-
δες καμια 50αρια...
http://www.car.gr/classifieds/cars/?va= ... =sale&or=a
-
Μη συγκρινετε ρε παιδια μεταχειρισμενα με καινουρια... Να σας βαλω κι εγω τουαρεγκ με 15Κ
Υπαρχουν ανθρωποι που λενε 'στα ιδια λεφτα θα παρω κατι καλυτερο αλλα μτχ' κι αλλοι που θελουν να εχουν το κεφαλι τους ησυχο και επιλεγουν καινουρια, οποτε ατοπη η συγκριση
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δες καμια 50αρια...http://www.car.gr/classifieds/cars/?va= ... =sale&or=a
50 κομμάτια και αφορούν όλη την Ελλάδα...
Oπότε είναι άτοπο να λέμε ότι κάποιος υποψήφιος αγοραστής θα γυρίσει όλη την Ελλάδα για να βρει Qashqai.Στην Αττική μόλις 16 κομμάτια από τα οποία μόλις τα 10 είναι 1600κυβικά...
Και από αυτά τα 10 μόνο αυτό θα μπορούσαμε να πούμε ότι αξίζει:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/692772/Τα υπόλοιπα έχουν σχεδόν ίδιες τιμές με τα καινούρια, είτε έχουν πολλά χιλιόμετρα πάνω τους.
-
- οι τιμες ειναι σαφως διαπραγματευσιμες...
- η τιμη του Duster, δεν ειναι τελικη. Βαλε πινακιδες, τελη κτλ κτλ.
τσπ, ο καθενας οπως το βλεπει.
-
Έχεις δίκιο για τα μεταχειρισμένα, δεν είναι άμμεσα συγκρίσιμα. Από καινούρια τα μόνα ανταγωνιστικά του Duster είναι τα SX4, Yeti και Imprezza. Είναι 1-2χιλ περίπου ακριβότερα αλλά σε πολλούς τομείς είναι πολύ μπροστά από το Duster.
-
Θα συμφωνησω για το ΣΧ4 το οποιο με 20Κ το παιρνεις με πολυ καλο εξοπλισμο, αν κ εχει περιπου το μισο χωρο αποσκευων σε σχεση με το νταστερ! Για ενα-δυο ατομα βεβαια μια χαρα θα ειναι και παει παντου απλα κοστιζει ~2Κ περισσοτερα, τα οποια νομιζω πως αξιζει.
Σαν αμαξωμα ομως αμεσα συγκρινεται με τεριος, ραβ, γετι, κασκαι και βιταρα. Σε σχεση με αυτα λοιπον ειναι κατα πολυ οικονομικοτερο, οποτε καποιος που εχει αναγκη ενα τετοιο οχημα εχει πλεον και την επιλογη να παρει καινουριο κι οχι ενα μεταχειρισμενο απ'τα προαναφερθεντα. Μιλαω για τις 4κινητες εκδοσεις.
Απο κει και περα καλα κανουμε και τα συγκρινουμε και με αλλα που πατανε χωμα, απλα δεν ειναι ακριβως στην ιδια κατηγορια απο αποψη μεγεθους- χωρων οποτε αν τελικα ειναι συμφερον η οχι καθοριζεται απο τις αναγκες του αγοραστη
-
Το είδα χτες στο δρόμο στην Κέρκυρα. Αν δεν σου έλεγε κανείς ότι είναι Dacia, άνετα το πέρναγες για κατασκευή των 25+.
-
καλημέρα,
Ρε παιδιά κάποιος που να το έχει αγοράσει να μας πει εντυπώσεις και τί γίνεται με τις επιδόσεις του κινητήρα; 1.6 με 105hp δεν είναι λίγοι για ένα 4κίνητο; -
Όλοι το λατρεύουνε, κανείς δεν το αγοράζει.
-
1 μήνα και κάτι έχει που κυκλοφόρησε. Και τετρακίνητα δεν υπήρχαν εξαρχής διαθέσιμα, μόνο δικίνητα. Πάντως για το 2ο μήνα 5% στην κατηγορία του δεν το λέει κανείς κακή αρχή.
-
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΘ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ DUSTER!ΚΑΙ ΣΚΕΥΤΟΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝΤΟ 4Χ4 DIEZEL.TI GNOMH EXETE?(MOY EIPAN OTI UA TO FEROUN KAI GIA TEST DRIVE :
-
Για όποιον ενδιαφέρεται η ΠΛΑΜΑΡ έχει αυτοκίνητο test drive. Από βδομάδα που θα το οδηγήσω θα γράψω report.
-
Ο χρήστης geoskou έγραψε:
καλημέρα,
Ρε παιδιά κάποιος που να το έχει αγοράσει να μας πει εντυπώσεις και τί γίνεται με τις επιδόσεις του κινητήρα; 1.6 με 105hp δεν είναι λίγοι για ένα 4κίνητο;Νομιζω πως για τα κιλάκια του (τα λίγα γιατί είναι και ελαφρύ) μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης stathis1980 έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΘ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ DUSTER!ΚΑΙ ΣΚΕΥΤΟΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ.ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟ ΩΡΑΙΟ ΗΤΑΝΤΟ 4Χ4 DIEZEL.TI GNOMH EXETE?(MOY EIPAN OTI UA TO FEROUN KAI GIA TEST DRIVE :Καντο καλύτερα ένα test drive. Είναι απο τις προτάσεις που ίσως θέλει και κάποιους συμβιβασμούς σε κάποιες απαιτήσεις (εικόνα, εργονομία, ποιότητα εσωτερικού κλπ).
Δοκίμασε το, δες το και αποφασίζεις.
Δείχνει πάντως και μάλλον είναι πολύ καλή πρόταση. -
Μπορεί κάποιος γαλλομαθής να καταλάβει έτσι λίγο πρόχειρα τί λέει το άρθρο;...
http://www.automobile-magazine.fr/actua ... cia_dusterΑκόμα μία περίπτωση autotriti αλά γαλλικά
ή μήπως μετά και τους Ολλανδούς ηχούν και Γαλλικές καμπάνες; -
(Αν καταλαβα καλά μέσω google-μεταφρασης!)
Αποτυχία στο φρενάρισμα.
Μεγάλη απόσταση φρεναρίσματος φτάνοντας τα χειρότερα τα ... Mitsubishi ASX (???) και το Koleos! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
(Αν καταλαβα καλά μέσω google-μεταφρασης!)
Αποτυχία στο φρενάρισμα.
Μεγάλη απόσταση φρεναρίσματος φτάνοντας τα χειρότερα τα ... Mitsubishi ASX (???) και το Koleos!μα καλα το koles 77m ? με τακακια ποδηλατου σταματαει ?
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
μα καλα το koles 77m ? με τακακια ποδηλατου σταματαει ?
Από τα 130 χλμ στο 0 θέλει 77 μέτρα! (Μη φανταστείς απο τα 100-0).
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
μα καλα το koles 77m ? με τακακια ποδηλατου σταματαει ?
Από τα 130 χλμ στο 0 θέλει 77 μέτρα! (Μη φανταστείς απο τα 100-0).
Άρα πιο το πρόβλημα με τα 70 του Duster?
Εγώ πάντως είμαι της άποψης πως ανάλογα με το τι οδηγείς κιόλας.Άρα δεν μπορεί να ζητάς από ένα προσιτό αυτοκίνητο να τα κάνει όλα τέλεια.Απλά πρέπει κι οδηγός να προσέχει λίγο παραπάνω.Στην τελική εγώ με Duster στα τσακιρ κέφια θα έφτανα τα 130 χλμ.Δεν συζητάμε για παραπάνω χλμ ειδικά την στιγμή που έχει 165 τελική άρα στα 130 θα έχει ήδη 4000+ στροφές.(όχι τίποτε άλλο αλλά να προσέχουμε και λίγο την μηχανή από τυχόν άσκοπες φθορές αλλά και την τσέπη μας από την βενζίνη) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
μα καλα το koles 77m ? με τακακια ποδηλατου σταματαει ?
Από τα 130 χλμ στο 0 θέλει 77 μέτρα! (Μη φανταστείς απο τα 100-0).
Άρα πιο το πρόβλημα με τα 70 του Duster?
Εγώ δεν μπόρεσα να καταλάβω (από τον μεταφραστη) ποιο το πρόβλημα ακριβώς!
Αν υπάρχει 'θεμα' με την απόσταση περισσότερο θίγονται τα άλλα των 30.000€ που θα θέλει ο Σαρακάκης ή όσο κόστιζε αρχικά το Koleos παρα ένα low badget αυτοκίνητο!
Μερικοί 'εντυποι' μάλλον έχουν την εντύπωση πως η Renault τρελάθηκε και δίνει supercar σε τιμή supermini? Αυτές και κάποιες άλλες απαιτήσεις θα έπρεπε να έχουν απο το Jimny με το μισό αμαξωμα και τα 16000€ που θέλουν με άγνωστα αποτελέσματα σε crash test!
Dacia Duster