-
Στην Αθηνών Κορίνθου στις αρχές του καλοκαιριού έχοντας την συνήθεια να μην καπνίζω στο αυτοκίνητο και μή αντέχοντας άλλο την μπόχα των ούρων και τα σκουπίδια ζήτησα από τους εισπράκτορες να μεταφέρουν το αίτημά μου για πολυ συχνό καθαρισμό και πλυσιμο του οδοστρώματος στα πάρκινγκ.
Εδώ και 3 μήνες η μπόχα εξακολουθεί,
Οι διαχωριστικές νησίδες εξακολουθούν να μην έχουν τα λευκά ανακλαστικα αριστερά, όπως και η λευκή λωρίδα στα αριστερα πάνω στο οδόστρωμα, σχεδόν δεν φαίνεται, το ίδιο και οι υπόλοιπες λωρίδες, καθιστωντας την οδήγηση την νύχτα από κουραστική έως επικίνδυνη διότι με τα φώτα διασταυρώσεως δεν βλέπεις που πάει ο δρόμος.
Όμως εγώ εξακολουθώ να πληρώνω διόδια...
Και δεν νομίζω ότι αυτά έχουν τόσο μεγάλο κόστος για να μην γίνονται άμεσα. -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
ετοιμαζουν διοδια βαρυμπομπη και κηφισιαhttp://www.elladanews.gr/article/310873 ... isia-.html
Από το να κλείνουν μια επικίνδυνη είσοδο/έξοδο, απομεινάρι μιας άλλης εποχής μέχρι του να λέμε για διόδια, χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο, απέχει αρκετά.... Ελπίζω πάντως να μην γίνουν άλλα διόδια...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ετοιμαζουν διοδια βαρυμπομπη και κηφισια
http://www.elladanews.gr/article/310873 ... isia-.html
Από το να κλείνουν μια επικίνδυνη είσοδο/έξοδο, απομεινάρι μιας άλλης εποχής μέχρι του να λέμε για διόδια, χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο, απέχει αρκετά.... Ελπίζω πάντως να μην γίνουν άλλα διόδια...
εγω απλα παραθετω και ενημερωνω,ο καθενας εχει δικαιωμα να πραξει οπως θελει.
αν θελει ας πληρωσει,αν δε θελει ας μη πληρωσει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμα
Κορινθος Τριπολη εχει δυο.Και πληρωνεις αναλογα με το που βγεις.
4 χρόνια που κατεβαίνω στη Μάνη, 2 σταθμούς διοδίων είχε η Κορίνθου-Τριπόλεως. 1.4 έουρο έκαστος
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμα
Κορινθος Τριπολη εχει δυο.Και πληρωνεις αναλογα με το που βγεις.
4 χρόνια που κατεβαίνω στη Μάνη, 2 σταθμούς διοδίων είχε η Κορίνθου-Τριπόλεως. 1.4 έουρο έκαστος
Τελευταια πληρωνεις και στα δυο κατεβαίνοντας (ή ανεβαίνοντας) .Πρωτα πληρωνες στα Σπαθοβουνια 2,80€ και ειτε εβγαινες στην Νεμεα ή στο Αργος ή στην Τριπολη πληρωνες το ιδιο.Πλεον πληρωνεις 1,40€ και αν βγεις Τριπολη πληρωνεις στην Νεστανη αλλα τοσα (καποιο απο τα δυο ηταν 1,30€ νομιζω).Αυτο πρεπει να ισχυει ενα χρονο νομιζω .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμα
Κορινθος Τριπολη εχει δυο.Και πληρωνεις αναλογα με το που βγεις.
4 χρόνια που κατεβαίνω στη Μάνη, 2 σταθμούς διοδίων είχε η Κορίνθου-Τριπόλεως. 1.4 έουρο έκαστος
Τελευταια πληρωνεις και στα δυο κατεβαίνοντας (ή ανεβαίνοντας) .Πρωτα πληρωνες στα Σπαθοβουνια 2,80€ και ειτε εβγαινες στην Νεμεα ή στο Αργος ή στην Τριπολη πληρωνες το ιδιο.Πλεον πληρωνεις 1,40€ και αν βγεις Τριπολη πληρωνεις στην Νεστανη αλλα τοσα (καποιο απο τα δυο ηταν 1,30€ νομιζω).Αυτο πρεπει να ισχυει ενα χρονο νομιζω .
στο σπαθοβουνι ειναι 1,40.
παλια ηταν περισσοτερο.απλα βγηκε ο φορος που πηγανε υπερ του κρατους απ οτι διαβασα.
αλλα απο 1/9/2010 θα παει 2.30 επειδη αυξηθηκε το φπα -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στην Ιταλία κατ' ελάχιστον το κόστος δεν ήταν ποτέ κάτω από 1000 λιρέτες (τότε 0.50 ευρώ) ακόμα και για 1 χιλιόμετροΘα επεκταθει ο αγωνας αμεσα σε Ιταλια και σε ολοκληρη την Ευρωπη
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλά ρε παιδία εκεί που πάμε για Τριπολή πόσα διόδια θα βάλουνε ακόμα
Κορινθος Τριπολη εχει δυο.Και πληρωνεις αναλογα με το που βγεις.
4 χρόνια που κατεβαίνω στη Μάνη, 2 σταθμούς διοδίων είχε η Κορίνθου-Τριπόλεως. 1.4 έουρο έκαστος
Τελευταια πληρωνεις και στα δυο κατεβαίνοντας (ή ανεβαίνοντας) .Πρωτα πληρωνες στα Σπαθοβουνια 2,80€ και ειτε εβγαινες στην Νεμεα ή στο Αργος ή στην Τριπολη πληρωνες το ιδιο.Πλεον πληρωνεις 1,40€ και αν βγεις Τριπολη πληρωνεις στην Νεστανη αλλα τοσα (καποιο απο τα δυο ηταν 1,30€ νομιζω).Αυτο πρεπει να ισχυει ενα χρονο νομιζω .
Ήταν και τα δύο 1.30 και τώρα είναι και τα δύο 1.40.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Σήμερα πάντως εγώ πρόλαβα να επιταχύνω λίγο πάνω από τα 120120 knots?
Πάνω από κάποια ταχύτητα, μαζεύεις πολύ έντομο πάνω στο παρμπρίζ πάντως.
Αναφορικά με τα διόδια, εξαρτάται από την περίπτωση. Στην Εγνατία λχ. είναι ντροπή που δεν υπάρχουν ακόμα διόδια. Στο Κόρινθος-Πάτρα από την άλλη, έχουν απίστευτο θράσος να ζητάνε λεφτά από τους διερχόμενους οδηγούς...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στην Ιταλία κατ' ελάχιστον το κόστος δεν ήταν ποτέ κάτω από 1000 λιρέτες (τότε 0.50 ευρώ) ακόμα και για 1 χιλιόμετρο
Θα επεκταθει ο αγωνας αμεσα σε Ιταλια και σε ολοκληρη την Ευρωπη
fyi, στη βαρκελώνη οι διαμαρτυρίες στα διόδια στον αυτοκινητόδρομο, ακριβώς όπως γίνονται και στην ελλάδα, με σήκωμα της μπάρας και τσάμπα διέλευση ειναι συχνό φαινόμενο τελευταία. έτυχα πριν απο κανα 5μηνο τσάμπα διέλευσης. να βάλω κι εγώ ένα
-
Τζαμπατζήδες όλου του κόσμου ενωθείτε!
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Τζαμπατζήδες όλου του κόσμου ενωθείτε! -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Στην Ιταλία κατ' ελάχιστον το κόστος δεν ήταν ποτέ κάτω από 1000 λιρέτες (τότε 0.50 ευρώ) ακόμα και για 1 χιλιόμετρο
Θα επεκταθει ο αγωνας αμεσα σε Ιταλια και σε ολοκληρη την Ευρωπη
fyi, στη βαρκελώνη οι διαμαρτυρίες στα διόδια στον αυτοκινητόδρομο, ακριβώς όπως γίνονται και στην ελλάδα, με σήκωμα της μπάρας και τσάμπα διέλευση ειναι συχνό φαινόμενο τελευταία. έτυχα πριν απο κανα 5μηνο τσάμπα διέλευσης. να βάλω κι εγώ ένα
το αστειο ξερεις ποιο ειναι?
οτι ειναι η ιδια πολυθνικη αυτη που ειναι και στην ισπανια και στην ελλαδα,αλλα και στο τεξας που και εκει εγιναν αντιστοιχες διαμαρτυριες. -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
στο σπαθοβουνι ειναι 1,40.
παλια ηταν περισσοτερο.απλα βγηκε ο φορος που πηγανε υπερ του κρατους απ οτι διαβασα.
αλλα απο 1/9/2010 θα παει 2.30 επειδη αυξηθηκε το φπαΌχι, η αύξηση δικαιολογείται από τη βελτίωση του δρόμου και την παράδοση των τούνελ πριν το Αρτεμίσιο
(όπως πάμε από Κόρινθο για Τρίπολη). Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική αλλά μπροστά στο αίσχος του
Λάρισα-Κατερίνη αυτό δεν είναι τίποτα... -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
στο σπαθοβουνι ειναι 1,40.
παλια ηταν περισσοτερο.απλα βγηκε ο φορος που πηγανε υπερ του κρατους απ οτι διαβασα.
αλλα απο 1/9/2010 θα παει 2.30 επειδη αυξηθηκε το φπαΌχι, η αύξηση δικαιολογείται από τη βελτίωση του δρόμου και την παράδοση των τούνελ πριν το Αρτεμίσιο
(όπως πάμε από Κόρινθο για Τρίπολη). Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική αλλά μπροστά στο αίσχος του
Λάρισα-Κατερίνη αυτό δεν είναι τίποτα...σε ταμπελα πριν τα διοδια εγραφε οτι τα διοδια θα αυξηθουν λογω αυξησης του φπα!
παντως εκει δεν ανεφερε ποσο θα γινοταν.
αλλα πανε γυρευοντας που τα αυξανουν... -
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
στο σπαθοβουνι ειναι 1,40.
παλια ηταν περισσοτερο.απλα βγηκε ο φορος που πηγανε υπερ του κρατους απ οτι διαβασα.
αλλα απο 1/9/2010 θα παει 2.30 επειδη αυξηθηκε το φπαΌχι, η αύξηση δικαιολογείται από τη βελτίωση του δρόμου και την παράδοση των τούνελ πριν το Αρτεμίσιο
(όπως πάμε από Κόρινθο για Τρίπολη). Προσωπικά μου φαίνεται υπερβολική αλλά μπροστά στο αίσχος του
Λάρισα-Κατερίνη αυτό δεν είναι τίποτα...σε ταμπελα πριν τα διοδια εγραφε οτι τα διοδια θα αυξηθουν λογω αυξησης του φπα!
παντως εκει δεν ανεφερε ποσο θα γινοταν.
αλλα πανε γυρευοντας που τα αυξανουν...Ο νέος δρόμος Κόρινθος - Τρίπολη, με τα τούνελ και την αλλαγμένη ελαφρώς χάραξη έχει τελειώσει και ο λόγος των αυξήσεων είναι αυτός. Σε σχέση με άλλους δρόμους, νομίζω πως το αντίτιμο είναι χαμηλό. Μόλις τελειώσουν και τα υπόλοιπα κομμάτια, θ' αυξηθεί και εκεί και θα μπουν και νέα διόδια. Αυτά, το 2011...
Η αύξηση του ΦΠΑ δεν έχει καμία σχέση με την συγκεκριμένη αύξηση.
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Στην Ιταλία κατ' ελάχιστον το κόστος δεν ήταν ποτέ κάτω από 1000 λιρέτες (τότε 0.50 ευρώ) ακόμα και για 1 χιλιόμετρο
Θα επεκταθει ο αγωνας αμεσα σε Ιταλια και σε ολοκληρη την Ευρωπη
fyi, στη βαρκελώνη οι διαμαρτυρίες στα διόδια στον αυτοκινητόδρομο, ακριβώς όπως γίνονται και στην ελλάδα, με σήκωμα της μπάρας και τσάμπα διέλευση ειναι συχνό φαινόμενο τελευταία. έτυχα πριν απο κανα 5μηνο τσάμπα διέλευσης. να βάλω κι εγώ ένα
το αστειο ξερεις ποιο ειναι?
οτι ειναι η ιδια πολυθνικη αυτη που ειναι και στην ισπανια και στην ελλαδα,αλλα και στο τεξας που και εκει εγιναν αντιστοιχες διαμαρτυριες.λαπα, υπάρουν κι εκεί τζαμπατζήδες
Στη βαρκελώνη, θυμάμαι χάζευα μια τοπική εφημερίδα για το θέμα και η κατάσταση τότε ήταν αγριεμένη.
Τα διόδια που πληρώνουν πέριξ της Βαρκελώνης είναι πολύ ακριβά... -
Εχουμε μπλέξει δύο διαφορετικές συζητήσεις .
Η μία αφορά την ύπαρξη η όχι των διοδίων και η δεύτερη στις βελτιώσεις , ρυθμίσεις και επεμβάσεις στους δρόμους που θα έχουν διόδια .
Στην δεύτερη δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι χρειάζονται διορθώσεις , κατάργηση των μετωπικών σταθμών εκτός ίσως κάποιων έξω από μεγάλες πόλεις καί άλλα τοπικά θέματα .Η διαφωνία έγκειται στον αν πρέπει να υπάρχουν διόδια και εκεί τα ερωτήματα είναι :
- Ποιοί πληρώνουν τους δρόμους , οι φορολογούμενοι η οι χρήστες ?
2.Πρέπει να γίνονται σαν δημόσια έργα με εργολάβους η από ιδιωτικές εταιρείες με αντιπαροχή ? - Πρέπει να γίνουν αυτοκινητόδρομοι στην επαρχία που οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι χαμηλοί και εποχιακοί και δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον γιά την κατασκευή τους ?
4.Ποιός θα πληρώσει την διαφορά σε αυτούς τους επαρχιακούς αυτοκινητόδρομους , οι χρήστες των άλλων αυτοκινητόδρομων βαρειάς κυκλοφορίας ΠΑΘΕ και Εγνατία η οι φορολογούμενοι ?
Αυτά είναι τα ερωτήματα και πρέπει να απαντηθούν .
Οι δικές μου απαντήσεις έχουν ήδη δοθεί και τις επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω άλλος εργολάβους κολλητάρια υπουργών , κομμάτων και κυβερνήσεων , ότι επιτέλους πρέπει να φτιαχτούν σοβαρές εταιρείες σε αυτό τον τόπο με πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό , ότι οι χρήστες πρέπει να πληρώνουν και ότι οι περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι θα φέρουν ανάπτυξη στην περιφερειακή Ελλάδα που μαραζώνει . - Ποιοί πληρώνουν τους δρόμους , οι φορολογούμενοι η οι χρήστες ?
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εχουμε μπλέξει δύο διαφορετικές συζητήσεις .
Η μία αφορά την ύπαρξη η όχι των διοδίων και η δεύτερη στις βελτιώσεις , ρυθμίσεις και επεμβάσεις στους δρόμους που θα έχουν διόδια .
Στην δεύτερη δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς ότι χρειάζονται διορθώσεις , κατάργηση των μετωπικών σταθμών εκτός ίσως κάποιων έξω από μεγάλες πόλεις καί άλλα τοπικά θέματα .Η διαφωνία έγκειται στον αν πρέπει να υπάρχουν διόδια και εκεί τα ερωτήματα είναι :
- Ποιοί πληρώνουν τους δρόμους , οι φορολογούμενοι η οι χρήστες ?
2.Πρέπει να γίνονται σαν δημόσια έργα με εργολάβους η από ιδιωτικές εταιρείες με αντιπαροχή ? - Πρέπει να γίνουν αυτοκινητόδρομοι στην επαρχία που οι κυκλοφοριακοί φόρτοι είναι χαμηλοί και εποχιακοί και δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον γιά την κατασκευή τους ?
4.Ποιός θα πληρώσει την διαφορά σε αυτούς τους επαρχιακούς αυτοκινητόδρομους , οι χρήστες των άλλων αυτοκινητόδρομων βαρειάς κυκλοφορίας ΠΑΘΕ και Εγνατία η οι φορολογούμενοι ?
Αυτά είναι τα ερωτήματα και πρέπει να απαντηθούν .
Οι δικές μου απαντήσεις έχουν ήδη δοθεί και τις επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω άλλος εργολάβους κολλητάρια υπουργών , κομμάτων και κυβερνήσεων , ότι επιτέλους πρέπει να φτιαχτούν σοβαρές εταιρείες σε αυτό τον τόπο με πρόσβαση στον διεθνή τραπεζικό δανεισμό , ότι οι χρήστες πρέπει να πληρώνουν και ότι οι περιφερειακοί αυτοκινητόδρομοι θα φέρουν ανάπτυξη στην περιφερειακή Ελλάδα που μαραζώνει .1)και οι 2 πληρωνουν.κατι απαραδεκτο,θα πρεπε να ειναι μονο οι φορολογουμενοι.
2)θες να πεις οτι οι πολυεθνικες εταιρειες δε κλεβουν,δεν υπερκοστολογουν το εργο και δε δινουν μιζες?
3)να μη γινουν,επισης να μη περναει καραβι απο το καστελοριζο γιατι δεν πας ποτε εκει.
4)αυτη τη στιγμη ολοι. - Ποιοί πληρώνουν τους δρόμους , οι φορολογούμενοι η οι χρήστες ?
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
1)και οι 2 πληρωνουν.κατι απαραδεκτο,θα πρεπε να ειναι** μονο οι φορολογουμενοι.**
2)θες να πεις οτι οι πολυεθνικες εταιρειες δε κλεβουν,δεν υπερκοστολογουν το εργο και δε δινουν μιζες?
3)να μη γινουν,επισης να μη περναει καραβι απο το καστελοριζο γιατι δεν πας ποτε εκει.
4)αυτη τη στιγμη ολοι.Εντάξει, πλάκα κάνεις, δεν παίζει . Πέστο μας τουλάχιστον να μην φυτιλιάζουμε .
Αυξηση διοδίων (ξανά!)