Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναβίωση Καντιωτικού ταλιμπανισμού
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Αναβίωση Καντιωτικού ταλιμπανισμού
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    Αντίλογος
    27
    177
    333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Ο χρήστης ililias έγραψε:

      Όσο για το αν ο Χριστός ήταν γιός του θεού, λεγεται οτι ποτέ δεν είπε ο ίδιος κάτι τέτοιο.

      Εννοείται ότι για να πει κάποιος κάτι πρέπει πρώτα να υπάρχει.

      Δέν αμφιβάλλω οτι ο Χριστός ήταν υπαρκτό πρόσωπο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jm000 last edited by

        Ο χρήστης ililias έγραψε:

        Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης, μεταπτυχιακό στον τομέα Συστημάτων Παραγωγής, στο Πολυτεχνείο Κρήτης.

        Χαραμίζεσαι. Σε κάτι σε προπαγάνδα θα ήσουν άφθαστος.

        Παιδιά, καλο θα ηταν να μην χαρακτηριζουμε - στιγματιζουμε ετσι αλλα ατομα, ο καθ΄ενας εχει το δικαιομα να πει την γνωμη του (και ας ενοχλει), στο κατω κατω ο εκλεκτος συνφορουμιτης scullone σε οτι λεει, μας δινει και μια σχετικη βιβλιογραφια, δηλαδη μας δειχνει οτι αυτα που λεει δεν τα βγαζει απο το στομαχι του. Αν οποιος δηποτε αλλος εχει μια αλλη αποψη μπορει την καταθεσει, χωρις περεταιρω χαρακτηρισμους, θελω να πιστευω οτι ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ μεταξυ μας ειναι υπαρκτος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          skullone last edited by

          Υπάρχουν ακόμα απόηχοι:

          http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6558

          “Αν τα βιβλία των αρχαίων Ελλήνων συμφωνούν με το κοράνιο είναι περιττά. Αν αντιτίθενται στο Κοράνιο είναι ανεπιθύμητα. Συνεπώς πρέπει να καταστραφούν”.
          Πρόκειται για τον περίφημο, θεοκρατικού χαρακτήρα, συλλογισμό του Χαλίφη Ομάρ (5ος μ.Χ. αιώνα) που εξέφραζε τον ισλαμικό φανατισμό της εποχής, στον οποίο στηρίχθηκε μια μερίδα του όχλου και κατέστρεψε για Τρίτη φορά την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας. Τα βιβλία κάηκαν στα καζάνια των λουτρών της πόλης.

          Πρόκειται για την Τρίτη καταστροφή της ίδιας βιβλιοθήκης. Η πρώτη έγινε το 48 π.Χ. επί Ιουλίου Καίσαρα της Ρώμης.

          Η δεύτερη έγινε με διάταγμα του Μεγάλου Θεοδοσίου, αυτοκράτορα του Βυζαντίου, το 391 μ.Χ. που διέτασσε την καταστροφή του Σεραπείου και όλων των Παγανιστικών ναών.

          Ο Θεόφιλος, φανατικός επίσκοπος Αλεξάνδρειας, κραδαίνων το διάταγμα, ηγήθηκε του φανατισμένου όχλου εναντίον του Σεραπείου και κατέστρεψε την Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη, όπου φυλασσόταν τα χειρόγραφα των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων και ποιητών. Όσα είχαν απομείνει, από τον Χαλίφη Ομάρ.

          Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Τηρουμένων των αναλογιών και των χρονικών αποστάσεων η στάση των τοπικών αρχόντων μας (κοσμικών και θρησκευτικών) απέχει πολύ λίγο από τη θρησκευτική μισαλοδοξία του μακρινού παρελθόντος. Ο Δήμαρχος της πόλης μας κ. Μωυσιάδης και ο Μητροπολίτης μας κ. Θεολόγος απαγόρευσαν το ανέβασμα θεατρικών παραστάσεων στο θεατράκι του Αη - Νικόλα, έργων του Αισχύλου και του Αριστοφάνη γιατί έκριναν πως απάδουν με την ιερότητα του χώρου. Ο δεύτερος απαίτησε και ο πρώτος ενέδωσε, εκφράζοντας και διερμηνεύοντας τα αισθήματα “ευσεβών χριστιανών της πόλης”.

          Σ.Φ.

          Μπούμεραγκ

          Τελικά εδέησε ο κ. Δήμαρχος να δραστηριοποιηθεί για την υλοποίηση θερινού θεάτρου. Μετά και τη φραστική επίθεση στο βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μάρκο Μπόλαρη, επειδή τόλμησε να δημοσιοποιήσει χωρίς την άδειά του ολοκληρωμένη πρόταση για θέατρο στο λατομείο των Επταμύλων, παραδέχθηκε τη Δευτέρα έπειτα από το σάλο που ξέσπασε πανελληνίως, ότι θα προβεί στη δημιουργία θεάτρου.

          Ουδέν κακόν, αμιγές καλού!

          Λησμονεί όμως ο συντάκτης της εφημερίδας 'Παρατηρητής' ότι πλάι-πλάι με τον Θεόφιλο, όταν ο χριcτιανικός όχλος ξήλωνε και τα δάπεδα της Βιβλιοθήκης της Αλεξανδρείας, ήταν και ο Ιωάννης ο... 'χρυcόcτομος'. Ειρήσθω εν παρόδω, ότι ο βάνδαλος αυτός επίσκοπος Θεόφιλος, του οποίου η μνήμη σήμερα εορτάζεται και τιμάται από την εκκληcία, όπως και αυτή του Πέτρου του Αναγνώστη (δολοφόνου της νεοπλατωνικής φιλοσόφου και μαθηματικού Υπατίας) ονομαζόταν από άλλους ιερείς του χριcτιανιcμού 'χρυσόφιλος' και εθεωρείτο μέγας άρπαγας περιουσιακών στοιχείων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6597

            Ο ΧΩΡΟΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΙ ΝΙΚΟΛΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΗΚΕ ΤΟ 1957 ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ

            Πολύς καυγάς ξεκίνησε για το που ανήκει ο χώρος δίπλα από το ναΐσκο του Άϊ Νικόλα, μεταξύ του Δημάρχου κ. Μωϋσιάδη και του δημοτικού συμβούλου και αρχηγού παράταξης κ. Αγγελίδη.

            Όλος ο χώρος του λόφου Κουλά (ακρόπολη των Σερρών) παραχωρήθηκε από το Δημόσιο στο Δήμο Σερρών με απόφαση του Νομάρχη Σερρών το 1957, όπως εγένετο σε όλη τη χώρα.

            Το αν ο Ναός, που είναι βυζαντινό κτίσμα είναι αρμοδιότητας ως κτίσμα της 12ης Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων ή της Μητροπόλεως Σερρών και Νιγρίτης, είναι κάτι που δεν έχει σχέση με το χώρο. Απλά η 12η ΕΒΑ, πρέπει να είναι σύμφωνη με όποια παρέμβαση τόσο στον λόφο γενικότερα όσο και στα αρχαιολογικά κτίσματα.

            Ο χώρος ήταν και είναι του Ελληνικού Λαού, του Δήμου Σερραίων και η όποια δήλωση στο Εθνικό κτηματολόγιο από την Μητρόπολη, είναι ανεδαφική.

            Υπο μία προϋπόθεση!

            Να κινήσει άμεσα ο Δήμος την νομική διαδικασία για να σταματήσει η όποια διεκδίκηση (αν έγινε) από την Μητρόπολη.

            Μπορεί να το κάνει αυτό ο Δήμαρχος; Έχει την βούληση; Δεν νομίζουμε!!!

            Ιδού η ευθύνη του Δημοτικού Συμβουλίου και κάθε Δημοτικού Συμβούλου, απέναντι στους πολίτες, στην ιστορία του τόπου, στο Σύνταγμα, στους νόμους.

            Κανείς, ακόμη και με επίκληση της Δεξιάς του Κυρίου και κάθε Άγιου της Εκκλησίας δεν έχει το δικαίωμα της αυθαίρετης συμπεριφοράς.

            Αρκετά έχουν γίνει στο όνομα των ανίερων συμμαχιών για ηρεμία και σύμπλευση, καιρός είναι να κατανοήσουν οι ταγοί ότι από αυτές τις πολιτικές οσφιοκαμψίες, τίποτε δεν θα κερδίσουν.

            Όσοι στο παρελθόν το έκαναν βγήκαν χαμένοι. Το ιερατείο ακολουθεί πάντα το φαβορί ή τον έχοντα την εξουσία. Είναι με την εκάστοτε κυβέρνηση και όχι κατ’ ανάγκη νόμιμη όπως έδειξε η ιστορία πριν 36 χρόνια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6570

              ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ

              ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ,

              «ΦΙΜΩΤΕΣ» ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ «ΜΠΑΛΑΚΙ» ΣΤΟΝ ΤΑΤΟΥΛΗ

              Ο Δήμαρχος κ. Μωϋσιάδης, αντί να βρει το πολιτικό θάρρος και την πολιτική λεβεντιά να ζητήσει δημόσια συγνώμη για τον πανελλήνιο διασυρμό της πόλης, προσπάθησε με δηλώσεις του στους εκπροσώπους του τοπικού τύπου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

              Ποιόν προσπαθεί να ξεγελάσει πέρα του εαυτού του;

              Τους Σερραίους πολίτες που έμειναν άναυδοι από την πρωτοφανή απόφασή του να απαγορεύσει τις παραστάσεις στον αύλιο χώρο του Άϊ Νικόλα; Τον αντιδήμαρχο κ. Γρηγοριάδη που με πολιτική λεβεντιά αποκάλυψε στην κοινή γνώμη το προηγηθέν παρασκήνιο και τις απειλές, για διαδήλωση θρησκόληπτων, από στέλεχος της Επισκοπής; Τον καλλιτεχνικό κόσμο; Τους δημοσιογράφους; Τα, πανελλήνιας εμβέλειας, τηλεοπτικά κανάλια; Τον Υφυπουργό Πολιτισμού κ. Τατούλη;

              Αντί λοιπόν να ζητήσει συγνώμη, προσπάθησε να ανασκευάσει και να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για την «ομηρία» του από τους εκκλησιαστικούς κύκλους (εξ άλλου είναι στέλεχος του ΔΣ της Παναγίας Σουμελά, ιδρύματος με εξωθεσμική επιρροή στον ποντιακό ελληνισμό), αφήνοντας τον Μητροπολίτη να δημιουργήσει κεκτημένο στην αξιοποίηση του αξιόλογου χώρου στον Άϊ Νικόλα, παρ’ όλο που είναι αρμοδιότητας της 12ης Εφορίας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων.

              Βεβαίως και οι λέξεις που χρησιμοποιήθηκαν από τον πανελλήνιο τύπο για τον Δήμαρχο της πόλης προσβάλουν τους πολίτες της. Γιατί τον έχουν Δήμαρχο;

              Οι «επιφυλάξεις» του μητροπολίτη όπως τις χαρακτήρισε ο Δήμαρχος δεν ήταν επιφυλάξεις. Ήταν επισημάνσεις όπως ο ίδιος ο Μητροπολίτης δήλωσε. Βεβαίως και δεν υπάρχουν «γραπτά» για άρνησή του να παιχθεί θέατρο στον Κουλά. Και μόνο όμως η επίκληση γραπτού κειμένου, τι υποδηλώνει Δήμαρχε; Τον αντιδήμαρχο κ. Γρηγοριάδη πιστεύουμε και ας μην έχει χαρτιά με τζίφρες στα χέρια του. Απειλήθηκε ο δήμος με διαδήλωση «πιστών»!!!

              Όσο για το τι συνάδει με την ιερότητα του χώρου και να επιδεικνύεται ο οφειλόμενος σεβασμός, όπως γράφεται στην ανακοίνωση της Μητρόπολης, συμφωνούμε!!!! Να βάλει η Μητρόπολη, νυχτοφύλακες για να μη πηγαίνουν εκεί δίπλα τα ζευγαράκια για… και προσβάλλεται η ιερότητα. Απορούμε γιατί αυτά δεν γίνονταν επί Αρχιερατίας του Μακαριστού Μητροπολίτη Κυρού Μαξίμου. Εκείνος μιλούσε για οφειλόμενο σεβασμό όλων προς όλους και όλα. Οι νοήμονες σέβονται. Οι φανατικοί και η χωρίς λευτεριά στη σκέψη σέβονται μόνο αυτά που άλλοι τους ορίζουν.

              Όσο για το προαύλιο του 1ου Γυμνασίου είναι ντροπή η επίκληση ως λύση. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να είχε αποκλεισθεί ως χώρος πρώτα από όλους, λόγω της γειτνίασης (20 μέτρα) με τον ΙΝ των Μ Ταξιαρχών αλλά και γιατί έχει ναΐσκο εντός του προαυλίου χώρου.

              Ο Δήμαρχος δυστυχώς έδειξε ότι αντί να σεβασθεί τον σερραϊκό λαό σεβάσθηκε ιδιορρυθμίες και απαιτήσεις.

              Αυτός ήταν και ο ψόγος που εισέπραξε από τα πανελλήνια ΜΜΕ και κανείς δεν τον φίμωσε. Άλλοι φίμωναν, άλλες εποχές και με αυτούς είχε συνταχθεί ο Δήμαρχος.

              Αν ζητήσει αντίγραφο εκείνης της εκπομπής του Μανόλη Καψή και αναμεταδοθεί από τα τοπικά τηλεοπτικά κανάλια, ένα είναι βέβαιο. Δεν θα ξέρει πλέον τι να πει.

              Γι’ αυτό και για πολλά άλλα, ας ζητήσει συγνώμη από τον σερραϊκό λαό και από τον Αντιδήμαρχο κ. Γρηγοριάδη.

              Όσο για την δήλωση Τατούλη, ας μην προκαλεί τον υφυπουργό με το ότι έχει προτάσεις και να τις χρηματοδοτήσει ο Υπουργός. Ήδη ο βουλευτής Μπόλαρης είχε κάνει σχετική πρόταση.

              Τέλος δεν πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση του έκτακτου Δημοτικού Συμβουλίου, (την Δευτέρα όπως είχε συζητηθεί, με μοναδικό θέμα αυτό), στο οποίο μάλλον θα συνεχίζονταν ο διασυρμός.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                ililias last edited by

                Ο χρήστης jm000 έγραψε:

                Μηχανικός Παραγωγής και Διοίκησης, μεταπτυχιακό στον τομέα Συστημάτων Παραγωγής, στο Πολυτεχνείο Κρήτης.

                Χαραμίζεσαι. Σε κάτι σε προπαγάνδα θα ήσουν άφθαστος.

                Παιδιά, καλο θα ηταν να μην χαρακτηριζουμε - στιγματιζουμε ετσι αλλα ατομα....

                Δεν νομίζω ότι χαρακτήρισα τον scullone, πολύ δε περισσότερο ότι τον στιγμάτισα. Φαίνεται ότι έχει κάνει φοβερή μελέτη πάνω στο θέμα και δεν την αφήνει να πάει χαμένη. Νομίζω όμως πως δεν χρειάζομαι καθοδήγηση και μάλιστα με επιχειρήματα μια - έτσι - και - μια - αλλιώς. Εάν το θέμα μας ήταν η συμπεριφορά ενός ρασοφόρου, κάτι θα είχαμε να συζητήσουμε. Επίσης θα μπορούσαμε να δούμε εάν οι 'χριcτιανοί' έκαναν τα αρχαία αγάλματα ασβέστη η όχι - η εάν, απλά, οι νεοέλληνες γκρέμισαν τους αρχαίους και τους 'χριcτιανικούς' ναούς και τα βυζαντινά κάστρα για να φτιάξουν σπίτια. Επίσης, εάν υπήρξε ο Ιησούς η η Ναζαρέτ η ο Ηλίας (εγώ). Αλλά όλα μαζί, η μάλλον μια το ένα και μια το άλλο και με αυτό τον τρόπο, μου θυμίζει Χιτλερική (η χουντική, η Σταλινική, η...) προπαγάνδα. Και αυτό στιγμάτισα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Ο χρήστης ililias έγραψε:
                  Νομίζω όμως πως δεν χρειάζομαι καθοδήγηση

                  Και ποιος σου είπε ότι εμένα μου καίγεται καρφί να καθοδηγήσω τον οποιονδήποτε; Όποιος έχει λειτουργική λογική, σκέπτεται, συζητά, επιχειρηματολογεί, ρωτά, απαντά και συμπεραίνει για τον εαυτό του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    ping-of-death last edited by

                    Επειδη τοσο οι δικες μου αποψεις μου κ πηγες οσο κ του skullone αντιμετωπιζονται με υπερμετρο σκεπτικισμο θα ελεγα (δεν ταυτιζομαι, μια διαπιστωση κανω), επιστρεφω στο θεμα παραθετοντας καποια εδαφια τα οποια για να μην ενοχλουν κανεναν άλλο ειτε δεν είναι ευρεως γνωστα ειτε κατι δεν εχω καταλαβει εγω καλα.
                    Αναφορες αβροτητας της ΠΔ για τους Ελληνες (μονο):

                    1. ΖΑΧΑΡΙΑΣ Θ', 13
                      ...καί εξεγερώ τα τέκνα σου Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων καί ψηλαφίσω σε ως ρομφαίαν μαχητού και Κύριος έσται επ' αυτούς και εξελεύσεται ως αστραπή βολής...

                    2. ΗΣΑΪΑΣ Θ', 11-12
                      ...καί ράξει ο θεός τους επισταμένους επί όρος Σιών επ' αυτούς καί τους
                      εχθρούς αυτών διασκεδάσει, Συρίαν αφ' ηλίου ανατολών καί τους Ελληνας αφ'ηλίου δυσμών, τους κατεσθίοντας τον Ισραήλ όλω τω στόματι, επί πάσι τούτοις ουκ απεστράφη ο θυμός, αλλ' έτι χείρ υψηλή.

                    3. ΙΕΖΕΚΙΗΛ ΚΕ', 16-17
                      Δια τούτο τάδε λέγει Κύριος: ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους
                      αλλοφίλους καί εξολοθρεύσω Κρήτας καί απολώ τους καταλοίπους τους
                      κατοικούντας την παραλίαν. Καί ποιήσω εν αυτοίς εκδικήσεις μεγάλας, καί
                      επιγνώσονται διότι εγώ Κύριος εν τω δούναι την εκδίκησιν μου επ' αυτούς.

                    4. ΑΜΩΣ Α', 7-8
                      Καί εξαποστελώ πυρ επί τα τείχη Γάζης καί καταφάγεται τα θεμέλια αυτής. Και εξολοθρεύσω κατοικούντας εξ Αζώτου, καί εξαρθήσεται φυλή εξ Ασκαλώνος, και επάξω την χείρα μου επί Ακκάρων, καί απολούνται οι κατάλοιποι των αλλοφύλων, λέγει Κύριος.

                    5. ΣΟΦΟΝΙΑΣ Β', 4-6
                      ...διότι Γάζα διηρπασμένη έσται, καί Ασκαλών εις αφανισμόν...

                    6. ΣΟΦΟΝΙΑΣ Β', 56
                      Ουαί οι κατοικούνταις το σχοίνισμα της θαλάσσης πάροικοι Κρητών και έσται Κρήτη νομή ποιμνίων και μάνδρα προβάτων...

                    Επισης για τον ιδιο λογο δεν θα παραθεσω αυτή τη φορα αποσπασμα βιβλιου καποιου 'γραφικου ερευνητη' που κανει 'αντιεπιστημονικη μελετη' ή αναφορα καποιου 'παραμυθα' αλλα κατι που διαβασα σε καποια κιτρινη φυλλαδα προσφατα:
                    'Αφήνουμε τελευταίο τον κληρικαλισμό, δηλ. την ταύτιση της Εκκλησίας με το ιερατείο. Εδώ τα ΜΜΕ δεν φέρουν καμία ευθύνη. Αυτή βαρύνει αποκλειστικά εμάς τους ένδοθεν του θυσιαστηρίου. Οταν στα έντυπα και στο κήρυγμά μας διακρίνεται διαζευκτικά ο λαός από την Εκκλησία, η οποία «υπηρετεί τις θρησκευτικές ανάγκες του λαού», τότε η αλλοτρίωση είναι πλήρης.
                    Μπορούμε ακόμη και στις πλέον «αυθεντικές» περιοχές του εκκλησιαστικού
                    σώματος να ψηλαφήσουμε έντονο τον κληρικαλισμό, και μάλιστα στην πλέον
                    ειδεχθή του μορφή: αυτή του γεροντισμού που κολακεύει τον εγωισμό αυτόκλητων «γερόντων», και καταργεί την ελευθερία, ακυρώνοντας το ανθρώπινο πρόσωπο, αφού αυτό μόνο εν ελευθερία μπορεί να υπάρξει. Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι όλα αυτά γίνονται στο όνομα του Χριστού, θα πρέπει να κλαύσουμε πικρώς εν μετανοία.
                    Με διαρκή μετάνοια όλων μας και επιστροφή στο ταπεινό λατρευτικό ήθος των αγίων έχουμε ελπίδα η Εκκλησία να φανερώνει ολοένα και περισσότερο τον αληθινό πολιτισμό τής Αναστάσιμης Ωραιότητος, που συχνά κρύβεται μέσα στην ασχήμια ενός άκαμπτου λόγου από πλευράς ημών των λειτουργών Της.
                    Αρχιμ. Σωφρόνιος Γκουτζίνης, Th. Μ.
                    ιεροκήρυξ Ι.Μ. Ξάνθης και Περιθεωρίου'
                    Πηγη: Ελευθεροτυπια 7-8-04

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Α, επικαλείται το γνωστό 'άλλο η θρησκεία, άλλο οι παπάδες'. Εγώ όμως δεν έχω ακόμη καταλάβει... Όλα αυτά τα μισελληνικά, πρό και μετά χριcτόν, ποιος τα έγραφε; Οι 'πατέρες' της εκκληcίας δεν τα γράφανε; Και όμως, όλα αυτά τα μισελληνικά παραληρήματα είναι 'ιερά κείμενα'! Δηλαδή, η ίδια η θρησκεία έχει τον μισελληνισμό μέσα της.

                      Δηλαδή, για να προσαρμοσθούν, τι θα κάνουν; Θα αλλάξουν το κήρυγμα; Το τελετουργικό; Θ'αρχίσουν να κόβουν την ΠΔ και την ΚΔ από'δω κι από'κει για να τις φέρουν πιο κοντά στην Ελλάδα, βγάζοντας ό,τι είναι ειδεχθές απ'έξω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Α, επικαλείται το γνωστό 'άλλο η θρησκεία, άλλο οι παπάδες'. Εγώ όμως δεν έχω ακόμη καταλάβει... Όλα αυτά τα μισελληνικά, πρό και μετά χριcτόν, ποιος τα έγραφε; Οι 'πατέρες' της εκκληcίας δεν τα γράφανε; Και όμως, όλα αυτά τα μισελληνικά παραληρήματα είναι 'ιερά κείμενα'! Δηλαδή, η ίδια η θρησκεία έχει τον μισελληνισμό μέσα της.

                        Δηλαδή, για να προσαρμοσθούν, τι θα κάνουν; Θα αλλάξουν το κήρυγμα; Το τελετουργικό; Θ'αρχίσουν να κόβουν την ΠΔ και την ΚΔ από'δω κι από'κει για να τις φέρουν πιο κοντά στην Ελλάδα, βγάζοντας ό,τι είναι ειδεχθές απ'έξω;

                        Γι' αυτό λένε κάποιοι 'άλλο η θρησκεία,άλλο οι παπάδες'.Υποστηρίζουν πως η θρησκεία βρίσκεται στην ουσία των λόγων του Χριστού (τώρα το αν και πως υπάρχουν τα αυθεντικά,αν υπήρξε ο Χριστός κλπ είναι άλλο θέμα).

                        Κάθε 'πατέρας' μπορεί να εκμεταλλευτεί την ιερατική του ιδιότητα λέγοντας ότι $#@% του καπνίσει (σαν τον απίστευτο ερημίτη που μίλησε για τους Ολυμπιακούς) και λόγω των συμφερόντων της ηγεσίας της εκκλησίας και του πιστού ή και αφελούς τμήματος του εκκλησιάσματος τα λόγια του κρίνονται ως σοφά,θεόπνευστα ή ό,τιδήποτε άλλο.

                        Ακούστε πάντως το 'καλως ήρθες ξένε' των Active Member.Έχει κάτι να πει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                          Γι' αυτό λένε κάποιοι 'άλλο η θρησκεία,άλλο οι παπάδες'.Υποστηρίζουν πως η θρησκεία βρίσκεται στην ουσία των λόγων του Χριστού (τώρα το αν και πως υπάρχουν τα αυθεντικά,αν υπήρξε ο Χριστός κλπ είναι άλλο θέμα).

                          Όταν όμως η ιστορία και η αρχαιολογία αποδεικνύουν ότι τελικά ο υποτιθέμενος 'λόγος του Χριστού' είναι το απόσταγμα (κατόπιν ζυμώσεων πολιτικής κυρίως φύσης εντός της εκκληcίας, για το ποια άποψη θα επικρατήσει έναντι των άλλων και θα θεωρείται ως 'κατέχουσα την απόλυτη αλήθεια') διαφόρων κειμένων που άρχισαν να γράφονται περί το 100 μ.α.χ.χ. και όχι αυτά που είπε όντως ο άνθρωπος αυτός, τότε τα πράγματα περιπλέκονται.

                          Και περιπλέκονται διότι απλά αποδεικνύεται ότι ακόμα κι αυτά τα ευαγγέλια εν πρώτοις δεν περιέχουν τον 'λόγο' του χριστού (και πώς να τον περιέχουν, αφού δεν υπάρχει καμία ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ και ΟΧΙ ΠΛΑΣΤΗ σύγχρονή του εξωεκκληcιαcτική πηγή που να τον αναφέρει, άρα, κατά τα φαινόμενα, δεν υπήρξε το πρόσωπο αυτό), δεύτερον είναι προϊόντα του ιερατείου.

                          Δηλαδή και πάλι καταλήγουμε στη διαμόρφωση της θρησκείας και του δόγματός της από το ιερατείο, δηλαδή στην κατάρριψη του 'άλλο η θρησκεία, άλλο οι παπάδες'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            deggman last edited by

                            http://www.geocities.com/notosga/saints/philosop.htm Μας το εξειγής αυτο scull?

                            ΑΠΟΛΛΩNΙΟΣ Ο ΤΥΑΝΕΑΣ

                            Γεννήθηκε στις αρχές του 1ου αιώνα μ.Χ. στα Τύανα της Καπαδοκίας και έμεινε γνωστός ως ο 'Απολλώνιος ο Τυανέας'. Γι αυτόν τον Έλληνα φιλόσοφο γράφτηκαν πολλά από τους μετέπειτα ιστορικούς, φιλόσοφους και συγγραφείς. Ήταν μία πολύ σημαντική προσωπικότητα που έδρασε και επηρέασε σημαντικά την πορεία της εξέλιξης της φιλοσοφικής σκέψης της εποχής του. Αναγνωρίστηκε ως 'θείος Άνθρωπος' σχεδόν από όλους τους λαούς της Μεσογείου, στην εποχή του. Αργότερα όμως ξεχνιέται από τον πολύ κόσμο και συντροφεύει μόνο τη σκέψη εκείνων που αφιέρωσαν τη ζωή τους στη φιλοσοφία.

                            Είναι λάθος να πιστεύουμε στο Δωδεκάθεο ναι ή όχι;
                            «Εν μέρει ναι. Εμείς είμαστε οι Ολύμπιοι. Δεν είμαστε 'Θεοί', 'Θεούς' εσείς μας ονομάσατε. Εμείς, ποτέ δεν αναφέραμε ότι είμαστε 'Θεοί'. Είμαστε οι Ολύμπιοι 'Ε'. Αρχηγός όλων των στρατευμάτων είναι ο Ιερός Άρχοντας Φωτός, ο Ανδρομέδιος Κυβερνήτης δεκατριών Γαλαξιών και επτά Συμπάντων, ο Πανύψιστος 'Ζεύς', με δική σας ονομασία. Ανώτατη Δύναμις Δημιουργίας είναι το Όλον Φως. Ερχόμαστε από το Γαλαξία της Ανδρομέδας, από τη Γαλαξιακή Συνομοσπονδία των 'E' Σμήνους Δεκατριών Γαλαξιών. Μόνο ο 'Γιαχβέ', όπως σείς τον αποκαλείτε, αυτοαπεκαλείτο 'Θεός'. Ανήκει στην τέταρτη Αποστολή, αυτή των Αποστατών και είναι ο μεγαλύτερος εγκληματίας όλων των χιλιετηρίδων, αιμοδιψής και αδίστακτος λαοπλάνος. Ενσαρκωμένος Ανδρομέδιος, ήταν ο Απόλλων και ο Απολλώνιος που σεις ονομάσατε 'Ιησού'. Ούτος ήτο πυρήν του Φωτός που άλλοτε διαχωρίζεται από το Όλον Φως και άλλοτε ενώνεται. Είναι φαιδρότατον ψεύδος να ανακοινώνουν ότι ο Απολλώνιος - Ιησούς ήτο υιός του Γιαχβέ. Δεν υπήρξε ποτέ ουδεμία σχέση μεταξύ τους. Αυτό υπήρξε έργο Ιουδαίων. Ο Απολλώνιος - Ιησούς είναι το αρχικόν, αιώνιον 'E'».
                            «Αυτός που ονομάζετε 'Ιησού', γεννήθηκε 4 έτη πριν αρχίσετε εσείς να αριθμείτε από της γεννήσεώς του. Σταυρώθηκε την 17η του μηνός Μαρτίου με δική σας ονομασία, όταν έγινε 33ών ετών και 3ών μηνών».
                            Ο Χριστός είναι ενσάρκωση του Απόλλωνα;
                            «Το Όλον Φως, είναι Ένα.
                            Οι Μορφές Του, Διάφορες.
                            Η Ενέργειά Του, Αστείρευτη.
                            Η Αγάπη είναι η Αρχή και το Τέλος του Κύκλου Του».
                            «Σας έχουμε πεί ότι ο Χριστός και η μητέρα του υπήρξαν, όχι όμως με τα ονόματα αυτά. Και οι δύο, γενεαλογικά, δεν είχαν καμμία σχέση με τους εβραίους.
                            Τα 'ευαγγέλια' όπως σεις ονομάζετε, αναφέρουν λάθος στοιχεία γιατί είναι παραποιημένα και γι’αυτό κατέστρεφαν τα πρωτότυπα για να μην φανερωθεί η αλήθεια.
                            Η γυναίκα Μαρία, μητέρα του Χριστού, ήταν Ελλάνιος γόνος 'Ε', και ο Χριστός ήταν Πυρήν του Όλου Φωτός που ενσαρκώθηκε υπερβατικά.
                            Το πραγματικό όνομα του Χριστού ήταν 'Απολλώνιος' και όχι 'Ιησούς', δεν γεννήθηκε στην 'Παλαιστίνη', που ήταν ελληνική κτήση, αλλά στην 'Ιωνία', όπως σείς ονομάζετε την περιοχή. Όλα τα υπόλοιπα είναι μεταγενέστερες παρεμβολές, τροποποιήσεις και διαστρεβλώσεις.
                            Ο Απολλώνιος ήταν εμποτισμένος από Φως του Όλου Φωτός, εκ Φωτός από το Ζωοδότη Θεό και δεν έχει καμμία σχέση με το Γιαχβέ. Προϋπήρχε πριν ενσαρκωθεί. Είναι οντότητα θεϊκή, ανώτατης πνευματικής ακτινοβολίας και με δική του επιθυμία ενσαρκώθηκε στη Γαία και δίδαξε στην ευρύτερη περιοχή της Παλαιστίνης μέχρι την Αίγυπτο, μετέδωσε το Ελλάνιον Φως μέχρι την Ινδία.
                            Όσοι τον ακολούθησαν και τον πίστεψαν, δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν τα μηνύματά του και τα παραποίησαν, γιατί αυτοί ήταν δημιουργήματα της ύλης και όχι του Φωτός όπως ο Απολλώνιος.
                            Η σχέση Απολλώνιου και Ελλάνιων είναι άμεση και πολλαπλή.
                            Ο ίδιος ήταν Ελλάνιος Γόνος και προφήτες του οι Έλληνες φιλόσοφοι που με τον στοχασμό τους άγγιξαν το Θείο.
                            Τα σωματικά του προσόντα και χαρακτηριστικά ήταν χαρακτηριστικά Ελλάνιου».
                            «Εβραίο, τον έκαναν οι Αποστάτες με το εβραϊκό ιερατείο.
                            Η διδασκαλία του, γράφτηκε στην ελληνική γλώσσα παρά το γεγονός ότι την εποχή αυτή κυριαρχούσε η λατινική.
                            Η αναφορά του Απολλώνιου στους Ελλάνιους στο Κατά Ιωάννην ευαγγέλιο είναι χαρακτηριστική, αφού για πρώτη και μοναδική φορά στην ιστορία της Γαίας αποκαλύπτεται ότι οι Ελλάνιοι είναι Ουράνιο Γένος, περικοπή που αφήρεσε το ιερατείο, βρίσκεται όμως στα πιστά του πρωτότυπου, μη διορθωμένα αντίγραφα.
                            Η αρνητική θέση των μελών της ομάδας επικοινωνίας, περί του προσώπου του Απολλωνίου και της μητέρας του, μπορεί μεν να είναι εσφαλμένη, αλλά όμως στηρίζεται σε πολλά πραγματικά γεγονότα που τους οδήγησαν στη θέση αυτή.
                            Οι Αποστάτες σε συνεργασία με το εβραϊκό ιερατείο, διαστρέβλωσαν τα πάντα γύρω από τη ζωή και τη διδασκαλία του, για να δημιουργήσουν σύγχυση και να αποπροσανατολίσουν τους Ελλάνιους που γνώριζαν την Ουράνια Αποστολή τους στη Γαία.
                            Ο Απολλώνιος δίδαξε την Αγάπη και δε δημιούργησε θρησκεία.
                            Οι Αποστάτες και το εβραϊκό ιερατείο οικειοποιήθηκαν πολλά στοιχεία από τη ζωή και τη διδασκαλία του, και στο όνομά του έφτιαξαν μία νέα θρησκεία, προσαρμοσμένη στις δικές τους παραδόσεις, το δικό τους τρόπο σκέψης και τις δικές τους αδυναμίες.
                            Η θρησκεία αυτή, που ονόμασαν 'χριστιανισμό', δεν έχει σχέση με τον Απολλώνιο, όμως χρησιμοποιήθηκε σαν αιχμή του δόρατος κατά του Ελληνισμού και συντέλεσε στα μέγιστα για την απομάκρυνση των Ελλάνιων από τις ρίζες τους στην Παλαιστίνη.
                            Παρά ταύτα, οι Ελλάνιοι αντιστάθηκαν στις εβραϊκές μεθοδεύσεις και επανήυραν τις θρησκευτικές τους αρχές και αξίες, και το Όλον Φως.
                            Δεν πρέπει ο Απολλώνιος να εμπλέκεται στην εβραϊκή θρησκεία των Αποστατών και του Γιαχβέ. Ενημερώστε τους πάντες για την Αλήθεια, που είναι η Ελλάνια καταγωγή του, χωρίς να δημιουργούνται άσκοπες και επιζήμιες αντιπαραθέσεις, γιατί τότε πέφτετε στην παγίδα των Αποστατών που επιδιώκουν τη διάσπαση του Ελληνισμού».
                            «Η κεντρική ακτίνα του Όλου Φωτός[σ.σ.: Χριστός], ενσαρκώθηκε στην Ανδρομέδα, Σείριον και Πλειάδες, σε πανάρχαιες εποχές, πολύ πριν ενσαρκωθεί στην Γαία, με ανάλογη αποστολή. Δεν υπέστη δεινά και θάνατο, δίδαξε, έδωσε οδηγίες και συμβουλές και ανέθεσε συμπαντικό έργο στους ανθρώπους. Μόνο στη Γαία βασανίστηκε, σταυρώθηκε και απέθανε από τα δεινά διότι η Γαία κατέχεται και σήμερα από τους Αποστάτες».
                            «Ο Απόλλωνας και ο Απολλώνιος από τα Τύανα, όπως σείς ονομάζετε, ήταν υλοποιημένες ακτίνες του Όλου Φωτός που υλοποιήθηκαν στην Ανδρομέδα, Σείριο, Λύρα και Γαία. Η κοσμική προσευχή είναι σήραγγα επικοινωνίας με το Όλον Φως. Ο Απόλλων δεν ήταν φθαρτός».

                            Στυο παραπάνω προσέχτε λίγο, βαδίζει σε λεπτή γραμμή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              skullone last edited by

                              Αυτά είναι ΒΛΑΚΕΙΕΣ, που είναι καρμπόν από 'μαθητή' του Φουράκη (Καλογεράκης λέγεται). Ο Φουράκης είναι αυτός ο τύπος που λέει ότι πάει σε... ειδικά σημεία με... υψηλό ενεργειακό πεδίο και οι Ολύμπιοι του μιλάνε με υπολογιστή που δεν χρησιμοποιεί ΚΑΜΙΑ ΠΗΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ!!!

                              Δεν είναι δυνατόν να κάθεται κανένας έστω και στοιχειωδώς νοήμων άνθρωπος και να παίρνει στα σοβαρά τέτοιες ηλιθιότητες. Δεν γνωρίζω επακριβώς τι έχει πει ο Απολλώνιος ο Τυανεύς, αν και αμφιβάλλω αν κι εσύ γνωρίζεις έστω και μια λέξη απ'όσα έχει πει (για να κάθεσαι και να μου αραδιάζεις όλες αυτές τις ηλιθιότητες των εψιλονιστών).

                              Αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι ΤΙΠΟΤΕ απ'όσα μας λένε οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ εψιλονιστές (Φουράκης, Καλογεράκης, Κεραμυδάς) δεν στέκει ούτε σε λογική και κριτική, ούτε σε ανάλυση.

                              Αυτά είναι βλακείες επιπέδου Έριχ φον Νταίνικεν (ο Νταίνικεν είναι από τους μεγάλους απατεώνες μεταξύ των ουφολόγων).

                              http://www.skepdic.com/vondanik.html

                              Το να προσπαθείς να αντιπαρατεθείς μαζί μου (που ως πηγές πληροφόρησής μου χρησιμοποιώ αρχαιολόγους, ιστορικούς, ανθρωπολόγους, φυσικούς, πορίσματα ραδιοχρονολογήσεων, μελέτες ακαδημαϊκών κλπ) παραθέτοντας αυτές τις κοτσάνες πρώτον φανερώνει την επιχειρηματολογική σου γύμνια, δεύτερον την άγνοιά σου, τρίτον είναι προσβολή στη νοημοσύνη μου να κάθομαι να προσπαθήσω να μιλήσω λογικά σε κάποιον που έχει υποκαταστήσει τη λογική με θεωρίες διαφόρων φαιδρών τύπων για... ανώτερες φυλές, υπερανθρώπους, ανδρομέδιους 'μεσσίες', ουφολογικές μπούρδες και άλλα τέτοια ευτράπελα που τα εκδίδουν για να κοροϊδεύουν τον αμόρφωτο κοσμάκη και να βγάζουν εύκολο χρήμα. Και, συνεπώς, δεν αξίζει να συζητάω μαζί σου.

                              Αν, από την άλλη, επιχειρείς να προσάψεις σ'εμένα την κατηγορία ότι προωθώ ή ασπάζομαι αυτές τις κοτσάνες, τότε πάλι δεν αξίζει να συζητώ μαζί σου, γιατί στρεψοδικείς και εκτοξεύεις ανυπόστατες κατηγορίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                deggman last edited by

                                MODS ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ.!!!!
                                PLZ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Επειδή δεν σε βολεύει προφανώς, έτσι;

                                  Το θέμα αυτό αφορά μια απαράδεκτη λογοκριτική επίθεση ενός μητροπολίτη, ο οποίος επιδιώκει να επιβάλει το 'Πηδάλιον' στον σύγχρονο κόσμο και, στα πλαίσια αυτού, μετέφερα και τον απόηχο της ενέργειας αυτής και πραγματικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι ο εν λόγω μητροπολίτης απλώς προσπαθούσε να είναι απολύτως σωστός προς τις εντολές ανθρώπων όπως οι 'τρεις ιεράρχες'

                                  ΔΕΝ είμαι εγώ αυτός που γέμισε το θέμα με εψιλονικές σαχλαμάρες.

                                  Ούτε είμαι εγώ αυτός που πήγε να βγάλει λάδι τους λογοκριτές.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    deggman last edited by

                                    Οποιοσδήποτε κάθησει και μετροίσει και διαβάσει τα posts που έχουν δημοσιευθει στο συγκεκριμένο θέμα πιστέυω οτι θα καταλάβει το ποιος γράφει και τι γράφει, ΕΣΥ κίνησες το θέμα προς την Θεολογική παπαδιστική πλευρά σε ρωτησα 5 φωρες εαν ο Λαζοπουλος έχει χεσμένη τη φωλίτσα του και εσυ Λαζόπουλος, ΕΣΥ κάθεσε και κρίνεις τις απόψεις ΟΛΩΝ λέγοντας οτι είναι βλακείες, θες να μας πείσεις οτι ένας τρελλος στο τρελλοκομίο δεν είναι τρελλός αλλα ολίγον τρελλος.
                                    Αφιερομένο απο τα βάθη τις καρδιάς μου, και είμαι σίγουρος οτι τα παρακάτω τραγουδάκια τα γνωρίζεις. BYEZ.

                                    You say you don't wanna run and hide A face that no-one knows And everyone ya meet, you're gonna show You're nobody's slave, nobody's chains are holdin' you.
                                    You hold your fist up high, And rule the zoo Oh, you just got to be Up high
                                    where the whole world's watchin me Cos I, I got the guts to be somebody To cry out
                                    I wanna be somebody, Be somebody soon I wanna be somebody Be somebody too
                                    You say you don't wanna starve Or take the table crumbs that fall You don't wanna beg or plead at all You don't want no nine to five Your fingers to the bone You don't want the rock piles' bloody stones Oh, you just got to be Up high where the whole world's watchin me Cos I, I got the guts to be somebody To cry out
                                    I wanna be somebody, Be somebody soon I wanna be somebody Be somebody too I want shiny cars and dirty money Lotsa rock and roll I will live in fame
                                    and die in flames I'm NEVER gettin' old
                                    I wanna be somebody, Be somebody soon I wanna be somebody Be somebody too I'm gonna be somebody, I'm gonna be
                                    somebody

                                    Εχει και δευτερο που πας?

                                    [Jesse to God]

                                    Why, why am I nothing, no more
                                    Oh, why was I never
                                    One worthy of Love
                                    Oh why, why amd i nothing to you
                                    Tell me why, was I ever
                                    Born in this World, here at all
                                    Tell me why

                                    Στη θέση του GOD βάλε των Βραχμαπουτρα που φθωνεις και θες να φτάσεις. Jack ass

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Αναμενόμενη και εξόχως προβλέψιμη απάντηση. Μάλιστα, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι κέρδισα το στοίχημα (100 ευρώ) που έβαλα με ένα φίλο μου για το ποιος θα απαντούσε και με ποιο τρόπο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        skullone last edited by

                                        Επιστρέφοντας στο θέμα, το οποίο προφανέστατα δεν είναι ο Λαζόπουλος (κατανοώ βεβαίως ότι ο Λαζόπουλος έγινε ενοχλητικός, αφού τόλμησε να διαμαρτυρηθεί, γι'αυτό και λοιδωρείται και συκοφαντείται, όπως συμβαίνει με κάθε αξιόλογο άνθρωπο), αλλά η στάση της εκκληcίας απέναντι στο αρχαίο Ελληνικό δράμα και στον Ελληνικό πολιτισμό εν γένει:

                                        http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6615

                                        *«Το θέατρο, κορυφαίο επίτευγμα του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στα χρόνια της αθηναϊκής ακμής, αποτελεί πανανθρώπινη πολιτισμική κληρονομιά. Πραγματεύτηκε υπαρξιακά, πολιτικά και καλλιτεχνικά προβλήματα, με τρόπο που άφησε ανεξίτηλα ίχνη σε όλο τον δυτικό κόσμο.Έθεσε καίρια ερωτήματα που ακόμα παραμένουν επίκαιρα για την σχέση ατόμου και κοινωνίας και για τα όρια της ανθρώπινης ελευθερίας. Παράλληλα, η γένεση και η εξέλιξη του αρχαίου ελληνικού θεάτρου αποτελεί ένα από τα πιο απτά παραδείγματα της μετάβασης της ανθρωπότητας από την μυθική σκέψη και την θεοκρατική ερμηνεία του κόσμου, στον ορθό λόγο και την ανθρώπινη προσέγγιση των πραγμάτων.»

                                        Α. Κακλαμάνης

                                        Πρώην Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων*

                                        Η Αθήνα του 5ου προχριστιανικού αιώνα δημιουργεί την δημοκρατία και ταυτόχρονα την δραματική τέχνη με κεντρικό άξονα τον άνθρωπο. Τότε για πρώτη φορά στην θυμέλη του θεάτρου αντηχούν πάθη ανθρώπινα και όχι θεϊκά. Ο μέγιστος Αισχύλος καθιερώνει οριστικά την κυριαρχία του ανθρώπινου ήρωα στο θέατρο, υμνώντας τον θρίαμβο της σκέψης και την ελευθερία της θέλησης, λυτρώνοντας τον θεατή από την θεϊκή απολυταρχία.

                                        Είναι η εποχή των Μηδικών πολέμων, όταν η καταστροφή του τεράστιου βασιλικού στόλου του Ξέρξη στα στενά της Σαλαμίνας προβάλλεται σαν ο υπέρτατος θρίαμβος ενός λαού που διαφεντεύει τη γη του με την ίδια του την θέληση, ενάντια σε ένα στράτευμα σκλάβων ή υπηκόων του Μεγάλου Βασιλέως, που υπακούει σε ένα ανελεύθερο σύστημα δίχως την θέλησή του.

                                        Στο έργο που ο Αισχύλος ανεβάζει στο θέατρο του Διονύσου «Επτά επί Θήβας», η ηθική σύγκρουση γίνεται ανάμεσα σε δυο αντίθετες αντιλήψεις: στην παλαιά αντίληψη πως ο θεός είναι παντοδύναμος, και στην νεότερη αντίληψη πως η ανθρώπινη βούληση είναι δυνατότερη, γιατί διαλέγει και πλάθει θεούς, αν τους χρειάζεται!

                                        Αισχύλος, Σοφοκλής, Ευριπίδης, Αριστοφάνης, Μένανδρος, δίδαξαν αξιοπρέπεια και ελευθερία. Και οι θεατές τους, απέδειξαν πως κατανόησαν τις διδαχές, αναπτύσσοντας τον μεγαλύτερο πολιτισμό που καταγράφηκε στην παγκόσμια ιστορία.

                                        Αιώνες αργότερα, η συνεχής ανάπτυξη αυτού του πολιτισμού θα νεκρωθεί και για 1700 χρόνια θα πολεμηθεί ως το πλέον μισητό και επικίνδυνο εμπόδιο για την επέκταση του νέου θρησκευτικού δόγματος, το οποίο δίδασκε την δημιουργία του κόσμου από έναν θεό και την πλήρη εξάρτηση του ανθρώπου απ΄ αυτόν. Ο άνθρωπος μπαίνει κάτω από την απόλυτη θέληση ενός θεού που είναι ξένος ως προς την έννοια της ελευθερίας. «Θεοποιείται» η ελπίδα, το θαύμα, η υποταγή, και αναπτύσσεται υπέρμετρα η δεισιδαιμονία. Το μόνο που δεν συμφέρει στο νέο θρησκευτικό δόγμα, είναι η ελευθερία της βούλησης και το ανθρώπινο αυτεξούσιο. Εν αντιθέσει, ο ελληνικός τρόπος δίδασκε τον συνεχή αγώνα για την κατάκτησή τους. Ήταν κατανοητό, πως για να καταξιωθείς της ελευθερίας, έπρεπε συνεχώς ν΄ αγωνίζεσαι.

                                        Χαρακτηριστικά, ο Ν. Καζαντζάκης σχολιάζει για την ελευθερία:

                                        «Ελεημοσύνη η λευτεριά δεν είναι,

                                        παρά καρπός στυφός που αγάλια ουρμάζει,

                                        κι η φλούδα του σκληρή και σπάει τα δόντια!»

                                        Στον αντίποδα αυτής της ιδεολογικής στάσης ζωής, βρίσκονται οι χριστιανοί Πατέρες της Εκκλησίας που καταδικάζουν το θέατρο και το χρίζουν άντρο πορνείας, ακολασίας και πάσης ασέλγειας. Την δε δημοκρατία, την χαρακτηρίζουν civitas diaboli, δηλαδή πολίτευμα του διαβόλου.

                                        Αντιπροσωπευτικότερος και πολυγραφότατος, ο Ιωάννης Χρυσόστομος. Στην «Προς Θεσσαλονικείς Ομιλία Ε΄» (τόμος 22ος Πατερικαί Εκδόσεις «Γρηγόριος Παλαμάς) γράφει χαρακτηριστικά:

                                        «Γιατί όταν πηγαίνεις στο θέατρο και κάθεσαι για να τέρψεις τα μάτια σου με τα γυμνά μέλη των γυναικών, προσωρινά βέβαια ευχαριστήθηκες, αργότερα όμως δυνάμωσες από εκεί πολύ την έξαψή σου. Όταν βλέπεις να παρουσιάζονται γυναίκες με την μορφή γυμνού σώματος, όταν βλέπεις και θεάματα και άσματα να μην περιέχουν τίποτα άλλο παρά μόνο παράδοξους έρωτες (η τάδε, λέει, ερωτεύτηκε τον τάδε, και δεν είχε ο έρωτάς της καλό τέλος και απαγχονίστηκε), (Σ.Σ. ο Χρυσόστομος εδώ τολμά να σχολιάσει τον Ευριπίδη και το έργο του «Ιππόλυτος») και όταν δεις να αναφέρονται στις μητέρες οι ανόητοι έρωτες (Σ.Σ. σχολιάζει την Ιοκάστη και τον Οιδίποδα από την Ορέστεια του Αισχύλου), όταν δέχεσαι αυτά και με την ακοή, και με γυναίκες και με τύπους, ήδη δε και με γέροντες (γιατί πολλοί αφού φόρεσαν προσωπεία, έτσι συμπεριφέρονται σαν γυναίκες) πώς θα μπορέσεις, ειπέ μου, να φέρεσαι με σωφροσύνη στο μέλλον, όταν εκείνες οι διηγήσεις, εκείνα τα θεάματα, εκείνα τα ακροάματα κατέχουν την ψυχή σου και όταν στην συνέχεια τα διαδέχονται αυτά παρόμοια όνειρα; Γιατί είναι φυσικό να φαντάζεται η ψυχή πολλά τέτοια τα οποία θέλει κι επιθυμεί στην διάρκεια της ημέρας. Όταν λοιπόν εκεί βλέπεις πράγματα αισχρά και ακούς λόγια αισχρότερα και δέχεσαι τα τραύματα, δεν επιθέσεις όμως τα φάρμακα, πώς δεν θα αυξηθεί δικαιολογημένα το σάπισμα; Πώς δεν θα απλωθεί η ασθένεια και πολύ περισσότερο, παρά στα δικά μας σώματα;»

                                        Στην «Ομιλία εις τον Δαϋίδ και Σαούλ Γ΄» ο Χρυσόστομος καταφέρεται με τον πλέον δριμύ τρόπο κατά του θεάτρου λέγοντας:

                                        «Διότι, εάν εδώ, οπού ακούγονται ψαλμοί και ευχές και θεία λόγια (Σ.Σ. εννοεί στην εκκλησία) και υπάρχει φόβος θεού και πολλή ευλάβεια, πολλές φορές η επιθυμία εισήλθε κρυφά σαν κάποιος κακούργος ληστής, πώς εκείνοι που κάθονται στο θέατρο και δεν βλέπουν ούτε ακούν τίποτα το ωφέλιμο, αλλά όλα είναι γεμάτα από πολλή αισχρότητα και πολλή βλακεία (Σ.Σ. αναφέρεται στις ανώτατες διδασκαλίες των Ελλήνων) και από παντού πολιορκούνται και από τα αυτιά και από τα μάτια, θα μπορούσαν να σταθούν ψηλότερα από την πονηρή εκείνη επιθυμία; Μη μπορώντας να κάνουν αυτό, πώς θα μπορέσουν κάποτε ν΄ απαλλαχθούν από τα εγκλήματα της μοιχείας; Εκείνοι δε που δεν είναι απαλλαγμένοι από τα εγκλήματα της μοιχείας, πώς θα μπορέσουν χωρίς μετάνοια να ανεβούν τα άγια αυτά πρόθυρα και να λάβουν μέρος στην ωραία αυτή συγκέντρωση; Δεν φοβάσαι άνθρωπε, με τα ίδια μάτια να βλέπεις και το κρεβάτι που βρίσκεται πάνω στην ορχήστρα (Σ.Σ. το μέρος του θεάτρου που δρούσαν οι ηθοποιοί) επάνω στο οποίο τελούνται τα βδελυρά εκείνα δράματα της μοιχείας, και την τράπεζα αυτή την ιερή πάνω στην οποία τελούνται τα φρικτά μυστήρια; Με την ίδια καρδιά να δέχεσαι τα φαρμακερά δηλητήρια (Σ.Σ. αυτεξούσιο, ελευθερία, αξιοπρέπεια = «φαρμακερά δηλητήρια») και την φρικτή και άγια θυσία; Δεν προέρχονται απ΄ αυτά ανατροπές βίων, διαφθορές γάμων, μαλώματα και φιλονικίες μέσα στα σπίτια; Διότι όταν από τα εκεί θεάματα επιστρέψεις στο σπίτι και δεις την ίδια την γυναίκα σου, οπωσδήποτε θα σου φανεί πιο άσχημη απ΄ ό,τι είναι (Σ.Σ. ο μισογυνισμός του Χρυσοστόμου υπήρξε παροιμιώδης). …και την ίδια την εκκλησία θα την δεις αηδέστερη και θα ακούσεις με μίσος λόγια αναφερόμενα για την σωφροσύνη και την σεμνότητα (εδώ ο Χρυσόστομος έχει δίκιο, γιατί ο πεπαιδευμένος άνθρωπος του θεάτρου και των ελληνικών υγιών θέσεων, δεν θα ανεχθεί τα διδασκόμενα του χριστιανικού δόγματος). Καθόσον δεν θα θεωρούνται από σένα τα λεγόμενα διδασκαλία, αλλά κατηγορία, και αφού σιγά-σιγά κυριευθείς από απόγνωση, θα αποκόψεις εντελώς τον εαυτό σου από την διδασκαλία αυτή. Γι΄ αυτό σας παρακαλώ όλους σας, και οι ίδιοι να αποφεύγετε τις κακές επισκέψεις και παραμονές στα θέατρα και να απομακρύνετε εκείνους που συχνάζουν εκεί. Διότι, όλα όσα συμβαίνουν εκεί, δεν είναι ψυχαγωγία, αλλά καταστροφή και τιμωρία και κόλαση. Εξέτασε λοιπόν τον εαυτό σου, ποιος μεν γίνεσαι αναχωρώντας από την εκκλησία, ποιος από τα θέατρα, και σύγκρινε και τις δυο μέρες, και δεν θα χρειαστείς καθόλου τα δικά μου λόγια.»

                                        Παρέθεσα αυτά τα δυο εκτεταμένα αποσπάσματα, για να γίνει πλέον κατανοητή η μισαλλοδοξία του Χρυσοστόμου, αλλά και η τρομερή του απέχθεια προς ό,τι ελληνικό. Και να φανταστεί κανείς πως ο «άγιος» αυτός Πατέρας είναι ένας από τους τρεις Ιεράρχες και τα σχολεία αργούν στην γιορτή τους! Βλέπετε το Υπουργείο Παιδείας, είναι και Θρησκευμάτων!

                                        Λέτε να ήταν κι αυτός ένας από εκείνους που «διέσωσαν» τα αρχαιοελληνικά κείμενα της Ελληνικής Γραμματείας; Το ύφος του δεν σας πείθει; Το αναφέρω αυτό, γιατί πριν λίγες ημέρες ακούστηκε κατά κόρον από υψηλά ιστάμενους κληρικούς και «ειδήμονες» λαϊκούς, πως οι μοναχοί στα μοναστήρια διέσωσαν τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς. Κανείς όμως δεν ρώτησε «από τι σώθηκαν;» Από ποια λαίλαπα και ποια φωτιά καταστράφηκαν οι βιβλιοθήκες που περιείχαν την επιστημονική και φιλοσοφική γνώση των προπατόρων μας; Η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας δεν πυρπολήθηκε με διάταγμα του Θεοδοσίου το 391 από τον Επίσκοπο Θεόφιλο; Έως πότε αυτό το ανόητο παραμύθι της «διάσωσης» θα μας δίνεται σαν φάρμακο κατά πάσας νόσου και πάσας μαλακίας; Τα συμπεράσματα δικά σας.

                                        Μετά τιμής

                                        Μάρω Κιουλάφα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          skullone last edited by

                                          Επίσης...

                                          http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6614

                                          Η «ΑΛΛΗ» ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΤΟΥ ΑΗ-ΝΙΚΟΛΑ

                                          Επιστολή έστειλαν στην εφημερίδα μας δύο εκφραστές της άποψης ό,τι: «ορθώς έπραξαν ο Δήμαρχος και ο Μητροπολίτης και απαγόρευσαν την θεατρική παράσταση του Αριστοφάνη «ΠΛΟΥΤΟΣ» στον προαύλιο χώρο του Αη Νικόλα», την παραθέτουμε αυτούσια προσθέτοντας στο τέλος τα σχόλιά μας.

                                          Προς την Εφημερίδα «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ»

                                          Κύριε Διευθυντά

                                          Όταν για κάποιο ζήτημα, που απασχολεί την κοινωνία της πόλης μας, υπάρχει τόσο εύκολη λύση, που όμως πεισματικά και ανεξήγητα ( ; ) αντιπαρέρχονται κάποιοι παράγοντες του τόπου, δεν μπορεί κανείς να μείνει απαθής και αδιάφορος. Και περισσότερο εξεγείρεται κάθε έντιμη συνείδηση καθώς διαπιστώνει ότι για την άρνηση της προφανούς και για όλους ανώδυνης λύσης, η όλη επιχειρηματολογία είναι από ρηχή έως ανύπαρκτη και ίσως είναι πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα ο χαρακτηρισμός «συνθηματολογία σκόπιμη» (γιατί όχι, μήπως και «καθ’υπαγόρευση»). Και ακόμη περισσότερο κορυφώνεται η ιερή αγανάκτηση με την απροκάλυπτη διαστρέβλωση των γεγονότων και της αλήθειας…

                                          Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα πάει να καθαρίσει στάβλο με επίσημη ενδυμασία δεξιώσεων; Ποια μυαλωμένη γυναίκα θα πάει με την ποδιά της κουζίνας σε επίσημη τελετή; Πότε χρησιμοποιείται το λευκό τραπεζομάντιλο του φαγητού για καθάρισμα της «μαυρίλα του μαζούτ των καλοριφέρ»; Εδώ όμως επιμένουν κάποιοι στη βεβήλωση του χώρου του Ιερού Ναού του Αη-Νικόλα στον Κουλα. Ο κ. Δήμαρχος (και είναι αξιέπαινος γι’αυτό) σεβάστηκε προηγηθείσα παράκληση του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου μας, να μην γίνεται η βεβήλωση του «Αη-Νικόλα» με την μετατροπή του σε «σκηνικό» ή «παρασκήνια» θεατρικών παραστάσεων οποιασδήποτε ποιοτικής στάθμης.

                                          Τι το φυσικότερο; Ο Ποιμενάρχης μας με ποιμαντική ακρίβεια και ευσυνειδησία, προσπάθησε να προστατεύσει το Ναό από την, οποιασδήποτε εκτάσεως, βεβήλωση. Υπάρχουν χώροι για θεατρικές παραστάσεις… Και υποδείχθηκαν αρμοδίως και επικαίρως. Πού ο σκοταδισμός; Πού η λογοκρισία; Που ο μεσαίωνας; Μήπως αυτοί που επιμένουν για τη συγκεκριμένη χρήση του χώρου του Αη-Νικόλα είναι άγευστοι του μεγαλείου της θείας Λατρείας και συνεπώς δεν υποψιάζονται το μέγεθος της ιερότητας κάθε πράγματος που καθιερώνεται για την θεία Λατρεία; Ή μήπως υποσυνείδητα έχουν κυριευθεί από ολοκληρωτικές-αντιδημοκρατικές αντιλήψεις και κρίνοντας «εξ ιδίων» εκτοξεύουν άδικα χαρακτηρισμούς σε όσους δεν συμφωνούν με τις απόψεις τους;; Αλλά ζει Κύριος!…

                                          Εύγε στον Σεβασμιότατο και σε όσους με συνέπεια εκτιμούν την ορθότητα της ποιμαντικής του. Εύγε και πολλές-πολλές ευχαριστίες (αν και όσες να πούμε, πάλι λίγες είναι), γιατί έχει εκφράσει, για την προστασία του ιερού χώρου, και τη δική μας θέση αλλά και πολλών άλλων συνειδητών χριστιανών απ’ όσο μπορούμε να γνωρίζουμε. Γι’αυτό και έχει ήδη εξασφαλισμένη κάθε δυνατή συμπαράταξη και συμπαράστασή μας.

                                          Σέρρες 6 Αυγούστου 2004

                                          Χρίστος Ι.Βούλγαρης

                                          Εκπ/κός-Πτυχιούχος Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.

                                          Πρώην Δ/ντης Δημ.Σχολείου

                                          Παναγιώτα Γιαζιτή-Βούλγαρη

                                          Εκπ/κός-Πτυχιούχος Ραλ.Παιδ.Ακαδ.Πειραιώς

                                          Παρ.Καθηγ.Χριστομάνου 12

                                          Σ.Σ. Θεωρούμε ότι στα περισσότερα σημεία που αναφέρονται οι επιστολογράφοι η εφημερίδα μας έχει εκφράσει τις θέσεις της που έχουν δημοσιευτεί σε προηγούμενα φύλλα. Θέτουμε ορισμένα πρόσθετα ερωτήματα στις απόψεις των επιστολογράφων, μη περιμένοντας υποχρεωτικά απάντηση.

                                          Αφού το πρόγραμμα είχε κοινοποιηθεί (κακώς κατ’ εμάς αφού ο προαύλειος χώρος είναι της δικαιοδοσίας του Δήμου) έγκαιρα στον Μητροπολίτη μας από τον Δήμο Σερρών (από τον Μάιο) γιατί δεν απάντησε εγκαίρως (έστω και τηλεφωνικά), έτσι ώστε ο Δήμος να ματαιώσει (κακώς κατ’ εμάς) ή να αλλάξει τον χώρο, εγκαίρως, των παραστάσεων που κατά την κρίση (sic!!!) του Μητροπολίτη μας έβλαπταν την ιερότητα του χώρου.

                                          Γιατί η αντίδρασή του Μητροπολίτη ήρθε μετά την παράσταση του Δ.Τσιβιλίκα με το έργο «Ασυλλόγιστος» του Μολιέρου στις 26/6 (το οποίο καθ’ ομολογίαν περιείχε βρωμολοχίες) το οποίο παρουσιάστηκε στον χώρο του Αη-Νικόλα χωρίς να προηγηθεί καμία όχληση προς τον Δήμο;

                                          Όλα τα Πανελλήνιας εμβέλειας μέσα επικοινωνίας που στηλίτευσαν την απόφαση του δημάρχου Σερρών λειτουργούν «καθ’υπαγόρευση»; Ούτε ένα (!!!) δεν πήρε το μέρος του Δημάρχου ή του Μητροπολίτη μας. Οσα δεν αναφέρθηκαν στο γεγονός απλώς το αποσιώπησαν (γιατί;). Ο υφυπουργός πολιτισμού Π.Τατούλης λειτουργεί κι αυτός «καθ’υπαγόρευση»;

                                          Το κλείσιμο της επιστολής «Γι’αυτό και έχει ήδη εξασφαλισμένη κάθε δυνατή συμπαράταξη και συμπαράστασή μας» μας μοιάζει για «στρατό πιστών» έτοιμο για όλα;

                                          Τα σχόλια δικά σας. Προσέξτε όμως αυτό το προκατασκευασμένο, ψευτοπράο, απολογητικό υφάκι που στολίζει την υπεράσπιση των πλέον σκοταδιστικών μεθόδων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Τώρα δε ο δήμαρχος προσπαθεί να συμμαζέψει τ'ασυμμάζευτα... Για την ουσία όμως (δηλαδή την απαιτηθείσα από τον μητροπολίτη λογοκρισία) ούτε λόγος.

                                            http://www.myserres.gr/modules.php?name ... e&sid=6613

                                            Από απλή παράσταση έγινε σήριαλ και κακώς δήλωσε ο δήμαρχος Σερρών κ. Γιάννης Μωυσιάδης, στον απόηχο του θέματος που ανέκυψε για τη χρήση του προαυλίου του παρεκκλησίου του Αγίου Νικολάου για τη φιλοξενία καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Ο δήμαρχος Σερρών επισήμανε πως όσοι συνετέλεσαν, ώστε να δοθεί η ευκαιρία στον κ. Λαζόπουλο να κάνει διαφήμιση της παράστασής του μαζί με τον χορηγό επικοινωνίας που διέθετε, θα πρέπει να αντιμετωπίσουν τώρα τη συνείδησή τους.

                                            Ξεκαθάρισε πως το ιδιοκτησιακό καθεστώς δεν επιδέχεται καμμία αμφισβήτηση από τη στιγμή που ο ναός ανήκει στη Μητρόπολη και λειτουργεί.

                                            Απέδωσε σε παρερμηνεία τις λανθασμένες εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν για την κυριότητα του χώρου, λέγοντας πως ο λόφος, που αποτελεί δασική έκταση, παραχωρήθηκε στο Δήμο Σερρών το 1953, χωρίς, όμως, να διευκρινιστεί ότι υπήρχε μία «νησίδα» με κάποια ιδιαιτερότητα.

                                            Η εκκλησιαστική ιδιοκτησία, σημείωσε, δεν αλλοτριώνεται με κανέναν τρόπο και ποτέ και προέτρεψε να μην επιδιώκεται με προφάσεις και αφορμές να δημιουργούνται διενέξεις εκεί που είναι αδιανόητο να υπάρξουν.

                                            Δηλαδή, διερωτήθηκε, επειδή κάποιοι θέλουν να δημιουργήσουν πρόβλημα στο Δήμο και τη Δημοτική Αρχή, επιδίωξαν να τη φέρουν στο δίλημμα ή κάνεις το «καθήκον» σου ή έρχεσαι σε σύγκρουση με την εκκλησία. Ο ναός, επισήμανε, είτε το θέλουμε είτε όχι ανήκει στη Μητρόπολη για να προσθέσει με έμφαση πως κάποια στιγμή θα πρέπει να τελειώσουν πια αυτά τα πράγματα διότι στερούνται σοβαρότητας.

                                            Η αντιμετώπιση της έλλειψης ενός θεάτρου αντάξιου της πολιτιστικής παράδοσης της πόλης μας ήδη έχει δρομολογηθεί εδώ και καιρό. Ωστόσο, η πρώτη πρόταση που είχε γίνει για τη δημιουργία θεάτρου 2000 θέσεως στο λατομείο Οινούσας απορρίφθηκε καθώς το ιδιοκτησιακό καθεστώς στην περιοχή δεν είναι ξεκαθαρισμένο.

                                            Ο δήμαρχος τόνισε πως υπάρχει, πάντως, συγκεκριμένο πρόγραμμα και δεν πρόκειται για αφηρημένες υποσχέσεις και ευχολόγια.

                                            -Με υπαλλήλους που θα προσληφθούν μέσα από το πρόγραμμα μερικής απασχόλησης σκοπεύει ο Δήμος Σερρών να λειτουργήσει το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής που έχει δημιουργηθεί στο αθλητικό πάρκο Ομόνοιας.

                                            Ωστόσο, παρατηρήθηκε κάποια καθυστέρηση στην έναρξη του προγράμματος και ενώ αρχικά είχε δοθεί η άδεια για την πλήρωση 79 θέσεων μερικής απασχόλησης, τελικά ανακοινώθηκε ο επαναπροσδιορισμός του προγράμματος και η προκήρυξη των θέσεων αναμένεται να δημοσιοποιηθεί μέσα στο Φθινόπωρο.

                                            -Σε ήπιες παρεμβάσεις σε ένα τμήμα της νεοκλασικής Σχοινά θα προχωρήσει η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να φιλοξενήσει μέρος των εικαστικών τμημάτων που λειτουργεί.

                                            Παράλληλα, έχει υποβληθεί μελέτη στο διασυνοριακό πρόγραμμα Interreg προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες επεμβάσεις, ώστε το νεοκλασικό κτίσμα να φιλοξενεί το σύνολο των εικαστικών δραστηριοτήτων του Δήμου Σερρών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr