-
εχω ενα σωληνακι SAE 30R6KX ειναι οκ για σωληνακι καυσιμου????
-
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
εχω ενα σωληνακι SAE 30R6KX ειναι οκ για σωληνακι καυσιμου????http://www.google.gr/search?q=SAE+30R6K ... =firefox-a
Απο οτι διαβασα κανει αλλα οχι για βιοκαυσιμο . -
Μια ερώτηση για διαστάσεις ελαστικών και ζάντας. Αν αλλάξω απο 165/65/14 σε 175/60/15
η συνολική διάμετρος του τροχού θα είναι ίδια ή μικρότερη, πώς μπορώ να το υπολογίσω?
Επίσης, πόσο μπορούν να επηρρεάσουν την κατανάλωση 1cm πλατύτερα ελαστικά?
Οι 14ρες που έχω τώρα, για να φοράνε ελαστικά πλάτους 165 πόσο πλάτος θα έχουν σε ίντσες? -
-
Συνολική διάμετρος λίγο μεγαλύτερη (δες http://www.tyres-pneus-online.co.uk/tyr ... dvice.html)
-
1cm μπορεί να αυξήσει ελάχιστα την κατανάλωση. Αν όμως βάλεις οικολογικό λάστιχο με χαμηλότερη αντίσταση κύλισης, η κατανάλωση μπορεί τελικά και να μειωθεί.
-
Πιθανότατα οι ζάντες σου είναι 5'', αλλά για σίγουρα πες μας μοντέλο.
-
-
Ευχαριστώ για την απάντηση, χρήσιμο το site. 2,2cm μεγαλύτερη διάμετρος, 6,6cm
μεγαλύτερη περίμετρος, θα γίνει και λίγο πιο ειλικρινές το ταχύμετροΤα πιο πλήρη χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου τα έχω βρεί εδώ
http://www.cars-data.com/en/lancia-ypsilon-12-16v-ls-86hp-14885/specs.html
αλλά και πάλι δεν αναφέρει πλάτος ζάντας.Είδα ένα σετ μετάχειρα και σχετικά διακριτικά ζαντολάστιχα, αν τα λάστιχα είναι σε καλή
κατάσταση μπορεί να τα αγοράσω, είναι πολύ καλή η τιμή.
http://www.car.gr/parts/view/822514/
Οι αποστάσεις των μπουλονιών σε όλες τις 4μπούλονες είναι ίδιες? -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Οι αποστάσεις των μπουλονιών σε όλες τις 4μπούλονες είναι ίδιες?
Οχι δεν ειναι ιδιο.Ειναι το λεγομενο καρε.Πρεπει να βρεις αυτες που θα κανουν στο δικο σου.
-
Κατά 99% έχεις ζάντα πλάτους 5'' και καρέ 98.
-
Απ ότι βλέπω τα punto mk1 αλλά και τα περισσότερα Ιταλικά μικρά και μικρομεσαία 98 έχουν.
Τα opel έχουν 100 άρα τρώνε άκυρο. Για καινούρια τάσια με βλέπω και πολύ μου είναι
Ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά -
Εκτός από τα μπουλόνια και το καρέ μετράει και το όφσετ. Μετά μετράει και το η κεντρική τρύπα, ο αφαλός και σε πιο ειδικές περιπτώσεις μετράει και το πάχος των μπουλονιών!
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Κανενα προγραμμα με πληροφοριες οχηματων οπως Vivid workshop data εχει κανεις?? Εληξαν ολα τωρα που τα χρειαζομαι. Αν υπαρχει π.μ. με το που θα το βρουμε...!νομιζω βγηκε νεα εκδοση
για ψαξε σε κανα isohunt -
Εψαξα αλλα εχει το 9.1 παντου, το οποιο εχει ληξει. Ευχαριστω παντως! Κανενα αλλο προγραμματακι που να μη ζητα τοσο συχνη ανανεωση γνωριζει κανεις?
-
Δεν επιτρεπονται 'αυτα τα λινκ' για εμπορικα προγραμματα[mod]
για δες αυτο γραφει 2nd quarter -
Ερώτηση:
Οτάν σε ένα αυτοκίνητο αφήνεις σε μια κατηφόρα στο ''κενο'' (νεκρά) δημιουργείς κάποια φθορά στο σαζμάν ή καμία σχεσή?
Δήλαδή το αν θα ''γυρίζει'' το λιπαντικό μέσο μέσα στα γρανάζια έχει καμία σχέση η εμπλοκή τις ταχύτητας? -
Oταν σε μια κατηφορα βαζουμε νεκρα ουσιαστικα δεν εχουμε εμπλεκομενο κανενα γραναζι ταχυτητων με τον αξονα εισοδου που ερχεται απο τον συμπλεκτη-σφονδυλο,αυτος ο αξονας ομως ο οποιος εχει επανω του γραναζια(και στα οποια εμπλεκονται οι αναλογες ταχυτητες) εξακολουθει να γυρναει μεσα στο κιβωτιο και ετσι ανακατεβει το λιπαντικο.
-
ρελαντι
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ρελαντιμε ρυθμο ρελαντι θα γυρναει ο αξονας εισοδου,τα υπολοιπα λογικα με την ταχυτητα που εχουν οι ροδες;
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Ερώτηση:
Οτάν σε ένα αυτοκίνητο αφήνεις σε μια κατηφόρα στο ''κενο'' (νεκρά) δημιουργείς κάποια φθορά στο σαζμάν ή καμία σχεσή?
Δήλαδή το αν θα ''γυρίζει'' το λιπαντικό μέσο μέσα στα γρανάζια έχει καμία σχέση η εμπλοκή τις ταχύτητας?Χρειάζεται περαιτέρω διευκρίνηση.
Αν ξεκινήσεις με 1η, αφήσεις την σχέση επιλεγμένη και πατήσεις το συμπλέκτη ενώ το αμάξι το πάρει η κατηφόρα, μετά τα 100χαω να φοβάσαι να μην διαλυθεί (σκάσει) το σασμάν που περιστρέφεται με απίστευτη ταχύτητα.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν το σασμάν είναι χειροκίνητο και απλά το βάζεις στο νεκρό.
Αν είναι αυτόματο μπορεί να υπάρχει (σοβαρό) πρόβλημα. Στα περισσότερα αυτόματα σασμάν πρέπει να βάλεις μπρος, να επιλέξεις D και μετά να το βάλεις στο Ν για να τσουλήσεις σε κατηφόρα.
Αν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία στα περισσότερα σασμάν δεν υπάρχει πρόβλημα να τσουλάς στη κατηφόρα με τον επιλογέα στο Ν,
ενώ με σβηστό κινητήρα (πρώτα D με τον κινητήρα σε λειτουργία και μετά να το βάλεις στο Ν) μπορείς να το ρυμουλκήσεις για μερικά χιλιόμετρα με σχετικά χαμηλή ταχύτητα (50χαω).
Αν ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος και δεν μπορείς να το βάλεις στο D,N δεν πρέπει να το ρυμουλκήσεις με τους κινητήριους τροχούς στο έδαφος. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν ξεκινήσεις με 1η, αφήσεις την σχέση επιλεγμένη και πατήσεις το συμπλέκτη ενώ το αμάξι το πάρει η κατηφόρα, μετά τα 100χαω να φοβάσαι να μην διαλυθεί (σκάσει) το σασμάν που περιστρέφεται με απίστευτη ταχύτητα. .
Δεν μίλησα για αυτή την περιπτωση.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν το σασμάν είναι χειροκίνητο και απλά το βάζεις στο νεκρό.
.Διευκρινηστικα θελώ να μου πει κάποιος σε αυτη την περίπτωση (νεκράς) τι γυρίζει μέσα στο σασμάν? ο πρωτεύων άξονας ή τι τίποτα κ τα λάδια μένουν στάσημα?
-
Ανάλογα με το σασμάν. Ψάξε για transmission power flow diagram
πχ για μηχανή http://www.ultimaproducts.com/transmissionpowerflow.html -
Thanx!
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........