-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη το λες... τέτοια χαζά κάνουν και οι αισθητήρες. Εκτός αν είναι κάτι πιο σοβαρό που το απεύχομαι...Μη με τρελαίνεις πρωί πρωί να χαρείς.
-
Immobiliser μου μυρίζει...
Τέλειωσε η περίοδος χάριτος φαίνεται, τώρα αναλαμβάνει η Christine...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Immobiliser μου μυρίζει...Σε περίπτωση βλάβης του immobiliser όλα είναι σβηστά και νεκρά! Απο ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, μέχρι ραδιοcd και κινητήρας!
Κουφή η ερώτηση αλλά μήπως είναι συμπλέκτης? Όταν από νεκρά βάζεις ταχύτητα σβήνει!
Για να βγάζει ένδειξη πάντως μάλλον ηλεκτρονικό το πρόβλημα.
Περαστικά αν και ευτυχώς ότι είναι να συμβεί να συμβαίνει εντός εγγύησης! -
Ειδοποίηση 'αντιοικονομικής οδήγησης' με τόσο φτηνιάρικο (και μη ενδεδειγμένο) τρόπο, από την εποχή Corolla δεκαετίας '80 έχουμε ν' ακούσουμε (με το πράσινο και πορτοκάλι λαμπάκι, αν θυμάται κανείς..).
Αναφέρει κάτι σχετικό το εγχειρίδιο ; -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τέλος ζωής του fluence... Έπρεπε να πάρεις γιαπωνέζο.
Λες στα 3500 χιλιόμετρα να σκόρπισε?
Τέλος πάντων καμια γνώμη?Ελπίζω το περιστατικό να είναι μεμονωμένο! Κάνω για επαγγελματικούς λόγους +50.000 χλμ
το χρόνο και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν το μοναδικό ετοιμοπαράδοτο diesel, μέχρι 1600 κυβικά
& το συγκεκριμένο ήταν (έτσι μου είπαν) το τελευταίο στην Ελλάδα (τα υπόλοιπα είχαν πουληθεί).Τελική τιμή 20κ στρoγγυλά (privilege), κατανάλωση 6+ λίτρα με 150 χλμ/ώρα (6άρι κιβώτιο),
καμμία σχέση με τα 9- λίτρα του 5τάχυτου βενζινοκίνητου POLO, που χρησιμοποιούσα πριν. Ευρύχωρο,
μαλακό (πολύ) για τα γούστα μου, αλλά σαν νέος οικογενειάρχης πρέπει(?) να συμβιβαστείς. Πάντως,
με 300 ευρώ το μήνα μείωση λειτουργικών εξόδων (αν δεν πάθει κάτι) ήδη πανηγυρίζω! -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ειδοποίηση 'αντιοικονομικής οδήγησης' με τόσο φτηνιάρικο (και μη ενδεδειγμένο) τρόπο, από την εποχή Corolla δεκαετίας '80 έχουμε ν' ακούσουμε (με το πράσινο και πορτοκάλι λαμπάκι, αν θυμάται κανείς..).
Αναφέρει κάτι σχετικό το εγχειρίδιο ;Λέει να πάμε οδηγώντας ήρεμα στο συνεργείο εάν δούμε να ανάβει αυτό το λαμπάκι.Ευτυχως πάντως γιατί εγγύηση φρόντισα να έχω αρκετή(4 χρόνια σε όλα.Η δυετής επέκταση ήταν δώρο απο την αντιπροσωπία) κατ' επέκταση κυμάμαι ήσυχος τα βράδυα.Δεν πειράζει όμως.Εδώ το Laguna της υπογραφής μου είχε βγάλει βλάβη την πρώτη εβδομάδα οπότε δεν μου κακοφάνηκε απλά μου έκανε εντύπωση που δεν ανάβει σταθερά.
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Τέλος ζωής του fluence... Έπρεπε να πάρεις γιαπωνέζο.
Λες στα 3500 χιλιόμετρα να σκόρπισε?
Τέλος πάντων καμια γνώμη?Ελπίζω το περιστατικό να είναι μεμονωμένο! Κάνω για επαγγελματικούς λόγους +50.000 χλμ
το χρόνο και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν το μοναδικό ετοιμοπαράδοτο diesel, μέχρι 1600 κυβικά
& το συγκεκριμένο ήταν (έτσι μου είπαν) το τελευταίο στην Ελλάδα (τα υπόλοιπα είχαν πουληθεί).Τελική τιμή 20κ στρoγγυλά (privilege), κατανάλωση 6+ λίτρα με 150 χλμ/ώρα (6άρι κιβώτιο),
καμμία σχέση με τα 9- λίτρα του 5τάχυτου βενζινοκίνητου POLO, που χρησιμοποιούσα πριν. Ευρύχωρο,
μαλακό (πολύ) για τα γούστα μου, αλλά σαν νέος οικογενειάρχης πρέπει(?) να συμβιβαστείς. Πάντως,
με 300 ευρώ το μήνα μείωση λειτουργικών εξόδων (αν δεν πάθει κάτι) ήδη πανηγυρίζω!Μια χαρά αυτοκίνητο είναι και θα σε βολέψει πολύ.Τώρα πίστεψέ με δεν είναι και από τα ποιο μαλακά της Renault.Υπήρξαν και υπάρχουν πολύ πιο μαλακά αυτοκίνητα.Και μη μασάς γιατί ο κινητήρας σου είναι δοκιμασμένος και ταυτόχρονα από τους καλύτερους και τους πιο αξιόπιστους Diesel της αγορας.Καλορίζικό και σου εύχομαι πολλά απροβλημάτιστα και ασφαλή χιλιόμετρα.
-
μπορει να κανανε ηλιθια ρυθμιση, και να αναβει το λαμπακι θεωρωντας το βλαβη, και οχι για οικολογικους λογους...
αν ο εγκεφαλος πχ διαβαζει ταχυτητα ταδε πχ80χλμ και αφου δεν πατας γκαζι θα επρεπε να διαβαζει ταδε ελαχιστους ρυπους/καταναλωση βενζινης, αυτο αφου πας με νεκρα και αρα καις βενζινη διαβαζει περισσοτερους απο τους επιτρεπτους με τις δεδομενες συνθηκες, οποτε θεωρει οτι υπαρχει καποιο προβλημα...εξ ου και το δειχνει μετα απο 15δευτερολεπταμολις βαλεις την ταχυτητα και διαβασει κανονικες τιμες ακυρωνει το σφαλμα...
εξαλλου το megane δεν εχει λαμπακι shift gear..?
συνεβη το ιδιο σε μελος στο renault club με 1,4TCe οπου κατεβαινε με νεκρα μια τεραστια κατηφορα στη περιφερειακη θεσσαλονικης και του παρουσιασε το ιδιο... το πηγε συνεργειο και οι μηχανικοι δεν ειδαν τπτ..
απο τα περιστατικα φαινεται οτι εχουνκανει αυτη την ρυθμιση και οταν πηγαινεις με νεκρα βγαζει αυτο το σφαλμα
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
μπορει να κανανε ηλιθια ρυθμιση, και να αναβει το λαμπακι θεωρωντας το βλαβη, και οχι για οικολογικους λογους...
αν ο εγκεφαλος πχ διαβαζει ταχυτητα ταδε πχ80χλμ και αφου δεν πατας γκαζι θα επρεπε να διαβαζει ταδε ελαχιστους ρυπους/καταναλωση βενζινης, αυτο αφου πας με νεκρα και αρα καις βενζινη διαβαζει περισσοτερους απο τους επιτρεπτους με τις δεδομενες συνθηκες, οποτε θεωρει οτι υπαρχει καποιο προβλημα...εξ ου και το δειχνει μετα απο 15δευτερολεπταμολις βαλεις την ταχυτητα και διαβασει κανονικες τιμες ακυρωνει το σφαλμα...
εξαλλου το megane δεν εχει λαμπακι shift gear..?
συνεβη το ιδιο σε μελος στο renault club με 1,4TCe οπου κατεβαινε με νεκρα μια τεραστια κατηφορα στη περιφερειακη θεσσαλονικης και του παρουσιασε το ιδιο... το πηγε συνεργειο και οι μηχανικοι δεν ειδαν τπτ..
απο τα περιστατικα φαινεται οτι εχουνκανει αυτη την ρυθμιση και οταν πηγαινεις με νεκρα βγαζει αυτο το σφαλμα
Εμένα μου το έβγαλε στην Κορίνθου-Τριπόλεως μετά το Αρτεμίσιο.Δηλαδή σε μεγάλη κατηφόρα με νεκρά για αρκετή ώρα.Λες να είναι αυτό rafi.Εκτός από το παιδί με το Megane ξέρουμε για άλλα τέτοια περιστατικά?
-
Αν σου πω ότι τώρα κατάλαβα.Δηλαδή λες ότι μάλλον το εκλαμβάνει ως βλαβη στο αντιρυπαντικό σύστημα του αυτοκινήτου λόγω των αυξημένων ρύπων που ανιχνεύει κάποιος αισθητήρας.Δεν έπρεπε όμως να ανάβει και η ένδειξη για βλαβη στο αντιρυπαντικό σύστημα του αυτοκινήτου αλλά και να αργεί να σβήσει αφού θα αργούσε να 'καταλάβει' το αυτοκίνητο την μεταβολή των ρύπων προς τα κάτω.
Το Megane έχει όντως δείκτη αλλαγής ταχύτητας το Fluence όμως όχι. -
κοιτα, αν ηξερα ακριβως τι κανει θα δουλευα στη renault
οντως ισως θα επρεπε να βγαζει βλαβη στο αντιρυπαντικο αν ειναι ετσι και οχι στον κινητηρα...
ισως προκειται για προειδοποιηση και οχι για ηλιθια ρυθμιση....παντως απο τα περιστατικα μου φαινεται οτι ειναι σαν να 'σου τη λεει' που πας πολυ ωρα με νεκρα χωρις λογο.. συν το οτι το αλλο αυτοκινητο ηταν με διαφορετικο κινητηρα απο το δικο σου για να ειναι προβλημα κινητηρα.edit...τωρα που το ξαναδιαβασα ηταν 1,5dCi και οχι 1,4TCe...και η συμπτωση ειναι οτι το dCi δεν εχει λαμπακι change gear,οπως και το δικο σου..
μηπως το κανει μονο στα μοντελα που δεν εχουν το λαμπακι για να προειδοποιειαλλο περιστατικο δεν εχω διαβασει, αλλα δεν πιστευω να υπαρχουν πολλοι με megane που κατεβαινουν τις κατηφορες με νεκρα
-
Τελος πάντων θα μας πει αυριο ο γιατρούλης αυτοκινήτων.Πάντως αν ήταν βλάβη στον κινητήρα δεν θα ρέταρε λίγο η μηχανή .Περίεργα πράγματα.Γι αυτό όμως τα κάνει αυτά γιατί εiναι Renault και ως γνωστό έχουν χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
συνεβη το ιδιο σε μελος στο renault club με 1,4TCe οπου κατεβαινε με νεκρα μια τεραστια κατηφορα...Εμένα μου το έβγαλε στην Κορίνθου-Τριπόλεως μετά το Αρτεμίσιο.Δηλαδή σε μεγάλη κατηφόρα με νεκρά για αρκετή ώρα
Ποτέ δεν κατάλαβα την αναγκαιότητα (ούτε τη χρησιμότητα) να βάλει κανείς νεκρά σε κατηφόρα... Από τις πλέον ανόητες κινήσεις όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά και την κατανάλωση. Για μεγαλύτερη τελική;; πφφ!
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ποτέ δεν κατάλαβα την αναγκαιότητα (ούτε τη χρησιμότητα) να βάλει κανείς νεκρά σε κατηφόρα... Από τις πλέον ανόητες κινήσεις όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά και την κατανάλωση. Για μεγαλύτερη τελική;; πφφ!Πρώτη φορά ακούω τέτοιο τρόπο οδηγησης! Δηλαδή μια καταβαση ... με νεκρά?
Μήπως σβήνουμε και την μηχανή να μην καίει καθόλου βενζίνη και σταματάμε με άγκυρα? -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ποτέ δεν κατάλαβα την αναγκαιότητα (ούτε τη χρησιμότητα) να βάλει κανείς νεκρά σε κατηφόρα... Από τις πλέον ανόητες κινήσεις όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά και την κατανάλωση. Για μεγαλύτερη τελική;; πφφ!
Πρώτη φορά ακούω τέτοιο τρόπο οδηγησης! Δηλαδή μια καταβαση ... με νεκρά?
Μήπως σβήνουμε και την μηχανή να μην καίει καθόλου βενζίνη και σταματάμε με άγκυρα?Όχι δεν το έκανα μόνιμα.Έγινε για πολύ λίγο κι αυτό γιατί είχει πιαστει το πόδι μου(τοση ανηφόρα βλέπεται μέχρι το Αρτεμίσιο) και δεν έχω μάθει να χρησιμοιποιώ ακόμα το Cruise control και τότε άναψε το λαμπάκι .Ξέρω έιναι βλακεία αλλά μην φανταστείται ότι το κάνω και συνέχεια.Και το έκανα κινούμενος σε ευθεία.Προς Θεου δεν τρελάθηκα ακόμα.Την αγαπάω την ζωή μου.
-
Rafi μήπως είσαι μηχανικός και είδες το τουτούνι σήμερα?
Τα ίδια είπε και ο μηχανικός στον πατέρα μου που το πήγε.Πως δηλαδή λόγο ανίχνευσης περισσότερων ρύπων από το επιτρεπτό για την ταχύτητα το παρουσιάζει ως βλάβη και μόλις βάλεις ταχύτητα μειώνονται οι τιμές και σβήνει. .Τι να πεις.
Ανακουφίστηκα πάντως. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ποτέ δεν κατάλαβα την αναγκαιότητα (ούτε τη χρησιμότητα) να βάλει κανείς νεκρά σε κατηφόρα... Από τις πλέον ανόητες κινήσεις όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά και την κατανάλωση. Για μεγαλύτερη τελική;; πφφ!
Πρώτη φορά ακούω τέτοιο τρόπο οδηγησης! Δηλαδή μια καταβαση ... με νεκρά?
Μήπως σβήνουμε και την μηχανή να μην καίει καθόλου βενζίνη και σταματάμε με άγκυρα?Όχι δεν το έκανα μόνιμα.Έγινε για πολύ λίγο κι αυτό γιατί είχει πιαστει το πόδι μου(τοση ανηφόρα βλέπεται μέχρι το Αρτεμίσιο) και δεν έχω μάθει να χρησιμοιποιώ ακόμα το Cruise control και τότε άναψε το λαμπάκι .Ξέρω έιναι βλακεία αλλά μην φανταστείται ότι το κάνω και συνέχεια.Και το έκανα κινούμενος σε ευθεία.Προς Θεου δεν τρελάθηκα ακόμα.Την αγαπάω την ζωή μου.
Να πω την αλήθεια ... τρόμαξα λίγο!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ποτέ δεν κατάλαβα την αναγκαιότητα (ούτε τη χρησιμότητα) να βάλει κανείς νεκρά σε κατηφόρα... Από τις πλέον ανόητες κινήσεις όσον αφορά την ασφάλεια, αλλά και την κατανάλωση. Για μεγαλύτερη τελική;; πφφ!
Πρώτη φορά ακούω τέτοιο τρόπο οδηγησης! Δηλαδή μια καταβαση ... με νεκρά?
Μήπως σβήνουμε και την μηχανή να μην καίει καθόλου βενζίνη και σταματάμε με άγκυρα?Όχι δεν το έκανα μόνιμα.Έγινε για πολύ λίγο κι αυτό γιατί είχει πιαστει το πόδι μου(τοση ανηφόρα βλέπεται μέχρι το Αρτεμίσιο) και δεν έχω μάθει να χρησιμοιποιώ ακόμα το Cruise control και τότε άναψε το λαμπάκι .Ξέρω έιναι βλακεία αλλά μην φανταστείται ότι το κάνω και συνέχεια.Και το έκανα κινούμενος σε ευθεία.Προς Θεου δεν τρελάθηκα ακόμα.Την αγαπάω την ζωή μου.
Να πω την αλήθεια ... τρόμαξα λίγο!
Όχι μη φοβάστε δεν έχω τρελαθεί ακόμα.Απλά το πόδι μου δεν το ένιωθα κι από το αρχίσω τα ακροβατικά για να πιάσω το βιβλίο με τις οδηγίες για να δω πως δουλεύει το Cruise control προτίμησα στην πρώτη ευθεία(κατηφορική)να βγάλω νεκρά.
-
Αυτό το είδα πριν 10 λεπτά.Κινητήρας Made in Germany .Θα τρελαθώ .Εγώ γαλλικό αυτοκίνητο πήρα.Τι είναι αυτό .Δεν μπορώ να γλιτώσω από τους κωλογερμαναράδες με τίποτα μου φαίνεται.Άντε να καίει λάδια αυτό το πράγμα και θα γίνει το σώσε μετά με την αντιπροσωπεία.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Rafi μήπως είσαι μηχανικός και είδες το τουτούνι σήμερα?οχι δεν ειμαι ακομα, προσπαθω να γινω .... συστηματα αυτοματου ελεγχου δεν εχω περασει, αλλα απο τα λιγα που ξερω αυτο ηταν το πιο λογικο...
πλακα πλακα να ρωτησω σε καμια αντιπροσωπεια εδω Χανια για δουλεια, και ας με προσλαβουν για να ταπλενω μονο..
Renault Fluence