-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
αν δοθεί θα δοθεί μόνο και μόνο για μια C4 TOURBO η για την DS4Το χρωμα ειναι το σωστο οποτε καντο οπως οι Κορεατες με τα τανκς.
-
-
Ελληνική παντετα του κερατά.
-
Σίγουρα; Έχω δει και έξω τέτοια...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σίγουρα; Έχω δει και έξω τέτοια...Και γω το ιδιο...και πολυ πιο τρελους συνδυασμους! Βιντεο απο το youτουμπα, θα σας λυσουν την απορεια!
-
Μια χαρα υπηρχε. Καμια 'ελληνικη' πατεντα. Ισως αν το εκανε σε κανα λαμαρινα την δουλεια ναι να ειναι ελληνικης κατασκευης....
Ιωσηφ, δλδ σημερα δεν σου εκανε κολπα το Xsara; Απο ενδειξεις και θερμοκρασια πως πας; -
το αναμένω τσεκ και το ασταθές ρελαντί είναι μόνιμο.
άσχετο με αυτό εχτές έκανε 400 χιλιομετρακια άνετα και χωρίς άλλο πρόβλημα. -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
αν δοθεί θα δοθεί μόνο και μόνο για μια C4 TOURBO η για την DS4γιατί είναι αμαρτία να αγοράσεις άλλη μάρκα ;
-
τα 7 μεγάλα αμαρτήματα τα ξέρεις.
ε αυτό θα είναι το 8οUploaded with ImageShack.us
-
Αμα ρεταρει και ειναι απο τις πρωτες παραγωγες υπαρχει περιπτωση να εχει καψει καμια βαλβιδα εξαγωγης (σπανιο). Αν δεν ρεταρει και δεν φταιει καποιος αισθητηρας ο υποπτος ειναι η πλεξουδα του μηχανοστασιου που η φυσα της πεταλουδας πρεπει να αλλαχτει με ανταλλακτικη φυσα καθως επισης δυο γειωσεις του εγκεφαλου να ενωθουν και να γειωσουν αλλου και να αλλαχθει η φυσα του map.
-
δεν ρετάρει Γιώργο, το ρελαντί είναι ασταθές με τάση να σβήσει και το έκανε εντελώς ξαφνικά.
για τις φισες του map που λες το ξέρω αρκετά καλά μια και το 206 με είχε πηδήξει για τα καλά με αυτό το πρόβλημα. -
αν σου πω οτι ειχε βγει εσωτερικη οδηγια γι'αυτο και οι δικοι μας στα τετοια τους θα με πιστεψεις?
σου στελνω πμ -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
Σήμερα έιμαστε λίγο πριν τα 300.000χλμ αλλά πλέον είναι μόνο για πόλη δεν κάνει ταξίδα.
για ταξιδια εντος συνορων εγω δεν θα το φοβομουνα, εχεις αλλαξει και τοσα πραγματα..μια χααααρα θα ειναι
εξαλλου σε εθνικη και σε επαρχιακους το αυτοκινητο καταπονειται λιγοτερο απο οτι στην ποληΈχεις δίκιο αλλά ο ψυχολογικός παράγοντας είναι μεγάλος...
Εξάλλου έχω πλέον ένα C5 δίλιτρο (μοντέλο του 2007- από τα τελευταία προηγούμενα με τα προβλήματα λυμμένα ), exclusive, το οποίο χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο σε ταξίδια. Και είναι απίστευτο να ανεβαίνεις τη Γερμανία με 160 σταθερά στο τριπ, το κλίμα αναμένο και να ακούς τη μουσική σου.Σήμερα έχει μόνο 29.000χλμ. Μόνο τα πρώτα 5.000 στην πόλη (σε ημιαστικές διαδρομές).
-
Iωσηφ αν δεν βαριεσαι παρε ενα τηλεφωνο τον Πανο με την ΖΧ και την λευκη C4, εχει αυτος Lexia!
-
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
Υπήρχε σαν επιλογή, ή είνα Ελληνική πατένταΤο 199; αρκετά τα μέλη της λέσχης φίλων 2CV και ψιτροέν είχαν πάει στην παγκόσμια συνάντηση 2CV στη Νορβηγία. (Κάποιοι έφτασαν μέχρι τον Αρκτικό κύκλο.)
Είχαν κάνει λοιπόν αυτή την πατέντα για να χωράνε να κοιμηθούν στο αυτοκίνητο.
Απ' ότι θυμάμαι την πατέντα την είχαν δει στο εξωτερικό και την κατασκεύασαν στην Ελλάδα, είναι δε απολύτως αναστρέψιμη. -
και το 2007 στη Σουηδία!!!
-
μαμω τους λαμδα μου μέσα.
εντέλει το πρόβλημα το έκανε ο πρώτος λάμδα που είναι πάνω στην πολλαπλή
αλλάχτηκε και η xsarουλα είναι μια χαρά.ΥΓ χάσατε όλοι που βγάλατε διαφορετικές διαγνώσεις.
-
Αν είχες βγάλει την πρίζα από τον λ δεν θα δούλευε τέλεια αλλά θα μπορούσε να μετακινηθεί το αμάξι με το λαμπάκι αναμένο.
-
μα έγραψα ποιο πάνω οτι το Σάββατο έκανε 400 χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα, ποιος μαμη τα αναμενα λαμπάκια
-
Ερωτηση: η DS3 ειναι περιορισμενης παραγωγης???? γιατι μοηκα πριν λιγο στο microsite της κι εγραφε πως εχουν απομεινει 30 κομματια.
Μονο αυτα θα διατεθουν, η ο αριθμος αφορα στο αποθεμα των αντιπροσωπειων??
Ευχαριστω!
CITROËN FORUM