-
Καλησπέρα,
Έχω ενα VW GOLF III GTI 2000cc 16V 150ps με 135.000km. Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα (προς το παρών). Σκέφτομαι να ανέβω σε άλογα και είμαι σε δείλημα, να του κανω μια μετατροπή για να φτάσει γυρο στα 210ps ή να του ρίξω επάνω ενα s3 μοτερ? Γνωρίζω βέβαια οτι το κοστος ειναι αρκετά μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο?
Βασικά έχω σκοπό το αμάξι να το κρατήσω τουλάχιστων μια 5ετεια και φυσικά δεν θέλω να ειμαι συνέχεια στα συνεργεία!!!!Σας ευχαριτώ για τον χρόνο σας....
-
Καλησπέρα,
Έχω ενα VW GOLF III GTI 2000cc 16V 150ps με 135.000km. Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα (προς το παρών). Σκέφτομαι να ανέβω σε άλογα και είμαι σε δείλημα, να του κανω μια μετατροπή για να φτάσει γυρο στα 210ps ή να του ρίξω επάνω ενα s3 μοτερ? Γνωρίζω βέβαια οτι το κοστος ειναι αρκετά μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο?
Βασικά έχω σκοπό το αμάξι να το κρατήσω τουλάχιστων μια 5ετεια και φυσικά δεν θέλω να ειμαι συνέχεια στα συνεργεία!!!!Σας ευχαριτώ για τον χρόνο σας....
-
Καλησπέρα,
Έχω ενα VW GOLF III GTI 2000cc 16V 150ps με 135.000km. Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα (προς το παρών). Σκέφτομαι να ανέβω σε άλογα και είμαι σε δείλημα, να του κανω μια μετατροπή για να φτάσει γυρο στα 210ps ή να του ρίξω επάνω ενα s3 μοτερ? Γνωρίζω βέβαια οτι το κοστος ειναι αρκετά μεγάλο αλλά αξίζει τον κόπο?
Βασικά έχω σκοπό το αμάξι να το κρατήσω τουλάχιστων μια 5ετεια και φυσικά δεν θέλω να ειμαι συνέχεια στα συνεργεία!!!!Σας ευχαριτώ για τον χρόνο σας....
-
Χμ....210-225 άλογα τουρμπάτα με πολλή ροπή από τις 2000 στροφές σε μόνο 2 εμπρός ρόδες....?
Έβγαινε βέβαια και με τον 6κύλινδρο κινητήρα με πολλά άλογα και ροπές.....που στην Ελλάδα σπινάρει συνεχώς..... είναι το ίδιο σασί τουλάχιστον ή θα σου διαλυθεί..... ?
Μήπως ο εξακύλινδρος είναι πιο εύκολη λύση..... ? Μάλλον δυσεύρετος...
Ίσως πιο οικονομικά να πάρεις τον απλό με τα 150 άλογα και να τον φτάσεις 200+ παρά να βρεις από S3....
Τα θέλεις πολύ τόσα άλογα ακόμα και ατμοσφαιρικά σε ένα Golf III..... ?
Είναι αρκούντως καλά στημένο.....?
Φρενάρει κιόλας ανάλογα..... ?Ερωτήσεις πολλές ερωτήσεις και τελικά εσύ μόνο μπορείς να αποφασίσεις ανάλογα με τα γούστα σου, τις ιδέες, τα μυαλά και τα λεφτά σου αν αξίζει τον κόπο....
Για μένα όχι ...με τα δικά μου λεφτά, μυαλά, ιδέες, γούστα κλπ.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Χμ....210-225 άλογα τουρμπάτα με πολλή ροπή από τις 2000 στροφές σε μόνο 2 εμπρός ρόδες....?Ένα μπλοκέ ίσως βοηθούσε.
-
Θα του βαλεις ενα μοτερακι απο VR6 με ενα περιφερειακο γαργαληματακι, θα πας στα 210 αλογα και θα εχεις μια χαρα αξιοπιστια (ασε που κουμπωνει κουτι)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Χμ....210-225 άλογα τουρμπάτα με πολλή ροπή από τις 2000 στροφές σε μόνο 2 εμπρός ρόδες....?
Ένα μπλοκέ ίσως βοηθούσε.
Πίστεψε με, θα βοηθούσε πάρα πολύ
-
Αναμφισβήτητα θα βάλεις τον 1.8t. Για εμένα δε παίρνει συζήτηση.
Το μοτέρ του VR6 είναι ένα πολύ βαρύ μοτέρ που θα κάνει το αμάξι εντελώς υποστροφικό χωρίς να παίρνει βελτίωση το στήσιμο.
Επιπλέον πρόκειται για παλιά μοτέρ που δύσκολα θα βρεθούν σε καλή κατάσταση.
Το μοτέρ του 1.8t είναι ένας φοβερός κινητήρας με άπειρη αξιοπιστία (ειδικά αν δεν πειραχτεί).
Το αν σηκώνει το αμάξι όλη αυτή τη δύναμη είναι ένα άλλο ζήτημα. Η απάντηση είναι απλή: ΟΧΙ.
Απλά εννοείται ότι κάποιος που θα φτιάξει κάτι τέτοιο θα ξέρει και πως να χειριστεί τη δύναμη.
Θα πρέπει να έχει υπόψη σου ότι οι κινητηρες με τα 150-180 άλογα έχουν πολλές και σημαντικές διαφορές από αυτούς που έχουν 210-225 άλογα.
Οι δεύτεροι έχουν άλλα ελατήρια-πιστόνια (για να πούμε την πιο σημαντική διαφορά που αφορά την αντοχή).
Επομένως είναι προτιμότεροι σαν αντοχή αλλά σίγουρα θα είναι πολύ πιο ακριβοί.
Ο κινητήρας των 150 ίππων είναι ιδανικός για GT αμάξι.
Η καλύτερη επιλογή είναι ο κινητήρας και το κιβώτιο από το ΤΤ 1.8 με τα 180 άλογα.
Οι σχέσεις έχουν την καλύτερη διάταξη και πιστεύω είναι ο καλύτερος συνδυασμός απόδοσης-τιμής.
Το κιβώτιο-κινητήρας του Leon είναι επίσης καλή επιλογή αλλά θα είναι πιο ακριβό και μάλλον το 6άρι με την διάταξη του Leon δεν έχει αντίκρισμα σε ένα αμάξι που δεν θα μπορεί να βάλει τις 3 πρώτες κάτω. Του ΤΤ επειδή έχει κάπως πιο μακριές σχέσεις είναι καλύτερο. -
Katarxas thelo na sas euxaristso gia ton xrono sas.
Ap' oti vlepo tin eidia apopsi exetai me emena.(Na allakso moter)
File mou KACEY to VR6 kalo moter einai alla min ksexnas poso palio einai. Den mporo na vro toso eukola kai fusika na min einai liomeno. Gi auto pao sto TT giati moter kikloforoun kai se kali katastasi, exo epiloges kai pithanotites etsi oste na mou vgei kalo...
Yiannis Walker opos eipes kai esy to 210-225 exoun kalitera mpistonia kai safos einai poli poio anthektikos o kinitiras. vevaia i diafora se kostos metaski 180-225 einai aisthiti alla kai ti diafora poiotitas exoun mesa ta moter!!!! Oso gia to sasman apo LEON mou to exoun pei polloi alla den nomizo na to kano giati den pauei na ginetai xhmeia to amaksi kai den thelo me tipota. Thelo ena kinitira kalo me aloga kai fisika na einai teylaiteas texnologias. Telos tha ithela na sas po oti o TT koumponei epano sto amaksi kai to mono pou thelei einai mia mikri vasi, oso gia to sasi to krataei ante na kano kanena psilothesimataki gia megaliteri asfalia***Perimeno na matho timi gia tin metatropoi ****
Fisika otan matho tha sas enimeroso -
Να σημειώσουμε εδώ ότι το κιβώτιο των Octavia, TT 180 έχει την ίδια κλιμάκωση ακριβώς (δεν ξέρω αν είναι το ίδιο) με το Golg II 1.8 90hp. Μάλιστα οι διαστάσεις του κινητήρα αυτού (διάμετροςxδιαδρομη) είναι ίδιες με του TT. Βέβαια το μπλόκ του TT είναι αλουμινένιο και θα έχει αρκετές μετατροπές...
-
Παιδια φυσικα και δεν το συζηταμε, αν μπαινει ευκολα ο 1.8t, εννοειται οτι θα βαλεις αυτο, αφου ειναι πιο καινουριο, πιο αξιοπιστο (απο αποψη παλαιοτητας του 2.9).
Εγω μιλαγα για την περιπτωση που θελει αρκετη πατεντα για να μπει ο 1.8t. Αν ειναι ευκολο τοτε εννοειτε 1.8t -
Ο 2.0 16ν είναι απο τους καλύτερους και ανθεκτικότερους κινητήρες της VW, ψηφίζω μετροπή λοιπόν. Με Oettinger μπορείς να φτάσεις 180-190 ατμοσφαιρικούς και αξιόπιστους ίππους. Απο εκεί και πέρα, μπλόκ, κεφαλή και στροφαλοφόρος είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και μπορούν να αντέξουν πάνω απο 400 τουρμπίσιους ίππους χαλαρά. Πάει και αρκετά παραπάνω αλλά μάλλον δεν σε ενδιαφέρει.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
.... Απο εκεί και πέρα, μπλόκ, κεφαλή και στροφαλοφόρος είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και μπορούν να αντέξουν πάνω απο 400 τουρμπίσιους ίππους χαλαρά....Αν αυτό ισχύει, τότε σημαίναι ότι οι υπεύθυνοι σχεδιασμού κινητήρων της VW είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΙ μηχανικοί!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
.... Απο εκεί και πέρα, μπλόκ, κεφαλή και στροφαλοφόρος είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και μπορούν να αντέξουν πάνω απο 400 τουρμπίσιους ίππους χαλαρά....
Αν αυτό ισχύει, τότε σημαίναι ότι οι υπεύθυνοι σχεδιασμού κινητήρων της VW είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΙ μηχανικοί!
Από που προκύπτει αυτό;(από περιέργεια/εωδιαφέρον ρωτάω,δεν έχω πρόθεση να υπερασπίσω τη vw)
-
Βελτιστοποίηση είναι η μαγική λέξη!
Ένας κινητήρας που βγάζει 150 ίππους είναι ριζικά διαφορετικά σχεδιασμένος (μέταλλα, μπιέλες, πιστόνια, στροφαλοφόρος) από έναν που βγάζει 400! Και αυτό γιατί έχει να διαχειριστεί τελείως διαφορετικά φορτία (θερμικά και μηχανικά).
Αν λοιπόν η VW βγάζει κινητήρες 150 ίππων των οποίων ο στροφαλοφόρος π.χ. αντέχει 400 (και μάλιστα χαλαρά!) σημαίνει ότι έχουν αυξήσει το βάρος του πολύ παραπάνω απ' όσο θα χρειαζόταν. Με συνέπειες στην 'πραγματική' απόδοση του κινητήρα, στην κατανάλωση, στο κόστος κ.λ.π.
Είναι λογικό ο κινητήρας να αντέχει επιπλέον φορτία από τα αναμενόμενα για λόγους αξιοπιστίας. Αλλά όχι και τριπλάσια! Και μάλιστα -όπως ειπώθηκε- να μπορεί άνετα και παραπάνω! (δηλαδή στους πόσους; 500; )Ένας κινητήρας επομένως που σχεδιάζεται για 150 ίππους ΔΕΝ είναι βελτιστοποιημένος όταν μπορεί να αντέξει 400 (και βάλε!). Και αυτό δείχνει κακό σχεδιαστή!
Και επειδή δεν πιστεύω ότι στην VW δεν έχουν καλούς μηχανικούς ... -
Αν λοιπόν η VW βγάζει κινητήρες 150 ίππων των οποίων ο στροφαλοφόρος π.χ. αντέχει 400 (και μάλιστα χαλαρά!) σημαίνει ότι έχουν αυξήσει το βάρος του πολύ παραπάνω απ' όσο θα χρειαζόταν
ή έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα!
Ήθελα να πώ ότι ο κινητήρας μπορεί να αποτελέσει βάση για ακραίες μετατροπές.
Υπάρχει παράδειγμα όπου τέτοιος κινητήρας βγάζει 450ίππους νομίζω με πίεση λίγο κάτω απο 2bar και υπάρχει δυνατότητα για 2.5 bar αλλά υπάρχει προβληματισμός για την αντοχή του πλαισίου (ibiza Mk2, Seat Χατζηβασιλείου,Πάτρα).ΥΓ. >Και επειδή δεν πιστεύω ότι στην VW δεν έχουν καλούς μηχανικούς ...
απάντησα όσο πιο κόσμια μπορούσα. Σε παρακλώ εξήγησε τί σε κάνει να πιστεύεις όλα αυτά που έγραψες? O Dahlback έβγαλε 1000ίππους χρισημοποιώντας μπλόκ, στροφαλοφόρο και κεφαλή απο κινητήρα της Audi που εργοστασιακα δεν είχε πάνω απο 200 ίππους. Άρα ούτε η Audi έχει καλούς μηχανικούς....
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
ή έχουν τροποποιηθεί κατάλληλα!Έτσι, ναι ... Αλλά πλέον συζητάμε για άλλον κινητήρα επι της ουσίας.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
O Dahlback έβγαλε 1000ίππους χρισημοποιώντας μπλόκ, στροφαλοφόρο και κεφαλή απο κινητήρα της Audi που εργοστασιακα δεν είχε πάνω απο 200 ίππους. Άρα ούτε η Audi έχει καλούς μηχανικούς....Βέβαια κανένας δεν προσδιόρισε για πόση ώρα θα δουλεύει, ούτε κάτω από ποιές συνθήκες...
-
Paidia oi kinitires tis VW einai poly kaloi kai auto sas to leo epeidi o adelfos mou eixe to GOLF II 1.8 16V me ta 150ps. to eixe paei 168 dinamometrimeno me katevasma kapaki kai eksatmisi apo xtapodi to eixe leiosei stin kyrioleksia kai den epathe tipota tora to exei enas filos tou kai den exei kanena provlima. (Fysika kapoia stigmi tha erthoun kai ta provlimata). Gia na kano metatropoh kai na to pao giso sta 200-210 ti xreiazetai na valo? poso peripou tha mou KOSTISEI? Ematha kai gia ton TT me ta 225ps, theloun 5.800 me to kleidi sto xeri. Diladi tropeto pou tha mpoun ola akoma kai ta ORGANA. Ti lete aksizei gia ta lefta pou zitane....!!!!
-
s_patrik όχι όλοι οι κινητήρες, απλά μερικοί και ο 1.8 16ν είναι ένας απο αυτούς καθώς ανάμεσα στα άλλα είναι ένας απο τους ελάχιστους κινητήρες με εργοστασιακά σφυρήλατα έμβολα.
Για πληροφορίες για βελτίωση του κινητήρα επικοινώνησε με πμ με κάποιον που έχει το ψευδώνυμο tiger. Εχει βελτιώσει τον 2.0 16ν του Golf 3 ατμοσφαιρικά. -
Ο χρήστης geko έγραψε:
s_patrik όχι όλοι οι κινητήρες, απλά μερικοί και ο 1.8 16ν είναι ένας απο αυτούς καθώς ανάμεσα στα άλλα είναι ένας απο τους ελάχιστους κινητήρες με εργοστασιακά σφυρήλατα έμβολα.
Για πληροφορίες για βελτίωση του κινητήρα επικοινώνησε με πμ με κάποιον που έχει το ψευδώνυμο tiger. Εχει βελτιώσει τον 2.0 16ν του Golf 3 ατμοσφαιρικά.Κάνεις λάθος τα 16v mk2 δε είχαν ποτέ σφυρήλατα πιστόνια. Τα μόνα mk2 που είχαν ήταν τα 1.8 8v g60 (pg) και μετά τα 2lt 8v του mk3.
Μετατροπή ή αλλαγη κινητήρα?