-
Αν ειναι για σμαρτ παρε καλυτερα το ντιζελ, εγω δε θα το τολμουσα το υγραεριο σε ενα ηδη ευπαθες συνολο
-
Ο χρήστης sampler έγραψε:
Γεια σας ,καποτε ειχαμε μια Bmw 320 στην οποια και βαλαμε υγραεριο ...δεν ξερω τι και πως Παντως μπηκε βουλγαρια για να μηνε χουμε προβληματα αλλα λογω τελων αλλα και καταναλωσης 13-14Λιτρα.Προσφατα λογω τον πολυ μεγαλων αποστασεων Χαλκιδα-σερρες-ξανθη ...35-40χιλ χιλιομετρα το χρονο αποφασισαμε να παρουμε ενα ποιο οικονομικο αυτοκινητο ...
Μετα ποα πολλυ ψαξιμο ... καταληξαμε σε μια εξαιρετικη επιλογη μεχρι στιγμης . Ενα Golf 6 tsi 160 Το οποιο μετα απο 36.000 χιλ εχει μεση καταναλωση 6.2(τα ταξιδια γινονται με cruise 130-150) οπου πραγματικα ειναι αρκετα οικονομικο αυτοκινητο σε μεγαλες αποστασεις με 2 ατομα και 40 κιλα αποσκευες και πολλες φορες πετυχαινει και 5.5/100 αναλογα τις συνθηκες. Και πραγματικα ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι μεχρι στιγμης.Ερωτημα πρωτο ...Υπαρχει συστημα υγραεριοκινησης για τοσο εξελιγμενους κινητηρες τετοιου τυπου ? Και αν ναι τι μειονεκτήματά υπαρχουν ? ΕΑΝ καταληξουμε παντως να το κανουμε εφοσον υπαρχει θα γινει ταξιδι σιγουρα στο εξωτερικο ωστε να μπει .Αλλα μεχρι να παει η βενζινη 2 ευρω...θα συνεχισω να το λειτουργω ετσι καθως γινονται μονο ταξιδια με αυτο μακρινα .
Το ζητημα ειναι ποσο οικονομικοτερο θα ειναι με αεριο;Μηπως εχεις ηδη αρκετα χαμηλη καταναλωση και δεν αξιζει να κανεις την μετατροπη;
-
καλημέρα.
ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΗRV ΜΟΥ. ΜΟΝΤΕΛΟ 2005/VTEC.
ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΙΧΕ ΗΔΗ 120.000 ΧΛΜ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΧΛΜ ΕΙΜΑΙ ΗΔΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΕΒΑΛΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ PRINS. ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΣ GREENAUTOGAS. (http://www.greenautogas.gr/).ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ HONDA ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ HONDA ΟΠΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ HRV ...
http://picasaweb.google.com/xkaragianni ... directlink
το link με φωτό από την μεττροπή με 55litr δεξαμενή.
ήδη με 200χλμ κανένα πρόβλημα, ίδια απόδοση κινητήρα. ξεκινάει με βενζίνα κια σε 1΄, μόλισ ανεβάσει στους 40 βαθμουσ γυρίζει σε υγραέριο. αν δεν δεις το κουμπί δεν κατααβαίνεις την αλλαγή.
ως αναφορά το θέμα της τιμής ειναι... ένα θέμα, απλά ο καθένας το αξιολογεί ανάλογα με τις δυνατότητες του. η εταιρεία prins πάντως ειναι από τις κορυφαίεσ στο αντικείμενό τους. -
Η Prins δεν είναι που έχει ΌΛΑ τα Honda στην μαύρη λίστα για μετατροπές? Άλλαξε κάτι, ή βρήκαν πλέον πως να ρυθμίσουν και τους V-Tec?
-
μηπως θα επρπε να ασχοληθουμελιγο περισσοτερο με αυτο που ειπες ο φιλος παραπανω αναφορικα με την αυξηση φορου στο υγραεριο?εγω παντως αποι ψαξιμο στο ινερνετ που εκανα δεν βρηκα κατι σχετικα με αυτον τον φορο,για ολους τους αλλους φορους ολοο και κατι αναφερεται.
θα συνιστουσα λοιπον στους συνφορουμητες να ασχοληθουνε λιγο με το θεμα γιατι αν ισχυει κατι τετοιο ακυρωνονται ολες οι σκεψεις για τοποθετηση αεριου κρινωμενο ως ασυμφορο. -
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να επιβληθεί τώρα τέτοιος φόρος, αφού τα όποια έσοδα προκύψουν μεσομακροπρόθεσμα, θα είναι κατά πάρα πολύ λιγότερα από τον ΦΠΑ που εισπράττει εδώ και τώρα από τις εκατοντάδες μετατροπές που γίνονται συνέχεια, αρκεί βέβαια οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που διαθέτει το κράτος να μπορούν να εξασφαλίσουν οτι κόβονται κανονικά αποδείξεις στα συνεργεία...
Μετά από 1-2 χρόνια, αν κι εφόσον φθάσει ο στόλος των υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων μια κρίσιμη μάζα, τότε ίσως και να επιβληθεί κάποιος επιπλέον φόρος στο υγραέριο. Μέχρι τότε όμως, όλοι όσοι έχουν ήδη εγκαταστήσει σύστημα υγραερίου θα έχουν κάνει απόσβεση.
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για να επιβληθεί τώρα τέτοιος φόρος, αφού τα όποια έσοδα προκύψουν μεσομακροπρόθεσμα, θα είναι κατά πάρα πολύ λιγότερα από τον ΦΠΑ που εισπράττει εδώ και τώρα από τις εκατοντάδες μετατροπές που γίνονται συνέχεια, αρκεί βέβαια οι ελεγκτικοί μηχανισμοί που διαθέτει το κράτος να μπορούν να εξασφαλίσουν οτι κόβονται κανονικά αποδείξεις στα συνεργεία...Μετά από 1-2 χρόνια, αν κι εφόσον φθάσει ο στόλος των υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων μια κρίσιμη μάζα, τότε ίσως και να επιβληθεί κάποιος επιπλέον φόρος στο υγραέριο. Μέχρι τότε όμως, όλοι όσοι έχουν ήδη εγκαταστήσει σύστημα υγραερίου θα έχουν κάνει απόσβεση.
Το Ελληνικό κράτος δε διακρίνεται για την ευελιξία στην σκέψη του. Δε σκέφτεται ότι με χαμηλούς φόρους θα έχει αυξημένα έσοδα μακροπρόθεσμα. Σκέφτεται ότι θέλω λεφτά τώρα. Μάλλον όχι τώρα. Από χθες ήθελα λεφτά. Για αυτό μελετάνε και την αύξηση του 23% σε 25%, για αυτό θέλουν να εντάξουν τα τρόφιμα σε φόρο πολυτελείας.
Άρα μία λογική, ανέβασε το υγραέριο γιατί υπάρχουν ήδη τόσες μετατροπές και θα πάρουμε πολύ γρήγορα λεφτά δεν είναι κάτι παράλογο. Αν το σκεφτείς καλά καλά, άφησαν τα κανάλια να κάνουν μία καλή διαφήμιση για αυτήν την τεχνολογία. Έτσι θα έρθουν και θα σου πουν το εξής. Ή θα πληρώνεις βενζίνη με 1,80€ ή υγραέριο με 1,40€. Διάλεξε. Άλλωστε, θα σου πει, πρέπει να κάνεις και απόσβεση το μαραφέτι και αναγκαστικά θα βάλεις υγραέριο.
Και όλα αυτά γιατί ο Έλληνας δεν ξεκαβαλάει το αυτοκίνητο του, όσα και να πληρώνει.
Έχουμε ακόμα μέλλον να γίνουμε Ολλανδία και να πέρνουμε τα ποδήλατά μας. -
ερωτηση προς κυριο αντωνη η΄ οποιον αλλο ξερει
εβαλα κιτ της emer σε corolla 2003 1400κυβικα. εκανα 4000 χιλ και μεχρι τωρα ολα φαινονται καλα .Οντας περιεργος ξεβιδωσα το φιλτρο αεριου αυτο που ειναι πριν τα μπεκ.
μεσα ειχε λιγο σκουροχρωμο υγρο.ξερει κανεις αν αυτο ειναι λαδι που κραταει ακαθαρσιες του αεριου
η' ειναι υγρες ακαθαρσιες που εχει το αεριο και που θα πρεπει να αδειασω?
Αν ειναι ακαθαρσιες του αεριου τοτε μεχρι τις 20000χιλ το φιλτρο θα γεμιζε μεχρι πανω και το υγρο θα εμπαινε στα μπεκ με οτι αυτο συνεπαγετε. -
Γεια σε όλους!
Λοιπόν παιδιά έχω ένα Α 147 2003 με 140000χλμ και είμαι και γω στο νψάξιμο για το αέριο αφού κάνω κάθε μέρα 130 χιλιιόμετρα για πηγαινε-ελα στη δουλειά μου.
Έχω διαβάσει και τις 67 πλέον σελίδες του θέματος και πάνω που παίρνω μια απόφαση με κάποιον μιλάω , κάτι διαβάζω και πάλι μπερδεύομαι...
Με προβλημάτισαν πολύ οι απόψεις asteri διότι αυτά που λέει ακούγονται σωστά και τεκμηριωμένα.Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι άν και το 5ης γεννιάς σύστημα μπορεί να προκαλέσει τα αντίστοιχα προβλήματα σε βαλβίδες κλπ. Με έναν μάστορα που μίλησα από θεσσαλονίκη που το περνάει κιόλας μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού δεν χρησιμοποιείται παράλληλος εγκέφαλος όπως στο 4ης γεννιάς και ότι ο λόγος που το κατηγορούνε οι μάστορες είναι ότι δεν το εχουν για να σου το περάσουν.
Το άλλο που σκέφτομαι είναι οτι το αμάξι μου τώρα μετα βίας πιάνει 6000ευρώ.Αξίζει να δώσω 2000 για το σύστημα ή μέχρι να το κάνω απόσβεση θα πάρω τον κινητήρα στα χέρια και θα θέλω άλλο ένα 2χίλιαρο για επισκευές.?????
Ευχαριστώ προκαταβολικά -
Ο χρήστης c_hell έγραψε:
...Αξίζει να δώσω 2000 για το σύστημα ή μέχρι να το κάνω απόσβεση θα πάρω τον κινητήρα στα χέρια και θα θέλω άλλο ένα 2χίλιαρο για επισκευές.?????Αυτό υποτίθεται το κάνει ο καθένας και έτσι αποφασίζει αν του κάνει ή όχι....
130χλμ επί 22 μέρες επί 11 μήνες είναι 31460χλμ το χρόνο μόνο για δουλειά. Έστω 35000 σύνολο (και λίγα είναι). Είναι 350 φορές τα λίτρα που καις ανά 100χλμ. Δες πόσο βγαίνει σε λίτρα και μετά σε ευρώ.
Μετά υπολόγισε κάτι παραπάνω σε λίτρα με όσο κάνει το αέριο και έχεις ευρώ.
Υπολόγισε και ότι το αέριο μπορεί να ακριβύνει...
Συγκρίνεις τα δύο νούμερα και βγαίνει σε πόσα χρόνια βγάζεις τα λεφτά σου. Αν σκοπεύεις να το κρατήσεις τόσο, σε συμφέρει (σκέψου ότι έτσι κι αλλιώς με τόσα χλμ ανά έτος πόσο θα κρατήσει....). -
Κανενα πρατηριο καινουριο εχει ανοιξει? Στη Δροσια Ευβοιας λεγαν πως θα ανοιξει...
-
**edit...mod (Πρόσεχε: μια του κλέφτη δυο του κλέφτη τρεις και η κακή του μέρα...) **Υγραεριοκίνηση
Η χρήση υγραερίου μπορεί να μειώσει το κόστος κίνησης των οχημάτων . Για να υγραέριο είναι φθηνό και η συνολική αυτονομία από σταθμούς τροφοδοσίας καυσίμων αυξάνεται , τo υγραέριο επίσης είναι ένα καύσιμο καθαρό.Τα σύγχρονα συστήματα υγραεριοκίνησης ικανοποιούν υψηλότερες απαιτήσεις στην οδήγηση και στην ποιότητα των καυσαερίων , διότι εισάγουν προοδευμένα συστήματα έγχυσης καυσίμου και τριοδικό καταλύτη με αισθητήρα λαμδα ( λόγου αέρα / καυσίμου ) .
Ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος χρησιμοποιείται στη βενζίνη για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων . Η παρουσία μολύβδου επίσης μειώνει τη φθορά στις βαλβίδες και τις έδρες τους . Για τη χρήση της αμόλυβδης βενζίνης , οι βαλβίδες και οι έδρες τους έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ( σκληρότητα , σύσταση υλικού κ , λπ , ) ώστε να μην υπάρχει φθορά παρά την απουσία του μολύβδου .
Στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος , οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους . Στους συμβατικούς : όμως κινητήρες ( για βενζίνη με 4- αιθυλιούχο μόλυβδο ) θα υπάρχει κάποια φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου .
Όταν κάνουμε χρήση συστημάτων υγραεριοκίνησης , τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης . Πάντως , καλό είναι να μην παρατείνεται ο χρόνος αλλαγής των λαδιών της μηχανής , διότι ούτως ή άλλως συμβαίνει οξείδωση των λαδιών λόγω των μηχανικών καταπονήσεων και της προσβολής τους από τον ατμοσφαιρικό αέρα ( π.χ. λόγω του αερισμού του κάρτερ ) .
Η σύσταση των καυσαερίων καθορίζεται κύρια από την ποιότητα του καυσίμου και την καύση του , η οποία εξαρτάται μεταξύ άλλων από την ομοιογένεια του μίγματος και την αναλογία αέρα / καυσίμου . Λόγω της μεγάλης ομοιογένειας που παρουσιάζει το μίγμα αέρα / υγραερίου , η καύση είναι σχεδόν τέλεια.Για το λόγο αυτό οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα ( CO) και υδρογονανθράκων ( HC) είναι πολύ λιγότερες από την περίπτωση που χρησιμοποιείται η βενζίνη .
-
Oλο λενε οτι εξαπλωνονται συνεχως τα πρατηρια...ποια ειναι αυτα?
-
δηλαδη εχουμε καποια περισσοτερα τεκμηριωμενα στοιχεια για την εξτρα φορολογηση του υγραεριου?αν μπορουσες να γινεις λιγο ποιο σαφης αντωνη?
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
δηλαδη εχουμε καποια περισσοτερα τεκμηριωμενα στοιχεια για την εξτρα φορολογηση του υγραεριου?αν μπορουσες να γινεις λιγο ποιο σαφης αντωνη?
Θέλω να με συγχωρέσεις και να με καταλάβεις.
Όταν η διαμόρφωση των τιμών, είναι ακόμη στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, δεν μπορείς να προκαταλάβεις αυτούς με τους οποίους μιλάς. Σίγουρα πρώτου φτάσουν στο πιεστήριο, θα το μάθετε. Πρώτα ενδιαφέρει εμένα, για να αποφασίσω αν θα επενδύσω, η εάν μια επένδυση, θα είναι άνευ αντικειμένου.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ -
πειράζει παιδιά που εμένα δε μου αρέσει η πετρελαιοκίνηση;
και να ξηγηθώ ευθύς ναούμε.1ον το πετρέλαιο δεν αγαπάει τις υψηλές στροφές. Χωρίς να σημαίνει ότι δε μπορείς να γυρίζεις τον κινητήρα στις 5.500 σ.α.λ.
2ον υψηλά, σε κόστος, μεγάλα σέρβις. Επισκευή-συντήρηση μπόμπας πετρελαίου, συντήρηση τουρμπίνας, αλλαγή μπεκ.
3ον υψηλό κόστος απόκτησης σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα στο ίδιο αυτοκίνητο. Αναφέρομαι στους κινητήρες EURO 5 μιας και αυτή την τεχνολογία θα απελευθερώσει το Υπουργείο.
4ον Υψηλή ευαισθησία του EURO 5. Φίλτρο μικροσωματιδίων, ηλεκτρονικά μπουζί κ.ά.
5ον Αν μία σταγόνα νερό φτάσει στο μπεκ θα το πάρεις στα χέρια (κόστος >900,00€) αλλά μέχρι τότε θα έχεις πάρει σίγουρα στα χέρια την μπόμπα.
6ον Τα Ελληνικά καύσιμα αν σας δημιουργούσαν πρόβλημα έως τώρα, αύριο να δείτε τι κάνουν στους EURO 5.
7ον δεν είναι οικολογικοί κινητήρες. Όπως και οι TSI, ευθύνονται για τα αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα. Αν δε ξέρετε ποια είναι αυτά, θυμηθείτε πως θολώνει η Αθήνα κάποιες μέρες.
8ον Αν συγκρίνεις ένα πετρελαιοκινητήρα με ένα βενζινοκινητήρα, έχεις από 2 έως 4 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση. Πράγμα που για μένα σημαίνει ότι τα επιπλέον 6 ή 8 χιλιάρικα που έριξες για να πάρεις EURO 5 Diesel θέλεις πολλά πολλά πολλά πολλά μα πάρα χιλιόμετρα.
9ον Οι δύο εταιρείες καυσίμων ετοιμάζονται να βγάλουν πετρέλαιο 2 ταχυτήτων. Ένα θα είναι για οικιακή χρήση και ένα υψηλών προδιαγραφών χωρίς κατάλοιπα, με πρόσθετα καθαρισμού, για κινητήρες τεχνολογικής αιχμής (EURO 5 & 6 ή τον μελλοντικό 7) . Οπότε σκέφτεστε την διαφορά στην τιμή, έτσι; Και αν θες βάλε το φθηνό στον ευαίσθητο κινητήρα σου.Όμως.
1ον Μου αρέσει η μεγάλη ροπή τους επειδή στο πετρέλαιο κοιτάς την ροπή.
2ον Μου αρέσει που δεν έχεις πρόβλημα αν περάσεις πολλά νερά.
3ον Μου αρέσει το ότι ακούγεται πιο πολύ η τουρμπίνα από την δική μου.
4ον Μου αρέσει αυτή η διαφορά στην κατανάλωση αλλά μισώ το ότι έτσι όπως θα ακριβύνουν οι Εθνικές Οδοί, δε θα μπορείς να χαρείς και να αποσβέσεις το αυτοκίνητο σου.
5ον Μου αρέσει το ότι είναι πιο ασφαλές καύσιμο από την βενζίνη.Αυτά. Τέλος το εκτός θέματος.
-
Ερώτηση σε όλους σας:::
Εχει βάλει κανένας υγραέριο σε Citroen C4 Grand Picasso 1800cc ???
Ας μου στείλει pm! -
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
1ον το πετρέλαιο δεν αγαπάει τις υψηλές στροφές. Χωρίς να σημαίνει ότι δε μπορείς να γυρίζεις τον κινητήρα στις 5.500 σ.α.λ.
2ον υψηλά, σε κόστος, μεγάλα σέρβις. Επισκευή-συντήρηση μπόμπας πετρελαίου, συντήρηση τουρμπίνας, αλλαγή μπεκ.
3ον υψηλό κόστος απόκτησης σε σχέση με ένα βενζινοκινητήρα στο ίδιο αυτοκίνητο. Αναφέρομαι στους κινητήρες EURO 5 μιας και αυτή την τεχνολογία θα απελευθερώσει το Υπουργείο.
4ον Υψηλή ευαισθησία του EURO 5. Φίλτρο μικροσωματιδίων, ηλεκτρονικά μπουζί κ.ά.
5ον Αν μία σταγόνα νερό φτάσει στο μπεκ θα το πάρεις στα χέρια (κόστος >900,00€) αλλά μέχρι τότε θα έχεις πάρει σίγουρα στα χέρια την μπόμπα.
6ον Τα Ελληνικά καύσιμα αν σας δημιουργούσαν πρόβλημα έως τώρα, αύριο να δείτε τι κάνουν στους EURO 5.
7ον δεν είναι οικολογικοί κινητήρες. Όπως και οι TSI, ευθύνονται για τα αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα. Αν δε ξέρετε ποια είναι αυτά, θυμηθείτε πως θολώνει η Αθήνα κάποιες μέρες.
8ον Αν συγκρίνεις ένα πετρελαιοκινητήρα με ένα βενζινοκινητήρα, έχεις από 2 έως 4 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση. Πράγμα που για μένα σημαίνει ότι τα επιπλέον 6 ή 8 χιλιάρικα που έριξες για να πάρεις EURO 5 Diesel θέλεις πολλά πολλά πολλά πολλά μα πάρα χιλιόμετρα.
9ον Οι δύο εταιρείες καυσίμων ετοιμάζονται να βγάλουν πετρέλαιο 2 ταχυτήτων. Ένα θα είναι για οικιακή χρήση και ένα υψηλών προδιαγραφών χωρίς κατάλοιπα, με πρόσθετα καθαρισμού, για κινητήρες τεχνολογικής αιχμής (EURO 5 & 6 ή τον μελλοντικό 7) . Οπότε σκέφτεστε την διαφορά στην τιμή, έτσι; Και αν θες βάλε το φθηνό στον ευαίσθητο κινητήρα σου.Γράφεις ότι να ναι, αλλά δεν είναι εδω η θέση τους, υπάρχει αντίστοιχο θέμα
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
δηλαδη εχουμε καποια περισσοτερα τεκμηριωμενα στοιχεια για την εξτρα φορολογηση του υγραεριου?αν μπορουσες να γινεις λιγο ποιο σαφης αντωνη?
Θέλω να με συγχωρέσεις και να με καταλάβεις.
Όταν η διαμόρφωση των τιμών, είναι ακόμη στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, δεν μπορείς να προκαταλάβεις αυτούς με τους οποίους μιλάς. Σίγουρα πρώτου φτάσουν στο πιεστήριο, θα το μάθετε. Πρώτα ενδιαφέρει εμένα, για να αποφασίσω αν θα επενδύσω, η εάν μια επένδυση, θα είναι άνευ αντικειμένου.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣΔιαβάστε το αρθρο στο λινκ http://www.euro2day.gr/news/economy/124 ... ticle.aspx
οπου με στοιχεια αποδεικνύεται ότι το υγραέριο θα απέχει σημαντικά ως προς την τιμή του απο τη βενζίνη και ολα τα άλλα που αναφέρονται είναι εικασίες και αυθαίρετες προβλέψεις.Εξάλλου σας πληροφορώ ότι έχει ήδη δημοσιευτεί στο σαιτ της Ημερησίας ότι θα επιβληθεί ο πράσινος φόρος στα καύσιμα που θα αντικαταστήσει σταδιακά τα τέλη κυκλοφορίας και που θα υπολογίζεται βάση των ρύπων που εκλύονται και κυρίως το CO2. Το υγραέριο υπερτερεί ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ : εχει μηδενική εκπομπή CO και λιγότερο CO2 και υδρογονάνθρακες από τη βενζίνη ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΓΟΝΟ ( αυτό για πληροφόρηση του antonis- team ). Σας ευχαριστώ -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Θέλω να με συγχωρέσεις και να με καταλάβεις.
Όταν η διαμόρφωση των τιμών, είναι ακόμη στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, δεν μπορείς να προκαταλάβεις αυτούς με τους οποίους μιλάς. Σίγουρα πρώτου φτάσουν στο πιεστήριο, θα το μάθετε. Πρώτα ενδιαφέρει εμένα, για να αποφασίσω αν θα επενδύσω, η εάν μια επένδυση, θα είναι άνευ αντικειμένου.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣποιοι διαπραγματευονται την τιμη δηλαδη?
Υγραεριοκίνηση!