-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Σάββα, εύγε παιδί ,μου, βρίσκεσαι σε καλό δρόμο (πάνω που είπα ότι παραιτούμαι από την προσπάθεια).
Isn't she beauty..?
edit : Η 3πορτη δεν μου αρέσει καθόλου..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Isn't she a beauty..?
Είναι, όντως.
edit : Η 3πορτη δεν μου αρέσει καθόλου..
Δυστυχώς, ούτε σε μένα (ακόμη).
-
Η 3πορτη είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Έχει φοβερή επιθετικότητα στο προφίλ της!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Tι θελεις προεδρε??? Ακουσες φιλη και τσίμπησες??? φτιαξε πρωτα τα φωτα απο το ΑΜΙ και μετα θα σου τη στειλω να τη βγαλεις βόλτα!!!Τι έχουν τα φώτα???
Τώρα που το έπλυνα κίολας
Τρομερό το 3πορτο...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Η 3πορτη είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Έχει φοβερή επιθετικότητα στο προφίλ της!Aπό αυτή την οπτική είναι όμορφη...
Εδώ μας τα χαλάει... ...άθλιος ο ποπός της, μου θυμίζει ένα άθλιο Μazda 323F..αν θυμάμαι καλά...
-
Διασταύρωση Ami με παλιά Maserati.
-
Δεν ειναι δυνατον ενα αυτοκινητο να ανταποκρινεται σε ολα τα γουστα.
Εμενα παντως μου αρεσει (και απο μπροστα και απο πισω)!!Ειναι ενα διαφορετικο αυτοκινητο.... -
Μα γι'αυτό ακριβώς και δεν αρέσει σ'όλους, όπως συμβαίνει με κάθε σχεδίαση που διαθέτει προσωπικότητα και ιδιαίτερο στυλ.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Μανώλη, ο Θανάσης (mirage) έχει τα DeCarbon Performance στην Xsara του και είναι πολύ ευχαριστημένος. Εγώ δεν μπορώ να πω για aftermarket γιατί κατάφερα να μου κάνουν αντικατάσταση με τα εργοστασιακά στις 60.000 χλμ, οπότε αργώ ακόμη.Αν πας κάμποσες σελίδες πίσω θα βρεις αρκετές χρήσιμες πληροφορίες.
Δώσε μου τουλάχιστον πιθανή δεκάδα σελίδων πολλές είναι για ψάξιμο μία μια.
-
Εμένα μου αρέσει πιο πολύ το τρίθυρο απο το πεντάθυρο...
Αν και τα δύο είναι κατα τη γνώμη μου κορυφαία σχεδιαστικά!
-
Πραγματικά με το φοβερό σχεδιασμό της θα συντρίψει τον ανταγωνισμό...το Golf μπροστά της δείχνει (και είναι) συντηρητικούρα του κερατά...και όχι μόνο αυτό!
Μου άρεσε και το εσωτερικό της...πρωτοποριακό και μοντέρνο..
Α ρε Νικόλα είδες γυρίσμτα που έχει ο καιρός..μπράβο πάντως στην Citroen διότι ξέρει πότε κ σε ποιά κατηγορία να χτυπήσει..
Να δούμε και τις τιμές βέβαια...γιατί αν το παίξει VW τότε θα πάει άπατη.. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μανώλη, ο Θανάσης (mirage) έχει τα DeCarbon Performance στην Xsara του και είναι πολύ ευχαριστημένος. Εγώ δεν μπορώ να πω για aftermarket γιατί κατάφερα να μου κάνουν αντικατάσταση με τα εργοστασιακά στις 60.000 χλμ, οπότε αργώ ακόμη.
Αν πας κάμποσες σελίδες πίσω θα βρεις αρκετές χρήσιμες πληροφορίες.
Δώσε μου τουλάχιστον πιθανή δεκάδα σελίδων πολλές είναι για ψάξιμο μία μια.
de carbon άκουσα?Πολύ καλό αμορτισέρ,το έχω στο saxo μου εδώ και 1 μήνα και είμαι πολύ ικανοποιημένος.Μου το πρότεινε o mirage που τα έχει σε ένα xsara.Γενικά το αυτοκίνητο γίνεται πολύ πιο άμεσο και η πρόσφυση(σε καλό δρόμο)βελτιώνεται αισθητά.Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι η πραγματικά κορυφαία ανεση(για τόσο σκληρο αμορτισέρ)
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Μανώλη, ο Θανάσης (mirage) έχει τα DeCarbon Performance στην Xsara του και είναι πολύ ευχαριστημένος. Εγώ δεν μπορώ να πω για aftermarket γιατί κατάφερα να μου κάνουν αντικατάσταση με τα εργοστασιακά στις 60.000 χλμ, οπότε αργώ ακόμη.
Αν πας κάμποσες σελίδες πίσω θα βρεις αρκετές χρήσιμες πληροφορίες.
Δώσε μου τουλάχιστον πιθανή δεκάδα σελίδων πολλές είναι για ψάξιμο μία μια.
de carbon άκουσα?Πολύ καλό αμορτισέρ,το έχω στο saxo μου εδώ και 1 μήνα και είμαι πολύ ικανοποιημένος.Μου το πρότεινε o mirage που τα έχει σε ένα xsara.Γενικά το αυτοκίνητο γίνεται πολύ πιο άμεσο και η πρόσφυση(σε καλό δρόμο)βελτιώνεται αισθητά.Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι η πραγματικά κορυφαία ανεση(για τόσο σκληρο αμορτισέρ)
Δεν βοηθάτε λίγο περισσότερο αρχίζοντας από τιμή και προμηθευτή.
-
Προς το παρόν, το μόνο που βρίσκω είναι ότι η deCarbon είναι θυγατρική της Delphi. Θα ρωτήσω τη Δευτέρα ποιος τα φέρνει εδώ πέρα, γιατί το ψάξιμο στα περιοδικά μου δε βοήθησε. Για Κρήτη μιλάμε, έτσι;
-
Για Ηράκλειο φυσικά αν και έχει συχνές επαφές με Αθήνα και θα μπορούσε να τα βάλει και εκεί. Σημαντικός παράγοντας από ότι έχω καταλάβει είναι και το κόστος.
-
Για το Clio μου πάντως μου είχαν πει για deCarbon τιμή γύρω στα 300-350 ευρώ όλη η τετράδα, ενώ για τα Bilstein γύρω στα 500.
-
Αν είναι τόσα πάει καλός γιατί για τα δεύτερα του ζήτησαν 600!!!
-
Για κρήτη δεν ξέρω αλλα στην αθήνα τα φέρνει η amorteam στον πειραιά(http://www.amorteam.gr).Για το saxo μου είχα δωσει 250 ευρώ και η τοποθέτηση γίνεται σε ενα συνεργείο κολλητά στο μαγαζί(νομίζω theodorou racing λέγεται)
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Διασταύρωση Ami με παλιά Maserati.Πεστα!Με φτιάχνεις τώρα
Φτάσαμε και τις 100 σελίδες!!!!
-
Επιστροφή στο φλέγον θέμα C4. Αντίστοιχα οπίσθια είχαν το Honda CRX 1ης και 2ης γενιάς, το Mazda 323F (Lantis) και ένα Νissan (ποιο ήταν αλήθεια?).
Δεν είναι μόνο αυτό που δε με ικανοποιεί στο σχεδιασμό της όμως. Είναι και το γεγονός ότι δεν έχει καθόλου φούσκωμα στα φτερά και είναι σχεδόν επίπεδο αν το κοιτάξεις από μπροστά (στο πλάι), περίπου στο στυλ του C2 δηλαδή. Αυτό δε μου αρέσει καθόλου γιατί, αν στο C2 είναι συμπαθητικό λόγω του μικρού μεγέθους του, εδώ που είναι ψηλότερο και μακρύτερο δε φαίνεται τόσο πετυχημένο.
Βέβαια από την άλλη ίσως φταίει ότι είδα αυτό πρώτα και το χρησιμοποιώ ως συγκριτικό μέτρο:
http://users.telenet.be/sidd.viscius/c4 wrc1.jpg
http://users.telenet.be/sidd.viscius/c4 wrc3.jpg
CITROËN FORUM