-
Τετοιο επιπεδο δεν περιμενα απο σας Κυριε ΕΛ-ΕΜ.Αλλα τι σχεση εχουν τα turbo με το καυσιμο.Τωρα απο συνοδηγος και ειδημων τεχνικος.
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Τετοιο επιπεδο δεν περιμενα απο σας Κυριε ΕΛ-ΕΜ.Αλλα τι σχεση εχουν τα turbo με το καυσιμο.Τωρα απο συνοδηγος και ειδημων τεχνικος.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.
ΕΣΥ ΜΑΣ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΤΑ TURBO (ΚΤΗΝΗ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΘΑΝΟΛΗ,ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ...ΑΣ'ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.'EL-EM'
-
Δεν απαντησες ομως τι σχεση εχει το μεγεθος των turbo με το ειδος του καυσιμου.Εξαλλου εσενα τι σε κοπτει.Διεγράφη προκλητική (flame baiting) δημοσίευση [Mod] Οσο αφορα τους επισημους αγωνες εχεις φτιαξει εναν δικο σου μικροκοσμο.Σαν τις στρατιωτικες παρελασεις απ εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα.
Οσο αφορα αυτους μας κρινουν εσυ εισαι ο επωνυμος .Ας κρινουν.Φτάνει το off-topic και προσωπικό! [Mod]
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Δεν απαντησες ομως τι σχεση εχει το μεγεθος των turbo με το ειδος του καυσιμου.Εξαλλου εσενα τι σε κοπτει.Διεγράφη προκλητική (flame baiting) δημοσίευση [Mod] Οσο αφορα τους επισημους αγωνες εχεις φτιαξει εναν δικο σου μικροκοσμο.Σαν τις στρατιωτικες παρελασεις απ εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα.
Οσο αφορα αυτους μας κρινουν εσυ εισαι ο επωνυμος .Ας κρινουν.Φτάνει το off-topic και προσωπικό! [Mod]
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ TURBO ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΑΝΟΛΗ,ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΕΣΥ !
ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΠΩΝΥΜΟΣ,ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,(ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ) ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΟΡΙΟ.'EL-EM'
-
Ελπίζω να μην την είδαν πολλοί νέοι οδηγοί αυτή την εμετική εκπομπή , που καταγράφει την ωμή πραγματικότητα των αγώνων.
-
Εχω μια απορια.Διαβαζω τα post και ολοι λενε για την εκπομπη.Ενταξει δεν ηταν και η καλυτερη για τους αγωνες.Αλλα κανεις δεν μιλαει για την ουσια της εκπομπης δηλ για τα καυσιμα.Ας μας πουν η ειδικοι την γνωμη τους.Ειμαι πολυ περιεργος.
http://www.elfracing.com
http://www.vpracingfuels.com/vp-drag-racing.html
Aμα δεν βαριεστε ριξτε μια ματια.Τα νομιμα καυσιμα της ELF,SHELLRACING,PANDA που υπαρχουν για τους επισημους αγωνες δεν εχουν καμμια σχεση με τα ειδικα καυσιμα της VP.
Παντως ειμαι πολυ περιεργος για την αναλυση του Ηλιοπουλου.Αν ειναι τυχερος και δεν εχει κανονικη βενζινα το δοχειο που πηρε απο το δικαστηριο. -
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς ο κ. Ηλιόπουλος ασχολείται ακόμα με τους ελληνικούς αγώνες, απο τη στιγμή που έχει τη δυνατότητα να πάει σε άλλα ευρωπαικά πρωταθλήματα να κερδίσει και κάθεται και τσακώνεται με τον κάθε Κύρκο;
Αφού όπως διαπίστωσε η σημερινή κατάσταση των αγώνων είναι χειρότερη απο οτι πριν σταματήσει να ασχολείται αρχικά, γιατί βάζει εαυτόν σ'αυτήν την (εξευτελιστική) διαδικασία;
Μήπως κατα βάθος του αρέσει η 'παράγκα'; έχει άχτι τον Κύρκο και θέλει να τον κάνει ρεζίλι;
Δεν βρίσκω δικαιολογία για να κάτσει κάποιος να πετάξει πακτωλό χρημάτων σε θεσμούς που όπως λέει κυριαρχεί η ανομία και τα κατα περίσταση μέτρα και σταθμά; -
Σωστα αλλα καποιος πρεπει να βγαλει το φιδι απο την τρυπα
-
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Εχω μια απορια.Διαβαζω τα post και ολοι λενε για την εκπομπη.Ενταξει δεν ηταν και η καλυτερη για τους αγωνες.Αλλα κανεις δεν μιλαει για την ουσια της εκπομπης δηλ για τα καυσιμα.Ας μας πουν η ειδικοι την γνωμη τους.Ειμαι πολυ περιεργος.
http://www.elfracing.com
http://www.vpracingfuels.com/vp-drag-racing.html
Aμα δεν βαριεστε ριξτε μια ματια.Τα νομιμα καυσιμα της ELF,SHELLRACING,PANDA που υπαρχουν για τους επισημους αγωνες δεν εχουν καμμια σχεση με τα ειδικα καυσιμα της VP.Τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται από τους περισσότερους 'σοβαρούς' αγωνιζόμενους (περιλαμβανομένων των Ηλιόπουλου, Κύρκου) είναι αυτά που ονομάζονται 'FIA fuel', βενζίνη αμόλυβδη 102 RON από εταιρείες όπως ELF, SHELL, REPSOL, VLADOIL, AGIP κτλ. (διαθέσιμες σε βαρελάκια από ανεξάρτητους εισαγωγείς) με τις παρακάτω προδιαγραφές:
*9 KAYΣIMO - OΞEIΔΩTIKA
9.1 Tο καύσιμο πρέπει να είναι βενζίνη εμπορίου που προέρχεται από αντλίες πρατηρίων που δεν πρέπει να περιέχει κανένα πρόσθετο εκτός από κάποιο είδος λιπαντικού που να διατίθεται στο ελεύθερο εμπόριο.
Tο καύσιμο πρέπει να έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
― Για την αμόλυβδη βενζίνη μέγιστος δείκτης οκτανίων 102 RON και 90 MON και ελάχιστος 95 RON και 85 MON.
Για βενζίνη με μόλυβδο μέγιστος δείκτης οκτανίων 100 RON και 92 MON και ελάχιστος 97 RON και 86 MON
Oι μετρήσεις θα γίνονται σύμφωνα με την τυποποιημένη μέθοδο ASTM D2699 - 86 και ASTM D2700 - 86. `
― Mέγιστο ποσοστό οξυγόνου 2,8% για βενζίνη με μόλυβδο (ή 3,7% αν το καύσιμο περιέχει μόλυβδο σε ποσοστό μικρότερο των 0,013 γραμμάρια ανά λίτρο) και μέγιστο ποσοστό αζώτου 0,5% κατά βάρος. Tο υπόλοιπο του καυσίμου πρέπει να αποτελείται αποκλειστικά από υδρογονάνθρακες και να μην περιέχει κανένα πρόσθετο που να προκαλεί αύξηση του ενεργειακού δυναμικού.
H μέτρηση του περιεχομένου αζώτου θα γίνεται με την τυποποιημένη ASTM D3228 ενώ του οξυγόνου με στοιχειακή ανάλυση και ανοχή 0.2%.
― Eιδικό βάρος μεταξύ 720 και 785 kg/m³ στους 15°. (H μέτρηση πρέπει να γίνεται σύμφωνα με την τυποποιημένη μέθοδο ASTM D4052).
― Mέγιστη περιεκτικότητα υπεροξειδίων και ενώσεων οξειδίου του αζώτου: 100 ppm (η μέτρηση γίνεται με την τυποποιημένη μέθοδο ASTM D3703 ή σε περίπτωση αδυναμίας με τη μέθοδο UOP 33-82).
― Mέγιστη ποσότητα μολύβδου: 0,40 του γραμμαρίου ανά λίτρο, ή η ποσότητα μολύβδου της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας αν αυτή είναι μικρότερη, (η μέτρηση γίνεται με την τυποποιημένη μέθοδο ASTM D3341 ή 3237).
― Mέγιστη ποσότητα Bενζενίου: 5% κατ’ όγκο, (η μέτρηση γίνεται με την τυποποιημένη μέθοδο ASTM D3606).
― Mέγιστη τάση ατμών κατά Reid 900 hPa (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D323).
― Aπόσταξη στους 70° 10% - 47% (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D86)
― Aπόσταξη στους 100° 30% - 70% (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D86)
― Aπόσταξη στους 180° τουλάχιστον 85% (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D86)
― Mέγιστο τελικό σημείο βρασμού: 225° C (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D86)
― Mέγιστο ποσοστό καταλοίπων: 2% κατ’ όγκο (Mέθοδος Mέτρησης ASTM D86)Tο καύσιμο πρέπει ακόμη να χαρακτηρίζεται σαν αποδεκτό ή όχι σύμφωνα με τη μέθοδο ASTM D3244 και με όριο αξιοπιστίας 95%. *
Παράρτημα J άρθρο 252 παράγραφος 9
Απαντά αυτό στην απορία σου ? Εννοείται ότι δεν βάζουν από το 'πρατήριο της γειτονιάς τους', όπως επίσης εννοείται ότι δεν είναι κανένας υποχρεωμένος να πει τι βενζίνη βάζει ή αν έχει βάλει σε ένα βαρελάκι πχ. ELF βενζίνη πχ. SHELL για να μπερδέψει τους αντιπάλους του.
Τώρα που κολλάνε οι βενζίνες για dragster (οι οποίες, σημειωτέον, λόγω μεγάλου ποσοστού αλκοολών, δεν είναι συμβατές με τα ρεζερβουάρ ασφαλείας, που έχουν τα περισσότερα από αυτά τα αυτοκίνητα), δεν το ξέρω
Οποιος έχει απορία κάνει μια ένσταση (αλλά με τη σωστή διαδικασία, όχι όπως έγινε στην περίπτωση αυτή) και μαθαίνει.
Παντως ειμαι πολυ περιεργος για την αναλυση του Ηλιοπουλου.Αν ειναι τυχερος και δεν εχει κανονικη βενζινα το δοχειο που πηρε απο το δικαστηριο.
Τι ακριβώς θέλεις να πεις ?
-
Συγνώμη nass αλλά κακώς λες ότι ο Κύρκος χρησιμοποιεί τέτοιου είδους βεζίνες. Αγοράζει super αμόλυβδη από την ΕΚΟ της γειτονιάς του . Σε έπιασα ανενημέρωτο !
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Δεν απαντησες ομως τι σχεση εχει το μεγεθος των turbo με το ειδος του καυσιμου.Εξαλλου εσενα τι σε κοπτει.Διεγράφη προκλητική (flame baiting) δημοσίευση [Mod] Οσο αφορα τους επισημους αγωνες εχεις φτιαξει εναν δικο σου μικροκοσμο.Σαν τις στρατιωτικες παρελασεις απ εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα.
Οσο αφορα αυτους μας κρινουν εσυ εισαι ο επωνυμος .Ας κρινουν.Φτάνει το off-topic και προσωπικό! [Mod]
Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ TURBO ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΑΝΟΛΗ,ΠΡΟΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΕΣΥ !
ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΠΩΝΥΜΟΣ,ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,(ΓΙΑΤΙ ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ) ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΟΡΙΟ.'EL-EM'
Ευτυχως που το καταλαβατε κ. ΕΛ-ΕΜ . Σας το εχω ξαναπει, εκτειθεστε και αυτο γιατι μολις κλλασει κάποιος εσεις πάτε και μυρίζετε. ( mod αν βγάλεις αυτό πρέπει να βγάλεις και αυτά που λέει ο ΕΛ.ΕΜ )
Αστε τη συζήτηση να εξελιχθει και μετα λέτε την κατά τα αλλα ευπρόσδεκτη σκέψη σας .Τις υποδείξεις αλλού σε παρακαλώ. Αυτό που έγραψες είναι στα όρια του flame baiting το οποίο απαγορεύεται από τον κανονισμό. [Mod]
-
Μεχρι εδω ok Κυριε nass.Ολα ειναι γραμμενα απο εκει και περα τι γινεται οταν ερθει η ωρα του ελεγχου .Μπορουν να αποδειχθουν αυτα που λεει ο κανονισμος εδω στην Ελλαδα .Και αντε να μην μπλεξουμε καυσιμα τα οποια δεν εχουνε προβλημα με τα τεποζιτα,εκτος απο καμμια βενζινοαντλια,η κανενα μπεκ που μπορει να τα κλασσει.Μικρο το κακο για ενα απολυτο χρονο ημερας.Τωρα για τα επισημα καυσιμα Κυριε nass και μιλαω και για τους συναδελφους σας αν καποιος εχει μεσα στο τεποζιτο PERFO 105 της ELF αντι για WRF η TURBO EVO πως μπορειτε να πειτε οτι ειναι παρανομη η βενζινα χωρις αναλυση που δεν γινετε στην ελλαδα.Μην μου πειτε απο το χρωμα η την οσμη.Λετε αυτοι που τα κανουν δεν γνωριζουν οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα τετοια .Τωρα για ενα μοτερ που βγαζει 330-350 με την WRF με την PERFO με σωστο ψαξιμο μπορει να παρει 7% με 10% .Καντε την αναγωγη και θα δειτε,για να μην μιλησουμε για τα αλλα καυσιμα.Ευχαριστο.
-
Το συμπέρασμα μου είναι ότι αφού τελικά δεν γίνονται έλεγχοι καθόλου, ο καθένας μπορεί να κάνει ένα ‘’κοκτέιλ’’ (τα καύσιμα) όπως επιθυμεί αφού κανείς δεν θα τον ελέγξει και ακόμα και αν κάποιος κάνει ένσταση δεν θα βρει το δίκιο του αφού πάλι δεν θα ελεγχθούν.(αν δεν ελέγχοντα τα καύσιμα τότε τι γίνεται στα ενδότερα του κινητήρα;;;). Οπότε με το δίκιο του η οργή του Μάριου από την άλλη όμως φαίνετε σαν αφορμή για να κάνει επίθεση στον Λεωνίδα από παλιές τους διαφορές.
Παντός αυτό που πιστεύω είναι ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά (γενικότερα) .
Εμείς πάντως είμαστε σε ένα (κακό) έργο θεατές. -
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη και γίνονται αυτεπάγγελτοι έλεγχοι και έχουν πιαστεί πολλάκις πολλοί παράνομοι (μεταξύ αυτών πολλά 'μεγάλα ονόματα', συμπεριλαμβανομένου του Κύρκου). Ομως υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο δε γίνεται να γίνει αυτεπάγγελτος έλεγχος και το όριο προκύπτει από την οικονομική δυνατότητα πραγματοποίησης του ελέγχου αυτού (ποιός πληρώνει για να 'λύσει' ο οργανωτής έναν κινητήρα ?).
Σε ό,τι αφορά τα καύσιμα, το ενδεχόμενο που λέει ο TOMMI03 υπάρχει γιατί όντως αυτεπάγγελτοι έλεγχοι για καύσιμα δε γίνονται και για οικονομικούς λόγους (είναι πολύ ακριβός έλεγχος) και για τεχνικούς λόγους (πχ. το Γενικό Χημείο του Κράτους δεν κάνει πλέον ελέγχους για ιδιώτες και δεν μπορείς να κάνεις έλεγχο καυσίμων 'όπου να 'ναι', πρέπει να είναι σε πιστοποιημένο εργαστήριο). Αυτό σαφώς και είναι μια αδυναμία του συστήματος ελέγχου των αγώνων.
Και στις 2 περιπτώσεις όποιος ενδιαφέρεται να μάθει περαιτέρω, κάνει ένσταση (πάντα με τη σωστή διαδικασία εννοείται και αυτό που έκανε ο Ηλιόπουλος ήταν λάθος).
kaker δεν απάντησες τι σήμαινε η τελευταία παράγραφος της προηγούμενης δημοσίευσής σου.
-
Θα ηθελα να ενημερωσω αυτους τους κυριους που ειναι και παλαιοι αγωνιζομενοι αν και απορω γιατι κανουν χρεη δικηγορου χωρις μαλιστα να εχουν τις απαιτουμενες γνωσεις οτι τα αγωνιστικα με τα μικρα turbo οπως γραφουν εδω αποδιδουν με το πιο πανω καυσιμο 640αλογα και 96 κιλα ροπη,υπαρχει και δυναμομετρηση για τυχον αμφιβολιες.
Λενε οτι ο σκυλος οπου τρωει γαυγιζει.Γ.ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ
-
Πάντως ο Μάριος θα τρέξει κανονικά στην ανάβαση Ομαλού ευχάριστο νέο για εμάς τους θεατές αλλά δεν του είχαν αφαιρέσει την άδεια ;;;;
-
Πεστα ρε ανθρωπε,βγαλε και την δυναμομετηση για να δουν μερικοι σχετικοι τι ειναι εφικτο.
Κυριε nass η εγινε λαθος η σωστα η ενασταση δεν εχει σημασια γιατι οπως λετε ο ιδιος δεν μπορει να γινει ταυτοποιηση του καυσιμου.Αρα αυτο αυτοματα σας φερνει σε δυσκολη θεση ως τεχνικους εφορους διοτι δεν υπαρχουν τα τεχνικα μεσα.Ετσι δεν ειναι.ΟΚ αυτεπαγγελτα ειναι για την οργανωση αρκετα τα λεφτα αλλα εδω εκανε ενσταση ο Ηλιοπουλος που δεν πιστευω οτι εχει χρηματικο θεμα.Δηλ δεν ενδιαφερει κανεναν να λαψει η αληθεια.Αν ολα ειναι οκ ο καθενας στον παγκο και ενα μεγαλο συγγνωμη αν ειναι μαιμου τιμωρια παραδειγματικη.Τελος
PS Ακου WRC με βενζινα απο βενζιναδικο της ΕΚΟ.Τζαμπα παει ο PECTEL. -
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
Θα ηθελα να ενημερωσω αυτους τους κυριους που ειναι και παλαιοι αγωνιζομενοι αν και απορω γιατι κανουν χρεη δικηγορου χωρις μαλιστα να εχουν τις απαιτουμενες γνωσεις οτι τα αγωνιστικα με τα μικρα turbo οπως γραφουν εδω αποδιδουν με το πιο πανω καυσιμο 640αλογα και 96 κιλα ροπη,υπαρχει και δυναμομετρηση για τυχον αμφιβολιες.
Λενε οτι ο σκυλος οπου τρωει γαυγιζει.Γ.ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ 34 ΧΙΛΙΟΣΤΑ ΣΤΟΜΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ,ΓΙΩΡΓΟ?
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΜΕ.'EL-EM'
Y.Γ. MOY EXEI ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΦΑΙ Ο ΛΕΑΣ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΓΑΥΓΙΖΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ?
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. -
Ο χρήστης kaker έγραψε:
Κυριε nass η εγινε λαθος η σωστα η ενασταση δεν εχει σημασια γιατι οπως λετε ο ιδιος δεν μπορει να γινει ταυτοποιηση του καυσιμου.Αρα αυτο αυτοματα σας φερνει σε δυσκολη θεση ως τεχνικους εφορους διοτι δεν υπαρχουν τα τεχνικα μεσα.Ετσι δεν ειναι.ΟΚ αυτεπαγγελτα ειναι για την οργανωση αρκετα τα λεφτα αλλα εδω εκανε ενσταση ο Ηλιοπουλος που δεν πιστευω οτι εχει χρηματικο θεμα.Δηλ δεν ενδιαφερει κανεναν να λαψει η αληθεια.Αν ολα ειναι οκ ο καθενας στον παγκο και ενα μεγαλο συγγνωμη αν ειναι μαιμου τιμωρια παραδειγματικη.ΤελοςΕχεις μπερδέψει δύο ασύμβατες εκδοχές αγαπητέ.
-
Ο Ηλιόπουλος κάνει ένσταση, πληρώνει το παράβολο (= όσο η συμμετοχή), γίνεται τυπικά δεκτή, πληρώνει το επιπλέον παράβολο τεχνικών εργασιών (= προκαταβολή το κόστος του ελέγχου, ακόμα και σε εγκεκριμένο εργαστήριο του εξωτερικού, 'δεν έχει χρηματικό θέμα' όπως λες), η ένσταση εκδικάζεται και βγαίνει αποτέλεσμα.
-
Ο Ηλιόπουλος κάνει ένσταση, πληρώνει το παράβολο, απορρίπτεται τυπικά, ΤΕΛΟΣ.
Στη δεύτερη εκδοχή (που είναι και αυτό που συνέβη, απλά εσύ δεν δείχνεις να το έχεις καταλάβει) δεν τίθεται θέμα πόσα χρήματα έχει ο Ηλιόπουλος διότι το κόστος του ελέγχου πρέπει να το επωμιστεί η οργάνωση ή η ΕΘΕΑ. Που δεν θέλει να το κάνει, δικαίωμά τους είναι, για να μην πω υποχρέωσή τους, για τον εξής λόγο:
Λες ότι 'για να λάμψει η αλήθεια' ίσως θα έπρεπε να εκδικαστεί η ένσταση. Το ίδιο λέω και εγώ (δες προηγούμενη δημοσίευση). Ομως υπάρχει ένα μεγάααααλο 'ΑΛΛΑ'. Το οποίο είναι: αν το κάνει αυτό συνέχεια η ΕΘΕΑ, δηλ. προχωρά αυτεπάγγελτα όσες ενστάσεις απορρίπτονται τυπικά 'για να λάμψει η αλήθεια', τότε θα καταλήγαμε να κάνει ο Α ένσταση στον Β που τρέχει σε άλλη κατηγορία, να απορρίπτεται ορθώς τυπικά η ένσταση αλλά, λόγω δεδικασμένου, η ΕΘΕΑ να προχωρά αυτεπάγγελτα, 'για να λάμψει η αλήθεια', και άρα εντέχνως να παρακάμπτεται το τυπικό θέμα (που δεν είναι μόνο τυπικό, έχει και δικονομική ουσία, δεν μπορείς να προσφεύγεις εναντίον κάποιου αν δεν έχεις έννομο συμφέρον...) και η ΕΘΕΑ να πληρώνει το τεχνικό σκέλος όλων των ενστάσεων. Δε νομίζω πως αυτό είναι το ζητούμενο και το να 'λάμψει η αλήθεια' δεν είναι απαραίτητα #1 προτεραιότητα, πρέπει να τηρηθούν και οι διαδικασίες, διαφορετικά το λένε 'κυνήγι μαγισσών' και όχι 'δικαιοσύνη'.
Οι τεχνικοί έφοροι είναι σε δύσκολη θέση επειδή δεν υπάρχει οικονομική άνεση, διαφορετικά γνωρίζουμε ωραιότατα που να βρούμε τα τεχνικά μέσα.
Επαναλαμβάνω: όποιος θέλει να μάθει πέρα από όσα (αρκετά...) καλύπτει η αυτεπάγγελτη διαδικασία, κάνει ένσταση με το σωστό τρόπο (όχι με ακροβατικά) και μαθαίνει. Ολα τα άλλα είναι φρου-φρου και αρώματα και συζητήσεις καφενείου (διαδικτυακού, τηλεοπτικού ή κανονικού). Τέλος από μένα.
-
-
Στο πρωτάθλημα αναβάσεων και στους αγώνες ταχύτητας όμως που το αυτοκίνητο τρέχει με περιοριστή 38mm.
Εκπομπη Φωτεινελλης