Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν ανοιξε ο αεροσακος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν ανοιξε ο αεροσακος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 19
    • 20
    • 6 / 20
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    68
    399
    864
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
      Mάλλον δεν έχει έχει τύχει σε κανέναν από εδώ σε τρακάρισμα σοβαρό να μην ανοίξει ο αερόσακος.
      Επειδή προσωπικά το είχα πάθει σε ένα κορρόλα που είχαμε και γλύτωσα με ράμματα στο πόδι καλύτερα να μη σας τύχει. Έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις.

      Τέσπα, το σταματάω εδώ.

      οπως ειπαν και οι αλλοι ο αεροσακος μπορει να μην ειχε σχεση, αλλωστε αεροσακο στα ποδια εχουν ακομα πολυ λιγα αυτοκινητα

      παντως το καθε ατυχημα ειναι διαφορετικο, δε μπορουμε να τα τσουβαλιαζουμε ολα

      το θεμα ειναι να βγαινεις καλα μετα το ατυχημα και αν τελικα βγεις δε βρισκω το λογο να το εξεταζεις περισσοτερο

      το πιο σημαντικο ειναι οτι ολοι ειμαστε ακομα εδω και μιλαμε, αρα η παθητικη ασφαλεια μαλλον εκανε τη δουλει της

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Δεδομενα:
        Τρακαρισμα που το αυτοκινητο βγηκε ολικη καταστροφη.
        Ο οδηγος δεν επαθε τιποτα .
        Δεν ανοιξαν οι αεροσσακοι.

        Αν ανοιγαν τι απο τα παραπανω θα αλλαζε προς το καλυτερο;Δεν θα γινοταν το τρακαρισμα;
        Τι ακριβως θελεις να κερδισεις;Δεν θα λαβεις αποζημιωση απο την ασφαλεια;Η τογιοτα τι θα πρεπει να κανει ακριβως συμφωνα με την γνωμη σου;Να σου δωσει νεο αμαξι;Μην ακους τους καθε λογης ειδικους σε μαντρες και οδικες βοηθειες .

        Αφηστε τις αμερικανικου τυπου δικομανιες.Αν ηταν ατυχημα που οντως δεν λειτουργησαν σωστα οι αεροσακοι τωρα αλλοι θα εψαχναν τα 'τι' και τα 'πως' .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          renata-71 last edited by

          ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΑ... ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΙ? ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΕΞΑΡΧΗΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΦΑΡΜΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ? ΔΗΛ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΙΝΟΥΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ... ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΗ ΤΙΠΟΤΑ.... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ? ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ? ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ... ΑΦΟΥ ΣΩΘΗΚΕΣ ΟΚ? ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.. ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης RENATA 71 έγραψε:
            ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΑ... ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΙ? ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΕΞΑΡΧΗΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΦΑΡΜΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ? ΔΗΛ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΙΝΟΥΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ... ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΗ ΤΙΠΟΤΑ.... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ? ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ? ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ... ΑΦΟΥ ΣΩΘΗΚΕΣ ΟΚ? ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.. ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ?

            Κατα αρχην μην φωναζεις,τα κεφαλαια αυτο δειχνουν.
            Η τογιοτα δεν φταιει που επεσε πανω σου ο αλλος.Απο εκει δεν θα αποζημιωθεις;Αν ανοιγαν οι αεροσακοι θα γλυτωνες το τρακαρισμα ;Με συνχωρεις αλλα εγω νομιζω οτι εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα.Δεν εχω μετοχες σε καμια εταιρια δυστυχως .Γιατι δεν λες οτι το αμαξι ειχε τοσο καλο κλωβο ασφαλειας που βγηκες αλωβητη και εχεις κολλησει με τους αεροσακους;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αγαπητή Ρενάτα οι απορίες σου απαντήθηκαν με σοβαρότητα, κάνε τον κόπο να διαβάσεις τις απαντήσεις. Μην εξοργίζεσαι χωρίς λόγο, το αυτοκίνητό σου δεν είναι ελλατωματικό, απλώς υποβλήθει σε μία ανάκληση όπως τα πειρισσότερα.

              Μπορεί να αισθάνεσαι μία οργή για το ατύχημα αλλά μη κυνηγάς ανεμόμυλους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης RENATA 71 έγραψε:
                ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΚΛΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΑ... ΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ? ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΤΙ? ΤΟ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΕΞΑΡΧΗΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ 350 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ.... ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΦΑΡΜΑΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΑΩ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ? ΔΗΛ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΙΝΟΥΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ... ΚΑΙ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΗ ΤΙΠΟΤΑ.... ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ? ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΕΛΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ? ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΥΡΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ... ΑΦΟΥ ΣΩΘΗΚΕΣ ΟΚ? ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.. ΤΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΕΙ ΕΞΩ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟΥΣ?

                Επειδή φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνεις, ας το κάνουμε νια νια το πράγμα.

                Ο αερόσακος κεφαλής προστατεύει το κεφάλι σου, τον θώρακα και τον αυχένα από επαφή με το τιμόνι ή το ταμπλό. Λειτουργεί συμπληρωματικά με τη ζώνη.

                Αν εσύ δεν ήρθες σε επαφή με το τιμόνι ή το ταμπλό (αν είσαι συνοδηγός) και ο αυχένας σου δεν έσπασε από την απότομη επιβράδυνση, για ποιόν λόγο πιστεύεις πως θα έπρεπε να ενεργοποιηθεί ο αερόσακος;

                Έχε υπόψιν σου πως με την ταχύτητα με την οποία ανοίγει αυτός μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα αν ενεργοποιηθεί από λάθος.

                Κατά των οδηγών δεν γράφει κανένας. Κατά της βλακείας ορισμένων που κάθονται και ωρύονται χωρίς να ξέρουν περί τίνος πρόκειται και χωρίς διάθεση να μάθουν, ναι.

                Σου ξαναείπα επίσης πως το 'ολική καταστροφή' δεν λέει απολύτως τίποτα. Ο συγκεκριμένος όρος συνήθως έχει απόλυτα οικονομικό ζήτημα από πίσω του: κόστος επισκευής vs αξία στην αγορά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xristos912 last edited by

                  Εχετε εξετασει το ενδεχομενο να μην δουλευουν καθολου οι αεροσακοι λογο βλαβης;
                  Η φιλη λεει οτι δυαληθηκε ολη η μουρη του αυτοκινητου και το μοτερ βγηκε εξω αρα μιλαμε για δυνατο τρακαρισμα.
                  Τα σχολια που καναν καποιοι οτι και καλα αφου δεν τραυματιστηκε καλα εκαναν και δεν ανοιξαν ειναι της πλακας ,λες και οι αεροσακοι ξερουν αν θα τραυματιστει ο οδηγος και αποφασιζουν εκεινη την ωρα αν θα ανοιξουν η οχι.
                  Πραγματικα αστεια σχολια.
                  Μπροστα στα ματια μου ιδιο ακριβως μοντελο τρακαρε με αλλο ,η μασκα του υποχωρησε λιγο και ανοιξαν και οι δυο αεροσακοι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                    λες και οι αεροσακοι ξερουν αν θα τραυματιστει ο οδηγος και αποφασιζουν εκεινη την ωρα αν θα ανοιξουν η οχι.

                    Αυτό ακριβώς κάνουν οι αερόσακοι. Δεν είναι μία σακούλα με μία τρακατρούκα μέσα, είναι ένα σχετικά πολύπλοκο σύστημα ακριβείας με επιταχυνσιόμετρα και μικροϋπολογιστή.

                    Αν σε τρακάρισμα δεν ανοίξει ο αερόσακος και ο οδηγός δεν τραυματιστεί σε κεφάλι/θώρακα τότε είναι στατιστικά απίθανο να έπρεπε να ανοίξει ο αερόσακος (και να μηξν προσφέρει τίποτα προφανώς).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                      Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.

                      Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ενα αρθρο σχετικα με τον ανοιγμα ή οχι των αεροσακων

                        http://ezinearticles.com/?My-Air-Bag-Di ... id=1293769

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          beams last edited by

                          Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
                          Εχετε εξετασει το ενδεχομενο να μην δουλευουν καθολου οι αεροσακοι λογο βλαβης;(To έχεις εξετάσει εσύ μήπως εξ αποστάσεως; Κανένας άλλος; Να βάλουμε στο παιχνίδι των ερωτήσεων και την πιθανότητα να ξέχασαν να βάλουν αερόσακους από το εργοστάσιο; Καταλήγει πουθενά η πραγματογνωμοσύνη αυτή;)
                          Η φιλη λεει οτι δυαληθηκε ολη η μουρη του αυτοκινητου και το μοτερ βγηκε εξω αρα μιλαμε για δυνατο τρακαρισμα. (Οι φίλες και οι φίλοι γενικώς, πολλές φορές λένε πράγματα που κάνουν τον Λιακόπουλο να φαντάζει Αινστάιν. Αν δεν δεις τι έγινε ακριβώς μην παίρνεις θέση ποτέ από τα λεγόμενα του άλλου)
                          Τα σχολια που καναν καποιοι οτι και καλα αφου δεν τραυματιστηκε καλα εκαναν και δεν ανοιξαν ειναι της πλακας ,λες και οι αεροσακοι ξερουν αν θα τραυματιστει ο οδηγος και αποφασιζουν εκεινη την ωρα αν θα ανοιξουν η οχι.
                          Πραγματικα αστεια σχολια. (Ασχολίαστο γενικώς)
                          Μπροστα στα ματια μου ιδιο ακριβως μοντελο τρακαρε με αλλο ,η μασκα του υποχωρησε λιγο και ανοιξαν και οι δυο αεροσακοι (Δηλαδή μελέτησες την δυναμική που έχει μια σύγκρουση με το μάτι και έβγαλες συμπεράσματα; Και τα γίδια στα εργοστάσια χαλάνε δισεκατομμύρια σε συγκρούσεις, χρησιμοποιώντας εξοπλισμό εκατομμυρίων, τη στιγμή που μπορούσανε να τα τσουγκράνε απλώς και μετά να βγάζουν συμπεράσματα, χρησιμοποιώντας την αλάνθαστη μέθοδο 'μα έγινε μπροστά στα μάτια μου..τι δεν με πιστεύετε;)

                          @Ρενάτα

                          Λοιπόν εγώ είμαι μαζί σου. Το αυτοκίνητο είναι προβληματικό. Χάνεις τον καιρό σου εδώ μέσα, προσπαθώντας να πείσεις ένα κάρο άσχετους και κακεντρεχείς για το δίκιο σου.
                          Μια λοιπόν που η Αθήνα (αν είσαι από Αθήνα) έχει ένα σκασμό δικηγόρους που κάθονται, πάρε το 11888 να σου δώσει το όνομα κάποιου και εμπρός. Ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα. Μύνηση στην Toyota για το κοτέτσι που σου πούλησε και αγωγή αποζημίωσης για πολλά μύρια.
                          Όταν με το καλό κερδίσεις την αγωγή, θα μπορέσεις να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 24 αερόσακους και με την εγγύηση πως θα ανοίγουν όλοι μαζί σε περίπτωση (απευκταία) που ξαναστουκάρεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dodger last edited by

                            Κάνε τον σταυρό σου κυρία μου που σώθηκες από το τρακάρισμα και άσε τις απληστίες στην άκρη. Για τα λεφτά το κάνεις ή για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου; Έχεις ακούσει ποτέ που λένε 'σίδερα είναι και φτιάχνονται...'; Για περιπτώσεις σαν τις δικές σου το λένε...

                            It's your call...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              εγω παντως δεν καταλαβαινω τι χαρα θα παρει καποιος αν ανοιξουν ολοι οι αεροσακοι

                              και φυσικα δε θελω να υπερασπιστω τη toyota (αυτο το χω αποδειξει ) και καμια toyota σε τετοια θεματα , απλα μερικες φορες απορω γιατι να καθομαστε να κλαιγομαστε οταν θα μπορουσαμε να ειχαμε παθει σοβαρα πραγματα κι ομως τελικα τη γλιτωσαμε χωρις να παθουμε απολυτως τιποτα..

                              αυτο οσο σκληρο και αν ακουγεται εμενα μου κανει για αχαριστια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ntinaras
                                ntinaras last edited by

                                απ οσο ξερω οι αεροσακοι ανοιγουν με πανω απο ~40 χλμ συγκρουσης.
                                αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι ειχε βγει προβληματικη σειρα στο αυτοκινητο με θεμα τους αεροσακους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
                                  απ οσο ξερω οι αεροσακοι ανοιγουν με πανω απο ~40 χλμ συγκρουσης.

                                  Οι αερόσακοι ανοίγουν όταν υπάρχει μεγάλη επιβράδυνση (από μία τιμή g και πάνω) και συγκεκριμένες συνθήκες. Τα χλμ (ανά ώρα) δεν έχουν από μόνα τους σημασία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    y-v last edited by

                                    Εγώ πάντως το να τρακάρεις, να μην πάθεις τίποτα και να επιθυμείς να είχες φάει στη μούρη τον αερόσακκο, το βρίσκω ότι εμπίπτει σε άλλη επιστήμη και σαφέστατα όχι αυτήν της νομικής.

                                    Ο αερόσακκος δεν είναι πουπουλένιο μαξιλάρι!
                                    Εκτός από πιθανά εγκαύματα λόγω της αποτομης τριβής, προκαλεί και τραύματα μικρα ή μεγαλύτερα στο πρόσωπο, ιδίως εάν φοράς γυαλιά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Είναι αληθινό περιστατικό που έτυχε στην τώρα γυναίκα μου πριν από χρόνια με καινούργιο αυτοκίνητο. Ήταν νέα οδηγός, είχε το δίπλωμα αλλά όχι εμπειρία και την πήρε ο πατέρας της να πάνε βόλτα για εξάσκηση. Μέσα σε στενό γκαράζ μπερδεύτηκε πάτησε γκάζι αντί για φρένο χτύπησε τον τοίχο με πόσα, 10-20χλμ το πολύ και άνοιξαν οι αερόσακοι στα μούτρα τους. Αυτοί δεν έπαθαν τίποτα, το αυτοκίνητο κι αυτό σχεδόν τίποτα αλλά βέβαια έπρεπε να αγοράσουν 2 αερόσακους.
                                      Δεν είναι θέμα ταχύτητας, ούτε σοβαρότητας τρακαρίσματος αλλά της επιβράδυνσης που υφίσταται στον άξονα που μετράει ο σχετικός αισθητήρας. Στη συνήθη πλαγιομετωπική σύγκρουση που χτυπάς με τη γωνία του οχήματος ο αισθητήρας δέχεται σχετικά μικρή επιβράδυνση στον άξονα που μετράει. Αντίθετα στο προηγούμενο παράδειγμα που ήταν κάθετα στον τοίχο όλη η πρόσοψη ενεργοποιήθηκε.
                                      Η ολική καταστροφή επίσης δεν έχει σχέση με τη σφοδρότητα της σύγκρουσης ή τη σοβαρότητα της ζημιάς αλλά καθαρά με τα λεφτά που χρειάζονται σε σχέση με την εμπορική αξία του οχήματος. Με ένα χρέπι αξίας 500 ευρώ αν απλά κάποιος μου σπάσει 2-3 τζάμια μάλλον χρεώνεται σαν ολική καταστροφή....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης y.v έγραψε:
                                        Εγώ πάντως το να τρακάρεις, να μην πάθεις τίποτα και να επιθυμείς να είχες φάει στη μούρη τον αερόσακκο, το βρίσκω ότι εμπίπτει σε άλλη επιστήμη και σαφέστατα όχι αυτήν της νομικής.

                                        Ο αερόσακκος δεν είναι πουπουλένιο μαξιλάρι!
                                        Εκτός από πιθανά εγκαύματα λόγω της αποτομης τριβής, προκαλεί και τραύματα μικρα ή μεγαλύτερα στο πρόσωπο, ιδίως εάν φοράς γυαλιά.

                                        ε μετα ζητας αποζημιωση επειδη σε τραυματισε ο αεροσακος

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitris__27 last edited by

                                          Η ολική δεν σας λέει τίποτα. Ο αερόσακος μπορεί να σε τραυματήσει μας λέτε (που όντως μπορεί να ισχύει), αλλά έχετε σκεφτεί ρε ντόκτορες και λοιποί ειδικοί ότι μπορεί να έχει κάποιο θέμα ο αερόσακος και να μην άνοιξε; Κάποια βλάβη πχ;
                                          H' το γνωριζετε και αυτό να μας το εξηγήσετε;

                                          Εγώ στη θέση του φίλου-φίλης θα πήγαινα και θα ρώταγα έναν πραγματογνώμωνα από την ασφαλιστική μου που θα ξέρει να σου πει αν έπερεπε να ανοίξει η όχι με βάση τις συνθήκες του ατυχήματος που είχες.

                                          Μου βρωμάει το θέμα. Βάλε μας και καμιά φώτο να δούμε τπτ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Μαλλον εχουμε χασει την ουσια.
                                            Η οποια ειναι αν υπηρξε τραυματισμος που αν ανοιγαν οι αεροσακοι θα ειχε αποφευχθει .Υπηρξε;

                                            Παλι καλα να λεει η φιλη μας που δεν της κολλησε το γκαζι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 6 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr