-
Ως γνωστόν η συγκεκριμένη εταιρεία έχει πουλήσει δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Ακόμα και αν ...
...Τα ίδια όμως δεν λέγατε πριν 20 χρόνια και για τα γιαπωνέζικα; Τώρα είναι από τα πρώτα σε αξιοπιστία και μόνο εμπαθείς υποστηρίζουν το αντίθετο.Πεστα manosk,μαζί σου!!
-
Τα επίπεδα ποιότητας της Hyundai έχουν αρχίσει να πλησιάζουν αυτά της toyota.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Τα επίπεδα ποιότητας της Hyundai έχουν αρχίσει να πλησιάζουν αυτά της toyota.Στην Αμερική πάντως η Hyundai ξεπέρασε την Toyota και την Mercedes στον πίνακα αξιοπιστίας για αυτοκίνητα 0-3 ετών
...για το νέο Accent ακούγεται ότι θα έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και 2,66m μεταξόνιο.
-
Το Υ10 που είχα εγώ δεν είχε φίλτρο καμπίνας. Το τι φύλλα, χνούδια, μέχρι και ΓΟΠΕΣ ( ) είχα βρει στους αεραγωγούς δε λέγεται.
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα το φίλτρο καμπίνας βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι για να είναι η αλλαγή του πιο εύκολη. Μπορεί λοιπόν και ο ίδιος ο οδηγός ένα συμβουλευτεί το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου του και να το καθαρίσει σε τακτά διαστήματα.
Προτείνω να το κάνετε διοτί η αξία του μπορεί να φτάνει στο ποσό των 30 με 50 ευρώ. -
http://www.hmaservice.com/webtech/iindex.asp?id=394890134#_394890134
Ακυρες οι διαμαρτιριες, κάοπυ το είχα δει και το εξακρίβωσα -
deggman αυτό που λες δεν έχει βάση.
Δηλαδή επειδή το γράφει εκεί πρέπει να το ξέρω και εγω;
θα μου πείς πρέπει να τα διαβάζεις (στην ελλάδα δεν πιστεύω να παρέχετε).
αλλα όταν πάω να αγοράσω αυτοκίνητο μου λένε 1002 μπιιιιιτ....
όπως υδραυλικό τιμόνι(συνήθως standar) , αερόθερμο(συνήθως standar), 2 αερόσακους(συνήθως standar), abs(συνήθως standar) και δεν μου λένε οτι δεν έχει φίλτρο καμπίνας?????????? είναι δυνατόν...ας μου το πεί να το βάλω δηλαδή θα πληρώσω 4.500.000δρχ και δεν θα πληρώσω +20.000δρχ για να πάρω το φίλτρο καμπίνας??
τι είναι αυτά τα πράγματα...!
2004 χωρίς φίλτρο καμπίνας ...σε λίγο τα πληρώνουμε ξεχωριστά τον λεβγιές ταχυτήτων!!! -
Τελικά δεν κατάφερα να βρω που βρίσκεται (αν υπάρχει) φίλτρο καμπίνας στο accent μου. Έβγαλα το ντουλαπάκι προς τα έξω και είδα δύο μαύρα πράγματα σαν χοντρούς σωλήνες. Το φίλτρο καμπίνας με τι μοιάζει;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελικά δεν κατάφερα να βρω που βρίσκεται (αν υπάρχει) φίλτρο καμπίνας στο accent μου. Έβγαλα το ντουλαπάκι προς τα έξω και είδα δύο μαύρα πράγματα σαν χοντρούς σωλήνες. Το φίλτρο καμπίνας με τι μοιάζει;Είναι κάθετα τοποθετημένο και έχει ένα καπάκι με βίδα που το συγκρατεί.
Οι διαστάσεις του είναι 3cm X 25cm περίπου , μου φαίνεται όμως ότι το γράφει και το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης kkal έγραψε:
τι είναι αυτά τα πράγματα...!
2004 χωρίς φίλτρο καμπίνας ...σε λίγο τα πληρώνουμε ξεχωριστά τον λεβγιές ταχυτήτων!!!Εξαπάτηση θα ήταν άν σου λέγανε οτι έχει φίλτρο ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει.
Επίσης υποθέτω οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν φίλτρο καμπίνας και μάλλον είναι καλύτερα έτσι, γιατι αν δέν αλλάζεται τακτικά τότε δημιουργεί χειρότερα προβλήματα.
-
Σε πολλά αυτοκίνητα αναφέρεται ότι έχουν φίλτρο σωματιδίων (ιδίως σε όσα έχουν κλιματισμό, είτε είναι το απλό, κλασσικό air-condition, είτε ηλεκτρονικός κλιματισμός).
-
Εξαπάτηση θα ήταν άν σου λέγανε οτι έχει φίλτρο ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει.
dog80 αμα ειναι και μια ρόδα να του λείπει δεν πρέπει να παραπονεθώ ετσι;
διότι όταν αγόρασα το αυτοκίνητό μου δεν μου είπαν οτι θα έχει 4 ρόδες!νΕπίσης υποθέτω οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν φίλτρο καμπίνας και μάλλον είναι καλύτερα έτσι, γιατι αν δέν αλλάζεται τακτικά τότε δημιουργεί χειρότερα προβλήματα.
νομίζω πως δέν έχεις δίκαιο , όμως παρόλα τα αύτα , και να μην έχουνε τα περισσότερα θα πρέπει το προσωπικό να το επισημάνει!
-
Ο χρήστης kkal έγραψε:
deggman αυτό που λες δεν έχει βάση.Δηλαδή επειδή το γράφει εκεί πρέπει να το ξέρω και εγω;
θα μου πείς πρέπει να τα διαβάζεις (στην ελλάδα δεν πιστεύω να παρέχετε).
αλλα όταν πάω να αγοράσω αυτοκίνητο μου λένε 1002 μπιιιιιτ....
όπως υδραυλικό τιμόνι(συνήθως standar) , αερόθερμο(συνήθως standar), 2 αερόσακους(συνήθως standar), abs(συνήθως standar) και δεν μου λένε οτι δεν έχει φίλτρο καμπίνας?????????? είναι δυνατόν...ας μου το πεί να το βάλω δηλαδή θα πληρώσω 4.500.000δρχ και δεν θα πληρώσω +20.000δρχ για να πάρω το φίλτρο καμπίνας??
τι είναι αυτά τα πράγματα...!
2004 χωρίς φίλτρο καμπίνας ...σε λίγο τα πληρώνουμε ξεχωριστά τον λεβγιές ταχυτήτων!!!Εδω αλλοι σου δείνουν πλαστικο γρύλο, στο a/c folter θα κωλλήσουν?
Η να θήξουμε το θέμα 'κιτ επιδιορθωσεις ελαστικού' η νεα μόδα..
Και να διαμαρτηριθεις τι θα κερδίσεις? τιποτα, αν 'ομως ήταν μέσα στον εξοπλισμό τοτε τους το ετριδες στη μούρι ζητόντας και αποζημίωση για βλάβες στην υγεία σου. -
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Η να θήξουμε το θέμα 'κιτ επιδιορθωσεις ελαστικού' η νεα μόδα..
Μη το θίγεις, μέγα ήττα με 18άρια σε επαρχία
-
Ο χρήστης kkal έγραψε:
Εξαπάτηση θα ήταν άν σου λέγανε οτι έχει φίλτρο ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει.
dog80 αμα ειναι και μια ρόδα να του λείπει δεν πρέπει να παραπονεθώ ετσι;
διότι όταν αγόρασα το αυτοκίνητό μου δεν μου είπαν οτι θα έχει 4 ρόδες!νΣυγνώμη που άργησα να απαντήσω!
Στις αγοραπωλησίες ισχύει το λεγόμενο caveat emptor (σε ελεύθερη μετάφραση:'Αγοραστή, πρόσεχε'), δηλαδή είναι ευθύνη του αγοραστή να ελέγξει το προιόν πρίν το αγοράσει.
Αν ο πωλητής σου πεί οτι το αυτοκίνητο έχει φίλτρο καμπίνας, αλλά στην πραγματικότητα δέν έχει, τότε είναι καθαρή εξαπάτηση. Το caveat emptor ισχύει σε περιπτώσεις όπως η δική σου, πχ αν ο πωλητής δεν έκανε καμμία αναφορά σε φίλτρο καμπίνας και ο αγοραστής απλά υπέθεσε την ύπαρξή του.
Επίσης υποθέτω οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν έχουν φίλτρο καμπίνας και μάλλον είναι καλύτερα έτσι, γιατι αν δέν αλλάζεται τακτικά τότε δημιουργεί χειρότερα προβλήματα.
νομίζω πως δέν έχεις δίκαιο , όμως παρόλα τα αύτα , και να μην έχουνε τα περισσότερα θα πρέπει το προσωπικό να το επισημάνει!
Να αρχίσει ο πωλητής να απαριθμεί πράγματα τα οποία το αυτοκίνητο ΔΕΝ έχει είναι εντελώς παράλογο (Πωλητής: Ξέρετε το αυτοκίνητό δεν έχει καφετιέρα, δεν έχει δορυφορική τηλεόραση, δεν έχει πλυντήριο πιάτων... ) και φυσικά δεν τον υποχρεώνει καμμία νομοθεσία να το κάνει.
Στην πράξη, ούτε το αντίστροφο συμβαίνει. Δηλαδή δεν υπάρχει νομοθεσία που να υποχρεώνει τον κατασκευαστή να αποκαλύψει πλήρως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προιόντος του και αν θα το κάνει εγκειται στην ευχέρια του εκάστοτε κατασκευαστή.
Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται παράλογα, αν όμως το κράτος έκανε τέτοιου είδους μικροδιαχείριση μέσω νομοθεσίας, τότε κανείς δεν θα μπορούσε να φτιάξει ένα προιόν και να το πουλήσει.
-
Έτσι όπως τα λές...είναι λογικό και φυσιολογικό να γίνετε...
όμως είναι και παράλογο να πωλείται αυτοκίνητο εν έτη 2004 χωρίς φίλτρο καμπίνας!!
-
Αν και λιγο ασχετο , ουτε το δικο μας αυτοκινητο εχει. (subaru legacy μοντελο του 99)
ενας πολυ καλος οικογενειακος μας φιλος που τυχαινει να εχει συνεργειο αυτοκινητων και παλαιοτερα εργαζοταν ως μηχανικος αυτοκινητων στην αντιπροσωπεια της nissan μας ειπε οτι αυτο ειναι καθαρα θεμα της εταιριας.
Δηλαδη ετσι ερχονται τα αυτοκινητα απο το εξωτερικο και κανεις δεν τα βαζει χερι στην ελλαδα.
Δεν ξερω για ποιον λογο να απουσιαζει το εν λογο φιλτρο αλλα μετα την απουσια του απο το legacy ολο και υποπτευομαι πως υπαρχει καποιος (subaru γαρ) -
Τελικά το accent (2001) έχει φίλτρο καμπίνας, είναι πίσω από το ντουλαπάκι, μέσα σ'ένα μαύρο χοντρό σωλήνα (το είχα δει, όμως δεν ήξερα αν ήταν αυτό). Το αλλάζουν κάθε δύο χρόνια στο service (ή και συχνότερα, αν το ζητήσει ο πελάτης) αλλά μου είπαν να μην το αλλάξω τώρα τον χειμώνα, αφού δεν χρησιμοποιώ το A/C, αλλά το καλοριφέρ, το οποίο δεν κάνει χρήση του φίλτρου.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελικά το accent (2001) έχει φίλτρο καμπίνας, είναι πίσω από το ντουλαπάκι, μέσα σ'ένα μαύρο χοντρό σωλήνα (το είχα δει, όμως δεν ήξερα αν ήταν αυτό). Το αλλάζουν κάθε δύο χρόνια στο service (ή και συχνότερα, αν το ζητήσει ο πελάτης) αλλά μου είπαν να μην το αλλάξω τώρα τον χειμώνα, αφού δεν χρησιμοποιώ το A/C, αλλά το καλοριφέρ, το οποίο δεν κάνει χρήση του φίλτρου.Μάνο , ο αέρας περνάει συνεχώς από το φίλτρο είτε χρησιμοποιείς a/c είτε όχι. Είναι λίγο πριν το κουτί του καλοριφέρ , που μέσα σε αυτό είναι τα ψυγεία του καλοριφέρ , του a/c και τα κλαπέτα του ζεστού-κρύου και επιλογής θέσης. Το κλαπέτο για το recirculation είναι πριν το φίλτρο ώστε να φιλτράρεται και ο εσωτερικός και ο εξωτερικός αέρας.
Ουσιαστικά το διάστημα της αλλαγής του εξαρτάται από το πόσο χρησιμοποιείς το fan και όχι το a/c
-
Ο αρχιμηχανικός του εξουσιοδοτημένου συνεργείου μου το είπε αυτό. Σε δυο μήνες λήγει η εγγύηση (πάνω που θα κάνω το ετήσιο service), αλλά δεν νομίζω να παίζει ρόλο αυτό στα λεφτά που θα δώσω, μιας και το φίλτρο είναι αναλώσιμο. Ή μήπως θα μου χρεώσουν τίποτα έξτρα για εργασία κλπ εκτός εγγύησης και μου είπαν να το αλλάξω αργότερα; Ξέρω κι εγώ; Πάντως αφού είναι έτσι τα πράγματα, θα τους πω να το αλλάξουν τώρα, είναι και θέμα υγείας στο κάτω-κάτω. Είσαι βέβαιος για το θέμα του καλοριφέρ;
Παιδιά...τα χάσω τα μαλιά μου...!! να κάνουμε ένα γκάλοπ ;;;