-
Mε 70 ημουν ισως παιζει ρολο και αυτοαπλα πλλες φορες λαθος μου ισως δεν θελω να φρεναρω πολυ πριν τις στροφες ωστε να ειναι ανετα οι συνεπιβατες
-
Ο χρήστης rogue4ever έγραψε:
Mε 70 ημουν ισως παιζει ρολο και αυτοαπλα πλλες φορες λαθος μου ισως δεν θελω να φρεναρω πολυ πριν τις στροφες ωστε να ειναι ανετα οι συνεπιβατεςΠιο ανετα απο το να ειναι στο χαντακι;Δεν ξερω τις συνθηκες που συναντας αλλα αν σε πεταξε μια φορα η στροφη και εσυ συνεχιζεις να την παιρνεις με τον ιδιο τροπο ............
-
Βασικα ολα αυτα γινονται σε χωριο με πληρη ορατοτητα σε δρομο που δεν χρησιμοποιειται και απλα κανω πειραματισμους προσπαθωντας να μαθω πως να το ελεγχο καλυτερα.Οταν νιωθεις το σφιξιμο στην στροφη σημαινει fail ετσι?
-
Ο χρήστης rogue4ever έγραψε:
Βασικα ολα αυτα γινονται σε χωριο με πληρη ορατοτητα σε δρομο που δεν χρησιμοποιειται και απλα κανω πειραματισμους προσπαθωντας να μαθω πως να το ελεγχο καλυτερα.Οταν νιωθεις το σφιξιμο στην στροφη σημαινει fail ετσι?Τι εστί 'σφίξιμο'?
-
Oι μονοι νόμοι που δεν παραβιαζονται ειναι αυτοι της φυσικης.
Το σφιξιμο που λες δεν το καταλαβαινω ως εννοια
-
λοιπον σφιξιμο εννοω οταν νιωθεις σαν να μπαινεις σαν τσουβαλι στην στροφη δηλαδη νιωθεις οτι εχεις μπει με παραπανισια χιλιομετρα.Πχ πατας φρενο στριβεις τιμονι και μπενεις πολυ αγρια στην στροφη σχεδον με το ζορι
-
Ο χρήστης rogue4ever έγραψε:
λοιπον σφιξιμο εννοω οταν νιωθεις σαν να μπαινεις σαν τσουβαλι στην στροφη δηλαδη νιωθεις οτι εχεις μπει με παραπανισια χιλιομετρα.Πχ πατας φρενο στριβεις τιμονι και μπενεις πολυ αγρια στην στροφη σχεδον με το ζοριΚλασαμε μεντες λεγεται επιστημονικα αυτο.Εχει και αλλες παραλλαγες οπως το 'πηγε το σκατο στην καλτσα' .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
λοιπον σφιξιμο εννοω οταν νιωθεις σαν να μπαινεις σαν τσουβαλι στην στροφη δηλαδη νιωθεις οτι εχεις μπει με παραπανισια χιλιομετρα.Πχ πατας φρενο στριβεις τιμονι και μπενεις πολυ αγρια στην στροφη σχεδον με το ζορι
Κλασαμε μεντες λεγεται επιστημονικα αυτο.Εχει και αλλες παραλλαγες οπως το 'πηγε το σκατο στην καλτσα' .
Γενικα το εχω αυτο και πολλες φορες στριβω με πατημενο συμπλεκτη γιατι φοβαμαι να τον αφησω μην νιωσω το σφιξιμο του κατεβασματος ταχυτητας -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Oι μονοι νόμοι που δεν παραβιαζονται ειναι αυτοι της φυσικης.Το σφιξιμο που λες δεν το καταλαβαινω ως εννοια
δεν τα ξερεις κατα φιλτατε mod
http://www.youtube.com/watch?v=_CK94zCXsKI
in japan YOU brake the physics! -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Oι μονοι νόμοι που δεν παραβιαζονται ειναι αυτοι της φυσικης.
Το σφιξιμο που λες δεν το καταλαβαινω ως εννοια
δεν τα ξερεις κατα φιλτατε mod
http://www.youtube.com/watch?v=_CK94zCXsKI
in japan YOU brake the physics!Τετοια βαζε να προσπαθει να τα κανει και ο φιλος απο πανω.
-
Ο χρήστης rogue4ever έγραψε:
λοιπον σφιξιμο εννοω οταν νιωθεις σαν να μπαινεις σαν τσουβαλι στην στροφη δηλαδη νιωθεις οτι εχεις μπει με παραπανισια χιλιομετρα.Πχ πατας φρενο στριβεις τιμονι και μπενεις πολυ αγρια στην στροφη σχεδον με το ζορι
Κλασαμε μεντες λεγεται επιστημονικα αυτο.Εχει και αλλες παραλλαγες οπως το 'πηγε το σκατο στην καλτσα' .
Γενικα το εχω αυτο και πολλες φορες στριβω με πατημενο συμπλεκτη γιατι φοβαμαι να τον αφησω μην νιωσω το σφιξιμο του κατεβασματος ταχυτητας
με πατημενο συμπλεκτη μπαινεις σε στροφη?
τον χαρο τι τον εχεις? -
ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΠΑΤΗΜΕΝΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ. Πολύ βασικός κανόνας. Όπως και ότι δεν πατάμε συμπλέκτη όταν φρενάρουμε και γενικά συμπλέκτη πατάς μόνο όταν αλλάζεις ταχύτητα και ελάχιστα πριν ακινητοποιηθείς εντελώς. Ποτέ άλλοτε,
Μάλλον αργείς να κατεβάσεις ταχύτητα και μπαίνεις στη στροφή με τον κινητήρα να σε φρενάρει που είτε θα σε στείλει ίσια είτε θα σου γυρίσει και θα φύγει το πίσω.
Θα είναι πολύ καλύτερα να μπεις λίγο πιο αργά, να κατεβάσεις 2α πιο νωρίς αλλά αντί να αφήσεις το γκάζι και να φρενάρεις με τον κινητήρα και 2α, να πατήσεις το γκάζι και να επιταχύνεις όσο σου επιτρέπει (όσο δεν σου φεύγει η μούρη ίσια). Δηλαδή αργή είσοδο γρήγορη έξοδο.
Ή γενικά εκτός από κάποιες περιπτώσεις που θέλεις την αποσταθεροποίηση καλό είναι να έχεις τελειώσει με την επιβράδυνση στην ευθεία, να είσαι απόλυτα σταθερός στο γκάζι μέχρι και την κορυφή της στροφής και να επιταχύνεις μετά. -
μικρό αδελφό...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όπως και ότι δεν πατάμε συμπλέκτη όταν φρενάρουμε και γενικά συμπλέκτη πατάς μόνο όταν αλλάζεις ταχύτητα και ελάχιστα πριν ακινητοποιηθείς εντελώς.mod ήθελα να προσθέσω μια εμπειρία μου... ότι γενικότερα στα πιο πρόσφατα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει έχω την εντύπωση ότι όταν πατάω φρένο έκτακτα νομίζω ότι φρενάρει ευκολότερα και συντομότερα χωρίς παρά με ταχύτητα μέσα...
τι λες?
-
Ο χρήστης rogue4ever έγραψε:
λοιπον σφιξιμο εννοω οταν νιωθεις σαν να μπαινεις σαν τσουβαλι στην στροφη δηλαδη νιωθεις οτι εχεις μπει με παραπανισια χιλιομετρα.Πχ πατας φρενο στριβεις τιμονι και μπενεις πολυ αγρια στην στροφη σχεδον με το ζορι
Κλασαμε μεντες λεγεται επιστημονικα αυτο.Εχει και αλλες παραλλαγες οπως το 'πηγε το σκατο στην καλτσα' .
Γενικα το εχω αυτο και πολλες φορες στριβω με πατημενο συμπλεκτη γιατι φοβαμαι να τον αφησω μην νιωσω το σφιξιμο του κατεβασματος ταχυτητας
Πρέπει να αναθεωρήσεις ριζικά τον τρόπο πού οδηγείς.
Προφανώς καθυστερείς να κατεβάσεις ταχύτητα με αποτέλεσμα την αποσύμπλεξη αλλά και το άφημα του συμπλέκτη να χρειάζεται να το κάνεις όταν είσαι ήδη μέσα στην στροφή,. γι αυτό (και δικαίως) φοβάσαι να τον αφήσεις. -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Όπως και ότι δεν πατάμε συμπλέκτη όταν φρενάρουμε και γενικά συμπλέκτη πατάς μόνο όταν αλλάζεις ταχύτητα και ελάχιστα πριν ακινητοποιηθείς εντελώς.
mod ήθελα να προσθέσω μια εμπειρία μου... ότι γενικότερα στα πιο πρόσφατα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει έχω την εντύπωση ότι όταν πατάω φρένο έκτακτα νομίζω ότι φρενάρει ευκολότερα και συντομότερα χωρίς παρά με ταχύτητα μέσα...
τι λες?
Αυτό νομίζω το έχω διαβάσει στο manual του αυτοκινήτου μου, αλλά δεν το βρίσκω να το παραθέσω ακριβώς!
Σε πολύ έντονο φρενάρισμα έλεγε, βγάζουμε την ταχύτητα για να μην μπλέκουμε με το έργο του κινητήρα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μάλλον αργείς να κατεβάσεις ταχύτητα και μπαίνεις στη στροφή με τον κινητήρα να σε φρενάρει που είτε θα σε στείλει ίσια είτε θα σου γυρίσει και θα φύγει το πίσω.Προφανώς καθυστερείς να κατεβάσεις ταχύτητα με αποτέλεσμα την αποσύμπλεξη αλλά και το άφημα του συμπλέκτη να χρειάζεται να το κάνεις όταν είσαι ήδη μέσα στην στροφή,. γι αυτό (και δικαίως) φοβάσαι να τον αφήσεις.
Aυτο ακριβως ειναι το λαθος που κανω παιδια θα ακολουθησω τις συμβουλες σας ωστε να το διορθωσω.Σας ευχαριστω πολυ οτι αλλο γραψετε θα το εκτιμησω
-
η κοινως μαθε που εχει οφελιμο φορτιο ο κινητηρας σου και κατεβαζε μεχρι εκει που θεωρεις οτι στην εξοδο της στροφης θα εισαι μεσα στο οφελιμο φασμα στρωφων
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Όπως και ότι δεν πατάμε συμπλέκτη όταν φρενάρουμε και γενικά συμπλέκτη πατάς μόνο όταν αλλάζεις ταχύτητα και ελάχιστα πριν ακινητοποιηθείς εντελώς.mod ήθελα να προσθέσω μια εμπειρία μου... ότι γενικότερα στα πιο πρόσφατα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει έχω την εντύπωση ότι όταν πατάω φρένο έκτακτα νομίζω ότι φρενάρει ευκολότερα και συντομότερα χωρίς παρά με ταχύτητα μέσα...
τι λες?Αυτό νομίζω το έχω διαβάσει στο manual του αυτοκινήτου μου, αλλά δεν το βρίσκω να το παραθέσω ακριβώς!
Σε πολύ έντονο φρενάρισμα έλεγε, βγάζουμε την ταχύτητα για να μην μπλέκουμε με το έργο του κινητήρα.Σημαντική παρατήρηση και από τους δύο σας. Έχει λογική, τα φρένα στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι αρκετά δυνατά που να μην χρειάζονται τη συνδρομή του κινητήρα. Βασικά αν μπορεί να σου μπλοκάρει τις ρόδες με τα φαρδιά ελαστικά σε ικανή ταχύτητα έχει αρκετή δύναμη και πλέον με το ABS δεν μπλοκάρουν οι εμπρός ρόδες (ακόμα κι αν πατήσεις συμπλέκτη στα προσθιοκίνητα) και με τα ESP μπορείς να έχεις τη σταθερότητα που σου δίνει ο κινητήρας στο φρενάρισμα!
Φτου αναιρεί ότι μαθαίναμε τόσα χρόνια!!
Θα το δοκιμάσω με πρώτη ευκαιρία όταν οδηγήσω αυτοκίνητο με ESP. Ακόμα κι αν όλα λειτουργούν άριστα φαντάζομαι θα μου πάρει λίγο καιρό να το εμπιστευτώ και να συνηθίσω να πατάω συμπλέκτη ενώ φρενάρω.... ίσως και περισσότερο χρόνο για να το τολμήσω και σε στροφοδιαδρομή... -
Σε φρενάρισμα πανικού τη βέλτιστη ακινητοποίηση έχουμε χωρίς ταχύτητα γιατί με τσαρούχωμα του φρένου φρενάρουμε πιο γρήγορα από ό,τι ο κινητήρας με αποτέλεσμα να μας τρώει έργο από τα φρένα για να νικήσουμε την αδράνεια περιστροφής του καθώς μειώνονται οι στροφές του.
...αλλάζω ταχύτητα μέσα στην στροφή?!?