Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν ανοιξε ο αεροσακος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν ανοιξε ο αεροσακος
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 19
    • 20
    • 5 / 20
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    68
    399
    1024
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.

      Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasgti last edited by

        Υπάρχουν αρκετές παράμετροι για να μπορέσει να πει κανείς με σιγουριά αν σωστά άνοιξε ή δεν άνοιξε ο αερόσακος σε μια σύγκρουση.

        Σε πρώτη φάση εξαρτάται από τη ταχύτητα, τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, τη γωνία υπό την οποία προσέκρουσε κάπου το όχημα, την παραμόρφωσή του κτλ.

        Συνήθως, εκεί που οι εταιρίες έχουν πρόβλημα, είναι όταν προκληθεί τραυματισμός ή θάνατος και δεν έχει ενεργοποιηθεί ο αερόσακος ενώ εαν άνοιγε θα μπορούσε να είχε αποδειχτεί σωτήριος.

        Θυμίζω πως εντός του Σεπτέμβρη θα γίνει η εκδίκαση της υπόθεσης της Φαρμάκη που ζητάει αποζημίωση 236.000 € επειδή δεν άνοιξε ο αερόσακος με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά. Απ' ότι ακούγεται (και δεν ξέρω αν ισχύει όντως) την προσέγγισε η εταιρεία για εξωδικαστικό συμβιβασμό ο οποίος δεν έγινε αποδεκτός.
        http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=3&artID=1224263

        Γι αυτό και λέω κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και θα πρέπει να αναλυθεί με βάσει τα δεδομένα που υπάρχουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          beams last edited by

          Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
          Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.

          Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.

          Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ntinaras
            ntinaras last edited by

            Με ποσα χιλιομετρα τρακαρες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              antonis-team last edited by

              Ο χρήστης BEAMS έγραψε:

              Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.

              Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.

              Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'


              A.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sakaflias last edited by

                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.

                Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.

                Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'


                A.

                +1000

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimitris__27 last edited by

                  Ρε παιδιά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
                  Οκ το ξέρουμε ότι οι αερόσακοι δεν χρειάζεται να ανοίγουν με το παραμικρό, γιατί αν συνέβαινε αυτό μετά θα αρχίζουν την κλάψα 'γιατί άνοιξαν'.

                  Από την άλλη αν διαβάσετε το μύνημα του φίλου, έτσι όπως μας το είπε πρέπει να είχε σοβαρό τρακάρισμα και με ζημιά μπόλικη στο αμάξι ίσως θα έπρεπε να του ανοίξουν αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη και πώς γι αυτό ας μην παριστάνετε τον ξερόλα ορισμένοι, δεν πρέπει να γελάμε με αυτά τα πράγματα.

                  Αλλά ρε φίλε και εσύ αφού είσαι ζωντανός και μια χαρά στην υγεία σου τι κάθεσαι τώρα και ασχολείσαι; Ίσως αν είχες τίποτα πιο σοβαρό (κούφια η ώρα) να διεκδηκούσες κάτι. Τώρα άντε να αποδείξεις ότι κινδύνεψε η σωματική σου ακαιρεότητα. Και η ζώνη είναι πάρα πολύ σημαντική για την ασφάλεια, κατά τη γνώμη μου ίσως πιο πολύ απ τον αερόσακο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    renata-71 last edited by

                    δεν ξερω με ποσα χιλιομετρα επεσα στια κολωνεσ... εγω στην πορεια μου πηγαινα με 50.... δεν αντολεγο οτι οι αεροσακοι πρεπει να ανοιγουν με το παραμικρο... αλλα οτν βλεπεισ ενα κατεστραμενο αυτοκινητο μπροστα χωρισ μουρη ... και σου λενε οτι δεν φτιαχνεται.... δηλ επρεπε να κοπει στα δυο για να ανοιξουν?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ntinaras
                      ntinaras last edited by

                      χτυπηθηκε κινητηρας?
                      αν εχεις μια φωτο απο το αμαξι θα βοηθαγε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        renata-71 last edited by

                        εχω φωτογραφιεσ θα προσπαθησω να τισ περασω.... ενα θα σου πω οτι οταν το δεισ θα μου πεισ... η μηχανη πεταχτηκε ολη εξω... ο ιμαντασ κοπηκε τα πηρε ολα απο κατω... τι περιγραφη να σου κανω δεν μπορω.... εχει 9 χιλιαδεσ ζημια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αφού δεν έπαθες κάτι γιατί να ανοίξουν οι αερόσακοι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:

                            Από την άλλη αν διαβάσετε το μύνημα του φίλου, έτσι όπως μας το είπε πρέπει να είχε σοβαρό τρακάρισμα και με ζημιά μπόλικη στο αμάξι ίσως θα έπρεπε να του ανοίξουν αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη και πώς γι αυτό ας μην παριστάνετε τον ξερόλα ορισμένοι, δεν πρέπει να γελάμε με αυτά τα πράγματα.

                            Ξέρουμε ότι δεν τραυματίστηκε καθόλου.
                            Σε τι θα βοηθούσαν οι αερόσακοι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitris__27 last edited by

                              Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
                                Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...

                                Και αν εγώ είχα λεφτά θα είχα μία Ferrari αντί για Punto αλλά δεν έχω.

                                Μιλάμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση που δεν έπαθε τιποτα. Ξέρεις αν ήταν πιο δυνατό αν θα άνοιγαν ή όχι;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimitris__27 last edited by

                                  Τέτοια θέματα τα εξετάζουμε γιατί σχετίζονται με θέματα ασφάλειας. Δεν είναι ότι έβαλες πατάτες για βράσιμο και δεν τις πέτυχες. Με πιάνεις νομίζω.
                                  Τεσπα. Ας βάλει καμιά φώτο και βλέπουμε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Εδώ η παθητική ασφάλεια πέτυχε πάντως. Ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
                                      Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...

                                      Καταλαβαίνεις πόσο άκυρο είναι αυτό που λες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris__27 last edited by

                                        Mάλλον δεν έχει έχει τύχει σε κανέναν από εδώ σε τρακάρισμα σοβαρό να μην ανοίξει ο αερόσακος.
                                        Επειδή προσωπικά το είχα πάθει σε ένα κορρόλα που είχαμε και γλύτωσα με ράμματα στο πόδι καλύτερα να μη σας τύχει. Έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις.

                                        Τέσπα, το σταματάω εδώ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
                                          Mάλλον δεν έχει έχει τύχει σε κανέναν από εδώ σε τρακάρισμα σοβαρό να μην ανοίξει ο αερόσακος.
                                          Επειδή προσωπικά το είχα πάθει σε ένα κορρόλα που είχαμε και γλύτωσα με ράμματα στο πόδι καλύτερα να μη σας τύχει. Έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις.

                                          Τέσπα, το σταματάω εδώ.

                                          Αφού γλύτωσες με ράμματα στο πόδι προφανώς και ο αερόσακος δε θα έκανε τίποτα.
                                          Ποιος ο λόγος να ανοίξει;;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Δηλαδή αν είχε ανοίξει ο αερόσακος δεν θα είχες ούτε καν τα ράμματα στα πόδια;

                                            1+1=2

                                            Αν δεν έπαθε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ή αυχενικά θέματα (άντε και στον θώρακα) τι σκ@τά παραπάνω θα έκανε ο αερόσακος αν άνοιγε πέρα από τον γεμίσει με την πούδρα του;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 5 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr