Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρό μεταχειρισμένο GTI με 10.000 ευρώ ??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρό μεταχειρισμένο GTI με 10.000 ευρώ ??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    67
    114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      το καταλαβαινω για αυτο και λεω αν μπορει και βρει εστω με λιγο παραπανω να παει σε γαλλικο
      ακομα κια rallye το οποιο ειναι καλυτερο συνολικα σαν αυτοκινητο του colt και οτι αλλο εχει προταθει μεχρι στιγμης
      μεχρι σημερα θεωρω αντιπαλο του rc μονο το cooper s με μαλλον καλυτερο σε αισθηση το cooper s
      τον ανταγωνισμο τον βλεπω ως πυροτεχνηματα δυναμης και μαλιστα πολυ εντυπωσιακα αλλα στο στησιμο και σε καποιες αλλες επιλογες που με ενδιαφερουν που σ δινει ενα rc το βλεπω καλυτερο απο τα αλλα...
      οταν λεμε καλυτερα εννουμε κλικς καλυτερο απο τους καλους αντιπαλους και κατα πολυ απο τους μετριους, μην τα ισοπεδωσουμε ολα

      οι αποψεις αλλαζουν μολις βγουν νεα μοντελα και εκδοσεις αρα δεν ειναι δογματικη η συζητηση

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        blanc-ange last edited by

        Suzuki Swift 1.6 GTi
        Μοντελα 2007 με 30-40.000km και τιμες 9-10.000€...πολυ καλη αγορα για μενα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • K
          koubeast last edited by

          Για κάτι αισθητά γρήγορο που λέει ο φίλος στο πρώτο ποστ, πιστεύω πρέπει να πάει σε τούρμπο. Η τουρμποροπή είναι γλυκιά και θα την ευχαριστηθεί πολύ πιστεύω. Το swift καίει και 100άρα υπόψην, άρα θα τον βάλει 'μέσα' στις καθημερινές μετακινήσεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amsterdaminos last edited by

            Δυστυχώς τα οικονομικά μου δν μου επιτρέπουν να υπερβώ τα 10.000...όσο καλό κι αν είναι το RC ή κάποιο αλλο στα 12+...
            Βρήκα κάποια mini s στα 10, αλλα σ'αυτά τα λεφτά εχούν πολλα χιλιόμετρα και συνήθως 7-8 χρόνια ζωής..
            -Twingo GT, Clio 1.2 T όχι γτ ήδη το 13αρι κολτάκι μου έχει 95 άλογα..είπαμε κτ αισθητά πιο γρήγορο
            -Punto 120 hp, είναι μεν στο μέγεθος που ψάχνω, αλλά έχοντας οδηγήσει τελευταία αρκετά ιμπιζα με πρόγραμμα, μου φάνηκε κ το κολτ αργό(!) κι ας έχει 150..οπότε μάλλον τα 150 είναι ενα ας πούμε ψυχολογικό όριο..

            • το ίδιο ισχύει και για το Swift 1.6..ίσως στις στροφές να πηγαίνει καλύτερα απο ιμπιζα ή κολτ, αλλά τα χιλιόμετρα μου καθημερινά γίνονται κυριως στην εθνική, οπότε η ροπή του τουρμπο μου είναι πιο χρήσιμη.
              Επίσης μετά απο 7 χρόνια συμβίωσης με μικρά ατμοσφαιρικά (εταιρικό Getz 1.1, corsa 1.4, colt 1.3) θα ήθελα επιτέλους κάτι που να μην χρείαζεται να ανεβάσει 5 και 6000 στροφές (έστω και τις λίγες φορές που το χρειάστηκα) για να πάει γρήγορα..
              Τέλος για την Σεατ, για να μην παρεξηγηθώ, δν έχω προσωπική εμπειρία..είναι στις βασικές επιλογές μου, απλά κάπου πήρε το μάτι μου οτι τα ιμπιζα ( και γενικά τα VW) 5ετίας+ εμφάνιζαν θεματάκια με πολλαπλασιαστές κ αισθητήρα λ..όχι πως είναι κάποιο τραγικό πρόβλημα..
            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              georgetz last edited by

              Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
              ...

              Μίνε(τον Γιώργο τον Μίνο του ΠΑΟΚ τι τον έχεις? ) απο το Amsterdam,

              απο αυτά που γράφεις, 3 προτάσεις θα έκανα :

              1. Toyota Yaris TS 1.8
                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
                Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
                Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
                με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.

              2)* Ibiza FR*
              Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
              για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
              τπτα φοβερό.

              1. Mitsubishi Colt CZT :
                Αρκετά δυνατό, εύκολα αναβαθμίσιμο (αν ευσταθεί ενα 10% απο αυτά που έχω διαβάσει απο τα
                διάφορα forum με ΦΠΕ και έχεις τσιμπήσει γερή αναβάθμιση.)
                Σχετικό περίεργο σαν σχήμα, o Σαρακάκης δεν προδιαθέτει για ευχάριστες ιστορίες.

              Τα έχω αριθμήσει απο το λιγότερο προς το περισσότερο ενδιαφέρον

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amsterdaminos last edited by

                @ georgetz
                Ευτυχώς τον Μίνο δν τον έχω τπτ, αλλά κι αυτός με το άμστερνταμ κ την ολλανδία γενικότερα δν πρέπει να τα πηγαίνει κ πολύ καλά αν με πιάνεις...

                Θα μείνω λίγο στην 3η επιλογή σου, το Yaris ts, που μου είχε διαφύγει...
                Φαίνεται καλή περίπτωση κ μάλλον θα το ρίξω 1 ματιά...Σίγουρα πιο αργό απο τα άλλα 2, αλλά του φούστη, 1800cc είναι, λογικά 1 ροπή θα την έχει...
                Βέβαια τα νούμερα που είδα πριν το κατατάσσουν μαζί με το swift sport (στο 0-100 μάλιστα είναι πιο αργό )...
                Μου την δίνει επίσης ο πίνακας οργάνων στο κέντρο...
                Απο την άλλη μάλλον είναι αξιόπιστο όχι μόνο λόγω Τογιότα αλλά κ επειδή θα γλυτώσω τα όποια μελλόντικα έξοδα συντήρησης της τουρμπίνας των άλλων 2.
                Απο βδομάδα λοιπόν τεστ ντράιβ αν βρω κάποιο διαθέσιμο, αν κ το κόβω για μεγάλο αουτ-σάιντερ..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgetz last edited by

                  Ο χρήστης AMSTERDAMINOS έγραψε:
                  @ georgetz
                  Ευτυχώς τον Μίνο δν τον έχω τπτ, αλλά κι αυτός με το άμστερνταμ κ την ολλανδία γενικότερα δν πρέπει να τα πηγαίνει κ πολύ καλά αν με πιάνεις...

                  Μην μου τα θυμίζεις, άστα να πάνε.

                  Θα μείνω λίγο στην 3η επιλογή σου, το Yaris ts, που μου είχε διαφύγει...
                  Φαίνεται καλή περίπτωση κ μάλλον θα το ρίξω 1 ματιά...Σίγουρα πιο αργό απο τα άλλα 2, αλλά του φούστη, 1800cc είναι, λογικά 1 ροπή θα την έχει...
                  Βέβαια τα νούμερα που είδα πριν το κατατάσσουν μαζί με το swift sport (στο 0-100 μάλιστα είναι πιο αργό )...
                  Μου την δίνει επίσης ο πίνακας οργάνων στο κέντρο...
                  Απο την άλλη μάλλον είναι αξιόπιστο όχι μόνο λόγω Τογιότα αλλά κ επειδή θα γλυτώσω τα όποια μελλόντικα έξοδα συντήρησης της τουρμπίνας των άλλων 2.
                  Απο βδομάδα λοιπόν τεστ ντράιβ αν βρω κάποιο διαθέσιμο, αν κ το κόβω για μεγάλο αουτ-σάιντερ..

                  Ο πίνακας οργάνων συνηθίζεται πολύ γρήγορα, πραγματικά.
                  Για το θέμα των επιδόσεων , έχω την εντύπωση οτι στο test drive θα δεις κάποια
                  πράγματα καλύτερα.
                  Οπότε, όπως το σκέφτηκες είναι, πας για test drive και βλέπεις εαν σου ταιριάζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    passat1-8t last edited by

                    Σε περίπτωση που αποφασίσεις να άρεις τον περιορισμό των 1.800 κυβικών, λαβε υπόψη σου ότι τα Honda Civic Type-R (2.000 κυβικά 200 ίπποι) πωλούνται πλέον κατω από 10.000 ευρώ μεταχειρισμένα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                      1. Toyota Yaris TS 1.8
                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
                        Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
                        Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
                        με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.
                        )

                      ελα ρε συ ειναι καλο αυτο το αυτοκινητο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        provocatoras last edited by

                        Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                        2)* Ibiza FR*
                        Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
                        για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
                        τπτα φοβερό
                        .

                        Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
                        έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
                        (όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).

                        Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
                        θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
                        αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού πάντα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          georgetz last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                          1. Toyota Yaris TS 1.8
                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/866004/
                            Όμορφο, αξιόπιστο, οικονομικό για τα κυβικά του και αρκούντως σβέλτο όχι σαν τα 2 turbo όμως.
                            Στα μειονεκτήματα είναι οτι δεν είναι οτι πιο hot απο στροφές, αλλά
                            με λίγες 'πινελιές' όλα γίνονται.
                            )

                          ελα ρε συ ειναι καλο αυτο το αυτοκινητο?

                          Μεταξύ μας συνονόματε,χρέπι είναι αλλά μου αρέσει να βασανίζω κόσμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetz last edited by

                            Ο χρήστης provocatoras έγραψε:

                            2)* Ibiza FR*
                            Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
                            για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
                            τπτα φοβερό
                            .

                            Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
                            έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
                            (όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).

                            Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
                            θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
                            αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού
                            πάντα.

                            Σε απλό Ibiza που έχω μπει, δεν ήταν μόνο το πάνω πλαστικό που δεν έπειθε για ποιότητα.
                            Γενικότερα η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού ήταν απλά ΟΚ, τίποτα το αξιοσημείωτο.
                            Δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί αυτό μετά απο χιλιάδες χιλιόμετρα ως μτχ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              provocatoras last edited by

                              Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                απο μενα, 207rallye, δε ξερω ομως αν και τι θεματα εχει με την αξιοπιστια του.

                                το ibiza FR ειναι γενικα καλο, βελτιωνεται τρελα, απο αξιοπιστια εχει μερικα θεματακια οπως πολλαπλασιαστες αλλα δε μιλαμε για σημαντικο κοστος. Απο ποιοτητα ειναι μια χαρα, φυσικα θα εχεις και καποιους τριγμους τους οποιους αν τους 'κυνηγησεις' θα λυθουν και αυτοι. Αρνητικο επισης η χωρις λογο πολυ κουραστικη αναρτηση (αν εισαι νεος δε σε νοιαζει), και η οχι τοσο καλη οδικη συμπεριφορα σε σχεση με τους Γαλλους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetz last edited by

                                  Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
                                  Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...

                                  Ε τότε γιατί ασχολείσαι με το Ibiza και τη Seat , αν είδα καλά στη 1η σελίδα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    provocatoras last edited by

                                    Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                    Τα αμάξια του συγκριτικού δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο, αλλά δεν το κάνουμε και θέμα...

                                    Ε τότε γιατί ασχολείσαι με το Ibiza και τη Seat , αν είδα καλά στη 1η σελίδα?

                                    Δεν κατάλαβα το σχόλιό σου, εγώ είμαι αυτός που πρότεινε το Colt (όχι το Ibiza),
                                    αλλά για τους σωστούς (κατ' εμέ) λόγους
                                    και όχι γιατί είδα μια τυχαία εκδοχή του μοντέλου σε κάποιο stand, κάπως-κάπου-κάποτε,
                                    ή επειδή μου μυρίζει η μάρκα ή γιατί κάτι έτσι απλά μου έκανε κάπως και μου δίνει την τάδε εντύπωση.
                                    Γι' αυτό.

                                    Και αφού θες και αν ψάξεις και παλαιότερα ποστ μου,
                                    το Ibiza (και τα μικρά VAG) της προηγούμενης γενιάς
                                    επανειλλημένα τα έχω περιποιηθεί ιδιαίτερα στον τομέα αξιοπιστία,
                                    άλλο όμως το μοντέλο του ενός segment και άλλο του άλλου και η γκάμα ολόκληρη.

                                    Οι υπερβολές δε μου αρέσουν, ειδικά όταν λέγονται άστοχα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                      2)* Ibiza FR*
                                      Ωραίο φαίνεται , δοκιμασμένος δυνατός κινητήρας. Θα πρέπει να ψάξεις αρκετά όμως
                                      για να βρεις νορμάλ πλέον ενώ το εσωτερικό του απο ποιότητα δεν είναι και
                                      τπτα φοβερό
                                      .

                                      Έχω την εντύπωση πως τα προηγούμενο Ibiza στις πιο ακριβές τουλάχιστον εκδόσεις (πιθανότατα και το FR)
                                      έρχονταν με μαλακό ταμπλό στο πάνω μέρος
                                      (όχι σαν το σκληρό δηλαδή που έμπαινε στις φτηνότερες εκδόσεις).

                                      Οπότε μια και ο ενδιαφερόμενος (καλή του ώρα τώρα...) μίλησε από την αρχή για το συγκεκριμένο Ibiza FR ,
                                      θα έλεγα πως η ποιότητα του εσωτερικού του όχι μόνο δεν είναι αντικείμενο κριτικής
                                      αλλά κιόλας και ένας από τους τομείς στους οποίους το FR ξεχωρίζει από τα αμάξια του συγκριτικού
                                      πάντα.

                                      Σε απλό Ibiza που έχω μπει, δεν ήταν μόνο το πάνω πλαστικό που δεν έπειθε για ποιότητα.
                                      Γενικότερα η ποιότητα συναρμογής του εσωτερικού ήταν απλά ΟΚ, τίποτα το αξιοσημείωτο.
                                      Δεν ξέρω πως θα ανταποκριθεί αυτό μετά απο χιλιάδες χιλιόμετρα ως μτχ.

                                      Γιατί το γιάρις που προτείνεις έχει δηλ καλής ποιότητας πλαστικά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        georgetz last edited by

                                        Ο χρήστης provocatoras έγραψε:

                                        Δεν κατάλαβα το σχόλιό σου, εγώ είμαι αυτός που πρότεινε το Colt (όχι το Ibiza),
                                        αλλά για τους σωστούς (κατ' εμέ) λόγους
                                        και όχι γιατί είδα μια τυχαία εκδοχή του μοντέλου σε κάποιο stand, κάπως-κάπου-κάποτε,
                                        ή επειδή μου μυρίζει η μάρκα ή γιατί κάτι έτσι απλά μου έκανε κάπως και μου δίνει την τάδε εντύπωση.
                                        Γι' αυτό.

                                        Οι υπερβολές δε μου αρέσουν, ειδικά όταν λέγονται άστοχα.

                                        O τόνος του ποστ μου δεν ήταν επιθετικός.
                                        Τι εννοείς όταν λες οτι δεν πείθουν στο πολλαπλάσιο?
                                        Απλή αποσαφήνιση.

                                        elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:

                                          elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?

                                          Όταν τα βλέπεις να γρατζουνιονται με το παραμικρό τι κανεις; Τα αγνοείς κ λες στον εαυτό σου δεν πειράζει αγόρασα τουοτα;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetz last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                            elteo, η ποιότητα ενός εσωτερικού είναι τα πλαστικά,μόνο?

                                            Όταν τα βλέπεις να γρατζουνιονται με το παραμικρό τι κανεις; Τα αγνοείς κ λες στον εαυτό σου δεν πειράζει αγόρασα τουοτα;

                                            Ενώ το να σου ξηλώνεται ο αεραγωγός , η επένδυση της πόρτας και να σβήνονται οι ενδείξεις (
                                            με σύστημα Μπράιγ πλέον ο κλιματισμός) είναι σαφώς καλύτερα ?

                                            Για να μιλώ με ντοκουμέντα, που λέει κι ο Πανούσης
                                            2 γενιές Yaris έχουν περάσει απο τα χέρια μου.
                                            Οπότε επιβεβαιώνω τα εξής :
                                            α) πράγματι, τα πλαστικά δεν είναι μαλακά και σε κάποια σημεία κάνει φτηνό το αμάξι
                                            β) μετά απο 103Κ χλμ (έχω και δείγμα με 200Κ) , δεν έχεις κανένα τριγμό ή δεν παρατηρείται τίποτα απο
                                            τα ανωτέρω, κάτι που προσωπικά δεν με ενόχλησε
                                            γ) Στο καινούργιο , η ποιότητα είναι αναβαθμισμένη.Παραμένουν κάποια φτηνά πλαστικά
                                            αλλά έχει γράψει ήδη 30Κ και βλέπω οτι η συναρμογή του παραμένει καλή, καλύτερη απο του
                                            mk1.

                                            Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω οτι ποιοτικές διαφορές μεταξύ του Ibiza και του Yaris είναι...
                                            απίστευτες ή κάτι ανάλογο.Απλά, βγάζω το συμπέρασμα βάσει των δεδομένων που έχω ιδίως με το
                                            Yaris και της επαφής που είχα με το Ibiza.
                                            Μακάρι το εσωτερικό του Ibiza να βγάλει 100,200 & 400Κ σαν καινούργιο.
                                            Δεν έχω να καρπωθώ κάτι εγώ απο αυτό...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr