Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    χάλασε το ψυγείο και ανέβηκε η θερμοκρασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. χάλασε το ψυγείο και ανέβηκε η θερμοκρασία
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    33
    57
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bit last edited by

      Είχα αφήσει χθες το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να φορτίσει κάμποσο η μπαταρία (μιας που είχα μείνει λίγο πριν), μέχρι να το πάρω. Μπαίνω μεσά μετά από κάνα 30λεπτο και βλέπω να μου ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και η βελόνα στο τέρμα. Ωχ αμάν την χχχχσαμε λέω. Σβήνω αμέσως και γεμίζει ο τόπος ατμό από την τάπα στο δοχείο του νερού του ψυγείου . Αμέσως καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον ανεμιστήρα και άφησε το αυτοκίνητο να ανεβάσει θερμοκρασία. Βρίσκω μια επαφή που δεν έπιανε καλά και παίρνει μπρος. Σε πέντε λεπτά το αυτοκίνητο ήταν πάλι σε φυσιολογική θερμοκρασία. Παίζει να μου έγινε καμιά σοβαρή ζημιά στο μοτέρ; Μου εξάτμισε περίπου όλο το νερό του ψυγείου και πραγματικά έχω αρχίσει να αγχώνομαι για τις επιπτώσεις.....

      Golf Mk2 το αυτοκίνητο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bit last edited by

        Είχα αφήσει χθες το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να φορτίσει κάμποσο η μπαταρία (μιας που είχα μείνει λίγο πριν), μέχρι να το πάρω. Μπαίνω μεσά μετά από κάνα 30λεπτο και βλέπω να μου ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και η βελόνα στο τέρμα. Ωχ αμάν την χχχχσαμε λέω. Σβήνω αμέσως και γεμίζει ο τόπος ατμό από την τάπα στο δοχείο του νερού του ψυγείου . Αμέσως καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον ανεμιστήρα και άφησε το αυτοκίνητο να ανεβάσει θερμοκρασία. Βρίσκω μια επαφή που δεν έπιανε καλά και παίρνει μπρος. Σε πέντε λεπτά το αυτοκίνητο ήταν πάλι σε φυσιολογική θερμοκρασία. Παίζει να μου έγινε καμιά σοβαρή ζημιά στο μοτέρ; Μου εξάτμισε περίπου όλο το νερό του ψυγείου και πραγματικά έχω αρχίσει να αγχώνομαι για τις επιπτώσεις.....

        Golf Mk2 το αυτοκίνητο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bit last edited by

          Είχα αφήσει χθες το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να φορτίσει κάμποσο η μπαταρία (μιας που είχα μείνει λίγο πριν), μέχρι να το πάρω. Μπαίνω μεσά μετά από κάνα 30λεπτο και βλέπω να μου ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και η βελόνα στο τέρμα. Ωχ αμάν την χχχχσαμε λέω. Σβήνω αμέσως και γεμίζει ο τόπος ατμό από την τάπα στο δοχείο του νερού του ψυγείου . Αμέσως καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον ανεμιστήρα και άφησε το αυτοκίνητο να ανεβάσει θερμοκρασία. Βρίσκω μια επαφή που δεν έπιανε καλά και παίρνει μπρος. Σε πέντε λεπτά το αυτοκίνητο ήταν πάλι σε φυσιολογική θερμοκρασία. Παίζει να μου έγινε καμιά σοβαρή ζημιά στο μοτέρ; Μου εξάτμισε περίπου όλο το νερό του ψυγείου και πραγματικά έχω αρχίσει να αγχώνομαι για τις επιπτώσεις.....

          Golf Mk2 το αυτοκίνητο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Θα παρατηρήσεις τη στάθμη του λαδιού και του νερού για να δείς αν επηρεάστηκαν. Αν είναι εντάξει και η θερμοκρασία του νερού είναι πάλι σε φυσιολογικά επίπεδα τότε τη γλύτωσες
            Σιγουρέψου μόνο για την επαφή που βρήκες ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              servmx last edited by

              Ο χρήστης bit έγραψε:
              Είχα αφήσει χθες το αυτοκίνητο στο ρελαντί για να φορτίσει κάμποσο η μπαταρία (μιας που είχα μείνει λίγο πριν), μέχρι να το πάρω. Μπαίνω μεσά μετά από κάνα 30λεπτο και βλέπω να μου ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και η βελόνα στο τέρμα. Ωχ αμάν την χχχχσαμε λέω. Σβήνω αμέσως και γεμίζει ο τόπος ατμό από την τάπα στο δοχείο του νερού του ψυγείου . Αμέσως καταλαβαίνω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τον ανεμιστήρα και άφησε το αυτοκίνητο να ανεβάσει θερμοκρασία. Βρίσκω μια επαφή που δεν έπιανε καλά και παίρνει μπρος. Σε πέντε λεπτά το αυτοκίνητο ήταν πάλι σε φυσιολογική θερμοκρασία. Παίζει να μου έγινε καμιά σοβαρή ζημιά στο μοτέρ; Μου εξάτμισε περίπου όλο το νερό του ψυγείου και πραγματικά έχω αρχίσει να αγχώνομαι για τις επιπτώσεις.....

              Golf Mk2 το αυτοκίνητο

              Αν το Golfάκι δεν είναι injection αλλά με καρμπυρατέρ και μηχανική αντλία βενζίνης τότε χρειάζεται παρακολούθηση της στάθμης λαδιών για μερικές μέρες.
              Η τσιμούχα στεγανοποίησης στον άξονα της αντλίας βενζίνης είναι ευαίσθητη σε αυξημένη θερμοκρασία. Στην περίπτωση φθοράς αυτής περνά βενζίνη στα λάδια (αύξηση στάθμης και μείωση λιπαντικής ικανότητας του λαδιού) με πολλές παρενέργειες.

              Γιάννης

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bit last edited by

                Το πήρα μια βόλτα πάντος πριν λίγο στο τετράγωνο και όλα φαίνονται οκ. Αν πάντως το μοτέρ αυτό ήταν να κάνει άλλα 100000km, μετά από αυτό άντε να καταφέρει τα 50000.
                Στα injection η αντλία βενζίνης είναι έξω από το μπλοκ και ηλεκτρική έτσι; Εμένα είναι το 1.3 το καρμπυρατεράτο.

                Για την φλάτζα κεφαλής πως μπορώ να διαπιστώσω το οτιδίποτε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  servmx last edited by

                  Ο χρήστης bit έγραψε:
                  .......
                  Στα injection η αντλία βενζίνης είναι έξω από το μπλοκ και ηλεκτρική έτσι; Εμένα είναι το 1.3 το καρμπυρατεράτο.

                  Για την φλάτζα κεφαλής πως μπορώ να διαπιστώσω το οτιδίποτε;

                  Το ίδιο αυτοκίνητο έχουμε? (Μη μου πεις ότι είναι και ανθρακί???)
                  Εκνευριστικά ευαίσθητο το σημείο στο οποίο τοποθετείται ο θερμοστάτης (πλαστική βάση), ο οποίος μάλιστα (εργοστασιακός ή όχι είναι επιρρεπής σε κολλήματα).
                  Για απροβλημάτιστη λειτουργία επίσης απαιτείται προσεκτική επιλογή του range θερμοκρασίας του θερμοστάτη και της βαλβίδας βεντιλατέρ.
                  Για τη διάγνωση φλάντζας κεφαλής:

                  • Συνήθως μεγάλη κατανάλωση νερού,
                  • Κομπιάσματα κινητήρα (λόγω απώλειας συμπίεσης),
                  • παρατεταμένα αυξημένη θερμοκρασία νερού παρά τη σωστη λειτουργία του βεντιλατέρ.

                  Γιάννης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bit last edited by

                    Μπλε μεταλλικό είναι το δικό μου. Το http://www.vwclub.gr το ξέρεις; Μπες εκεί έχει κάμποσους δικούς μας..φυσικά εμείς θα είμαστε από τους 'αργούς' μιας και όλοι οι άλλοι με Mk2 έχουν gti...αλλά δε πειράζει χαλαρά, θα τους φτάσουμε όταν τα κανουμε 2lt.

                    Το έκανα μια σχετικά μεγαλύτερη βόλτα σήμερα και μου φάνηκε ότι ήταν λιγάκι απρόθυμο στα ζορίσματα (ανηφόρες). Έχω καιρό όμως να το οδηγήσω και δεν είμαι σίγουρος. Η θερμοκρασία πάντως φαίνεται να κρατιέται σταθερά σε συνηθισμένα πλαίσια. Αύριο αλλάζω λάδια...φαντάζομαι αν δω νερό αναμεμιγμένο στα παλιά λάδια είναι κακό σημάδι. Έτσι; Πάντως μου φαίνεται ο μόνος τρόπος είναι έλεγχος συμπίεσης, αλλιώς δε βγαίνει νόημα. Γαμώτο μαλακία, και το είχα σε άριστη κατάσταση το μοτέρ. Πόσο λες να μου πάει για άνοιγμα του καπακίου και αλλαγή τσιμούχων; Καμιά 500-1000άρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      demetriades last edited by

                      Έλεξε αν αναμηγνύει το νερό με το λάδι η αν βγάζει φυσαλλίδες μέσα στο ψυγείο. Αν όχι τότε δεν εχει πρόβλημα η φλάντζα η η κεφαλή.
                      Αν δεν αρχίσει να καταναλώνει λαδι τότε την γλύτωσες και με τα ελατηρια .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
                        Έλεξε αν αναμηγνύει το νερό με το λάδι η αν βγάζει φυσαλλίδες μέσα στο ψυγείο. Αν όχι τότε δεν εχει πρόβλημα η φλάντζα η η κεφαλή.
                        Αν δεν αρχίσει να καταναλώνει λαδι τότε την γλύτωσες και με τα ελατηρια .

                        Επίσης δες αν πάνω στο καπάκι του δοχείου νερού υπάρχει άσπρος αφρός σαν γλίτσα χαρακτηριστικό δείγμα ότι υπάρχει νερό στα λάδι. Αν χρησιμοποιείς αντιψυκτικό είναι πιθανό αντί του αφρού να δεις αλλοίωση στο χρώμα του λαδιού. Να αρχίζει δηλαδή να γίνεται μπλε (αν αυτό είναι το χρώμα του παραφλού που χρησιμοποιείς).
                        Οι πιθανότητες να μην έχει αρπάξει η φλάντζα της κεφαλής είναι πολύ μικρές αφού εξάτμισες όλο το νερό του ψυγείου.
                        Το κόστος ανέρχεται κοντά στα 500 ευρώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bit last edited by

                          Έλεξε αν αναμηγνύει το νερό με το λάδι η αν βγάζει φυσαλλίδες μέσα στο ψυγείο.

                          Οι φυσαλλίδες από που προκύπτουν;

                          είναι πιθανό αντί του αφρού να δεις αλλοίωση στο χρώμα του λαδιού

                          Αύριο μάλλον που θα αλλάξω και λάδια θα διευκρινιστούν όλα.

                          Οι πιθανότητες να μην έχει αρπάξει η φλάντζα της κεφαλής είναι πολύ μικρές αφού εξάτμισες όλο το νερό του ψυγείου.

                          Το θεωρώ και γω πλέον σίγουρο, αν όχι ότι θα έχει καταστραφεί εντελώς ότι θα έχει πάθει αρκετή ζημιά και θα χρειάζεται άμεση αντικατάσταση. Πάντως είχαν μείνει 1-2 δάκτυλα νερό μέσα στο δοχείο.

                          Το κόστος ανέρχεται κοντά στα 500 ευρώ.

                          Είχα ρωτήσει παλαίοτερα σε κάποιον και μου είχε πει ανακατασκευή καπακίου (ξέρεις διόρθωσεις στις θέσεις των βαλβίδων ή στραβωμάτος του) 500e, ντάξει προφανώς εννοούσε και αντικατάσταση όλων των τσιμούχων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            servmx last edited by

                            Ο χρήστης bit έγραψε:
                            Μπλε μεταλλικό είναι το δικό μου. Το http://www.vwclub.gr το ξέρεις; Μπες εκεί έχει κάμποσους δικούς μας..φυσικά εμείς θα είμαστε από τους 'αργούς' μιας και όλοι οι άλλοι με Mk2 έχουν gti...αλλά δε πειράζει χαλαρά, θα τους φτάσουμε όταν τα κανουμε 2lt.

                            Original MkII Gti (ή Gti 16V) στην Ελλάδα πουλήθηκαν ελάχιστα και είναι πραγματικά πολύ τυχερός όποιος έχει ένα από αυτά στα χέρια του.
                            Τα περισσότερα δυστυχώς είναι κακές μετατροπές από 1050 by Μαστρο- Μήτσος tunning. Οπότε προτιμώτερη η original κατάσταση (με την πιθανή προσθήκη κοντού κιβωτίου-τελικής διαφορικού), παρά το ανελέητο πέρα-δώθε στα συνεργεία, καθώς ο διαθέσιμος ελέυθερος χρόνος είναι ελάχιστος.

                            Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια (βλ. G60 power).

                            Γιάννης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • X
                              xristos69 last edited by

                              ρε παιδια και εγω πριν λιγο καιρο ενω ειμουν με το με το ξανθια εν κινησει βλεπω καπνους στους αεραγωγους και την θερμοκρασια να ειναι στο τερμα.Σταματαω και τελικα ειχα σπασμενο σωληνακι και αδειασε ολο το νερο του ψυγειου.
                              Στο συνεργειο απλως μου αντικατεστησαν το σωληνα (250 ευρω !!!). Λετε να κοιταξω και για τιποτα αλλες παρενεργειες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • B
                                bit last edited by

                                Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                Μπλε μεταλλικό είναι το δικό μου. Το http://www.vwclub.gr το ξέρεις; Μπες εκεί έχει κάμποσους δικούς μας..φυσικά εμείς θα είμαστε από τους 'αργούς' μιας και όλοι οι άλλοι με Mk2 έχουν gti...αλλά δε πειράζει χαλαρά, θα τους φτάσουμε όταν τα κανουμε 2lt.

                                Original MkII Gti (ή Gti 16V) στην Ελλάδα πουλήθηκαν ελάχιστα και είναι πραγματικά πολύ τυχερός όποιος έχει ένα από αυτά στα χέρια του.
                                Τα περισσότερα δυστυχώς είναι κακές μετατροπές από 1050 by Μαστρο- Μήτσος tunning. Οπότε προτιμώτερη η original κατάσταση (με την πιθανή προσθήκη κοντού κιβωτίου-τελικής διαφορικού), παρά το ανελέητο πέρα-δώθε στα συνεργεία, καθώς ο διαθέσιμος ελέυθερος χρόνος είναι ελάχιστος.

                                Υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια (βλ. G60 power).

                                Γιάννης

                                Πράγματι πουλήθηκαν λίγα μαμά Gti στην Ελλάδα, ποιός είχε τότε φράγκα να τα σκάσει για ένα τέτοιο θεριό; Το G60 του power το έχω δει από κοντά, πραγματικά πολύ καλή δουλειά και πολύ δύναμη αυτό το αμάξι. Πάντως μη το λες, η μετατροπή σε 16v είναι απλούστατη δουλειά και έχει γίνει τόσες φορές που είναι ρουτίνα πλέον. Τώρα ένα από τα παιδιά εκεί κάνει την ίδια μετατροπή. Υπάρχει και ένα Jetta 1.8 8v, άλλο ένα Golf 1.8 8v, ένα άλλο με 2λτ 16v από mk3 (και αυτό με καλή δουλειά και αξιοπιστία από όσο ξέρω) και κάμποσα άλλα ίσως που τώρα δε θυμάμαι. Αυτές είναι μετατροπές που γίνονται πολύ συχνά στο εξωτερικό και η τεχνογνωσία έχει έρθει και στην ελλάδα. Τα δύσκολα είναι τα 1.8Τ και τα vr6, εκεί χρειάζεται πολύ καλός μάστορας και φυσικά αρκετά γκαφρά. Η ατμοσφαιρική βελτίωση στα δικά μας μοντέλα πιστεύω δε συμφέρει σε καμία περίπτωση, εκτός και αν κάποιος πάει σε λύσεις υπερκυβισμού που είχα διαβάσει κάτι παλαιότερα, και όλα φυσικά τα περιφερειακά που πάνε μαζί, μετά τπτ weber...κτλπ κτλπ κτλπ. Αλλά για να δώσει δύναμη ένα 1.3 δε παίζει, άντε στα χαμηλά και μετά θα ψοφάει. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bit last edited by

                                  Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
                                  ρε παιδια και εγω πριν λιγο καιρο ενω ειμουν με το με το ξανθια εν κινησει βλεπω καπνους στους αεραγωγους και την θερμοκρασια να ειναι στο τερμα.Σταματαω και τελικα ειχα σπασμενο σωληνακι και αδειασε ολο το νερο του ψυγειου.
                                  Στο συνεργειο απλως μου αντικατεστησαν το σωληνα (250 ευρω !!!). Λετε να κοιταξω και για τιποτα αλλες παρενεργειες?

                                  Καπνούς ή ατμούς; Μου είχε συμβεί και εμένα αυτό παλαιότερα, αλλά το είχα προλάβει πολύ σύντομα και έτσι δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Αν έβγαλε μαυρίλες πάντως το λογικό θα ήταν το αμάξι να μην πήγαινε πλέον βήμα, άρα ατμοί ήταν προφανώς. Στο συνεργείο τι σου είπαν όταν το πήρες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • X
                                    xristos69 last edited by

                                    Ο χρήστης bit έγραψε:

                                    ρε παιδια και εγω πριν λιγο καιρο ενω ειμουν με το με το ξανθια εν κινησει βλεπω καπνους στους αεραγωγους και την θερμοκρασια να ειναι στο τερμα.Σταματαω και τελικα ειχα σπασμενο σωληνακι και αδειασε ολο το νερο του ψυγειου.
                                    Στο συνεργειο απλως μου αντικατεστησαν το σωληνα (250 ευρω !!!). Λετε να κοιταξω και για τιποτα αλλες παρενεργειες?

                                    Καπνούς ή ατμούς; Μου είχε συμβεί και εμένα αυτό παλαιότερα, αλλά το είχα προλάβει πολύ σύντομα και έτσι δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα. Αν έβγαλε μαυρίλες πάντως το λογικό θα ήταν το αμάξι να μην πήγαινε πλέον βήμα, άρα ατμοί ήταν προφανώς. Στο συνεργείο τι σου είπαν όταν το πήρες;

                                    ναι ατμοι ηταν.στο συνεργειο δεν μου ειπαν τιποτα.Αλλαξαν το σωληνα και τερμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • S
                                      servmx last edited by

                                      Ο χρήστης bit έγραψε:

                                      Πάντως μη το λες, η μετατροπή σε 16v είναι απλούστατη δουλειά και έχει γίνει τόσες φορές που είναι ρουτίνα πλέον. Τώρα ένα από τα παιδιά εκεί κάνει την ίδια μετατροπή. Υπάρχει και ένα Jetta 1.8 8v, άλλο ένα Golf 1.8 8v, ένα άλλο με 2λτ 16v από mk3 (και αυτό με καλή δουλειά και αξιοπιστία από όσο ξέρω) και κάμποσα άλλα ίσως που τώρα δε θυμάμαι. Αυτές είναι μετατροπές που γίνονται πολύ συχνά στο εξωτερικό και η τεχνογνωσία έχει έρθει και στην ελλάδα. Τα δύσκολα είναι τα 1.8Τ και τα vr6, εκεί χρειάζεται πολύ καλός μάστορας και φυσικά αρκετά γκαφρά. Η ατμοσφαιρική βελτίωση στα δικά μας μοντέλα πιστεύω δε συμφέρει σε καμία περίπτωση, εκτός και αν κάποιος πάει σε λύσεις υπερκυβισμού που είχα διαβάσει κάτι παλαιότερα, και όλα φυσικά τα περιφερειακά που πάνε μαζί, μετά τπτ weber...κτλπ κτλπ κτλπ. Αλλά για να δώσει δύναμη ένα 1.3 δε παίζει, άντε στα χαμηλά και μετά θα ψοφάει. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωση.

                                      Επέτρεψε μου να διαφωνήσω στο γεγονός ότι η μετατροπή σε Gti (8V ή 16V) είναι εύκολη δουλειά.
                                      Χρειάζεται αντικατάσταση μαζί με τον κινητήρα των δύο εμπρός γονάτων - δαγκάνες κτλ. και αντιστρεπτικές καθώς και του πίσω άξονα. Ταυτόχρονα απαιτείται αλλαγή όλης της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης και της εξάτμισης. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Το κόστος για την πλήρη μετατροπή είναι δυσθεώρητο. Η αναφορά των παραπάνω γίνεται καθώς βρέθηκε η ευκαιρία με πολύ μικρό κόστος να αποκτηθεί ένα 16v μοτέρ σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά φίλος που έχει κάνει την παραπάνω και πλήρη μετατροπή (Jetta από 1050cc σε 1.8 8V) με απέτρεψε λόγω κόστους.

                                      Γιάννης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bit last edited by

                                        Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                        Πάντως μη το λες, η μετατροπή σε 16v είναι απλούστατη δουλειά και έχει γίνει τόσες φορές που είναι ρουτίνα πλέον. Τώρα ένα από τα παιδιά εκεί κάνει την ίδια μετατροπή. Υπάρχει και ένα Jetta 1.8 8v, άλλο ένα Golf 1.8 8v, ένα άλλο με 2λτ 16v από mk3 (και αυτό με καλή δουλειά και αξιοπιστία από όσο ξέρω) και κάμποσα άλλα ίσως που τώρα δε θυμάμαι. Αυτές είναι μετατροπές που γίνονται πολύ συχνά στο εξωτερικό και η τεχνογνωσία έχει έρθει και στην ελλάδα. Τα δύσκολα είναι τα 1.8Τ και τα vr6, εκεί χρειάζεται πολύ καλός μάστορας και φυσικά αρκετά γκαφρά. Η ατμοσφαιρική βελτίωση στα δικά μας μοντέλα πιστεύω δε συμφέρει σε καμία περίπτωση, εκτός και αν κάποιος πάει σε λύσεις υπερκυβισμού που είχα διαβάσει κάτι παλαιότερα, και όλα φυσικά τα περιφερειακά που πάνε μαζί, μετά τπτ weber...κτλπ κτλπ κτλπ. Αλλά για να δώσει δύναμη ένα 1.3 δε παίζει, άντε στα χαμηλά και μετά θα ψοφάει. Το μόνο καλό είναι η κατανάλωση.

                                        Επέτρεψε μου να διαφωνήσω στο γεγονός ότι η μετατροπή σε Gti (8V ή 16V) είναι εύκολη δουλειά.
                                        Χρειάζεται αντικατάσταση μαζί με τον κινητήρα των δύο εμπρός γονάτων - δαγκάνες κτλ. και αντιστρεπτικές καθώς και του πίσω άξονα. Ταυτόχρονα απαιτείται αλλαγή όλης της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης και της εξάτμισης. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο. Το κόστος για την πλήρη μετατροπή είναι δυσθεώρητο. Η αναφορά των παραπάνω γίνεται καθώς βρέθηκε η ευκαιρία με πολύ μικρό κόστος να αποκτηθεί ένα 16v μοτέρ σε πολύ καλή κατάσταση, αλλά φίλος που έχει κάνει την παραπάνω και πλήρη μετατροπή (Jetta από 1050cc σε 1.8 8V) με απέτρεψε λόγω κόστους.

                                        Γιάννης

                                        Άλλο ρε συ ακριβή μετατροπή άλλο δύσκολη. Οι μπροστά δαγκάνες και ο πίσω άξονας γιατί να αντικατασταθεί; Αυτό έχει να κάνει με τα φρένα και μόνο. Όπως επίσης και η αντιστρεπτική με την ανάρτηση. Απλά είναι καλό να υπάρχουν ώστε να μπορεί το αυτοκίνητο να χειριστεί την επιπλέον ιπποδύναμη. Άλλωστε εννοείται ότι σε μια τέτοια μετατροπή δε πηγαίνεις να αγοράσεις το κάθε τι ξεχωριστά, αλλά ένα ολόκληρο τροπέτο και βγάζεις από το ένα και βάζεις στο άλλο. 1000-1500ευρώ το τροπέτο δηλαδή.

                                        Λοιπόν στο θέμα μας πάλι. Μόλις έσβησα σήμερα το γκολφάκι και άνοιξα την τάπα του ψυγείου. Εϊδα μέσα κάτι φυσσαλίδες...αυτό είναι αναγκαστικά λάδι; Στην τάπα δεν υπάρχει γλίτσα ή τπτ τέτοιο. Επίσης μου ακούγεται κάπως διαφορετικά το μοτέρ στις 3000-4000στροφές, σαν ένα γουργούρισμα. Ο μηχανικός είναι διακοπές δε μπόρεσα να του το πάω να το δει ο ίδιος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          ...και δεν υπάρχει άλλος μηχανικός??

                                          Καλό είναι να πάει να στο δει κάποιος για να είσαι σίγουρος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bit last edited by

                                            θα ελεγξω και μπουζί σήμερα, γιατί παίζει να έχουν ψηθεί και αυτά και στην πρωτη ευκαιρία θα πάω να το ελεγξει κανένας άλλος, απλά αυτος είναι ο πιο κοντινός και γνώριμος. Πάντως δε το βλέπω να το επισκευάζω αν έχει πρόβλημα, θα κρατήσω τα φράγκα για την μετατροπή και όσο κρατήσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr