Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τιμες μεταχειρισμενων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τιμες μεταχειρισμενων
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 58
    • 59
    • 13 / 59
    Περί αυτοκίνησης
    178
    1175
    8943
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pad last edited by

      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
      Οι τιμες για τις Μ3 ειναι για αυθεντικες Μ3 ;Γιατι κατι διαβασα για καροτσες και μοτερ και αλλιως δηλωμενες κλπ.Δεν λεω για ποιοτητα μετατροπης κλπ αλλα φανταζομαι οτι αλλη τιμη θα εχει μια αυθεντικη Μ3 απο μια μετατροπη σε Μ3.

      Aυθεντικές είναι όλες εκτός από την μετατροπή που πουλήθηκε ακριβότερα,επειδή ήταν αδήλωτη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης pad έγραψε:

        Οι τιμες για τις Μ3 ειναι για αυθεντικες Μ3 ;Γιατι κατι διαβασα για καροτσες και μοτερ και αλλιως δηλωμενες κλπ.Δεν λεω για ποιοτητα μετατροπης κλπ αλλα φανταζομαι οτι αλλη τιμη θα εχει μια αυθεντικη Μ3 απο μια μετατροπη σε Μ3.

        Aυθεντικές είναι όλες εκτός από την μετατροπή που πουλήθηκε ακριβότερα,επειδή ήταν αδήλωτη.

        Οποτε εκεινη με την μηχανη της Ζ4Μ απλα εχει αλλαξει μηχανη.Οκ.

        Οσο για την αδηλωτη οντως

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pad last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

          Οι τιμες για τις Μ3 ειναι για αυθεντικες Μ3 ;Γιατι κατι διαβασα για καροτσες και μοτερ και αλλιως δηλωμενες κλπ.Δεν λεω για ποιοτητα μετατροπης κλπ αλλα φανταζομαι οτι αλλη τιμη θα εχει μια αυθεντικη Μ3 απο μια μετατροπη σε Μ3.

          Aυθεντικές είναι όλες εκτός από την μετατροπή που πουλήθηκε ακριβότερα,επειδή ήταν αδήλωτη.

          Οποτε εκεινη με την μηχανη της Ζ4Μ απλα εχει αλλαξει μηχανη.Οκ.

          Οσο για την αδηλωτη οντως

          Nαι μόνο κινητήρα άλλαξε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            για όσους έχει τύχει να ρωτήσουν με μέθοδο 'μετρητά στο χέρι'
            Volvo XC90 ή VW Τouareg σε τι τιμή βρίσκεις?
            μιλάμε για αξιοπρεπή κατάσταση, ατρακάριστα και με λιγότερα απο 100κ πραγματικά χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης pad έγραψε:
              Νίκο,τα ΒΜW forum σου έχουν κάνει χοντρή ζημιά.

              Για αυτό το BMW Forum αναφερόμουν σε αυτό που γράφεις κι εσύ (αν και γράφεις και σε καναδυό άλλα 😞 viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1916342

              Λάθος κάνουν? Απέδειξε μου ρε συ ότι το αυτοκίνητο είναι καθαρό. Κι αν είναι ΟΝΤΩΣ καθαρό με 20.000 πάμε να το δούμε μαζί. Εσύ το προτείνεις δηλαδή? Πως όλες οι άλλες όμως Μ3 πάνε πάνω από 30Κ ρε συ?

              Pad...ψάχνω πολύ περισσότερο απ΄όσο νομίζεις...και κάτω από 30Κ δε βρίσκεις οι οποίες έχουν πάνω από 80Κ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιόμετρα! Ε ευχαριστώ πολύ...αυτό ΔΕΝ το αγοράζω!

              Στα φόρουμ που γυρίζω δεν βρήκα ΚΑΜΙΑ με ΧΑΜΗΛΑ χιλιόμετρα όπως λες. Στο BMWforum.gr δε πωλείται καμιά Μ3 και στο motorsport (που δε γράφω πολύ) υπάρχουν δύο:

              -M3, 2003, 46.300km, 34.000€ ...από εδώ: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... hp?t=25603 ...και το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και τρομερό:
              -Μ3 του 2001 με 20.000 ευρώ με αλλαγμένο μοτέρ και καρότσα 98.000 κμ...αυτό που έβαλες πριν που τελικά δε το πουλάει.

              Εδώ έχουμε ΕΝΑ με καρότσα βεβαίως 98.000κμ . Που είναι τα υπόλοιπα που τα βρίσκεις και εύκολα?

              Σου είπα ένα πράγμα πριν. Βρες μου μια Μ3 με 20.000 και με ΛΙΓΑ χιλιόμετρα αφού είναι και ΕΥΚΟΛΟ όπως είπες και τελειώνει εδώ...και μιλάω για ΚΑΘΑΡΟ αμάξι...όχι μετατροπές, τροπέτα, τρακαρισμένα, αλλαγμένα μοτέρ, γυρισμένα χιλιόμετρα κλπ. Βρες τη και χειροκίνητη...εγώ θέλω SMG, ε βρες μου μια SMG με 23Κ...δε θα τα χαλάσουμε εκεί.

              Βεβαίως αν ξέρεις να αγοράζεις Μ3...ψάχνεις να βρεις ή τη CS ή facelift μετά το 2004. ...αλλά πιστεύω το γνώριζες αυτό.

              Έχω πει ένα πράγμα...και ΕΝΑ αυτοκίνητο δεν μου έχετε βρει...είναι και εύκολο κιόλας

              Όλα τ'άλλα που γράφετε είναι θεωρίες.

              Τέλος, εξαρτάται το αυτοκίνητο και ΠΟΣΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ανάγκη έχεις να το δώσεις. Αν κάποιος μπαίνει φυλακή, έχασε τη δουλειά του, δεν έχει στον ήλιο μοίρα και είχε αγοράσει Μ3 και δε μπορεί να το συντηρήσει...ΝΑΙ θα το σκοτώσει...όπως θα σκότωνε και οποιοδήποτε κι αν είχε.

              Προφανώς κι αυτό δεν είναι μέτρο σύγκρισης, όπως και ΠΡΟΦΑΝΩΣ (γιατί το διαβάσαμε κι αυτό) και οι τιμές της Μ3, Μ5, M6 κλπ δεν είναι benchmark για τις τιμές οποιασδήποτε BMW.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Δηλαδή, για να καταλάβω, για το κρητικό Μ3 η απόδειξη του βρόμικου παρελθόντος του αυτοκινήτου ήταν το ποστ του mitsou-τάδε ότι κάπου το είχε δει τροπετιασμένο, ότι ψάχνει τις φωτογραφίες κ.λπ; Ή έγινε όντως διασταύρωση των στοιχείων;

                Και κάτι άλλο, λες συνέχεια στον Παντελή να σου βρει αμάξι κ.λπ.

                Τα αυτοκίνητα δεν βρίσκονται μέσω ανάγνωσης της χρυσής ευκαιρίας από τον καναπέ (ας πούμε ότι αυτό είναι ένα πρώτο βήμα έστω). Βρίσκονται βγαίνοντας στην γύρα, ψάχνοντας, τσεκάροντας, μιλώντας με ανθρώπους της πιάτσας κ.λπ. Επίσης, πες μου κάτι εσύ θα καταλάβεις από μόνος σου αν το αυτοκίνητο είναι πρώην τροπέτο αν έχει φάει γερό στούκι κ.λπ, και αν ναι, πώς θα το καταλάβεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                  Δηλαδή, για να καταλάβω, για το κρητικό Μ3 η απόδειξη του βρόμικου παρελθόντος του αυτοκινήτου ήταν το ποστ του mitsou-τάδε ότι κάπου το είχε δει τροπετιασμένο, ότι ψάχνει τις φωτογραφίες κ.λπ; Ή έγινε όντως διασταύρωση των στοιχείων;

                  Τουλάχιστον είχε κάτι να πει ο άνθρωπος και μάλιστα αν διαβάσεις πιο πριν δυσκολευόταν να μας πει.

                  Εσύ μπορείς να επιβεβαιώσεις το αντίθετο? Ότι είναι καθαρό?

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Εγώ δεν ισχυρίστηκα ότι είναι καθαρό για να το αποδείξω. Εκείνος είναι αυτός που πρέπει να φέρει τις αποδείξεις για το αντίθετο.

                    Δηλαδή, αν εγώ βγω στο φόρουμ και γράψω ότι το αμάξι σου έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και ότι το πήρες π.χ. με 6Κ καπέλο ή ότι είναι στουκαρισμένο, δεν θα πρέπει να φέρω και κάποιες αποδείξεις για αυτούς τους ισχυρισμούς, για να μην θεωρηθεί -τουλάχιστον- το ποστ μου εκ του πονηρού;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                      Και κάτι άλλο, λες συνέχεια στον Παντελή να σου βρει αμάξι κ.λπ.

                      Τα αυτοκίνητα δεν βρίσκονται μέσω ανάγνωσης της χρυσής ευκαιρίας από τον καναπέ (ας πούμε ότι αυτό είναι ένα πρώτο βήμα έστω). Βρίσκονται βγαίνοντας στην γύρα, ψάχνοντας, τσεκάροντας, μιλώντας με ανθρώπους της πιάτσας κ.λπ. Επίσης, πες μου κάτι εσύ θα καταλάβεις από μόνος σου αν το αυτοκίνητο είναι πρώην τροπέτο αν έχει φάει γερό στούκι κ.λπ, και αν ναι, πώς θα το καταλάβεις.

                      Μα το λέω με την ίδια ευκολία που λες ή λέτε ότι υπάρχουν Μ3 Ε46 με 20.000 ευρώ και μάλιστα τα βρίσκεις εύκολα. Που είναι αυτά?

                      Εσείς που είστε άνθρωποι της πιάτσας όπως έχω καταλάβει και λέτε ότι είναι και εύκολο να βρεις και ξέρετε ποια είναι τα καθαρά...βρείτε μου.

                      Το που θα καταλάβω πως είναι το αυτοκίνητο...άστο...έχω τρόπο. Έχω ανθρώπους που ξέρουν και από Μ3 και από BMW και από τρακαρισμένα κλπ κλπ κλπ.

                      Η ουσία είναι εξής γιατί το κουράζουμε χωρίς λόγο.

                      Μ3 Ε46 καθαρή με λίγα χιλιόμετρα ΔΕΝ βρίσκεις στα 20.000 ευρώ υπό κανονικές συνθήκες που λέτε που να χτυπιέσαι κάτω.-

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Εντάξει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                          Εγώ δεν ισχυρίστηκα ότι είναι καθαρό για να το αποδείξω. Εκείνος είναι αυτός που πρέπει να φέρει τις αποδείξεις για το αντίθετο.

                          Δηλαδή, αν εγώ βγω στο φόρουμ και γράψω ότι το αμάξι σου έχει γυρισμένα χιλιόμετρα και ότι το πήρες π.χ. με 6Κ καπέλο ή ότι είναι στουκαρισμένο, δεν θα πρέπει να φέρω και κάποιες αποδείξεις για αυτούς τους ισχυρισμούς, για να μην θεωρηθεί -τουλάχιστον- το ποστ μου εκ του πονηρού;

                          Βρε άνθρωπε του Θεού...και να μην το έγραφε αυτό (που δε βλέπω γιατί να γράψει έτσι για τη φάση ψέματα) δεν σου κάνει εντύπωση ΠΩΣ ένα Μ3 με 46.000κμ (δε θυμάμαι πόσα ακριβώς είχε) είναι 15.000 ευρώ ΚΑΤΩ από τη τιμή της έξω, στην αγορά?! Μια λογική τιμή είναι κοντά στα 35.000.

                          Δε χρειάζεται και πολύ ψάξιμο.

                          Από περιέργεια...θα πάρω πάντως τηλ αύριο για να μας λυθεί η απορία...τώρα 11 η ώρα το βράδυ δεν τον παίρνω τον άνθρωπο.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cpp last edited by

                            Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                            για όσους έχει τύχει να ρωτήσουν με μέθοδο 'μετρητά στο χέρι'
                            Volvo XC90 ή VW Τouareg σε τι τιμή βρίσκεις?
                            μιλάμε για αξιοπρεπή κατάσταση, ατρακάριστα και με λιγότερα απο 100κ πραγματικά χλμ.

                            Στην καρεντα στο μαρούσι έχει ένα 4.2 με 9,000χλμ του 2007 'στελέχους της Καρεντα' με 42,000.
                            Ο μπροστινος προφυλακτηρας δεν αφαρμοζε τέλεια και ο τύπος έλεγε απλή επαφή θα το βάψουν και θα το κουμπόσουν σωστά. δίνουν και 1 χρόνο εγγύηση. Το είχε το car.gr

                            O Φιλοσίδης έχει ένα 3.6 του 2008 με 9,000 χλμ το test drive και το είχε στο car.gr 55κ. Μου είπε τηλεφωνικώς 53κ και του είπα δεν παίζει καθώς υπάρχουν ανταγωνισμού στα 35 με 40κ. Απο τότε η αγγελεία στο car.gr άλλαξε και δείχνει 1 euro

                            Πάντως με 2 euro το λίτρο την βενζίνη που κάνω τους υπολογισμούς μου και την αβεβαιότητα που επικρατεί δεν είναι λογική η αγορά για οτιδήποτε καίει πάνω από 10 λίτρα. όσοι έχουμε πάνω από 10 λίτρα κατανάλωση το παντρευτήκαμε το αυτοκίνητο. ΤΕΛΟΣ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              με 14 τώρα δεν με φοβίζει τίποτα
                              για να πω την αλήθεια μόνο τα τέλη, τεκμήρια, έκτατες εισφορές, δώρα κοινού κλπ εκπλήξεις που θα μας φορτώσουν οι κωλοκυβερνήσεις με φοβίζουν.

                              ΥΓ μόλις πάρω σχάρα για το ποδήλατο για το σούπερμαρκετ ποιος με πιάνει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pad last edited by

                                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                                Το που θα καταλάβω πως είναι το αυτοκίνητο...άστο...έχω τρόπο. Έχω ανθρώπους που ξέρουν και από Μ3 και από BMW και από τρακαρισμένα κλπ κλπ κλπ.

                                Η ουσία είναι εξής γιατί το κουράζουμε χωρίς λόγο.

                                Μ3 Ε46 καθαρή με λίγα χιλιόμετρα ΔΕΝ βρίσκεις στα 20.000 ευρώ υπό κανονικές συνθήκες που λέτε που να χτυπιέσαι κάτω.-

                                Xτυπήσου όσο θές,χτυπήσου σαν χταπόδι.

                                Αν είχες τον 'τρόπο' θα αγόραζες την 'si' στην τιμή που την πήρε ανταλλαγή ο αντιπρόσωπος.(μη ξαναπείς ούτε για αστείο οτι από το αυτοκίνητο που σου πούλησε κέρδισε 500€.Κάποιο μηδενικό ξέχασες)
                                Το αυτοκίνητο σου είχε βγεί προς πώληση,πολύ πριν έρθει στον αντιπρόσωπο.

                                Αν η Χανιώτικη Μ3, πήγαινε αύριο στον 'αντιπρόσωπο' θα την αγόραζες με κλειστά μάτια,και θα έλεγες οτι είναι η καλύτερη που κυκλοφορεί.
                                Θα ήταν καλογυαλισμένη,κερωμένη και το σαλόνι θα μύριζε δερματίλα.Θα ήσουν ικανοποιημένος με τα 25.000χλμ της,και φυσικά τα κλειδιά της θα σου έλεγαν όλη την 'αλήθεια'.

                                Αυτός ο 'τρόπος' που έχεις μάλλον είναι ο λάθος.Είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης pad έγραψε:

                                  Το που θα καταλάβω πως είναι το αυτοκίνητο...άστο...έχω τρόπο. Έχω ανθρώπους που ξέρουν και από Μ3 και από BMW και από τρακαρισμένα κλπ κλπ κλπ.

                                  Η ουσία είναι εξής γιατί το κουράζουμε χωρίς λόγο.

                                  Μ3 Ε46 καθαρή με λίγα χιλιόμετρα ΔΕΝ βρίσκεις στα 20.000 ευρώ υπό κανονικές συνθήκες που λέτε που να χτυπιέσαι κάτω.-

                                  Xτυπήσου όσο θές,χτυπήσου σαν χταπόδι.

                                  Αν είχες τον 'τρόπο' θα αγόραζες την 'si' στην τιμή που την πήρε ανταλλαγή ο αντιπρόσωπος.(μη ξαναπείς ούτε για αστείο οτι από το αυτοκίνητο που σου πούλησε κέρδισε 500€.Κάποιο μηδενικό ξέχασες)
                                  Το αυτοκίνητο σου είχε βγεί προς πώληση,πολύ πριν έρθει στον αντιπρόσωπο.

                                  Αν η Χανιώτικη Μ3, πήγαινε αύριο στον 'αντιπρόσωπο' θα την αγόραζες με κλειστά μάτια,και θα έλεγες οτι είναι η καλύτερη που κυκλοφορεί.
                                  Θα ήταν καλογυαλισμένη,κερωμένη και το σαλόνι θα μύριζε δερματίλα.Θα ήσουν ικανοποιημένος με τα 25.000χλμ της,και φυσικά τα κλειδιά της θα σου έλεγαν όλη την 'αλήθεια'.

                                  Αυτός ο 'τρόπος' που έχεις μάλλον είναι ο λάθος.Είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητας.

                                  ...φοβερό! Λες εμένα εκτός πραγματικότητας τη στιγμή που αναφέρεις ότι βρίσκεις και εύκολα κιόλας Μ3 με 20.000 ευρώ...αλλά μια δεν μου λες ποια είναι.

                                  Έχεις την εντύπωση ότι κατέβηκα από τον Άρη ρε συ pad? Θα με τρελάνεις? ...το αυτοκίνητό μου ανταλλάχθηκε στα 27.500 στον Σπανό για αγορά (θες να σου πω ποιός είναι και τη δουλειά κάνει? Γιατί το ξέρω κι αυτό) 320i Ε93 χρυσαφί κάμπριο. Τσεκαρισμένο από 2 διαφορετικές πλευρές. Ίσως αναφέρεσαι σε άλλο αυτοκίνητο και σε άλλο si γιατί ο Σπανός είχε δύο μπλε εκείνη τη περίοδο αν θυμάμαι καλά. Μάλλον εσύ είσαι εκτός πραγματικότητας αν πιστεύεις πραγματικά ότι ο Σπανός έβγαλε 5.000 κιόλας στο si.

                                  Η Χανιώτικη Μ3 αν είναι τόσο χτυπημένη όσο λέει ο φίλος τότε πολύ εύκολα θα την έβλεπε οποιοσδήποτε ξέρει να καταλάβει άσχημα τρακαρισμένο αυτοκίνητο. Σε βράχια έπεσε.

                                  Τα καλογυαλισμένα και τα κερωμένα προσωπικά δε με ενδιαφέρουν καθόλου. Η si που ήταν στη μάντρα του Σπανού, το χρώμα της ήταν μας στην αραχνιά.

                                  Συγνώμη, αλλά ο δικός σου τρόπος είναι λάθος τη στιγμή που το γυρίζεις σε προσωπική αντιπαράθεση όταν σε έχω ρωτήσει το ίδιο πράγμα 5 φορές αλλά όχι μόνο δεν έχω πάρει απάντηση...λαμβάνω και παρατηρήσεις...ΟΚ...

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fastmanakos last edited by

                                    Παίδες έχω κάποιες διάσπαρτες ερωτήσεις για την αγορά μεταχειρισμένου και όχι μόνο.

                                    1.Πώς πάει η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου;Με τα κυβικά;Με τους ίππους;Και με τα 2;Σε ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών πόσο είναι η ασφάλεια;

                                    2.Είναι προτιμότερο όταν θέλεις να τσεκάρεις ένα μεταχειρισμένο που σε ενδιαφέρει να το πάς στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιον άλλο μηχανικό/συνεργείο;

                                    3.Μέχρι πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι 'αποδεκτό' να έχει ένα μεταχειρισμένο για να αξίζει η αγορά του.Σίγουρα παίζει και ο άγνωστος παράγοντας (τί χρήση του έκανε ο καθένας) ωστόσο θα ήθελα να ακούσω κάποιες προσωπικές απόψεις για τα χιλιόμετρα.Πχ 80-90.000 είναι απαγορευτικά;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                      ...το αυτοκίνητό μου ανταλλάχθηκε στα 27.500 στον Σπανό για αγορά (θες να σου πω ποιός είναι και τη δουλειά κάνει? Γιατί το ξέρω κι αυτό) 320i Ε93 χρυσαφί κάμπριο. Τσεκαρισμένο από 2 διαφορετικές πλευρές.

                                      Aπό εδώ φαίνεται καθαρά πλέον πόσο δεν ξέρεις την αγορά και τους άγραφους νόμους και μεθοδεύσεις των εμπόρων. Και στο λέω αυτό χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης.

                                      Η τιμή που δίνεται ή λέγεται για το αυτοκίνητο που ανταλλάσσεται από μόνη της δεν λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Είναι πάντα σε συνάρτηση με την τιμή του αυτοκινήτου που αγοράζεται, και αυτό κατά συνέπεια δίνει στον έμπορο τη δυνατότητα να παίξει με την ψυχολογία του αγοραστή, δίνοντάς του υψηλότερη μεν τιμή για το αυτοκίνητο που πρόκειται να κρατήσει, η οποία όμως είναι εικονική. Ουσιαστικά, τα έξτρα λεφτά της ανταλλαγής είναι πάντα τα ίδια, αλλά με αυτή την εικονική υπερτιμολόγηση του ανταλλασσόμενου αυτό που καταφέρνει είναι να μην γειώνει απότομα τον συναλλασσόμενο ιδιώτη δίνοντάς του σκοτωμένη τιμή για το αυτοκίνητό του (φυσικά, σε αυτή την περίπτωση δεν κατεβάζει ούτε την τιμή του αυτοκινήτου που δίνει, στην αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να κάνει σκόντο εκεί, για να παραμείνει η διαφορά ίδια).

                                      Άρα, σου λέει ο έμπορος, έρχεται ο τάδε να ψωνίσει 320 cabrio, την οποία έχω βιτρίνα π.χ. 32Κ, και μου φέρνει για ανταλλαγή το SI του. Έχω δύο δυνατότητες: ή θα πρέπει να αρχίσω με σκόντο στο cabrio, δίνοντας όμως παράλληλα και χαμηλότερη τιμή στο si (είπαμε, εικονικά-λογιστικά είναι αυτά, το καθαρό κέρδος είναι που μετράει), ή θα κρατήσω την τιμή του cabrio ως έχει και θα δώσω και μια καλή τιμή για το si, ώστε να μην απογοητευτεί ο ιδιώτης και φύγει (ο οποίος με το ψυχ. effect του συγκεκριμένου pricing πιθανότατα θα μείνει ικανοποιημένος γιατί 1. και σε καλή τιμή του πήρανε το αμάξι (πλασματική) και 2. έκπτωση σε αυτό που αγόρασε μπορεί να μην του κάνανε, αλλά αυτό σημαίνει -κατ' αυτόν πάντα- ότι το αυτοκίνητο που παίρνει για να είναι τόσο ακριβό, και ο έμπορος να μην μπορεί να πέσει, σίγουρα θα αξίζει. Εδώ είναι και η φάκα, για όσους δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και τιμές και θαμπώνονται από τις χάντρες και τα καθρεφτάκια των μεγαλομαντράδων.

                                      Συνεπώς, όλοι ικανοποιημένοι, άρα τρέχτε στους μαντράδες να ψωνίσετε Μ3 με 35-40Κ, και αν έχετε και κανένα accent να σας το κρατήσουν για 15 χιλιάρικα, θα είστε και οι πρώτοι μάγκες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης fastmanakos έγραψε:
                                        1.Πώς πάει η ασφάλεια ενός αυτοκινήτου;
                                        2.....
                                        3.Μέχρι πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα είναι 'αποδεκτό' να έχει ένα μεταχειρισμένο για να αξίζει η αγορά του.Σίγουρα παίζει και ο άγνωστος παράγοντας (τί χρήση του έκανε ο καθένας) ωστόσο θα ήθελα να ακούσω κάποιες προσωπικές απόψεις για τα χιλιόμετρα.Πχ 80-90.000 είναι απαγορευτικά;

                                        1. Με την αξία του. Πχ Lada Niva 1600-1700 20 ετίας θα έχει ελάχιστη ασφάλεια ενώ 316 φρέσκια πολύ ακριβότερη. Μετράει φυσικά και η ηλικία του ασφαλιζόμενου, το παρελθόν του, η διεύθυνση κα.
                                        2. Υπάρχει καταρχήν η γενική κατηγοριοποίηση των χλμ σε σχέση με την προβλεπόμενη συντήρηση και την προβλεπόμενη διάρκεια ζωής του οχήματος. Έτσι τα 100.000χλμ είναι πολύ πιο αποδεκτά για κάποιον κινητήρα μεγάλο >2-3000 κυβικά και πολυκύλινδρο ενώ θεωρείται μέχρι και τελειωμένος αν μιλάμε για όχημα πόλης (πολλές κρύες εκκινήσεις, ζόρισμα) λίγων κυβικών (πχ Σμαρτ).
                                          Το όριο των 100.000χλμ είναι κυρίως ψυχολογικό αλλά οτιδήποτε πάνω από 80-90.000 συνήθως σημαίνει ότι αν δεν έχει γίνει θα πρέπει να αντικατασταθούν αρκετά ακριβά πράματα (αμορτισέρ, εξάτμιση, καταλύτης, ιμάντες κλπ). Οπότε ανάλογα με τα χλμ και τα σέρβις που έχουν γίνει πρέπει να υπολογίσεις τα λεφτά που αξίζει.
                                          Τυπικά για την Ελλάδα τα αναμενόμενα φυσιολογικά χλμ ανά έτος είναι γύρω στα 15000 (για εισαγόμενα αυτοκίνητα σαφώς περισσότερα 20-25.000/έτος). Αν έχει παραπάνω είναι κάπως πολλά, παρακάτω κάπως λίγα. Επειδή όμως ανθεί η διαδικασία μείωσης της ένδειξης των χλμ σπάνια θα δεις αυτοκίνητο με κάπως πολλά χλμ (που και πάλι μπορεί στα αλήθεια να είναι πολύ περισσότερα!). Τα περισσότερα έχουν γύρω στα '70-80.000' χλμ που είναι ένα νούμερο που αληθοφανές και μπορεί να δικαιολογήσει τη γενική φθορά αλλά κάτω από το ψυχολογικό 6ψήφιο όριο των 100.000.
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                          Η τιμή που δίνεται ή λέγεται για το αυτοκίνητο που ανταλλάσσεται από μόνη της δεν λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΑ. Είναι πάντα σε συνάρτηση με την τιμή του αυτοκινήτου που αγοράζεται, και αυτό κατά συνέπεια δίνει στον έμπορο τη δυνατότητα να παίξει με την ψυχολογία του αγοραστή, δίνοντάς του υψηλότερη μεν τιμή για το αυτοκίνητο που πρόκειται να κρατήσει, η οποία όμως είναι εικονική. Ουσιαστικά, τα έξτρα λεφτά της ανταλλαγής είναι πάντα τα ίδια, αλλά με αυτή την εικονική υπερτιμολόγηση του ανταλλασσόμενου αυτό που καταφέρνει είναι να μην γειώνει απότομα τον συναλλασσόμενο ιδιώτη δίνοντάς του σκοτωμένη τιμή για το αυτοκίνητό του (φυσικά, σε αυτή την περίπτωση δεν κατεβάζει ούτε την τιμή του αυτοκινήτου που δίνει, στην αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να κάνει σκόντο εκεί, για να παραμείνει η διαφορά ίδια).

                                          Άρα, σου λέει ο έμπορος, έρχεται ο τάδε να ψωνίσει 320 cabrio, την οποία έχω βιτρίνα π.χ. 32Κ, και μου φέρνει για ανταλλαγή το SI του. Έχω δύο δυνατότητες: ή θα πρέπει να αρχίσω με σκόντο στο cabrio, δίνοντας όμως παράλληλα και χαμηλότερη τιμή στο si (είπαμε, εικονικά-λογιστικά είναι αυτά, το καθαρό κέρδος είναι που μετράει), ή θα κρατήσω την τιμή του cabrio ως έχει και θα δώσω και μια καλή τιμή για το si, ώστε να μην απογοητευτεί ο ιδιώτης και φύγει (ο οποίος με το ψυχ. effect του συγκεκριμένου pricing πιθανότατα θα μείνει ικανοποιημένος γιατί 1. και σε καλή τιμή του πήρανε το αμάξι (πλασματική) και 2. έκπτωση σε αυτό που αγόρασε μπορεί να μην του κάνανε, αλλά αυτό σημαίνει -κατ' αυτόν πάντα- ότι το αυτοκίνητο που παίρνει για να είναι τόσο ακριβό, και ο έμπορος να μην μπορεί να πέσει, σίγουρα θα αξίζει. Εδώ είναι και η φάκα, για όσους δεν ξέρουν από αυτοκίνητα και τιμές και θαμπώνονται από τις χάντρες και τα καθρεφτάκια των μεγαλομαντράδων.

                                          Συνεπώς, όλοι ικανοποιημένοι, άρα τρέχτε στους μαντράδες να ψωνίσετε Μ3 με 35-40Κ, και αν έχετε και κανένα accent να σας το κρατήσουν για 15 χιλιάρικα, θα είστε και οι πρώτοι μάγκες.

                                          Σωστός σ'αυτα που λές, αλλά ο αγοραστής είναι δυνατόν να μην ήξερε πόσο έκανε (ή μάλλον πόσο ΘΑ έκανε) το υποψήφιο νέο του αυτοκίνητο;

                                          Εδω ενα ψυγείο πας να παρεις και παιρνεις μια ή δυο τιμές απο αλλου.

                                          Εγω που δεν είμαι και τόσο 'σχετικός' με τις BMW οταν έψαχνα πριν 2 χρόνια, ήξερα οτι κανουν σημαντικές εκπτώσεις στην τιμή καταλόγου (και ήταν η 'καλη' εποχή, οχι μετα που τα σκότωναν κι επισημα).

                                          Βρηκα τυχαία άνθρωπο που πανω στην κουβεντα μου ειπε για τις διαπραγματευσεις που ειχε με 2 αντιπροσωπους σε γειτονικες πολεις και γλυτωσε τελικα γυρω στα 5Κ για την Χ3.

                                          Ο κολλητός του αδερφου μου, αφου αποφασισε οτι ήθελε την 118 (ή 120 δεν θυμαμαι)και πως την ήθελε, πηρε τηλ σε ολες τις αντιπροσωπείες της Β.Ελλάδας και πηρε απο τον φτηνότερο (σημαντικοτατες οι διαφορες απ'οτι μου ειπε).

                                          Οταν πηρα προσφορα για την Χ3 ντιζελ απο την ΒΜW στο φοινικα, ο πωλητης στο τέλος (αφιου μου εδωσε ολη τη χαρτουρα και είδε οτι ενδιαφερομαι σοβαρα) μου είπε 'οταν αποφασίσω οριστικά να παω να 'συζητήσουμε' την τιμή'

                                          Κι ολα αυτα την εποχή που οι αντιπρόσωποι κι οι πωλητες αισθανόταν κυρίαρχοι του σύμπαντος

                                          Δεν ξερω βεβαια, αν το 320 καμπριο και οποιοδηποτε άλλο 'σπανιο' αυτοκίνητο έχουν αλλο χειρισμο εκ μερους της αντιπροσωπίας.

                                          πχ οταν πηρα το Outback μου έκαναν καποια εκπτωση, διευκόλυνση στην πληρωμη και τα κλασσικα 'δωρακια' αλλα οχι πολλα πραμματα -δεν τους ενδιεφερε αν θα πουλουσαν 5 αυτοκίνητα πανελληνιως αντι για 4 .
                                          Ο ιδιος αντιπρόσωπος εκανε εκπτωση πανω απο 3000€ στο φορεστερ (απλη εκδοση) που πηρε φιλος μου με τη μεσολαβηση μου (1000€+ κατω απο την καλυτερη προσφορα που ειχε στα χερια του), αλλα στο φορεστερ τους ενδιεφερε να δειξουν νουμερα.

                                          Ελπίζω να μην κουρασα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Bebes, οι περιπτώσεις που αναφέρεις είναι περιπτώσεις έξυπνων αγοραστών με διαπραγματευτικές ικανότητες, που αποδεικνύουν επίσης αυτό που λέμε εδώ και τόσα ποστ:

                                            Αν ξέρεις τι παίζει στην αγορά και δεν είσαι ο κ.προβατίδης που θα πάει να τα σκάσει χωρίς να έχει ιδέα, θα διαπιστώσεις ότι η ελαστικότητα των εμπορών με τι τιμές -ειδικά αυτή την εποχή- είναι τεράστια.

                                            Στο pricing του μτχ, αλλά και γενικότερα στη διαδικασία μπαίνουν πολλά θέματα, ψυχολογίας, σημειολογίας κ.λπ, είναι μια δυναμική κατάσταση με πολλές παραμέτρους. Π.χ. αν μπεις στην έκθεση και σε κόψει ο έμπορας για αφελή (και έχω φίλους-εμπόρους με εντυπωσιακά ανεπτυγμένη αυτή την ικανότητα, σου βγάζουν ψυχογράφημα στο λεπτό και δεν πέφτουν και έξω) και σε δει ότι σου τρέχουν και τα σάλια για το χ,ψ αυτοκίνητο, ε εκεί σε γ&*μησε, και το κακό είναι ότι θα σου αρέσει κιόλας η διείσδυση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 13 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr