-
Πάντως το συγκεκριμένο είναι πολύ πιθανόν να είναι τρακαρισμένο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάντως το συγκεκριμένο είναι πολύ πιθανόν να είναι τρακαρισμένο.Mηπως ειναι το ιδιο viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1916342 ;
Γιατι το >προφυλακτήρα και πίσω καπό γνήσια CSL full carbonμου θυμιζει το viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1914708
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πάντως το συγκεκριμένο είναι πολύ πιθανόν να είναι τρακαρισμένο.
Mηπως ειναι το ιδιο viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1916342 ;
Γιατι το >προφυλακτήρα και πίσω καπό γνήσια CSL full carbonμου θυμιζει το viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15435#p1914708
...πολύ σωστός! Έχεις πραγματικά μνήμη ελέφαντα!
Αυτό πρέπει να είναι...γιαυτό κάνει τόσο.
-
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη... -
Ο χρήστης trancer έγραψε:
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη...Δε φαίνεται για μετατροπή πάντως. Μέχρι και το πραγματικό ταμπλό της Μ3 έχει.
Δεν έχουμε κανένα από τα Χανιά να πάει να το δει για το γαμώτο
-
Ο χρήστης trancer έγραψε:
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη...Ακομα και οι φωτο απο το εσωτερικο μου φαινονται να ειναι ιδιες με εκεινες που ειχε το 'αλλο' (το gps/cdιερα,το καθισμα με τα κουμπια )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη...Ακομα και οι φωτο απο το εσωτερικο μου φαινονται να ειναι ιδιες με εκεινες που ειχε το 'αλλο' (το gps/cdιερα,το καθισμα με τα κουμπια )
Η αγγελια του αλλου που ειχε συζητηθει εδω viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15420#p1914146
Εχει διαγραφει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/779209/
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη...Ακομα και οι φωτο απο το εσωτερικο μου φαινονται να ειναι ιδιες με εκεινες που ειχε το 'αλλο' (το gps/cdιερα,το καθισμα με τα κουμπια )
Η αγγελια του αλλου που ειχε συζητηθει εδω viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15420#p1914146
Εχει διαγραφει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/779209/
Το ξερω,για αυτο εγραψα οτι μου φαινονται να ειναι οι ιδιες
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
...Εκτός αν πιστέψουμε, ότι το είχε στην ιδιοκτησίας της κορασίδα αθώα, κυρία που έκανε λουξ βόλτες, παππούς ή γιατρός (λες και οι γιατροί δεν τα σκίζουν... κάτι σαν ειδική κατηγορία)...όπως λένε πολλές αγγελίες...Καμιά ιδιότητα, ηλικία, φύλο ή επαγγελματική κατεύθυνση δεν με κάνει να θεωρήσω το όχημα σαν λιγότερο ζορισμένο ή φθαρμένο.
Φυσικά όπως σε όλες τις κατηγορίες υπάρχουν οι νορμάλ, αυτοί που τα σπάνε και αυτοί που είναι ψόφιοι (σε σημείο να το παιδεύουν με 1200 στροφές και τέρμα γκάζι που επίσης δεν είναι καθόλου καλό...). Ειδικά όμως για γιατρούς πιστεύω ότι το κύριο κοινό χαρακτηριστικό τους είναι η αδιαφορία πέρα από την αγορά τόσο για τον τρόπο χρήσης (πεζοδρόμια, χωματόδρομους, 1200 στροφές κλπ) όσο και για τη συντήρηση του οχήματος. Γενικά κάθε τέτοια προσθήκη στην αγγελία με γεμίζει υποψίες....
Και κάτι άλλο, μπορεί η 'καθηγήτρια κυρία και καλή οδηγός και προσεκτική στη συντήρηση' να είναι όλα αυτά αλλά αν το αυτοκίνητό της το οδηγάνε ο τραμπούκος άντρας της και οι δύο ραλλιάρηδες κανακάρηδές της και ο συνεργειάς της είναι ο καπετάν λαμόγιος τι να το κάνω! -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
το αμαξι ειναι ατρακαριστο και προφανως το μπερδευετε με αλλο ενα 'διδυμμο' στη περιοχη..
απλα ειναι μετατροπη...Ακομα και οι φωτο απο το εσωτερικο μου φαινονται να ειναι ιδιες με εκεινες που ειχε το 'αλλο' (το gps/cdιερα,το καθισμα με τα κουμπια )
Η αγγελια του αλλου που ειχε συζητηθει εδω viewtopic.php?f=15&t=21470&start=15420#p1914146
Εχει διαγραφει http://www.car.gr/classifieds/cars/view/779209/
το ιδιο αυτοκινητο ειναι..
-
Σήμερα στην εθνική μου άναψε η λυχνία προειδοποίηση βλάβης στο ελαστικό. Αμέσως έριξα την ταχύτητα μου στο ένα τρίτο και οδήγησα μέχρι το επόμενο πάρκινγκ. Κατεβαίνω, κοιτάζω προσεκτικά όλα τα λάστιχα και δεν βλέπω τίποτα.
Συνέχισα μέχρι το επόμενο βενζινάδικο με 80χλμ/ώρα όπου και ελέγξαμε την πίεση των ελαστικών. Όλα φυσιολογικά. Υποθέτω ότι το σύστημα ήθελε αρχικοποίηση μετά την τοποθέτηση των καινούργιων ελαστικών μπροστά, διαδικασία που έκανα στο βενζινάδικο. Με λαχτάρισε πάντως γιατί η ένδειξη άναψε μετά από άγαρμπο σαμαράκι μετά τα διόδια του Σχηματαρίου, στο σημείο που αρχίζει καινούργια άσφαλτος.
Α, και το άσχετο, κάποιο σαΐνι στο χωριό μου γρατσούνισε τον προφυλακτήρα, αύριο θα πρέπει να το πάω στο chips away να το φτιάξουν.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Σήμερα στην εθνική μου άναψε η λυχνία προειδοποίηση βλάβης στο ελαστικό. Αμέσως έριξα την ταχύτητα μου στο ένα τρίτο και οδήγησα μέχρι το επόμενο πάρκινγκ. Κατεβαίνω, κοιτάζω προσεκτικά όλα τα λάστιχα και δεν βλέπω τίποτα.Συνέχισα μέχρι το επόμενο βενζινάδικο με 80χλμ/ώρα όπου και ελέγξαμε την πίεση των ελαστικών. Όλα φυσιολογικά. Υποθέτω ότι το σύστημα ήθελε αρχικοποίηση μετά την τοποθέτηση των καινούργιων ελαστικών μπροστά, διαδικασία που έκανα στο βενζινάδικο. Με λαχτάρισε πάντως γιατί η ένδειξη άναψε μετά από άγαρμπο σαμαράκι μετά τα διόδια του Σχηματαρίου, στο σημείο που αρχίζει καινούργια άσφαλτος.
Α, και το άσχετο, κάποιο σαΐνι στο χωριό μου γρατσούνισε τον προφυλακτήρα, αύριο θα πρέπει να το πάω στο chips away να το φτιάξουν.
Διόδια στα οποία λογικά σου δούλεψε το dsc και μετά αμέσως άναψε η λυχνία...σωστά;
Οτιδήποτε κάνεις στα ελαστικά, ακόμα κ αν τους βάλεις λίγο πίεση πρέπει να το κάνεις initialization.
Αυτό γιατί 'μαθαίνει' τη διάμετρο των ελαστικών κ όταν έχεις λάστιχο θα ανάψει. Διαφορετικά μόλις σπινιάρει ο ένας τροχός περισσοτερό απο τον άλλον κ έχει τη παλια διάμετρο θα ανάψει.
Το είχα πάθει κι εγώ μετά απο πλαγιολίσθηση ...νόμιζα ότι είχα λάστιχο όταν άναψε η ένδειξη αλλά απλά ήθελε αρχικοποιήση.
-
Η 525 εβγαλε χθες ενδειξη για αλλαγη λαδιων στα 20000 χμ.Τα ειχα αλλαξει στα 10000 & θα τα αλλαζα ούτως ή άλλως τωρα ,αλλα μου κανει εντυπωση γιατι εβγαλε αυτην την ενδειξη.Το συστημα δουλευει μονο βασει χιλιομετρων & οχι με διαφορες παραμετρους?
Μηπως δεν ειχαν ενημερωσει το συστημα για την προηγουμενη αλλαγη?Η σταθμη λαδιου ειναι στο full.Δεν εχει καψει καθολου.
Επισης εγβαλε ενδειξη 'check exhaust status'
Θα κανονισω να παω στο service αυτες τις μερες. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σήμερα στην εθνική μου άναψε η λυχνία προειδοποίηση βλάβης στο ελαστικό. Αμέσως έριξα την ταχύτητα μου στο ένα τρίτο και οδήγησα μέχρι το επόμενο πάρκινγκ. Κατεβαίνω, κοιτάζω προσεκτικά όλα τα λάστιχα και δεν βλέπω τίποτα.
Συνέχισα μέχρι το επόμενο βενζινάδικο με 80χλμ/ώρα όπου και ελέγξαμε την πίεση των ελαστικών. Όλα φυσιολογικά. Υποθέτω ότι το σύστημα ήθελε αρχικοποίηση μετά την τοποθέτηση των καινούργιων ελαστικών μπροστά, διαδικασία που έκανα στο βενζινάδικο. Με λαχτάρισε πάντως γιατί η ένδειξη άναψε μετά από άγαρμπο σαμαράκι μετά τα διόδια του Σχηματαρίου, στο σημείο που αρχίζει καινούργια άσφαλτος.
Διόδια στα οποία λογικά σου δούλεψε το dsc και μετά αμέσως άναψε η λυχνία...σωστά;
Όχι, άναψε αρκετά χιλιόμετρα μετά, κάπου στις κατηφόρες μετά την Μαλακάσα και μετά από ταχύτητες πολύ κοντά στην τελική. Απλά η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι άφησα δεύτερο ελαστικό στην άσφαλτο μέσα σε 10 μέρες.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Η 525 εβγαλε χθες ενδειξη για αλλαγη λαδιων στα 20000 χμ.Τα ειχα αλλαξει στα 10000 & θα τα αλλαζα ούτως ή άλλως τωρα ,αλλα μου κανει εντυπωση γιατι εβγαλε αυτην την ενδειξη.Το συστημα δουλευει μονο βασει χιλιομετρων & οχι με διαφορες παραμετρους?
Μηπως δεν ειχαν ενημερωσει το συστημα για την προηγουμενη αλλαγη?Η σταθμη λαδιου ειναι στο full.Δεν εχει καψει καθολου.
Επισης εγβαλε ενδειξη 'check exhaust status'
Θα κανονισω να παω στο service αυτες τις μερες.Κυρίως βάσει χλμ. Αν δει όμως καμμένα λάδια στο λέει.
Προφανώς όταν τα άλλαξες στα 10κ δε στο μηδένισαν.
-
Ευχαριστω Νικο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μια καλοσυντηρημένη Μ3 μετά την ανάκληση του 2004 μπορεί να βγάλει άνετα πάνω από 150Κ κμ και με σκληρή χρήση.Niko,afto apla DEN uparxei:)Rita kai kathgorimatika.Yparxei pantos,e92M me 109.000km.sorry greeklish
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Μια καλοσυντηρημένη Μ3 μετά την ανάκληση του 2004 μπορεί να βγάλει άνετα πάνω από 150Κ κμ και με σκληρή χρήση.
Niko,afto apla DEN uparxei:)Rita kai kathgorimatika.Yparxei pantos,e92M me 109.000km.sorry greeklish
Κι όμως pad αν είναι καλοσυντηρημένη τα βγάζει. Την έχει κ γνωστός μου κιόλας. Απλά τη προσέχει σαν τα μάτια του. Λάδια κάθε 6κ κμ, έλεγχος στα διάκενα κάθε 40κ κλπ.
-
Τελικα πηγα σημερα τη 5αρα στο service.Aλλαγη φιλτρου λαδιου & καμπινας,λαδια καθως και υγρα φρενων.To μηνυμα 'check exhaust' ηταν για καρτα ελαγχου καυσαεριων μου ειπαν...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μια καλοσυντηρημένη Μ3 μετά την ανάκληση του 2004 μπορεί να βγάλει άνετα πάνω από 150Κ κμ και με σκληρή χρήση.
Niko,afto apla DEN uparxei:)Rita kai kathgorimatika.Yparxei pantos,e92M me 109.000km.sorry greeklish
Κι όμως pad αν είναι καλοσυντηρημένη τα βγάζει. Την έχει κ γνωστός μου κιόλας. Απλά τη προσέχει σαν τα μάτια του. Λάδια κάθε 6κ κμ, έλεγχος στα διάκενα κάθε 40κ κλπ.
Kαλά, οσονούπω έρχεται και η ώρα της!
BMW FORUM