-
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.
Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.
-
Υπάρχουν αρκετές παράμετροι για να μπορέσει να πει κανείς με σιγουριά αν σωστά άνοιξε ή δεν άνοιξε ο αερόσακος σε μια σύγκρουση.
Σε πρώτη φάση εξαρτάται από τη ταχύτητα, τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, τη γωνία υπό την οποία προσέκρουσε κάπου το όχημα, την παραμόρφωσή του κτλ.
Συνήθως, εκεί που οι εταιρίες έχουν πρόβλημα, είναι όταν προκληθεί τραυματισμός ή θάνατος και δεν έχει ενεργοποιηθεί ο αερόσακος ενώ εαν άνοιγε θα μπορούσε να είχε αποδειχτεί σωτήριος.
Θυμίζω πως εντός του Σεπτέμβρη θα γίνει η εκδίκαση της υπόθεσης της Φαρμάκη που ζητάει αποζημίωση 236.000 € επειδή δεν άνοιξε ο αερόσακος με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά. Απ' ότι ακούγεται (και δεν ξέρω αν ισχύει όντως) την προσέγγισε η εταιρεία για εξωδικαστικό συμβιβασμό ο οποίος δεν έγινε αποδεκτός.
http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=3&artID=1224263Γι αυτό και λέω κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και θα πρέπει να αναλυθεί με βάσει τα δεδομένα που υπάρχουν.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.
Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'
-
Με ποσα χιλιομετρα τρακαρες?
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.
Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.
Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'
A.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος δεν έχει ιδέα τι πρέπει να κάνουν οι αερόσακοι.
Θεωρεί πως έτσι και τρακάρουν ακόμα και αν δεν πάθουν τίποτα πρέπει να ανοίξουν αφού τους πλήρωσαν.
Και όταν ανοίξουν και δουν το τιμολόγιο της επισκευής, αλλάζει το τροπάρι και γίνεται 'μα ήταν ανάγκη να ανοίξουν αφού η ζώνη μια χαρά με έσωσε'
A.
+1000
-
Ρε παιδιά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
Οκ το ξέρουμε ότι οι αερόσακοι δεν χρειάζεται να ανοίγουν με το παραμικρό, γιατί αν συνέβαινε αυτό μετά θα αρχίζουν την κλάψα 'γιατί άνοιξαν'.Από την άλλη αν διαβάσετε το μύνημα του φίλου, έτσι όπως μας το είπε πρέπει να είχε σοβαρό τρακάρισμα και με ζημιά μπόλικη στο αμάξι ίσως θα έπρεπε να του ανοίξουν αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη και πώς γι αυτό ας μην παριστάνετε τον ξερόλα ορισμένοι, δεν πρέπει να γελάμε με αυτά τα πράγματα.
Αλλά ρε φίλε και εσύ αφού είσαι ζωντανός και μια χαρά στην υγεία σου τι κάθεσαι τώρα και ασχολείσαι; Ίσως αν είχες τίποτα πιο σοβαρό (κούφια η ώρα) να διεκδηκούσες κάτι. Τώρα άντε να αποδείξεις ότι κινδύνεψε η σωματική σου ακαιρεότητα. Και η ζώνη είναι πάρα πολύ σημαντική για την ασφάλεια, κατά τη γνώμη μου ίσως πιο πολύ απ τον αερόσακο.
-
δεν ξερω με ποσα χιλιομετρα επεσα στια κολωνεσ... εγω στην πορεια μου πηγαινα με 50.... δεν αντολεγο οτι οι αεροσακοι πρεπει να ανοιγουν με το παραμικρο... αλλα οτν βλεπεισ ενα κατεστραμενο αυτοκινητο μπροστα χωρισ μουρη ... και σου λενε οτι δεν φτιαχνεται.... δηλ επρεπε να κοπει στα δυο για να ανοιξουν?
-
χτυπηθηκε κινητηρας?
αν εχεις μια φωτο απο το αμαξι θα βοηθαγε -
εχω φωτογραφιεσ θα προσπαθησω να τισ περασω.... ενα θα σου πω οτι οταν το δεισ θα μου πεισ... η μηχανη πεταχτηκε ολη εξω... ο ιμαντασ κοπηκε τα πηρε ολα απο κατω... τι περιγραφη να σου κανω δεν μπορω.... εχει 9 χιλιαδεσ ζημια
-
Αφού δεν έπαθες κάτι γιατί να ανοίξουν οι αερόσακοι;
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Από την άλλη αν διαβάσετε το μύνημα του φίλου, έτσι όπως μας το είπε πρέπει να είχε σοβαρό τρακάρισμα και με ζημιά μπόλικη στο αμάξι ίσως θα έπρεπε να του ανοίξουν αλλά δεν ξέρουμε τι ακριβώς συνέβη και πώς γι αυτό ας μην παριστάνετε τον ξερόλα ορισμένοι, δεν πρέπει να γελάμε με αυτά τα πράγματα.
Ξέρουμε ότι δεν τραυματίστηκε καθόλου.
Σε τι θα βοηθούσαν οι αερόσακοι; -
Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...Και αν εγώ είχα λεφτά θα είχα μία Ferrari αντί για Punto αλλά δεν έχω.
Μιλάμε για τη συγκεκριμένη περίπτωση που δεν έπαθε τιποτα. Ξέρεις αν ήταν πιο δυνατό αν θα άνοιγαν ή όχι;
-
Τέτοια θέματα τα εξετάζουμε γιατί σχετίζονται με θέματα ασφάλειας. Δεν είναι ότι έβαλες πατάτες για βράσιμο και δεν τις πέτυχες. Με πιάνεις νομίζω.
Τεσπα. Ας βάλει καμιά φώτο και βλέπουμε. -
Εδώ η παθητική ασφάλεια πέτυχε πάντως. Ο οδηγός δεν έπαθε τίποτα.
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Ρε φίλε μου, αν το παλικάρι είχε κάνα άλλο πιο δυνατό τρακάρισμα ή αν ήταν λίγο άτυχος τα αποτελέσματα μπορεί να ήταν τραγικά αν δεν άνοιγαν και πάλι οι αερόσακοι...Καταλαβαίνεις πόσο άκυρο είναι αυτό που λες;
-
Mάλλον δεν έχει έχει τύχει σε κανέναν από εδώ σε τρακάρισμα σοβαρό να μην ανοίξει ο αερόσακος.
Επειδή προσωπικά το είχα πάθει σε ένα κορρόλα που είχαμε και γλύτωσα με ράμματα στο πόδι καλύτερα να μη σας τύχει. Έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις.Τέσπα, το σταματάω εδώ.
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Mάλλον δεν έχει έχει τύχει σε κανέναν από εδώ σε τρακάρισμα σοβαρό να μην ανοίξει ο αερόσακος.
Επειδή προσωπικά το είχα πάθει σε ένα κορρόλα που είχαμε και γλύτωσα με ράμματα στο πόδι καλύτερα να μη σας τύχει. Έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια ξέρεις.Τέσπα, το σταματάω εδώ.
Αφού γλύτωσες με ράμματα στο πόδι προφανώς και ο αερόσακος δε θα έκανε τίποτα.
Ποιος ο λόγος να ανοίξει;;; -
Δηλαδή αν είχε ανοίξει ο αερόσακος δεν θα είχες ούτε καν τα ράμματα στα πόδια;
1+1=2
Αν δεν έπαθε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις ή αυχενικά θέματα (άντε και στον θώρακα) τι σκ@τά παραπάνω θα έκανε ο αερόσακος αν άνοιγε πέρα από τον γεμίσει με την πούδρα του;
Δεν ανοιξε ο αεροσακος