώ τώρα.
Ας αποφασίσουμε και ας μην φάσκουμε και αντιφάσκουμε.πρωτα απο ολα δες τι γινεται στις μεγαλες κατηγοριες
διαδοχος της 166? 159?
αρα πανε οι γονεις..
mito? ποια mito? ποσες ειναι οι mito? σιγα τις πωλησεις..
το 500αρακι ειναι ειδικη περιπτωση αυτοκινητου σαν το mini , αλλωστε η fiat (παρολο που μιλαμε για αλφα) δεν τα παει κι ασχημα γενικως και ενα μικρο ιταλικο αυτοκινητο παντα ειχε περαση.. ειδικα στη χωρα μας
ομως 'γερα' ποσά προς ιταλια μερια δεν δινονται πλεον.. η lancia πεθανε κανονικα, η φιατ βγαζει μεχρι bravo και η 159 πηγε απατη
-
Αντιθέτως φίλε μου δεν χέστηκαν καθόλου! Όταν το vag τους ξεσκίζει τα μερίδια αγοράς σε παραδοσιακές γι αυτούς κατηγορίες (βλ. 3 coupe με Α5 πχ) καίγονται να γίνουν vag!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αντιθέτως φίλε μου δεν χέστηκαν καθόλου! Όταν το vag τους ξεσκίζει τα μερίδια αγοράς σε παραδοσιακές γι αυτούς κατηγορίες (βλ. 3 coupe με Α5 πχ) καίγονται να γίνουν vag!!εννουσα οτι το vag χεστηκε να γινει bmw ή αλφα .. παρανοηση
θα προτιμουσε να τους αγορασει και να απευθυνθει στο κοινο τους, παρα να χασει το δικο της αλλαζοντας χαρακτηρα
αλλωστε αυτο το νοημα εχει η προσπαθεια εξαγορας της αλφα..
να φτιαχνει πιο σπορτιφ μοντελα απο τα audi (και να ανταγωνιζεται στα ισια τη bmw) , που αυτη τη στιγμη ακροβατουν μεταξυ bmw και mb προσπαθωντας να ανταγωνιστουν και τους 2 και να κανει την audi ξεκαθαρο ανταγωνιστη της MBοποτε εγω μετα θα γινω αλφιστα, προσπαθω να σας το φερω απέξω απέξω
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αντιθέτως φίλε μου δεν χέστηκαν καθόλου! Όταν το vag τους ξεσκίζει τα μερίδια αγοράς σε παραδοσιακές γι αυτούς κατηγορίες (βλ. 3 coupe με Α5 πχ) καίγονται να γίνουν vag!!
εννουσα οτι το vag χεστηκε να γινει bmw ή αλφα .. παρανοηση
θα προτιμουσε να τους αγορασει και να απευθυνθει στο κοινο τους, παρα να χασει το δικο της αλλαζοντας χαρακτηρα
αλλωστε αυτο το νοημα εχει η προσπαθεια εξαγορας της αλφα..
να φτιαχνει πιο σπορτιφ μοντελα απο τα audi (και να ανταγωνιζεται στα ισια τη bmw) , που αυτη τη στιγμη ακροβατουν μεταξυ bmw και mb προσπαθωντας να ανταγωνιστουν και τους 2 και να κανει την audi ξεκαθαρο ανταγωνιστη της MBοποτε εγω μετα θα γινω αλφιστα, προσπαθω να σας το φερω απέξω απέξω
Εγώ βλέπω εδώ και χρόοονια σαφή προσπάθεια του vag να γίνει και Alfa και Bmw και Mercedes και γενικότερα ό,τι έχει πέραση (για διάφορους λόγους). Εξ' ου και οι κατασκευές του vag μου κάνουν για λίγο απ' όλα. Και RS σειρά έβγαλε να χτυπήσει τα Μ, και μεγαλοστελέχη και σχεδιαστές της Alfa πήρε για να πλησιάσει το στυλ, και supercar έβγαλε για να αντιπαρατεθεί και καλά με τη Ferrari (yeah, right!). Με άλλα λόγια αδυνατώ να βρω τον χαρακτήρα του vag που λες γιατί βλέπω ότι σαν γκρουπ απλά έχει δανειστεί στοιχεία από άλλες πιο παραδοσιακές μάρκες και προσπαθεί να τα επαναπροσδιορίσει τη θέση του. Πράγμα που κάνει με μεγάλη επιτυχία φυσικά στηριζόμενο στην εμπορικότητα και το κορυφαίο marketing που διαθέτει.
-
ολα αυτα οφειλονται στην ραγδαια αναπτυξη των οικονομολογων και των μαρκετιστας... Διαβαζω το βιβλιο του χενρυ φορντ και αναφερεται καυστικα στα 2 αυτα ανουσια και παρασιτικα επαγγελματα
-
Το φορουμ του alfisti.gr εχει 'ανεβει' παλι .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το φορουμ του alfisti.gr εχει 'ανεβει' παλι .Ξανακατέβηκε...χθες το βράδυ ψιλοδούλευε, αλλά βέβαια δεν μπορούσα να διαβάσω, γιατί ότα πήγαινα στην σελίδα μπλόκαρε...Σήμερα λέει να δοκιμάσουμε ξανά σε λίγες μερες
Edit: Τώρα ανοίγει, αλλά γράφει να μην ποστάρουμε, μέχρι να τελειώσει η συντήρηση.
-
Πάλι με βλάβη?
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Το φορουμ του alfisti.gr εχει 'ανεβει' παλι .
Ξανακατέβηκε...χθες το βράδυ ψιλοδούλευε, αλλά βέβαια δεν μπορούσα να διαβάσω, γιατί ότα πήγαινα στην σελίδα μπλόκαρε...Σήμερα λέει να δοκιμάσουμε ξανά σε λίγες μερες.
Αυτά γίνονται και μετά να και ο ορυμαγδός των δηλώσεων περί αναξιοπιστίας των AR.....
ΑLFA ROMEO FORUM