-
Μηπως τυχον γνωριζει καποιος αν υπαρχει site με σταθερες καμερες ταχυτητας για εξωτερικο ( Ιταλια - Γαλλια ) ?
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Σήμερα είχε στον Αντ1 τον διευθυντη Αγ. Παρασκευής και έλεγε οτι οι κάμερες θα γράφουν ακόμα και αυτους που ειναι 5 χλμ πάνω απο το όριο . Δεν ξέρω αν ισχύει αλλα καλό ειναι να προσέχουμε....Αποκλείεται να γίνει αυτό.
Σε μια δοκιμή που έκαναν σε ένα σημείο, με την κάμερα να φωτογραφίζει όσους πηγαίναν με 20 χλμ πάνω από το όριο, μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, υπήρξαν 2500 φωτό (αν θυμάμαι καλά) που ήταν και το όριο της...κάμερας!Περισσότεροι ήταν οι παραβάτες δηλαδή, αλλά είχε γεμίσει η...μνήμη!
Επιπλέον, κλήση από τέτοια κάμερα, πρέπει να σου επιδοθεί χέρι με χέρι από αστυνομικό ή δικαστικό αντιπρόσωπο (δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ απαιτείται φυσική παρουσία... ), άρα, θα έπρεπε να υπάρχουν μερικές...χιλιάδες άνθρωποι που να μην κάνουν άλλη δουλειά!
Πηγαίνοντας μέχρι 30 χλμ πάνω από το όριο, δεν πρόκειται ν' ασχοληθεί κανείς.
-
Χθες που κινούμουν χαλαρά στη δεξιά λωρίδα της Αττικής Οδού στο ρεύμα προς αεροδρόμιο μού φάνηκε ότι είδα σταθερή φωτογραφική κάμερα μεταξύ των εξόδων 11 & 12 στα δεξιά του δρόμου. Την έχει δει κάποιος άλλος;;;
-
τίγκα στα φωτοραντάρ είναι η ΑΟ λοκατζη.
-
Είχα μείνει στο ότι η διαδρομή κόμβος 8 με κόμβο 16 (Εθνική-Ραφήνα) είναι καθαρή από ραντάρ. Για τα ραντάρ στα υπόλοιπα κομμάτια της ΑΟ γνώριζα. Μάλλον πρέπει να ανανεώσω τα POIs στο GPS.
EDIT: Απ' ότι βλέπω στο index.pois.gr η κάμερα που είδα είναι η μόνη στο κομμάτι 8-16. Ελπίζω να μην μπουν άλλες
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Είχα μείνει στο ότι η διαδρομή κόμβος 8 με κόμβο 16 (Εθνική-Ραφήνα) είναι καθαρή από ραντάρ. Για τα ραντάρ στα υπόλοιπα κομμάτια της ΑΟ γνώριζα. Μάλλον πρέπει να ανανεώσω τα POIs στο GPS.EDIT: Απ' ότι βλέπω στο index.pois.gr η κάμερα που είδα είναι η μόνη στο κομμάτι 8-16. Ελπίζω να μην μπουν άλλες
Μην ανησυχείς για άλλες, υπάρχουν αρκετές ήδη για ν' ανησυχείς!
-
Ελπίζω μόνο να μην άστραψε καμιά κάμερα στην επιστροφή χθες από Χαλκιδική. Αν ξεφυτρώνουν συνεχώς κάμερες, παίζει να έλειπε κάποια από την ενός μηνός ενημέρωση των POIs στο GPS.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Ελπίζω μόνο να μην άστραψε καμιά κάμερα στην επιστροφή χθες από Χαλκιδική. Αν ξεφυτρώνουν συνεχώς κάμερες, παίζει να έλειπε κάποια από την ενός μηνός ενημέρωση των POIs στο GPS.Μιλάς για την ΑΟ; Γιατί μόνον εκεί υπάρχει λόγος να φοβάσαι.
Οι κάμερες έχουν μπει εδώ και πολύ καιρό κι από όσο ξέρω ΔΕΝ έχει μπει κάποια τελευταία. -
Λογω ΔΝΤ τα καημενα τα παιδια ειναι αναγκασμενα να χρησιμοποιουν στην Ε.Ο. (μεχρι το Σειριο) ενα σκουρο μπλε citroen xsara με καμερα και καρουμπαλο στην εταζερα, αντι για κανα συμβατικο octavia rs. Επειδη ομως αυτο ειναι πιο αργο και απο παραπληγικη χελωνα, το κολπο ειναι το εξης: Στηνουμε το xsara στο παρκινγκ (μετα το Σειριο, εκει που ηταν η καμερα αλλα και απεναντι απο το στρατοπεδο στις Αφιδνες, τα εχω δει εγω) και λιιιιγο πιο κατω το Octavia για το τσακωμα του δολοφονου. Οποτε το νου σας και το νουνου σας...
Γενικα πειναμε, ειμαστε αγκαλια με την προσχωρηση στην αγκαλια της (νεο)οθωμανικης αυτοκρατοριας αλλα η πρασινομπλε παρεα αλλη δουλεια δεν εχει. Τωρα γεμισανε και την Ε.Ο. προς Κορινθο με ταμπελες 'police enforcement cameras' και λογικα θα μπουν καμερες πισω απο τις πρασινες ταμπελες πανω απο το δρομο. Ρε ζωα, απλα ανεβαστε και αλλο τη βενζινη, το ιδιο ειναι που κοπτεστε ταχα μου για την ασφαλεια μας. Αλλα δε φταιτε εσεις...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Λογω ΔΝΤ τα καημενα τα παιδια ειναι αναγκασμενα να χρησιμοποιουν στην Ε.Ο. (μεχρι το Σειριο) ενα σκουρο μπλε citroen xsara με καμερα και καρουμπαλο στην εταζερα, αντι για κανα συμβατικο octavia rs. Επειδη ομως αυτο ειναι πιο αργο και απο παραπληγικη χελωνα, το κολπο ειναι το εξης: Στηνουμε το xsara στο παρκινγκ (μετα το Σειριο, εκει που ηταν η καμερα αλλα και απεναντι απο το στρατοπεδο στις Αφιδνες, τα εχω δει εγω) και λιιιιγο πιο κατω το Octavia για το τσακωμα του δολοφονου. Οποτε το νου σας και το νουνου σας...Γενικα πειναμε, ειμαστε αγκαλια με την προσχωρηση στην αγκαλια της (νεο)οθωμανικης αυτοκρατοριας αλλα η πρασινομπλε παρεα αλλη δουλεια δεν εχει. Τωρα γεμισανε και την Ε.Ο. προς Κορινθο με ταμπελες 'police enforcement cameras' και λογικα θα μπουν καμερες πισω απο τις πρασινες ταμπελες πανω απο το δρομο. Ρε ζωα, απλα ανεβαστε και αλλο τη βενζινη, το ιδιο ειναι που κοπτεστε ταχα μου για την ασφαλεια μας. Αλλα δε φταιτε εσεις...
Johanndelta,,,,exeis dikio kai eisai paratiritikos , apla na prostheso oti to sigekrimeno oxima einai 1400cc 60 aloga troxo exei onboard radar gatso Eurospec me CE kai ola ta kaloudia kai einai polu tragelafiko otan stamataei kati galardo kai kati evo....to pio argo kai apo parapligiki xelona ,,, episis diplomatakia aferoun meta ta 175 klm/ora den einai tis OEPTA einai tou b tmimatos autokinitodromon. kai na s po kati kai 2 euro na pane tin venzini opoios einai na to liosei tha to liosei..telos ego to exo dei kai sta simeia pou proaneferes alla eidika ta vradia einai sinexeia apo tin gefira met/sis mexri agio stefano eno tin mera anevenei mexri tin eksodo xalkidas....
Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish [mod] -
Και να μη θες γινεσαι παρατηρητικος με αυτα που γινονται. Οπως και να εχει, πρεπει καποτε να συνειδητοποιησουν ολοι αυτοι οι ηλιθιοι οτι 'οι εξυπνοι' δεν την πατανε, ή θα την πατησουν αν ειναι εξαιρετικα ατυχοι και τα 'δοκανα' τετοιου τυπου ειναι πολυεξοδα και εν πολλοις ματαια, αν και στην συγκεκριμενη περιπτωση, χρειαζεται αλλα μονο μεχρι Αγ. Στεφανο και οχι παραπανω και φυσικα τη νυχτα για το γνωστο λογο και οχι απογευματακι Παρασκευης που το πετυχα εγω στο Σειριο. Στην πρωτη περιπτωση ειναι οντως χρησιμο ενω στη δευτερη μιλαμε για καθαρη ληστεια (νομοτυπη). Ειναι προκλητικο παντως σε μια χωρα που η μικροεγκληματικοτητα καλπαζει λογω της υφεσης και επειδη πλεον οι τραπεζες δεν ειναι ευκολος στοχος οι ληστειες να γινονται σε μαγαζια/σπιτια, να βλεπεις νεοδμητα τμηματα τροχαιας στην Ε.Ο. (Φθιωτιδα πχ) τιγκα στο καλογυαλισμενο περιπολικο, ενω η μαχη ειναι αλλου. Αλλα, ειπαμε: Ολα τα εχει λυσει το μιασμα της Ευρωπης (ή καλυτερα των Βαλκανιων) και μονο αυτο εχει μεινει...
ΥΓ: Δεν υπαρχουν πια λογια για την πρασινομπλε γαγγραινα. Βενζινη στο θεο, κολπο με το ΕΕΤ και μετα μαγκωμα οσων πηραν 200cc παραπανω απο οσο μπορουσαν προ διετιας, ΚΟΚ καραφασιστικο εδω και 5 χρονια και τωρα τελευταια οταν κινεισαι στην Ε.Ο. αναρωτιεσαι αν ειναι στο 427ο χιλιομετρο ή στο...427ο διοδιο. Η κατοχη 4τροχου ειναι τελικα το μεγαλυτερο εγκλημα σε αυτο το προτεκτορατο (καποτε ηταν χωρα). Σκατα στους ταφους τους, απλα. (sorry, αλλα δεν υπαρχει τιποτα λιγοτερο που να τους ταιριαζει)
-
Τα νέα ραντάρ της τροχαίας στην αττική και οχι μόνο,
http://sakoylini.blogspot.com/2010/09/s ... ic-ab.html
-
Χθες ειχε μπλοκο στην ΑΟ λιγο πριν την Ελευσινα. Δλδ λιγο πιο πισω απο το συνηθες σημειο που κανουν μολοκο σε μια μικρη σηραγγα. Ειχαν πιασει 3 αμαξια και τους εραβαν τα απαιτουμενα κοστουμια.
-
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Τα νέα ραντάρ της τροχαίας στην αττική και οχι μόνο,http://sakoylini.blogspot.com/2010/09/s ... ic-ab.html
Για να είμαστε ακριβείς, τα ίδια έχουν ήδη γραφτεί από εμένα στις 02/07/10 και ώρα 4:21 που παραπέμπω στο μητρικό site από όπου και η αντιγραφή χαρακτηριστικών / μετάφραση του sakoylini και από τον plokami στις 02/07/10 και ώρα 5:42 που πήρε την περιγραφή από το ΙΟΑΣ Πάνος Μυλωνάς. Τα σχετικά links για του λόγου του αληθές:
viewtopic.php?p=1921250#p1921250
και
viewtopic.php?p=1921293#p1921293Γνωρίζεις ότι δε θα τα έγραφα αυτά, αλλά όταν γράφεις για πρωτιές, για βαθιά γνώση από ειδικούς που δεν έχουν γράψει ούτε ΕΝΑ post για το πώς δουλεύουν τα πιστόλια και τα jammers (άλλο επιστημονικό επίπεδο... χα χα χα... το 'πατάω το κουμπί και βγαίνει μια χοντρή' έγινε επιστήμη... το ακούσαμε και αυτό), απαντώ με στοιχεία και δεδομένα. Να μην πω τα υπόλοιπα που γράφτηκαν το καλοκαίρι στο Ολλανδικό για σχέση μου με αντιπροσώπους (parrot friend) κτλ, τη στιγμή που ο μόνος που γνωρίζω προσωπικά (έχω δει face 2 face και μιλήσαμε για < 5 secs) είναι ο sakoylini πριν 2-3 χρόνια στο ΣΕΦ, στο Olympico.
Ευχαριστώ.
-
Ναι φίλε μου όμως η διαφορά εσένα με τον sakoylini είναι οτι εσύ αντιγράφεις αυτά που γράφουν οι άλλοι σε άλλα φόρουμ για το πως δουλέυουν οι συσκευές και τα πιστόλια που είναι εύκολο να το βρεί ο καθένας στο διαδίκτυο ενώ ο sakoylini τα έχει δοκιμάσει στην πράξη.
Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει οτι είσαι ένας απλός θεωρητικός και τίποτα άλλο.
Ο καθένας στο είδος του και ο λουμίδης στους καφέδες.Και μην γράψεις πάλι οτι σε κυνηγάει ο κακός bmwz4
-
Kυριοι υπαρχουν και τα πμ.Συνεχιστε αυτον τον διαλογο ,που αφορα εσας ,εκτος φορουμ.[mod]
-
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Ναι φίλε μου όμως η διαφορά εσένα με τον sakoylini είναι οτι εσύ αντιγράφεις αυτά που γράφουν οι άλλοι σε άλλα φόρουμ για το πως δουλέυουν οι συσκευές και τα πιστόλια που είναι εύκολο να το βρεί ο καθένας στο διαδίκτυο ενώ ο sakoylini τα έχει δοκιμάσει στην πράξη.
Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει οτι είσαι ένας απλός θεωρητικός και τίποτα άλλο.
Ο καθένας στο είδος του και ο λουμίδης στους καφέδες.Και μην γράψεις πάλι οτι σε κυνηγάει ο κακός bmwz4
Απλά γράφεις ανακρίβειες αυτή τη στιγμή. Και θα σου εξηγήσω το γιατί:
-
Ο sakoylini έχει τελειώσει ΤΕΛ, τομέα ηλεκτρονικής, άρα ΔΕΝ γνωρίζει πώς δουλεύουν τα μηχανήματα. Απλά τα δοκιμάζει και βλέπει αν δουλεύουν ή όχι. Αυτό το κάνει ο καθένας και το βρίσκεις και στο διαδίκτυο. Μάλιστα, συγκριτικές δοκιμές του sakoylini δε θα βρεις ΠΟΥΘΕΝΑ, οπότε η γνώμη του ως προς τα μηχανήματα γίνεται ή όχι δεκτή, ανάλογα με το αν τον θεωρείς αξιόπιστο ή όχι.
-
Άρθρο, post ή ό,τιδήποτε άλλο, πέραν των δικών μου, δε θα βρεις ΠΟΥΘΕΝΑ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ελάχιστα είναι αυτά που δημοσιεύονται. Το στέλνω παλμό, γυρνάει και μετράω είναι για παιδιά Γυμνασίου. Τέτοιο post γράφουν όλοι. Δημοσίευση που να εξηγεί ΑΚΡΙΒΩΣ τι γίνεται, πού μπαίνει στη μέση το jammer, πώς προσπαθεί το πιστόλι να αντιδράσεις κτλ, μόνο σε εμένα θα βρεις και μάλιστα, πολλά στοιχεία είναι πρώτα σε ΟΛΟ τον κόσμο, γιατί πολύ απλά έκατσα και τα έγραψα. Φαντάζομαι, αν ρωτήσεις 100 Ηλεκτρονικούς Μηχανικούς, οι 50 θα γνωρίζουν, αν όχι ακριβώς, στο περίπου τουλάχιστον, αυτά που γράφω. Στην πράξη όμως ΚΑΝΕΙΣ δεν έκατσε να τα γράψει και να τα κωδικοποιήσει.
-
Στο πώς λειτουργούν τα μηχανήματα, ο ειδικός, όσο και να σας χαλάει είμαι εγώ λόγω ειδικότητας (όταν έχεις σπουδάσει το αντικείμενο, πιστοποιημένα το γνωρίζεις). Και μάλιστα πολλές φορές, έχω γράψει στοιχεία πρώτος παγκοσμίως, απλά και μόνο λόγω γνώσης του αντικειμένου. Ξεχνάς τα 4 KHz του TP XR που τα έγραφα και έλεγαν οι τύποι από Κροατία όχι, δεν είναι έτσι, και μετά τα μέτρησαν στις ΗΠΑ και φάνηκε ότι είχα δίκιο. Ξεχνάς τη μέτρηση ισχύος και τους παλμούς με μεγαλύτερη ισχύ σε μερικά πιστόλια που μετά από καιρό το επιβεβαίωσαν από ΗΠΑ και πάλι. Δε χρειάζεται να συνεχίσω. Τα γραπτά υπάρχουν και δείχνουν τι ακριβώς γνωρίζει ο καθένας.
Το copy-paste, αγαπητέ Σάκη, είναι χρήσιμο και καλό όταν γίνεται και δηλώνεται. Όταν το copy-paste γίνεται χωρίς να αναφέρεις την πηγή (δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο) ή γίνεται σκοπίμως (όπως έκανες τώρα), είναι μεμπτό και σχολιάζεται. Πάλι ήρθες 2ος, αλλά το κακό δεν είναι εκεί. Το κακό είναι πως προσπαθείς να χρησιμοποιήσεις πονηρία για να κερδίσεις αναγνώριση και όσο παλεύεις, τόσο δε σου βγαίνει.
Αν έγραφες ότι στο blog μου έχω ανεβάσει αυτά και αυτά δε θα είχα πρόβλημα ή αν το έβαζες σαν υπογραφή. Το να λες τα νέα ραντάρ της Τροχαίας, τη στιγμή που τα έχουμε ανεβάσει εδώ και μήνες, είναι προσπάθεια εξαπάτησης. Λες και δεν τα έχουμε δει, λες και δεν τα έχουμε γνωρίσει από την TV. Ξέρεις τι θα ήταν νέο και χρήσιμο και θα το έκανα αμέσως quote στο forum; Οι επιδόσεις ενός ανιχνευτή που αντιμετωπίζει το Sensys. Μπορείς να το κάνεις; Θα σου πω και μπράβο. Δυστυχώς μένω σε τελείως διαφορετική περιοχή και δεν μπορώ να το πετύχω ώστε να δούμε τι κάνουν οι ανιχνευτές. Κάνε, λοιπόν, την κίνηση που πρέπει.
Ευχαριστώ.
-
-
Μην εκνευρίζεσαι το ίδιο λές για εσένα αλλά με άλλα λόγια συνέχεις και συνέχεια.
Ο ειδικός στη θεωρία είσαι εσύ αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς.
Το κακό είναι γράφεις κάτι που δεν είναι αυτό που παρουσιάζεται και να επιμένεις χωρίς να το ξέρεις.Τα υπόλοιπα ασε να τα γράφουν οι άλλοι(sakoylini κλπ) και κοίταξε να μαθαίνεις κάτι παραπάνω και αν θέλεις μην παρακολουθείς τι γράφουν αφού εσύ τα ξέρεις ολα(ξερόλα).
-
Και μιας και βρίσκομαι στο PC, λίγο πριν φύγω. Σήμερα ταξίδι Πάτρα-Πειραιάς. Πήγα από παλιά Ε.Ο. μέχρι να βγω στο Λόγγο και μετά κανονικά μέχρι Πειραιά. Συνάντησα 3 μπλόκα στη διαδρομή:
-
Στο Αίγιο που σίγουρα με μέτρησαν (TP). Ήταν γνωστό και πήγαινα σχετικά αργά (όριο 70 και πήγαινα 90) αν και προσπερνούσα ένα φορτηγό και ένα ΙΧ (μία Μ3 Ε46 που έστριβε προς Αίγιο) και ήθελα να πάω πιο γρήγορα για να μην είμαι εκτεθειμένος στην αριστερή.
-
Στο Ξυλόκαστρο (TP) που είχε πλάκα καθώς μπροστά ήταν φορτηγό στο σημείο που άνοιγε ο δρόμος. Φανταζόμενος το μπλόκο, είμαι πίσω αριστερά από το φορτηγό για να μη με βλέπουν, και επιταχύνω. Μπροστά προσπερνάει ένας με βουλγαρικές πινακίδες. Την ώρα που προσπερνάει, πατάω κι εγώ γκάζι και βγαίνω μπροστά του σε απόσταση 50-100 m από τους αστυνομικούς. 120 σε όριο 70, αλλά μόλις είχαν κατεβάσει το πιστόλι, οπότε με κοίταξαν με απορία και δεν έκαναν τίποτε.
-
Κινέτα, το κλασσικό μπλόκο. Είχα κόψει στα 130-135 και ήμουν στη μεσαία, οπότε και να με μέτρησαν (UL) δεν υπήρχε λόγος να με σταματήσουν.
Ευχαριστώ.
-
-
Ο χρήστης bmwz4 έγραψε:
Μην εκνευρίζεσαι το ίδιο λές για εσένα αλλά με άλλα λόγια συνέχεις και συνέχεια.
Ο ειδικός στη θεωρία είσαι εσύ αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς.
Το κακό είναι γράφεις κάτι που δεν είναι αυτό που παρουσιάζεται και να επιμένεις χωρίς να το ξέρεις.Τα υπόλοιπα ασε να τα γράφουν οι άλλοι(sakoylini κλπ) και κοίταξε να μαθαίνεις κάτι παραπάνω και αν θέλεις μην παρακολουθείς τι γράφουν αφού εσύ τα ξέρεις ολα(ξερόλα).
Μα δε γράφουν και τίποτε. Αυτό είναι το πρόβλημά μου. Λένε ότι ξέρουν, ότι κατέχουν κάποια μυστική γνώση, αλλά πρακτικά δε βλέπουμε τίποτε. Δε θα μπορούσε να το γράψει ο οποιοσδήποτε αυτό; Να το ισχυριστεί και ο άσχετος. Δώσε μου στοιχεία και θα σε πιστέψω. Άπιστος Θωμάς θα μου πεις. Ναι, αφού δεν έχω να κάνω με τον Ιησού (αν και σύμφωνα με τον Hawking ούτε εκεί πρέπει να είμαστε και πολύ σίγουροι), παραμένω άπιστος. Δείξε μου τις δοκιμές που αναφέρεις συνέχεια, έστω και 'κρυφά' από τον υπόλοιπο κόσμο. Αν δε δω όμως, δυστυχώς, δεν μπορώ να σε υποστηρίξω τη στιγμή που έχω άλλα 100 στοιχεία που λένε το αντίθετο.
Οι τελευταίες δοκιμές, βγάζουν ισάξια τα AL και LI, οπότε δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, τουλάχιστον ως προς το τι έχω υποστηρίξει προσωπικά. Αυτό που θα δεις να γράφω συνέχεια είναι το πολύ απλό. Κορυφαία ΚΑΙ τα δύο. Όταν λες AL, θα σου πω LI. Αν πεις LI, θα σου πω AL. Θέλω ευθύτητα και ίση μεταχείριση των συσκευών, για τη δική μου προσωπική αξιοπιστία (τουλάχιστον για εμένα μετράει πολύ), τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Και φυσικά να μη με βρίζουν προσωπικά, χωρίς λόγο (παπαγάλος κτλ γνωστά).
Γι' αυτό, πρότεινα σε εσένα, είτε είσαι, είτε δεν είσαι ο sakoylini, συμβιβασμό ως προς τη διαμάχη γιατί μόνο κακό κάνει στο χώρο και στους οδηγούς. Ξεκίνησε άδικες επιθέσεις (οι διαγραφές από το bloka) πριν καιρό. Πάλεψα, δικαιώθηκα (έχω πρόσβαση στην ομάδα του bloka εδώ και καιρό), αλλά τελικά το κακό έγινε και στο bloka που ουσιαστικά έκλεισε και στον sakoylini που αναγκάστηκε να μετακομίσει σε forum με πολύ μικρότερη επισκεψιμότητα και επιρροή. Αυτό που ζήτησα ήταν να κάνει την αρχή, όπως την είχε κάνει στις επιθέσεις. Αντί αυτού, δέχθηκα επίθεση στο Ολλανδικό, χωρίς λόγο (απλά σχόλια έκανα και δεν κατηγόρησα το AL σε κανένα σημείο*). Γιατί; Μπορείς να το εξηγήσεις;
Ευχαριστώ.
- Αν το ονομάσουν day-light αντί για fog-light θα είναι καλύτερα καθώς θα είναι νόμιμο πρωί και βράδυ. Ειδικά στην Ελλάδα είναι επικίνδυνο να κυκλοφορείς με 'ομίχλης', ακόμα και το βράδυ.
Radar και πού βρίσκονται.