-
το καταλαβαινω για αυτο και λεω αν μπορει και βρει εστω με λιγο παραπανω να παει σε γαλλικο
ακομα κια rallye το οποιο ειναι καλυτερο συνολικα σαν αυτοκινητο του colt και οτι αλλο εχει προταθει μεχρι στιγμης
μεχρι σημερα θεωρω αντιπαλο του rc μονο το cooper s με μαλλον καλυτερο σε αισθηση το cooper s
τον ανταγωνισμο τον βλεπω ως πυροτεχνηματα δυναμης και μαλιστα πολυ εντυπωσιακα αλλα στο στησιμο και σε καποιες αλλες επιλογες που με ενδιαφερουν που σ δινει ενα rc το βλεπω καλυτερο απο τα αλλα...
οταν λεμε καλυτερα εννουμε κλικς καλυτερο απο τους καλους αντιπαλους και κατα πολυ απο τους μετριους, μην τα ισοπεδωσουμε ολαοι αποψεις αλλαζουν μολις βγουν νεα μοντελα και εκδοσεις αρα δεν ειναι δογματικη η συζητηση
-
Suzuki Swift 1.6 GTi
Μοντελα 2007 με 30-40.000km και τιμες 9-10.000€...πολυ καλη αγορα για μενα! -
Για κάτι αισθητά γρήγορο που λέει ο φίλος στο πρώτο ποστ, πιστεύω πρέπει να πάει σε τούρμπο. Η τουρμποροπή είναι γλυκιά και θα την ευχαριστηθεί πολύ πιστεύω. Το swift καίει και 100άρα υπόψην, άρα θα τον βάλει 'μέσα' στις καθημερινές μετακινήσεις
-
Δυστυχώς τα οικονομικά μου δν μου επιτρέπουν να υπερβώ τα 10.000...όσο καλό κι αν είναι το RC ή κάποιο αλλο στα 12+...
Βρήκα κάποια mini s στα 10, αλλα σ'αυτά τα λεφτά εχούν πολλα χιλιόμετρα και συνήθως 7-8 χρόνια ζωής..
-Twingo GT, Clio 1.2 T όχι γτ ήδη το 13αρι κολτάκι μου έχει 95 άλογα..είπαμε κτ αισθητά πιο γρήγορο
-Punto 120 hp, είναι μεν στο μέγεθος που ψάχνω, αλλά έχοντας οδηγήσει τελευταία αρκετά ιμπιζα με πρόγραμμα, μου φάνηκε κ το κολτ αργό(!) κι ας έχει 150..οπότε μάλλον τα 150 είναι ενα ας πούμε ψυχολογικό όριο..- το ίδιο ισχύει και για το Swift 1.6..ίσως στις στροφές να πηγαίνει καλύτερα απο ιμπιζα ή κολτ, αλλά τα χιλιόμετρα μου καθημερινά γίνονται κυριως στην εθνική, οπότε η ροπή του τουρμπο μου είναι πιο χρήσιμη.
Επίσης μετά απο 7 χρόνια συμβίωσης με μικρά ατμοσφαιρικά (εταιρικό Getz 1.1, corsa 1.4, colt 1.3) θα ήθελα επιτέλους κάτι που να μην χρείαζεται να ανεβάσει 5 και 6000 στροφές (έστω και τις λίγες φορές που το χρειάστηκα) για να πάει γρήγορα..
Τέλος για την Σεατ, για να μην παρεξηγηθώ, δν έχω προσωπική εμπειρία..είναι στις βασικές επιλογές μου, απλά κάπου πήρε το μάτι μου οτι τα ιμπιζα ( και γενικά τα VW) 5ετίας+ εμφάνιζαν θεματάκια με πολλαπλασιαστές κ αισθητήρα λ..όχι πως είναι κάποιο τραγικό πρόβλημα..
- το ίδιο ισχύει και για το Swift 1.6..ίσως στις στροφές να πηγαίνει καλύτερα απο ιμπιζα ή κολτ, αλλά τα χιλιόμετρα μου καθημερινά γίνονται κυριως στην εθνική, οπότε η ροπή του τουρμπο μου είναι πιο χρήσιμη.
-
Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
...Μίνε(τον Γιώργο τον Μίνο του ΠΑΟΚ τι τον έχεις? ) απο το Amsterdam,
απο αυτά που γράφεις, 3 προτάσεις θα έκανα :
- Toyota Yaris TS 1.8
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.
2)* Ibiza FR*
Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
τπτα φοβερό.- Mitsubishi Colt CZT :
Αρκετά δυνατό, εύκολα αναβαθμίσιμο (αν ευσταθεί ενα 10% απο αυτά που έχω διαβάσει απο τα
διάφορα forum με ΦΠΕ και έχεις τσιμπήσει γερή αναβάθμιση.)
Σχετικό περίεργο σαν σχήμα, o Σαρακάκης δεν προδιαθέτει για ευχάριστες ιστορίες.
Τα έχω αριθμήσει απο το λιγότερο προς το περισσότερο ενδιαφέρον
- Toyota Yaris TS 1.8
-
@ georgetz
Ευτυχώς τον Μίνο δν τον έχω τπτ, αλλά κι αυτός με το άμστερνταμ κ την ολλανδία γενικότερα δν πρέπει να τα πηγαίνει κ πολύ καλά αν με πιάνεις...Θα μείνω λίγο στην 3η επιλογή σου, το Yaris ts, που μου είχε διαφύγει...
Φαίνεται καλή περίπτωση κ μάλλον θα το ρίξω 1 ματιά...Σίγουρα πιο αργό απο τα άλλα 2, αλλά του φούστη, 1800cc είναι, λογικά 1 ροπή θα την έχει...
Βέβαια τα νούμερα που είδα πριν το κατατάσσουν μαζί με το swift sport (στο 0-100 μάλιστα είναι πιο αργό )...
Μου την δίνει επίσης ο πίνακας οργάνων στο κέντρο...
Απο την άλλη μάλλον είναι αξιόπιστο όχι μόνο λόγω Τογιότα αλλά κ επειδή θα γλυτώσω τα όποια μελλόντικα έξοδα συντήρησης της τουρμπίνας των άλλων 2.
Απο βδομάδα λοιπόν τεστ ντράιβ αν βρω κάποιο διαθέσιμο, αν κ το κόβω για μεγάλο αουτ-σάιντερ.. -
Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
@ georgetz
Ευτυχώς τον Μίνο δν τον έχω τπτ, αλλά κι αυτός με το άμστερνταμ κ την ολλανδία γενικότερα δν πρέπει να τα πηγαίνει κ πολύ καλά αν με πιάνεις...Μην μου τα θυμίζεις, άστα να πάνε.
Θα μείνω λίγο στην 3η επιλογή σου, το Yaris ts, που μου είχε διαφύγει...
Φαίνεται καλή περίπτωση κ μάλλον θα το ρίξω 1 ματιά...Σίγουρα πιο αργό απο τα άλλα 2, αλλά του φούστη, 1800cc είναι, λογικά 1 ροπή θα την έχει...
Βέβαια τα νούμερα που είδα πριν το κατατάσσουν μαζί με το swift sport (στο 0-100 μάλιστα είναι πιο αργό )...
Μου την δίνει επίσης ο πίνακας οργάνων στο κέντρο...
Απο την άλλη μάλλον είναι αξιόπιστο όχι μόνο λόγω Τογιότα αλλά κ επειδή θα γλυτώσω τα όποια μελλόντικα έξοδα συντήρησης της τουρμπίνας των άλλων 2.
Απο βδομάδα λοιπόν τεστ ντράιβ αν βρω κάποιο διαθέσιμο, αν κ το κόβω για μεγάλο αουτ-σάιντερ..Ο πίνακας οργάνων συνηθίζεται πολύ γρήγορα, πραγματικά.
Για το θέμα των επιδόσεων , έχω την εντύπωση οτι στο test drive θα δεις κάποια
πράγματα καλύτερα.
Οπότε, όπως το σκέφτηκες είναι, πας για test drive και βλέπεις εαν σου ταιριάζει. -
Σε περίπτωση που αποφασίσεις να άρεις τον περιορισμό των 1.800 κυβικών, λαβε υπόψη σου ότι τα Honda Civic Type-R (2.000 κυβικά 200 ίπποι) πωλούνται πλέον κατω από 10.000 ευρώ μεταχειρισμένα...
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
- Toyota Yaris TS 1.8
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.
)
ελα ρε συ ειναι καλο αυτο το αυτοκινητο?
- Toyota Yaris TS 1.8
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
2)* Ibiza FR*
Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
τπτα φοβερό.Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
(όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού πάντα. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
- Toyota Yaris TS 1.8
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.
)
ελα ρε συ ειναι καλο αυτο το αυτοκινητο?
Μεταξύ μας συνονόματε,χρέπι είναι αλλά μου αρέσει να βασανίζω κόσμο.
- Toyota Yaris TS 1.8
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
2)* Ibiza FR*
Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
τπτα φοβερό.Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
(όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού
πάντα.Σε απλό Ibiza που έχω μπει, δεν ήταν μόνο το πάνω πλαστικό που δεν έπειθε για ποιότητα.
Γενικότερα η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού ήταν απλά ΟΚ, τίποτα το αξιοσημείωτο.
Δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί αυτό μετά απο χιλιάδες χιλιόμετρα ως μτχ. -
Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...
-
απο μενα, 207rallye, δε ξερω ομως αν και τι θεματα εχει με την αξιοπιστια του.
το ibiza FR ειναι γενικα καλο, βελτιωνεται τρελα, απο αξιοπιστια εχει μερικα θεματακια οπως πολλαπλασιαστες αλλα δε μιλαμε για σημαντικο κοστος. Απο ποιοτητα ειναι μια χαρα, φυσικα θα εχεις και καποιους τριγμους τους οποιους αν τους 'κυνηγησεις' θα λυθουν και αυτοι. Αρνητικο επισης η χωρις λογο πολυ κουραστικη αναρτηση (αν εισαι νεος δε σε νοιαζει), και η οχι τοσο καλη οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τους Γαλλους.
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...Ε τότε γιατί ασχολείσαι με το Ibiza και τη Seat , αν είδα καλά στη 1η σελίδα?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...
Ε τότε γιατί ασχολείσαι με το Ibiza και τη Seat , αν είδα καλά στη 1η σελίδα?
Δεν κατάλαβα το σχόλιό σου, εγώ είμαι αυτός που πρότεινε το Colt (όχι το Ibiza),
αλλά για τους σωστούς (κατ' εμέ) λόγους
και όχι γιατί είδα μια τυχαία εκδοχή του μοντέλου σε κάποιο stand, κάπως-κάπου-κάποτε,
ή επειδή μου μυρίζει η μάρκα ή γιατί κάτι έτσι απλά μου έκανε κάπως και μου δίνει την τάδε εντύπωση.
Γι' αυτό.Και αφού θες και αν ψάξεις και παλαιότερα ποστ μου,
το Ibiza (και τα μικρά VAG) της προηγούμενης γενιάς
επανειλλημένα τα έχω περιποιηθεί ιδιαίτερα στον τομέα αξιοπιστία,
άλλο όμως το μοντέλο του ενός segment και άλλο του άλλου και η γκάμα ολόκληρη.Οι υπερβολές δε μου αρέσουν, ειδικά όταν λέγονται άστοχα.
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
2)* Ibiza FR*
Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
τπτα φοβερό.Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
(όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού
πάντα.Σε απλό Ibiza που έχω μπει, δεν ήταν μόνο το πάνω πλαστικό που δεν έπειθε για ποιότητα.
Γενικότερα η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού ήταν απλά ΟΚ, τίποτα το αξιοσημείωτο.
Δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί αυτό μετά απο χιλιάδες χιλιόμετρα ως μτχ.Γιατί το γιάρις που προτείνεις έχει δηλ καλής ποιότητας πλαστικά;
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Δεν κατάλαβα το σχόλιό σου, εγώ είμαι αυτός που πρότεινε το Colt (όχι το Ibiza),
αλλά για τους σωστούς (κατ' εμέ) λόγους
και όχι γιατί είδα μια τυχαία εκδοχή του μοντέλου σε κάποιο stand, κάπως-κάπου-κάποτε,
ή επειδή μου μυρίζει η μάρκα ή γιατί κάτι έτσι απλά μου έκανε κάπως και μου δίνει την τάδε εντύπωση.
Γι' αυτό.Οι υπερβολές δε μου αρέσουν, ειδικά όταν λέγονται άστοχα.
O τόνος του ποστ μου δεν ήταν επιθετικός.
Τι εννοείς όταν λες οτι δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο?
Απλή αποσαφήνιση.elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?
Όταν τα βλέπεις να γρατζουνιονται με το παραμικρό τι κανεις; Τα αγνοείς κ λες στον εαυτό σου δεν πειράζει αγόρασα τουοτα;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?
Όταν τα βλέπεις να γρατζουνιονται με το παραμικρό τι κανεις; Τα αγνοείς κ λες στον εαυτό σου δεν πειράζει αγόρασα τουοτα;
Ενώ το να σου ξηλώνεται ο αεραγωγός , η επένδυση της πόρτας και να σβήνονται οι ενδείξεις (
με σύστημα Μπράιγ πλέον ο κλιματισμός) είναι σαφώς καλύτερα ?Για να μιλώ με ντοκουμέντα, που λέει κι ο Πανούσης
2 γενιές Yaris έχουν περάσει απο τα χέρια μου.
Οπότε επιβεβαιώνω τα εξής :
α) πράγματι, τα πλαστικά δεν είναι μαλακά και σε κάποια σημεία κάνει φτηνό το αμάξι
β) μετά απο 103Κ χλμ (έχω και δείγμα με 200Κ) , δεν έχεις κανένα τριγμό ή δεν παρατηρείται τίποτα απο
τα ανωτέρω, κάτι που προσωπικά δεν με ενόχλησε
γ) Στο καινούργιο , η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη.Παραμένουν κάποια φτηνά πλαστικά
αλλά έχει γράψει ήδη 30Κ και βλέπω οτι η συναρμογή του παραμένει καλή, καλύτερη απο του
mk1.Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι ποιοτικές διαφορές μεταξύ του Ibiza και του Yaris είναι...
απίστευτες ή κάτι ανάλογο.Απλά, βγάζω το συμπέρασμα βάσει των δεδομένων που έχω ιδίως με το
Yaris και της επαφής που είχα με το Ibiza.
Μακάρι το εσωτερικό του Ibiza να βγάλει 100,200 & 400Κ σαν καινούργιο.
Δεν έχω να καρπωθώ κάτι εγώ απο αυτό...
Μικρό μεταχειρισμένο GTI με 10.000 ευρώ ??