-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
παντως δεν θα με χαλαγε το α1 με τον 2λιτρο TFSI πανω,και κανα ζαντακι σοβαρο..
σαφως βεβαια οπως παντα,υπερβολικη τιμη..φαντάσου τον 2λιτρο στο μικρό α1... μπροστόβαρο στο θεό...
-
Δοκιμη 6σελιδων απο τους 4T , Mini vs A1 μαντεψτε ποιος βγαινει νικητης
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11802&pbreak=0
-
Που το περίεργο ;
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Δοκιμη 6σελιδων απο τους 4T , Mini vs A1 μαντεψτε ποιος βγαινει νικητηςhttp://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11802&pbreak=0
τι εγινε εκει δε λειτουργησε το μαρκετινγκ?
-
Νομίζω το έχω ξαναπεί... αλλά δεν μπορώ να το ξεπεράσω..
Ενα καλά εξοπλισμένο Α1 1.4 έρχεται περίπου στα ίδια λεφτά με ενα A4 1.8Τ 120 limited (που είναι ήδη καλά εξοπλισμένο). Τρομερό marketing.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Δοκιμη 6σελιδων απο τους 4T , Mini vs A1 μαντεψτε ποιος βγαινει νικητης
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=13&art_id=11802&pbreak=0
τι εγινε εκει δε λειτουργησε το μαρκετινγκ?
όχι, λειτούργησε το αντρικό πάθος!
γκάζι τιμόνι εξάτμιση κι ότι να'ναι... γιατί, όπως όλοι ξέρουμε, το μόνο που μετράει στα αυτοκίνητα πόλεως είναι η αίσθηση... Δεν παίρνετε όλοι μια MiTo να ησυχάσουμε...
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
τώρα που το σκέφτομαι, το Α1 πρέπει να είναι πράγματι κουτσό αφού ένα πήγε να πέσει πάνω μου χθές βράδυ σε πλατεία από υποστροφή!
ααα! κι ήταν κι ο οδηγός ψιλογκει!
-
γιατι υπαρχει δοκιμη που δεν εχει κερδισει το MINI?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
γιατι υπαρχει δοκιμη που δεν εχει κερδισει το MINI?Ναι, στο Drive καλύτερο σπορτιβ σουπερμίνι βγήκε η Mito!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
γιατι υπαρχει δοκιμη που δεν εχει κερδισει το MINI?
Ναι, στο Drive καλύτερο σπορτιβ σουπερμίνι βγήκε η Mito!
οπου να'ναι πανε οι χορηγιες...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
[βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...Η λέξη που ταιριάζει στη συμπεριφορά του polo ειναι ισορροπημένη.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...Η λέξη που ταιριάζει στη συμπεριφορά του polo ειναι ισορροπημένη.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.και αυτο ακριβως ειναι το ζητουμενο για το 90% των αγοραστων. Το υπολοιπο 10% μπορει να επιλεξει αλλες πιο σπορ ή τρεντυ λυσεις.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα η φατσα δε λεει τιποτα, υπαρχουν τρεντι φατσες που ειναι οδηγαρεςλοιπον μετα την τρομερη προωθησε με τον justin η audi προσπαθει να κανει ακομα πιο gay το A1
tokio hotel..- 0.37 το secret place είναι κάποιο εργοστάσιο της audi?
- 1.07 wtf? τι είναι αυτή η συνοδία;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...Η λέξη που ταιριάζει στη συμπεριφορά του polo ειναι ισορροπημένη.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.και αυτο ακριβως ειναι το ζητουμενο για το 90% των αγοραστων. Το υπολοιπο 10% μπορει να επιλεξει αλλες πιο σπορ ή τρεντυ λυσεις.
Δε διαφωνώ.
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...Η λέξη που ταιριάζει στη συμπεριφορά του polo ειναι ισορροπημένη.
Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.ξέρεις πολλά σύγχρονα μικρά που να μην είναι ισορροπημενα;;
Τι παραπάνω έχει το πόλο Απο το ιμπιζα; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ξέρεις πολλά σύγχρονα μικρά που να μην είναι ισορροπημενα;;όχι
Τι παραπάνω έχει το πόλο Απο το ιμπιζα;
στο θεμα που συζητάμε σχεδόν τίποτα
**και το ξαναλέω γιατί μάλλον δε έγινα κατανοητός
το polo είναι ενα τυπικό αμάξι της κατηγορίας του
τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω**
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...το Polo το βρήκα πολύ ευχάριστο... σε πολλά σημεία τα οποία έχουν αναλυθεί παραπάνω... σπορ δεν είναι και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά ένα αυτοκίνητο πόλεως, το οποίο προορίζεται να χρησιμοποιείται καθημερινά μες το κέντρο μιας πόλης, όλη μέρα κάθε μέρα , να είναι σπόρτ!?
επειδή δεν έχετε φάει πρέπει σων και καλά να έχετε μακαρονάδα?
υπάρχουν και καλοψημένες μπριζόλες!
αν καταλαβαίνετε τον συνειρμό μου... ειδάλλως
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
ξέρεις πολλά σύγχρονα μικρά που να μην είναι ισορροπημενα;;
όχι
Τι παραπάνω έχει το πόλο Απο το ιμπιζα;
στο θεμα που συζητάμε σχεδόν τίποτα
**και το ξαναλέω γιατί μάλλον δε έγινα κατανοητός
το polo είναι ενα τυπικό αμάξι της κατηγορίας του
τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω**
προχθές μιλούσαμε και λέγαμε άλλα...
τσπ
τυπικό το Polo στην ασφάλεια του, ποιότητά του, εργονομία του, κύλιση του, άνεσή του, οικονομία του?
θα έλεγα μάλιστα ότι είναι πολύ καλά στημένο και μάλλον το Α1 θα έχει ακόμη μεγαλύτερη ευκινησία και σταθερότητα με το πιο σφιχτό στήσιμο του.
Τώρα αν το κόκκινο τέρας δεν καταλαβαίνει διαφορές στο στήσιμο και την γενικότερη αίσθηση τους, μεταξύ Ibiza & Polo, τότε δεν έχει νόημα η συζήτηση/.
εδώ εμείς αλλάζουμε ένα σετ ελαστικών και μετράμε διαφορές και θα μου πείτε ότι δεν υπάρχουν διαφορές? τι να πω...
εδώ μέσα έχουμε καταλήξει να χοντρά. Δεν μπορεί να μην παραδεχόμαστε τίποτα σε ένα άλλο αυτοκίνητο επειδή δεν μας αρέσει... το καταλαβαίνω όταν ένας λόγο πάθους υποστηρίζει κάτι αλλά να μειώνει τα άλλα δείχνει ανίκανος να είναι τουλάχιστον δίκαιος! ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
και εν τη αύτη περιπτώση ποιοι εδώ μέσα τελικά έχουν τόση πραγματική εμπειρία για να μιλάνε αφοριστικά για την Alfa Romeo ή την VW? κανείς!
για ωριμάστε λιγουλάκι...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ξέρεις πολλά σύγχρονα μικρά που να μην είναι ισορροπημενα;;
όχι
Τι παραπάνω έχει το πόλο Απο το ιμπιζα;
στο θεμα που συζητάμε σχεδόν τίποτα
**και το ξαναλέω γιατί μάλλον δε έγινα κατανοητός
το polo είναι ενα τυπικό αμάξι της κατηγορίας του
τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω**
προχθές μιλούσαμε και λέγαμε άλλα...
τσπ
Κωνσταντινε εγώ αυτό που είπα στον καφέ μας είναι οτι το polo έχει ενα ισορροπημένο σασι και οταν γλυστράει, γλυστράει αργά και με τα τεσσερα, χωρίς να τρομάζει.
Δεν καταλαβαίνω τι 'άλλα' λες οτι λέγαμε.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
[
βέβαια άντε να ξεχωρίσει κανείς τις δυνάμεις μαρκετιγκ του Μινι από του άλλου... το ένα χρέπι και καλό στην οδήση, το άλλο ποιοτικότατο και κουτσό(εσείς το λέτε, εγώ δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και κρίνοντας από τα Polo που ένιωσα πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά και στον δρόμο)
:
όταν λες μια χαρα εννοείς;; Ότι δεν είναι επικίνδυνο ;; Ότι δεν είναι καλοστημενο;;
Γιατί ευχαριστο και σπορτιβ δεν είναι με την καμία ...το Polo το βρήκα πολύ ευχάριστο... σε πολλά σημεία τα οποία έχουν αναλυθεί παραπάνω... σπορ δεν είναι και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά ένα αυτοκίνητο πόλεως, το οποίο προορίζεται να χρησιμοποιείται καθημερινά μες το κέντρο μιας πόλης, όλη μέρα κάθε μέρα , να είναι σπόρτ!?
επειδή δεν έχετε φάει πρέπει σων και καλά να έχετε μακαρονάδα?
υπάρχουν και καλοψημένες μπριζόλες!
αν καταλαβαίνετε τον συνειρμό μου... ειδάλλως
προσοχή στην υπερκόπωση...
στα διαταύτα... η κατηγορία σουπερμινι έχει φτάσει τα 4+ μέτρα μήκους πράγμα που σημαίνει οτι δεν χρησιμοποιονται κατά κανόνα στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν,αν εσύ δεν το καταλαβαίνεις δεν μπορω να κάνω κάτι για αυτό...
είπα εγώ για σπαγγέτι?? ξύπνα και διάβασε δυνατά (γιατί μάλλον δεν κατανοείς αλλιώς ) και καθαρά το προηγούμενο ποστ μου...
με την στάνταρτ ανάρτηση είναι αρκετά υποστροφικό... αρκετά περισσότερο από το 207 πχ. που και πιο φθηνό είναι , και πιο μαλακό
Audi A1