-
**edit mod **
-
Από το καμουφλαρισμένο είχα μια υποψία

η οποία εξωτερικά σαν να φαίνεται να επιβεβαιώνεται.

Οι πίσω πόρτες είναι μικρότερες σε μέγεθος και σε άνοιγμα, όπως στο 5θυρο Civic.
(Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου απλώς το επισημαίνω).
Πραγμα που δεν φαίνεται να ισχύει στη νέα C4.

-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Από το καμουφλαρισμένο είχα μια υποψία

η οποία εξωτερικά σαν να φαίνεται να επιβεβαιώνεται.

Οι πίσω πόρτες είναι μικρότερες σε μέγεθος και σε άνοιγμα, όπως στο 5θυρο Civic.
(Προσωπικά δεν με ενοχλεί καθόλου απλώς το επισημαίνω).
Πραγμα που δεν φαίνεται να ισχύει στη νέα C4.

Δεν ξέρω τι κάνουν οι πόρτες.Εμένα μου αρέσει χίλιες φορές το ασπρο .Με μια καλή τιμή πάντως θα δούμε σκληρές σκηνές ενδοεταιρικού κανιβαλισμού μεταξύ των 2.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Με μια καλή τιμή πάντως θα δούμε σκληρές σκηνές ενδοεταιρικού κανιβαλισμού μεταξύ των 2.

Δύσκολο. Οι αισθητικές διαφορές προδιαθέτουν για το 'χάσμα γενεών'.
Και τα 2 μεν μοντέρνα, το DS4 δε πιο νεανικό, σπορτιβ κλπ.
Φαντάζομαι στη πραγματικότητα η διαφοροποιηση θα είναι και πιο έντονη και πιο ξεκάθαρη. -
Εχουν διαφορα σε μεταξονιο???
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Με μια καλή τιμή πάντως θα δούμε σκληρές σκηνές ενδοεταιρικού κανιβαλισμού μεταξύ των 2.


Δύσκολο. Οι αισθητικές διαφορές προδιαθέτουν για το 'χάσμα γενεών'.
Και τα 2 μεν μοντέρνα, το DS4 δε πιο νεανικό, σπορτιβ κλπ.
Φαντάζομαι στη πραγματικότητα η διαφοροποιηση θα είναι και πιο έντονη και πιο ξεκάθαρη.Συμφωνώ. Νομίζω οτι εν τέλει τα μοντέλα απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό. Βλέποντας κανείς την C4, η οποία εμφανίστηκε πρώτη, είναι προφανές οτι έχει μια γεύση συντηρητισμού: Σχεδιασμένη απλά και αρμονικά, δίχως ακραίες επιλογές. Από την άλλη η DS4 είναι πιο νεανική. Δείχνει να χει και κάπως αυξημένο ύψος ή είναι η ιδέα μου;
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δείχνει να χει και κάπως αυξημένο ύψος ή είναι η ιδέα μου;Όταν παρουσίασαν το πρώτο εκθεσιακό καφετί 3θυρο DS4 (κάτι σε Rider που το έλεγαν) υπερυψωμένο (σαν crossover) ήταν και έλεγαν.

Σ' αυτό φαίνεται σαν να είναι κάπως υπερυψωμένο το αμάξωμα αλλά απουσιάζουν τα ασημί καλύμματα crossover look που άλλοι μέχρι και σε χαμηλωμένα sedan βάζουν.

-
Αντιγραφω και εδω ενα ποστ που εγραψα στο τοπικ της C4 αλλα που αρμοζει το ιδιο και εδω(για οσους δεν τυχαινει να διαβαζουν και τα δυο τοπικ)
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Επιμενω (με βαση τα δεδομενα του DS3 παντα, γιατι δεν μπορω να ξερω τι ακριβως πολιτικη θα ακολουθηθει με την DS4) πως αυτο που θα διαφοροποιει τη C4 από τη DS4 δεν θα ειναι η τιμη αλλα το στυλ...
Η τιμη θα ειναι πολυ κοντα και απλα ο καθενας θα διαλεγει το στυλ που θελει...Παραδειγμα (με μια μικρη ερευνα στο citroen.gr και συμφωνα με τους εξοπλισμους που αναφερονται εκει):
Νέο C3 1.6VTi Airdream Attraction 16,945.00 €
DS3 1.6 VTi 120hp Airdream SO CHIC 18,165.00 €Διαφορα μόνο 1220 ευρω με το DS3 ομως να εχει τον παρακατω προσθετο εξοπλισμο:
ESP
Αρωματικό χώρου
Υπολογιστής ταξιδίου
Φώτα ημέρας LED τοποθετημένα στον μπροστινό προφυλακτήρα
Χρωματική αντίθεση οροφής (Bi-Ton)
Φυμέ τζάμια
Ατμοσφαιρικός φωτισμός εσωτερικού (στην κεντρική κονσόλα και στα πόδια των εμπρός επιβατών)
Ζάντες αλουμινίου 16' Ashera (αντι για 15' με τασια στην C3)Θεωρειτε ακομα την DS3 πιο ακριβή? (τοσο ωστε να αποτελει σημαντικο κριτηριο επιλογης?)
Ή απλα μια εναλλακτικη και πιο προσεγμενη στυλιστικα λυση με λιγο πλουσιοτερο εξοπλισμο(που ουτε καν τον πληρωνεις, για να ειμαστε ειλικρινεις, με τη μικρη διαφορα τιμης που εχουν)?Ανακεφαλαιώνοντας, τα μοντελα DS (ως φαινεται...) αποτελουν πιο προσεγμενες και ξεχωριστες επιλογες αλλα οχι (ευτυχως!!) παραλογα πιο ακριβες (οπως δυστυχως πολλα που θελουν να λεγονται premium).
Και επισης τοποθετουνται και πιο ψηλα απο αποψη κινητηρων, καθως αρχιζουν και τελειωνουν πιο ψηλα(σε ιππους) απο τις 'απλες' C. -

παντως την σχεδιαση της πισω πορτας την ειδαμε στην αρχη στο revolte και ισως διχνει το στυλ του προφιλ των μελλοντικων citroen (ds) -



Olivier Vincent, the designer of new Citroën DS4, offers you his first sketches -
Aυτα τα σχεδια τι ημερομηνια πρωτοεμφανίστηκαν στο κοινο?
στο revolte απο περσυ τετοια εποχη ειχαν εμφανιστει τα σχεδια της πισω πορτας και του ολου στυλ αν δεν κανω λαθος! -
Είναι σημερινά και είναι εσωτερικά σχέδια.
-
cosneo και σε αυτη μου φαινεται καπως υπερυψωμενο το αυτοκινητο, σαν να Suvιζει ενα πραγμα...

-
Souvίζει;
Με τέτοιες ζάντες και το παραδοσιακό τεράστιο κενό μεταξύ ελαστικού και θόλων λογικό είναι να suvίζει...
Άλλωστε όλα σχεδόν τα Γαλλικά κάπως έτσι είναι...
Και λέω σχεδόν, γιατί κάποια διαφημιστικά έντυπα και κάποια σε φωτογραφίες και τηλεοπτικές διαφημίσεις έχουν δεχτεί 'χαμήλωμα' για να φαίνονται ποιο 'άγρια' ... Και όταν πας σε εμπρορία βλέπεις ότι όλα είναι σαν suv ...
-
DS4
Μ=> 4,27m
Π=> 1,81m
Υ=> 1,53mC4
Μ=> 4,33m
Π=> 1,79m
Υ=> 1,49m -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
cosneo και σε αυτη μου φαινεται καπως υπερυψωμενο το αυτοκινητο, σαν να Suvιζει ενα πραγμα...
Ντούκι
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
cosneo και σε αυτη μου φαινεται καπως υπερυψωμενο το αυτοκινητο, σαν να Suvιζει ενα πραγμα...Σαν να 'crossoverίζει' ένα πράγμα.
Στα νούμερα δεν φαίνεται πολύ ψηλότερο απο το C4. Αλλά δείχνει να είναι κάπως υπερυψωμένο.ΥΓ. Εαν υπήρχε έστω και μια ελπίδα ή περίπτωση να το φέρουν μέχρι τον Δεκέμβρη ... πολύ πιθανό αυτό να έπαιρνα, το 120αρι. Σε ερώτηση που έκανα σε αντιπρόσωπο μου είπαν για την άνοιξη του χρόνου. (Ήταν και πριν 3 εβδομάδες και, ακόμα στο Παρίσι δεν το είχαν παρουσιάσει!)
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
cosneo και σε αυτη μου φαινεται καπως υπερυψωμενο το αυτοκινητο, σαν να Suvιζει ενα πραγμα...
Σαν να 'crossoverίζει' ένα πράγμα.
Στα νούμερα δεν φαίνεται πολύ ψηλότερο απο το C4. Αλλά δείχνει να είναι κάπως υπερυψωμένο.ΥΓ. Εαν υπήρχε έστω και μια ελπίδα ή περίπτωση να το φέρουν μέχρι τον Δεκέμβρη ... πολύ πιθανό αυτό να έπαιρνα, το 120αρι. Σε ερώτηση που έκανα σε αντιπρόσωπο μου είπαν για την άνοιξη του χρόνου. (Ήταν και πριν 3 εβδομάδες και, ακόμα στο Παρίσι δεν το είχαν παρουσιάσει!)
εγω θα το περιμενω μαλλον...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Σαν να 'crossoverίζει' ένα πράγμα.
Στα νούμερα δεν φαίνεται πολύ ψηλότερο απο το C4. Αλλά δείχνει να είναι κάπως υπερυψωμένο.Κανονικα θα επρεπε να ειναι πιο χαμηλο αφου ειναι υποτιθεται η πιο ξεχωριστη και σπορτιφ εκδοχη και οχι η πιο 'crossoverοειδης'!!!
Αν το βγαλανε 'κατσικι' μονο και μονο για να θυμιζει κατι απο crossover και για στυλ(κατα την αποψη τους) πολυ κακως!! Ας βγαζανε μια ειδικη εκδοση αν θελανε κατι τετοιο(οπως το cross polo klp) και ας αφηνανε τα αλλα χαμηλα και σπορτιφ οπως ειναι και το DS3... -
Τις βρίσκω σωστές τις επιλογές τους απο την στιγμή που συνυπάρχουν τα πιο συμβατικά -και ξεκάθαρα σε κατηγορίες- μοντέλα της σειρά C. Το DS3 ως σπορτίβ 3θυρο supermini, το DS4 ως crossover μικρομεσαίο, το (μελλοντικό) DS5 προς SW/crossover κλπ. Πιο 'μοδάτα' και ξεχωριστά απο τα κλασικά 5θυρα ή 4θυρα σε μικρά, μικρομεσαία, μεσαία κλπ.
CITROEN DS4