Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ευχαριστώ.
Η δυνατότητα κλειδώματος τι ακριβώς είναι; Καταργεί την κινητικότητα; Και γιατί να το θέλεις αυτό;
Γενικά οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες ή μόνο μερικές;
Δεν υπάρχουν διαφορές γεωμετρίας και τί ακριβώς κάνουν αυτές; Το μόνο που καταλαβαίνω από γεωμετρία μέχρι τώρα είναι ότι τα πιο άγρια ποδήλατα έχουν πιο όρθιο πηρούνι ενώ τα πιο δρομίσια πιο ξαπλωτό (μεγαλύτερη κάστερ) οπότε είναι πιο σταθερό αν πηγαίνεις χωρίς να κρατάς το τιμόνι!
Το κλείδωμα της ανάρτησης αφορά το μπροστινό πηρούνι. Κλειδώνει σε μιά θέση και δεν το αφήνει να βυθίζεται. Μάλλον χρησιμεύει σε απόλυτη γρήγορη χρήση δρόμου, όπου δεν θες να αλλάζει η γεωμετρία του μπροστινού μέρους όταν φρενάρεις ή πέφτεις σε ανωμαλίες και να γίνεται πιό ασταθές.
Το δικό μου έχει ρύθμιση προφόρτισης μπροστινού αμορτισέρ, πιθανόν πιό ακριβά να έχουν και των αποσβέσεων. Κάποια που είδα, σε αφήνουν να κλειδώσεις το μπροστινό από λεβιέ στο τιμόνι, χωρίς να χρειάζεται να σκύψεις ή να σταματήσεις.