-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Τι ενοεις η audi δεν βαζει το σημα της οπου και οπου ?
Εννοώ ότι είναι μια σοβαρή εταιρεία και βάζοντας το σήμα της σε ένα αμάξι το πιστοποιεί , είναι εγγυημένο , είναι ΟΚ!!!!
Αν ένα audi που κάνει π.χ 30.000 βγάλει η εταιρεία το σήμα της από πάνω και βάλει ένα άλλο η αξία του θα πέσει αυτόματα 10.000 ευρώ!!! Αλλο να έχεις πίσω σου την audi και άλλο την..... -
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
είδες Q,Q με φωτοσωλήνες ??Δύο προηγούμενης έκδοσης, μαυρα με τους φωτοσωλήνες μέσα στα κεντρικά φωτιστικά σώματα. (Στο Περιστέρι και στο Χαλάνδρι).
Και ένα καινούριο που είχε αναμμένα τα φωτα πορείας με όλα τα υπόλοιπα σβηστά!
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=17784&start=615#p1895211 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δύο προηγούμενης έκδοσης, μαυρα με τους φωτοσωλήνες μέσα στα κεντρικά φωτιστικά σώματα. (Στο Περιστέρι και στο Χαλάνδρι).Πρεπει να λες για μικρη αυτοκολητη ταινια led περιπου 30 cm που εχει τοποθετηθει στο κατω μερος του φαναριου και χρησιμοποιουνται σαν φωτα ημερας.
(Και για να σε προλαβω, επειδη ειμαι απο Χαλανδρι, οχι δεν εχω βαλει στο δικο μου)
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
θες και άλλα ??
Να σου πω ένα και μοναδικό αρνητικό;;; skoda !!!! Και ναι δεν μπορώ να το ξεπεράσω , είναι μερικά που μένουν ανεξίτηλα χαραγμένα στην μνήμη μου , όσο και αν άλλαξε διατηρεί το ίδιο όνομα : skoda !!!!
όπως dacia!!!! κ.λ.π.κ.λ.π!!!!
Και άλλο ένα...
Τρίζουν. Το πρώτο Octavia σχεδόν παντού, το τελευταίο στις πίσω κολώνες.Ναι, περίπου από τις 20.000 χλμ το 5RS και κάπου στις 40.000 το προηγούμενο 1.6 (των 'μπατσανάκηδων' και τα δύο).
Είναι προφανές ότι ο τρίτος όγκος χωρίς εγκάρσια δοκό ταλαιπωρεί το σασί. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
μην ξεχνας και το Nissan - Datsun
Υπάρχει μια διαφορά. Αν δεν κάνω λάθος όταν υπήρχαν τα επιβατικά Datsun δεν υπήρχαν επιβατικά Nissan τουλάχιστον στην Ελλάδα και φαντάζομαι και στην Ευρώπη! Το 120Υ του 75' που υπήρξε στην οικογένεια μου που ήταν με σήμα Datsun τότε ήταν αντίστοιχο της Corolla της Toyota και όχι ένα low badget, ή value for money αυτοκίνητο.
αλλά ολίγη ιστορία ποτέ δεν βλάπτει...
Τέλη '60s αρχές '70s κυκλοφορούσαν και στην Ελλάδα (ελάχιστα) επιβατικά με όνομα nissan (συγκεκριμένα έχουν ξεμείνει κάποια ελάχιστα Nissan Skyline C10 4πορτα και Nissan Laurel C30) αλλά και ορισμένα ελαφρά φορτηγά (Nissan Homer και Miller - Junior)
Στην Ελλάδα μάλιστα τα αυτοκίνητα αυτά είχαν εισαχθεί απο άλλη αντιπροσωπεία (όχι απο τον Θεοχαράκη) το όνομα της οποίας αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι, αλλά τελικά η αντιπροσωπεία εκέινη έκλεισε σχετικά νωρίς.
Τα μοντέλα αυτά είχαν προκύψει σχεδόν απ' ευθείας απο την Prince η οποία πρόσφατα είχε αποροφηθεί απο την nissan - datsun.
Επίσης με σήμα nissan και εισηγμένα απο τον Θεοχαράκη κυκλοφόρησαν και όλη η σειρά Cedric αρχής γενομένης απο τα G31του 1965 τα οποία χρησιμοποιήθηκαν κυρίως ως ταξί και τα οποία ήταν οι 'ναυαρχίδες' της Nissan (κάτι σαν τα σημερινά infiniti) αλλά δεν είχαν σχέση με την Prince .
Όλα πάντως τα datsun της 10ετιας του 1970 πρίν την κατάργηση του ονόματος datsun ανέφεραν στα περισσότερα ανταλλακτικά τους το όνομα nissan αφού αυτή ήταν η μητρική εταιρεία.Nissan C10 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline
Nissan C30 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Laurel
Nissan Cedric http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Cedric
Nissan Hommer http://www.earlydatsun.com/datsunt64.html
Nissan Miller/Junior http://en.wikipedia.org/wiki/Prince_Miler -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Υ.Γ
Τι γίνεται εκεί πέρα ρε Κώστα , την κάψανε την Σάμο πάλι ρε γαμώτο?
Ε ρε και να πιανα κανέναν εμπρηστή....Λίγο έλειψε να καεί και το χωριό και φυσικά το σπίτι!!!! Αλλά το κασκάι έτοιμο όπως πάντα να με πάει αλλού......
ετσι ειναι, τα κασκαγια ειναι παντα ετοιμοπολεμα.
-
Προβοκάτορες οι εμπρηστές της Σάμου εναντίον στις πωλήσεις του QQ. Βάλθηκαν να ασφαλτοστρωθεί όλο το νησί και το υπερυψωμένο crossover να είναι ουσιαστικά ... άχρηστο!
Χαμηλωμένο Golf με χαμηλοπρόφιλο λάστιχο σε 19άρα ζάντα θα είναι το best seller τα επόμενα χρόνια!Κρίμα για τους ιάπωνες που στο δικό τους QQ θα αρκεστούν στην διαφορετική μάσκα και στις νίκελ χειρολαβές για το Dualis f/l του 2011! Δεν θα χαρούν την πανέμορφη εμφάνιση του 'δικού μας' f/l!!!
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/2011-nissan-dualis-crossover-subtly.html -
Ανανεωση και για το dualis ιαπωνια-ασια.Μαλλον εκει τους αρεσουν τα μεγαλα φωτα μπροστα.
http://carscoop.blogspot.com/2010/08/20 ... ubtly.html
χμμ μπορω να πω οτι η νεα μασκα μπροστα σαν κωδικος θα αποτελουσε μια ενδιαδερουσα αλλαγη-πραγγελια για τους χρηστες προ-f/l .Ο προφυλακτηρας ο ιδιος το σημα ιδια με ενα πολυ μικρο κοστος εχεις μια ανδιαφερουσα αλλαγη
χαχα με προλαβες -
Πως καταφέρνουν και τα κάνουν πιο άσχημα ρε γμτ??
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
χμμ μπορω να πω οτι η νεα μασκα μπροστα σαν κωδικος θα αποτελουσε μια ενδιαδερουσα αλλαγη-πραγγελια για τους χρηστες προ-f/l .Ο προφυλακτηρας ο ιδιος το σημα ιδια με ενα πολυ μικρο κοστος εχεις μια ανδιαφερουσα αλλαγη
χαχα με προλαβεςΘα μπορούσε να αλλαχθεί η μάσκα! Σαν σχήμα φαίνεται ίδια μόνο στη σχεδίαση διαφέρει.
Του ευρωπαικού +2 παντως με τα νίκελ μου φαίνεται ωραιότερη για αλλαγή στο παλιό κοντό.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Του ευρωπαικού +2 παντως με τα νίκελ μου φαίνεται ωραιότερη για αλλαγή στο παλιό κοντό.
99 ευρω κοστιζει η αλλαγη της μάσκας....προσοχη μονο μην το κανετε μονοι σας γιατι το ανταλλακτικο μασκας δεν περιλαμβανει και το σημα της ΝΙΣΣΑΝ και για να βγει ειναι λιγο δυσκολο....ασε να παιδευτουν αλλοι για να χουν και την ευθυνη αν το σπασουν
-
Ο χρήστης JDP έγραψε:
...έχουμε πάει σε φανταστικά μέρη που σίγουρα με το Oct5 δεν θα μπορούσα να είχα πάει γιατί θα είχε βρει στα σίγουρα ή θα το λυπόμουν μην το 'σπάσω'.
Από θέμα κινητήρα είναι αξιοπρεπέστατος και κανείς με την οικογένεια του μέσα δεν νομίζω να θέλει να κάνει τρελά παιχνίδια.
Δηλαδή πήγες σε μέρη με το δικινητο qq+2 των 200 χλσ απο το εδαφος και δεν θα πηγαινες με το τετρακινητο scout των 180 χλσ; Και εστω οτι οι δυο ποντοι οντως εκαναν την διαφορα. Η τετρακινηση σε ποσες περιπτωσεις θα εκανε την αντιστροφη διαφορα;
Επισης, εγω ξερω οτι το 1.6 qq σε κλειστη ανηφορικη διαδρομη και φορτωμενο ειναι οριακο. Αν τα καταφεραν οι μηχανικοι να το κανουν αξιοπρεπες με 250 κιλα παραπανω που εχει το qq+2, να τους δωσουμε το νομπελ μηχανικης.
-
Ο χρήστης JDP έγραψε:
Από θέμα κινητήρα είναι αξιοπρεπέστατος και κανείς με την οικογένεια του μέσα δεν νομίζω να θέλει να κάνει τρελά παιχνίδια.
Ναι γιατί είναι γνωστό ότι όποιος έχει κάποιο καλό μοτέρ (π.χ. RAV4 2.0 158hp, Forester 2.0 150hp κτλ ) είναι αλήτης κοντράκιας. Μόνο για αυτό είναι τα δυνατά μοτέρ.
Οταν όμως έχεις το QQ+2 με 1600 115 ζωντανών και των 1400 κιλών που θα γίνουν 1600+ με άτομα και μπαγκάζια μέσα...E! είναι ασφάλεια για την οικογένεια.
Μιλάμε για κενό ...12,2 κιλά ανα ίππο.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Από θέμα κινητήρα είναι αξιοπρεπέστατος και κανείς με την οικογένεια του μέσα δεν νομίζω να θέλει να κάνει τρελά παιχνίδια.
Ναι γιατί είναι γνωστό ότι όποιος έχει κάποιο καλό μοτέρ (π.χ. RAV4 2.0 158hp, Forester 2.0 150hp κτλ ) είναι αλήτης κοντράκιας. Μόνο για αυτό είναι τα δυνατά μοτέρ.
Οταν όμως έχεις το QQ+2 με 1600 115 ζωντανών και των 1400 κιλών που θα γίνουν 1600+ με άτομα και μπαγκάζια μέσα...E! είναι ασφάλεια για την οικογένεια.
Μιλάμε για κενό ...12,2 κιλά ανα ίππο.
Ναι, αλλά είναι 116 ΙΑΠΩΝΙΚΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ μουλ...ΑΛΟΓΑ!
ΤΙ θες δηλαδή, να βάλουν κάνα γαλλικό τουρμπομοτέρ και να είναι συνέχεια στα συνεργεία!
-
Ο χρήστης JDP έγραψε:
Από θέμα κινητήρα είναι αξιοπρεπέστατος και κανείς με την οικογένεια του μέσα δεν νομίζω να θέλει να κάνει τρελά παιχνίδια.
Υ.Γ. το τετρακίνητο όμως αυτή την φορά.Eδω ομως ο JPD δεν ειπε ουτε εκανε συγκριση για τον κινητηρα,
αλλωστε κανενας δεν λεει οχι σε δυνατο κινητηρα, ο κινητηρας του QQ με τα 115 αλογα
(δυναμομετρημενα μεχρι 122, σε αρκετα QQ) ειναι απλα καλος και σε αυτο βοηθαει το σχετικα κοντο σαζμαν και οι αναρτησεις για να κινηθεις αξιοπρεπως αλλα και με ασφαλεια, αν υπολογισουμε τα πολυ καλα φρενα.
Για τα φρενα του QQ μην κανει κανεις τον κοπο να τα συγκρινει με καποιο απο αυτα που αναφερθηκαν, γιατι θα ηταν αδικο. -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
ο κινητηρας του QQ με τα 115 αλογα
(δυναμομετρημενα μεχρι 122, σε αρκετα QQ)Τελικά πόσα άλογα βγάζει το νέο κασκάι;; 115 , 117 ή 122;;;
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
ο κινητηρας του QQ με τα 115 αλογα
(δυναμομετρημενα μεχρι 122, σε αρκετα QQ)Τελικά πόσα άλογα βγάζει το νέο κασκάι;; 115 , 117 ή 122;;;
ολες οι τιμες ειναι σωστες. Τα μοτερ εχουν παντα αποκλιση μεταξυ τους +/- 5%. Σε καποιες περιπτωσεις ακομη και 7%
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
ο κινητηρας του QQ με τα 115 αλογα
(δυναμομετρημενα μεχρι 122, σε αρκετα QQ)Τελικά πόσα άλογα βγάζει το νέο κασκάι;; 115 , 117 ή 122;;;
Εχουν δυναμομετρηθει αρκετα QQ, για το πρωτης γενιας που εχω εγω costalio,
εχω δει στην δυναμομετρηση 122 αλογα, οπως ειπε και ο spiros υπαρχει παντα καποια αποκλιση,
σε ολα τα QQ ηταν προς τα πανω. -
Ο χρήστης pro έγραψε:
Δηλαδή πήγες σε μέρη με το δικινητο qq+2 των 200 χλσ απο το εδαφος και δεν θα πηγαινες με το τετρακινητο scout των 180 χλσ; Και εστω οτι οι δυο ποντοι οντως εκαναν την διαφορα. Η τετρακινηση σε ποσες περιπτωσεις θα εκανε την αντιστροφη διαφορα;Δεν είναι μόνο η απόσταση απο το έδαφος που παίζει ρόλο στο να μην βρεί κάτω το αυτοκίνητο, είναι και οι πρόβολοι, όπου το Qashqai έχοντας μικρότερους εμπρός πίσω έχει ένα επι πλέον πλεονέκτημα. Πριν φτάσεις να κολήσεις κάπου διότι χρειάζεσαι την τετρακίνηση, πολλές φορές φθάνεις χωρίς αυτήν αλλά με φόρα (που παίρνεις λόγω σιγουριάς οτι δεν θα βρει).
Σίγουρα όμως η τετρακίνηση δίνει άλλη σιγουριά συνολικά.
Θυμάμαι όσο με είχε σταναχωρήσει το Forester του γαμπρού μου το οποίο είχε μεν εξαιρετική τετρακίνηση αλλά οι πρόβολοι του το χαντάκωναν σε αρκετές περοπτώσεις... -
Ο χρήστης p_george έγραψε:
Για τα φρενα του QQ μην κανει κανεις τον κοπο να τα συγκρινει με καποιο απο αυτα που αναφερθηκαν, γιατι θα ηταν αδικο... θα ήταν άδικο για τα άλλα αυτοκίνητα εννοείς φαντάζομαι.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)