-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Πολύ σημαντική αυτή η παρατήρηση και συνάμα η καλύτερη απόδειξη ότι κάλλιο να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.
Άμα ακούς, και ιδίως από άσχετους, ότι το τάδε προιόν είναι κακό/ζημιάρικο/ακριβό κ.α. κοσμητικά, η εταιρεία έχει για κάποιους λόγους χάσει το μισό τουλάχιστον εμπορικό παιχνίδι από τα αποδυτήρια.+1 δυστυχως ετσι ειναι..Και συμβαινει και με τη citroen που το εχω πολυ πιο αμεσο..
και πώς βγαινουν ολες αυτες οι φημες βρε νονε? εντελως τυχαια? δε νομιζω
υπαρχει προιστορια και καποια καταλοιπα που επιβιωνουν ακομα και σημερα
(βλεπε το κιβωτιο μου και σε αλλα μοντελε του psa, βλεπε το κοκκινο στις αλφα και μη μου πεις οτι ολα αυτα ειναι φαντασια )το οτι και οι γερμανοι εχουν ριξει τη ποιοτητα τους και βγαζουν και αυτοι προβληματα (διολου ασημαντα πολλες φορες) ειναι μεν κοροιδια απο μερος τους , αλλα τους παιρνει να το κανουν επειδη εχουν 'χτισει' ολο αυτο το παραμυθι με την ποιοτητα και την αξιοπιστια τους εδω και πολλα χρονια
αλλα οσο αναξιοπιστοι κι αν εγιναν τους προαναφερθεντες δε τους εφτασαν ουτε στο μισο
ποιο κόκκινο ρε κιούσι... με λίγη παραπάνω προσοχή και 2 φορές το χρόνο κέρωμα είσαι παραπάνω από οκ...
να ήταν αυτά προβλήματαστο μισό?? πας καλα??
-
αυτο ειναι ενα προβλημα που το βλεπω και το ξερω το αυτοκινητο πλεον πρεπει να βαφτει ολοκληρο..
(εγινε αποκατασταση στο ενα σημειο και εσκασε αλλου )γιατι να εισαι παραπανω προσεκτικος και να κερωνεις, δε καταλαβα? σε κοκκινο ΤΤ δεν υπηρξε ποτε το παραμικρο..
εγω βλεπω με συμπαθεια την alfa, ομως βλεπω και αυτα που γινονται γυρω μου και το ξανασκεφτομαι..
και στο κατω κατω να πεις οτι σε καποιο τομεα ηταν τοσο μπροστα απο τον ανταγωνισμο (οπως παλιοτερα).. να καταλαβω γιατι να παρει καποιος το ρισκο.. αλλα σημερα αυτο δεν ισχυει
μοτερ εχουν ολοι, στησιμο εχουν ολοι.. εμφανιση ισως δεν εχουν , αλλα σε καποιους αρεσει και το νεο megane οποτε αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι ενα προβλημα που το βλεπω και το ξερω το αυτοκινητο πλεον πρεπει να βαφτει ολοκληρο..
(εγινε αποκατασταση στο ενα σημειο και εσκασε αλλου )γιατι να εισαι παραπανω προσεκτικος και να κερωνεις, δε καταλαβα? σε κοκκινο ΤΤ δεν υπηρξε ποτε το παραμικρο..
εγω βλεπω με συμπαθεια την alfa, ομως βλεπω και αυτα που γινονται γυρω μου και το ξανασκεφτομαι..
και στο κατω κατω να πεις οτι σε καποιο τομεα ηταν τοσο μπροστα απο τον ανταγωνισμο (οπως παλιοτερα).. να καταλαβω γιατι να παρει καποιος το ρισκο.. αλλα σημερα αυτο δεν ισχυει
μοτερ εχουν ολοι, στησιμο εχουν ολοι.. εμφανιση ισως δεν εχουν , αλλα σε καποιους αρεσει και το νεο megane οποτε αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα
Λάθος το κόκκινο πρέπει πάντα να το κερώνεις είτε είναι ΤΤ είτε Ferrari.
Συμφωνώ σε αυτό που λες για στήσιμο και μοτέρ οτι είναι πλέον σε ολα τα αυτοκίνητα αλλά και οι αξιοπιστία έχει βελτιωθεί σε πολλές εταιρίες για να μην πω σε ολες αλλά μην μου λες οτι και το VAG είναι άγιο πλέον το Puntaki που έχουμε δεν μας έχει αφήσει ποτέ και το ξεπατόνουμε εγω και ο αδερφός μου 75000Km -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο ειναι ενα προβλημα που το βλεπω και το ξερω το αυτοκινητο πλεον πρεπει να βαφτει ολοκληρο..
(εγινε αποκατασταση στο ενα σημειο και εσκασε αλλου )γιατι να εισαι παραπανω προσεκτικος και να κερωνεις, δε καταλαβα? σε κοκκινο ΤΤ δεν υπηρξε ποτε το παραμικρο..
εγω βλεπω με συμπαθεια την alfa, ομως βλεπω και αυτα που γινονται γυρω μου και το ξανασκεφτομαι..
και στο κατω κατω να πεις οτι σε καποιο τομεα ηταν τοσο μπροστα απο τον ανταγωνισμο (οπως παλιοτερα).. να καταλαβω γιατι να παρει καποιος το ρισκο.. αλλα σημερα αυτο δεν ισχυει
μοτερ εχουν ολοι, στησιμο εχουν ολοι.. εμφανιση ισως δεν εχουν , αλλα σε καποιους αρεσει και το νεο megane οποτε αυτο ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα
τι ρίσκο μωρε ... την παλεύεις??
πόσες φορές έχεις αλλάξει πολ/στες...
3 φίλους με 122αρια μοτέρ έχω (2 α3 ,1 γκολφ) με πρόγραμμα και χωρίς και μόνο ο ένας την έχει γλιτώσει...
πόσες φορές σε έχει αφήσει και έχεις αναγκαστεί να γυρίσεις σπίτι σαν βρεμένο γατί??κόκκινο έχω και εγώ και δεν έχει τίποτα επιλήψιμο
-
από την εποχή της «Νέας Ράτσας» και μετά,
δηλαδή 159, Brera, Spider, MiTo, Giuliettaκαι το μόνο που βρήκες να πεις είναι το «κόκκινο» χρώμα.
Good Job Alfa,
Το οποίο χρώμα, αφενός καλύπτεται από εγγύηση, αφετέρου δεν είναι καν πρόβλημα μηχανικής/ηλεκτρολογικής φύσεως (κινητήρας, κιβώτιο, φρένα, αναρτήσεις κτλ)
Η απροβλημάτιστη λειτουργία των ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΡΩΝ συνιστά ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ και όχι τα πλαστικά του ταμπλό, το πως κλείνει η πόρτα και άλλα τέτοια όμορφα.
Αυτά είναι όμως ψιλά γράμματα για το αγοραστικό κοινό, αφού εκτός από ψιλοάσχετο που είναι, έτσι το έχει μάθει ο Τύπος. Πέρνει για μια βόλτα ο «Χ» δημοσιογράφος ή/και ο υποψήφιος αγοραστής το νέο αμάξι, το βλέπει μαγικό χαλί, βλέπει και το ταμπλό από μαλακό υλικό και καταλήγει στο συμπέρασμα: Φοβερή ποιότητα κατασκευής(!)
Από εκεί και πέρα τι να συζητήσουμε.
Εγώ αγόρασα Άλφα και το μόνο που με ενδιέφερε/με ενδιαφέρει είναι το αμάξι να το χαίρομαι και να είναι άψογο ΜΗΧΑΝΙΚΑ και όχι να με πιάσει ψύχωσει μήπως τρίξει στους ελεεινούς ελληνικούς δρόμους ούτε να υπεραναλύσω τα πολυμερή της πόρτας.
Ενώ ο άλλος που θα αγοράσει το «Ψ», θα πάρει το υποδεκάμετρο και θα μετράει τους αρμούς στην έκθεση.(πραγματικό παράδειγμα) και θα πατάει όλα τα κουμπιά για να δει την «αντίδρασή» τους.
Τι να κάνουμε τώρα. Καθένα αυτοκίνητο με το κοινό του.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το οτι και οι γερμανοι εχουν ριξει τη ποιοτητα τους και βγαζουν και αυτοι προβληματα (διολου ασημαντα πολλες φορες) ειναι μεν κοροιδια απο μερος τους , αλλα τους παιρνει να το κανουν επειδη εχουν 'χτισει' ολο αυτο το παραμυθι με την ποιοτητα και την αξιοπιστια τους εδω και πολλα χρονια
Aυτο ηταν κ το λαθος των ιταλων κυριως,οτι δεν 'προστατευσαν' το προιον τους και το αφησαν να αποκτησει αυτη τη λεγομενη φημη περι αναξιοπιστου σε αντιθεση με αλλους οπως οι γερμανοι που παρολο που μπορει ουτε αυτοι να μην ηταν/ειναι οσο αξιοπιστοι τους παρουσιαζανε αλλα ολα αυτα τα χρονια εχτισαν ενα προφιλ για τα αυτοκινητα τους τετοιο που καταφεραν να τους κολλησουν τη σταμπα του αξιοπιστου κ του ποιοτικου σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Αυτα ειναι καταλοιπα τα οποια θα ειναι συνδεδεμενα με τις εκαστοτε μαρκες μια ζωη,δλδ αυτος που εμαθε η του μαθανε η του περασανε αυτη την αποψη οτι για παραδειγμα τα ιταλικα χαλανε πιο ευκολα η τα γαλλικα ειναι πιο προβληματικα,οτι και να γινει,οσο και να βελτιωθουν σε αξιοπιστια η σε ποιοτητα,παλι αυτη την γνωμη θα εχει,και αντιστοιχα για τα γερμανικα η τα ιαπωνικα παλι θα επικρατει η ιδια αποψη περι καλυτερης αξιοπιστιας,ποιοτητας,ασχετως αν στην πραγματικοτητα οι διαφορες μπορει να εχουν μικρυνει.
-
Τα έχουμε πει άπειρες φορές:
Κατάσταση που συντηρείται από τον Τύπο και αναπαράγεται από τον καθένα σε συζητήσεις/forum κτλ κτλ.
Anyway,
-
+1
-
+1 κι απο μενα στον προλαλλησαντα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
πόσες φορές έχεις αλλάξει πολ/στες...
1 φορα θα ειχα μεινει αν τους αλλαζαν ολους με τη πρωτη οι γυφτοι της αντιπροσωπειας
κατα τα αλλα δεν ειχα κανενα προβλημα και ουτε ενα απο τα υποτιθεμενα γνωστα και του μοτερ μου και του αυτοκινητου μουαπό την εποχή της «Νέας Ράτσας» και μετά,
δηλαδή 159, Brera, Spider, MiTo, Giuliettaκαι το μόνο που βρήκες να πεις είναι το «κόκκινο» χρώμα.
Good Job Alfa,
οχι δεν εχω να πω μονο αυτο, αλλα δεν ηταν αυτο το θεμα της κουβεντας και το επιχειρημα μου
το επιχειρημα μου ειναι οτι οταν εχεις αμαυρωμενο παρελθον, δε μπορεις να κανεις τετοιες μαλακιες, βασικα δε σε παιρνει να κανεις καμια μαλακια
οι γερμανοι απο την αλλη που τους παιρνει κανουν αλλα δεν εχουν φτασει να βγαζουν αυτοκινητα επιπεδου 33 και 75
Τα έχουμε πει άπειρες φορές:
Κατάσταση που συντηρείται από τον Τύπο και αναπαράγεται από τον καθένα σε συζητήσεις/forum κτλ κτλ.
Anyway,
αυτο ειναι η ευκολη δικαιολογια..
ο τυπος ηταν που εκθειαζε το rx8 μαζι με ενα καρο αλλα αυτοκινητα που δεν εκαναν για τον πολυ κοσμο και οι μαντρες εχουν γεμισει απο δαυτααπο την αλλη καποια αυτοκινητα χωρις αντιστοιχο promotion απο τον τυπο πουλανε, γιατι ο κοσμος ξερει οτι ειναι καλα..
τωρα με τη κριση ειδαμε τι εμεινε και τι εξαφανιστηκε απο τους δρομους μαςστο κατω κατω γνωστους εχουμε ολοι, βλεπουμε και κρινουμε
-
ΟΚ είσαι οπαδός του VAG.
Είχες ποτέ 159 για να κρίνεις γιατί εγω εχω ακούσει τα καλύτερα και οχι απο Alfistes απο απλό κόσμο που την πήρε -
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
ΟΚ είσαι οπαδός του VAG.
Είχες ποτέ 159 για να κρίνεις γιατί εγω εχω ακούσει τα καλύτερα και οχι απο Alfistes απο απλό κόσμο που την πήρεμιλας για αλφιστες που κρινουν τα vag χωρις να ειχαν ποτε?
εγω τουλαχιστον εχω πολλους αλφιστι φιλους
μεχρι και ο νονος μου ειναι αλφιστι (και οχι κανα τσουτσεκι, σχεδον 70 χρονων ανθρωπος ) -
Qsis
VAG δεν είναι μόνο η audi που έχεις εσύ. Για ρώτα να σου πουν για τα σασμάν των Σέατ.Και δεν είναι δικαιολογία η τιμή γιατί πρόκειται για τα ίδια μηχανικά μέρη.
Συμφωνώ πως οι Ιταλοί δεν τους παίρνει να κάνουν μλκίες. Πάντως γενικά σήμερα είναι λαχείο και μόνο.Δεν υπάρχει λόγος να είσαι προκατειλημμένος.Εκτός κι αν θες να αγοράσεις 33. Μπορώ να σου γράψω για κουφά προβλήματα που έχω δει σε όλες σχεδόν τις μάρκες. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
1 φορα θα ειχα μεινει αν τους αλλαζαν ολους με τη πρωτη οι γυφτοι της αντιπροσωπειας
αυτο ειναι η ευκολη δικαιολογια..
οχι δεν εχω να πω μονο αυτο, αλλα δεν ηταν αυτο το θεμα της κουβεντας και το επιχειρημα μου
Τι άλλο έχεις δηλαδή να πεις;
το επιχειρημα μου ειναι οτι οταν εχεις αμαυρωμενο παρελθον, δε μπορεις να κανεις τετοιες μαλακιες, βασικα δε σε παιρνει να κανεις καμια μαλακια
«Αμαυρωμένο παρελθόν» Σιγά ρε μεγάλε αμόλυντε εσύ.
«Δεν σε παίρνει να κάνεις ΚΑΜΙΑ μαλακία» Μ’αρέσει που τονίζεις και το ΚΑΜΙΑ!
Σοβαρά; Κόψε κάτι, τόσο αδέκαστος δε λέει. Δηλαδή οι άλλες εταιρίες στις πόσες μαλακίες θα καούν και η Άλφα θα καεί για να μην σου πω να διαλυθεί(!) κιόλας από την πρώτη έτσι;οι γερμανοι απο την αλλη που τους παιρνει κανουν
«οι γερμανοι απο την αλλη που τους παιρνει»
- Μετάφραση: Είμαστε μαζόχες, αλλά premium μαζόχες, οπότε δεν πειράζει.
- Για άλλη φορά, λόγια του αέρα: Οι «γερμανοί» το ένα, οι «γερμανοί» το άλλο.
Θα μιλήσεις συγκεκριμένα με καμιά μάρκα; Ή θα μιλάς και εσύ σαν το autobild;
Δηλαδή είσαι στο Θέμα της Άλφα Ρομέο, μιλάμε για αυτήν και μας πετάς κάτι για «γερμανούς». Ποιους «γερμανούς», της Wiesmann;
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Qsis
VAG δεν είναι μόνο η audi που έχεις εσύ. Για ρώτα να σου πουν για τα σασμάν των Σέατ.Και δεν είναι δικαιολογία η τιμή γιατί πρόκειται για τα ίδια μηχανικά μέρη.
Συμφωνώ πως οι Ιταλοί δεν τους παίρνει να κάνουν μλκίες. Πάντως γενικά σήμερα είναι λαχείο και μόνο.Δεν υπάρχει λόγος να είσαι προκατειλημμένος.Εκτός κι αν θες να αγοράσεις 33. Μπορώ να σου γράψω για κουφά προβλήματα που έχω δει σε όλες σχεδόν τις μάρκες.ναι ξερω για τα σασμαν των seat , των gt μη σου πω και για το δικο μου αν κρινω απο φιλο μας συμφορουμιτη
συμφωνω οτι ειναι λαχειο σημερα γενικως, το μονο που προσπαθησα να εξηγησω ειναι οτι η προιστορια δε δημηουργηθηκε απο τον τυπο , αλλα υπηρξε οντως και υπηρξε απο την εποχη που οι αλφα κυκλοφορουσαν εξισου με αλλες μαρκες , οχι σαν σημερα που ειναι σπανια πουλια
ο κοσμος δεν την εμπιστευεται πλεον , οσα βηματα κι αν εχει κανει και απο τη στιγμη που δεν προσφερει κατι ουσιαστικα παραπανω απο τον ανταγωνισμο , δεν αποτελει ελκυστικο πακετο.
να εξηγησω το τι συμβαινει εκει εξω θελω, οχι να ερθω σε αντιπαραθεση
το να λεμε οτι για ολα φταιει ο τυπος και οτι προμοταρει τα vag που ειναι προβληματικα ειναι αφελες κατα την αποψη μου
-
Ίσως να μπαίνω κάπως σαν σφήνα, αλλά μιας και έχω περάσει από όλες σχεδόν τις σχολές (γερμανική, γαλλική, ιταλική, ιαπωνέζικη) μπορώ να πω ότι ο κόσμος πιστεύει αυτό που θέλει να πιστεύει
Αν ακούσεις μια σοβαρή ζημιά σε γερμανικό κατά 99% ακούς 'ε εντάξει έτυχε'
Το ίδιο ισχύει για τα ιαπωνικά πχ.
Μονάχα όταν το ψάξεις πραγματικά καταλαβαίνεις πώς έχει το πράμα...
-
Δεν αποτελει ελκυστικο πακετο;;;Εμενα παντως δεν θα με χαλαγε ΚΑΘΟΛΟΥ να κυκλοφορω με ενα τετοιο ---> ή με αυτο... --->
-
-
οταν καιγεται ενας , πρεπει να αλλαξουν ολοι αυτο δεν ειναι ευκολη δικαιολογια, ειναι κοινη γνωση
αλλωστε μολις 5 μερες μετα με αφησε και ο 2ος -
χαλασμενη τουρμπινα σε mito στα 2000 χλμ.. (στραβωσε η φτερωτη)
-
δε ξερω στα ποσα θα καουν και ο κοσμος θα τους γυρισει τη πλατη, αλλα ειπα το καψιμο των αλλων δεν το χουν φτασει
-
ειμαι πολυ συγκεκριμενος , δε καταλαβαινω πού με χανεις?
οσο για το μαζοχες.. πολυ απλα φιλε μου δεν υπαρχει η εναλλακτικη σε καποια πραγματα
εχει καποιος να μου προσφερει καλυτερο πακετο? μαλλον οχι
αν ειχε , μην εχεις την αμφιβολια οτι θα εκλανα με τη μια την 'αγαπημενη' μου εταιρεια και θα πηγαινα αλλου , γιατι πανω απο ολα ειμαι καταναλωτης και οχι προβατο/φανατικος κατι που δε μπορουμε να το πουμε για ολους τους αγοραστες αυτοκινητων..Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Ή θα μιλάς και εσύ σαν το autobild;σαν το autobild δε μπορω να μιλησω, γιατι δε διαβαζω ουτε αυτη τη φυλλαδα, ουτε καμια φυλλαδα πλεον..
οπως δε μπορω (κι εσυ φανταζομαι) να διαβαζεις οτι το golf ειναι το καλυτερο παντου, δε μπορω να διαβαζω κι αλλες μαλακιες τυπου 'απροσωπος χαρακτηρας' , 'κακο τιμονι' , 'δεν εχει ψυχη' ... σε σχεση με αλλα 'benchmarks' σε αλλες κατηγοριες
-
-
Εκτός από την προϊστορία που λες υπάρχει και η σημερινή ιστορία άλλων εταιριών εκεί έξω για τις οποίες ο Τύπος κάνει γαργάρα.
ο κοσμος δεν την εμπιστευεται πλεον.
Ο κόσμος δεν μπορεί να μην εμπιστεύεται πλέον κάτι που δεν είχε ποτέ.
Άρα αυτό που λες είναι άτοπο.
Δεν αγοράζουν συνέχεια ούτε θα συνεχίσουν να αγοράζουν για πάντα αμάξια οι 40άρηδες, 50άρηδες κτλ.
Υπάρχει και αγοραστές 20άριδες, ξέρεις που αγοράζουν πρώτη φορά αμάξι.δεν προσφερει κατι ουσιαστικα παραπανω απο τον ανταγωνισμο , δεν αποτελει ελκυστικο πακετο.
Σοβαρά;Το να μην βλέπουμε ότι ο Τύπος προμοταρει τo ΦολκσΒάγκεν Γκρουπ είναι τουλάχιστον αφελες.
-
Ο χρήστης ausfahrt έγραψε:
Ίσως να μπαίνω κάπως σαν σφήνα, αλλά μιας και έχω περάσει από όλες σχεδόν τις σχολές (γερμανική, γαλλική, ιταλική, ιαπωνέζικη) μπορώ να πω ότι ο κόσμος πιστεύει αυτό που θέλει να πιστεύειΑν ακούσεις μια σοβαρή ζημιά σε γερμανικό κατά 99% ακούς 'ε εντάξει έτυχε'
Το ίδιο ισχύει για τα ιαπωνικά πχ.
Μονάχα όταν το ψάξεις πραγματικά καταλαβαίνεις πώς έχει το πράμα...
οχι φιλε μου δεν ετυχε.. κακως ετυχε
αυτο που λες ομως γινεται.. κακως βεβαια
αυτο ηθελα να πω πριν οτι το κανουν (ριχνουν τη ποιοτητα τους ΟΛΟΙ οι γερμανοι) γιατι τους παιρνει , κακως βεβαια
αυτο ομως δε σημαινει οτι τα ιταλικα εγιναν ξαφνικα τερατα αξιοπιστιας και τα γερμανικα χρεπια και σιγουρα οτι εμεις που τα επιλεγουμε ειμαστε premium μαζοχες , επειδη ξερουμε οτι αγοραζουμε μπουρδελα
ΑLFA ROMEO FORUM