-
Δίχως κομπλεξισμό, εμπάθεια κλπ κλπ:
Ο Σουμάχερ δεν 'άλλαξε τη γραμμή του', δεν 'υπερασπίστηκε νόμιμα τη θέση του', δεν 'προσπάθησε να στριμώξει τον αντίπαλό του'.
Έσπρωξε τον Barrichello εκτός πίστας.
Όταν ο Βραζιλιάνος βρέθηκε δίπλα του (και ήταν σαφές ότι είχε την ταχύτητα να περάσει πολύ πριν τα φρένα) ο Γερμανός συνέχισε να τον σπρώχνει προς τα δεξιά. Το ότι εκεί είχε τοίχο και όχι γρασίδι ή χώμα κάνει δραματικότερη την κατάσταση. Όμως σε κάθε περίπτωση, τέτοιου είδους κινήσεις είναι προφανώς παράνομες.
Αλίμονο, αν ήταν νόμιμο αυτό, τι πιο απλό για τον αμυνόμενο, όταν ένα μονοθέσιο πάει να περάσει να τον βγάζει έξω απ' την πίστα! Πόσο μάλλον όταν είσαι στην 10η θέση λίγο πριν το τέλος και δεν έχεις τίποτα να χάσεις. Συμφωνώ μ' αυτό που είπατε ότι 'αυτά γίνονται στην F1' δε σημαίνει όμως ότι είναι και νόμιμα. Και προφανώς το ίδιο θα έλεγα ακόμα κι αν στη θέση του Γερμανού ήταν κάποιος οδηγός της Ferrari πχ.
Το τραγικότερο όμως του συγκεκριμένου GP ήταν ένας ιπτάμενος τροχός που από θαύμα δεν πήρε ψυχές μαζί του... Κόκκινη κάρτα για την ομάδα του Ross, πέρσι στο ίδιο GP ήταν και πάλι από δικό του μονοθέσιο το ελατήριο που παραλίγο να στείλει το Massa στον Άγιο Πέτρο. Κάτι έχουν τα κατσαβίδια σ' αυτήν την ομάδα δεν εξηγείται αλλιώς.
(Συγγνώμη για το σεντόνι, είμαι διακοπές και τώρα βρήκα Internet!)
Τώρα για τον Vettel. Ο κανονισμός υπάρχει και δεν είναι γελοίος. Μάλιστα η σημερινή περίπτωση καταδεικνύει και τη χρησιμότητά του. Αν δεν υπήρχε τέτοια οριοθέτηση, τότε ο Vettel ,παρουσία SC, θα μπορούσε να μείνει..μισή πίστα πίσω απ' τον Webber, κρατώντας φυσικά τον Alonso πίσω του και αβαντάροντας τον teammate του μ' ένα ολόκληρο pit stop (το οποίο και χρωστούσε). Το ότι έμεινε δε τόσο πίσω δίνοντας πολύτιμα δευτερόλεπτα στον Webber, ίσως και να ήταν οδηγία της ομάδας (για να το σκέφτηκε από μόνος του ο Γερμανός με τίποτα!). Αν και πιστεύω ότι απλώς είχε το νου του στον Alonso και πώς θα τον αποπροσανατολίσει κατά την επιτάχυνση της επανεκκίνησης. Το θέμα είναι ότι η πατάτα έγινε και πάλι από οδηγό της RBR σ' έναν αγώνα που ήταν έναν αιώνα ταχύτερες.
Ένας μήνας είναι πολύς καιρός
Ευτυχώς που ακολουθεί Spa!! -
Mig, προφανως και η μερια που επωφελει τον RB ειναι η δεξια αλλα αν προσεξεις καλα το video ο MS αρχιζει να κινειται προς τα δεξια οταν βγαινει στην ευθεια. Δλδ πολυ πιο πριν ο RB κανει την κινηση του. Οταν βγαινει να προσπερασει υπαρχει πολυ περισσοτερος χωρος στ αριστερα. Προφανως και δεν τον συμφερει οποτε παει δεξια ρισκαροντας την κινηση. Απο την στιγμη που εσυ ο ιδιος ρισκαρεις μια κινηση δεν χρειαζεται μετα να βγαινεις να παραπονιεσαι.
Ειναι τραγικο ο κοσμος να λεει οτι ο MS επιτηδες εσπρωξε τον RB εκτος πιστας γιατι δεν το εκανε! Οταν τελειωνε η πιστα ο MS εκανε αριστερα. Αν ηθελε να τον βγαλει εκτος θα συνεχιζε προς το γρασιδι! Οπως και επισης δεν ειναι παρανομο να συνεχιζεις να σπρωχνεις καποιον.
Και για να θυμησω λιγο σ αυτους που ξεχνανε... Θυμηθειτε τι ειχε κανει ο Senna στον Prost... Θυμηθειτε αντιστοιχα σκηνικα (οχι ιδια) οπως το 2008 στην Monza που ο Hamilton εσπρωχνε τον Glock εκτος πιστας μεχρι που ο δευτερος φρεναρε. Θυμηθειτε την κινηση που εκανε ο Trulli στον Chandhok που παραλιγο να του παρει το κεφαλι. Θυμηθειτε τα οσα ειχε κανει ο Montoya και αν ψαξετε θα βρειτε απειρα αλλα παραδειγματα! Σ αυτες τις περιπτωσεις κανεις δεν φωναζει αλλα κλασσικα επειδη ειναι ο MS ασχολιουνται ολοι. Ας εκανε το ιδιο πχ ο Kobayasi. Θα το συζητουσαν για λιγες ωρες και μετα θα ξεχνιοταν. Οταν τα κανει οποιοσδηποτε αλλος 'it s racing' κλπ αλλα οταν τα κανει ο MS ειναι φονιας... Δεν ειναι ετσι τα πραγματα.
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Mig, προφανως και η μερια που επωφελει τον RB ειναι η δεξια αλλα αν προσεξεις καλα το video ο MS αρχιζει να κινειται προς τα δεξια οταν βγαινει στην ευθεια. Δλδ πολυ πιο πριν ο RB κανει την κινηση του. Οταν βγαινει να προσπερασει υπαρχει πολυ περισσοτερος χωρος στ αριστερα. Προφανως και δεν τον συμφερει οποτε παει δεξια ρισκαροντας την κινηση. Απο την στιγμη που εσυ ο ιδιος ρισκαρεις μια κινηση δεν χρειαζεται μετα να βγαινεις να παραπονιεσαι.Ειναι τραγικο ο κοσμος να λεει οτι ο MS επιτηδες εσπρωξε τον RB εκτος πιστας γιατι δεν το εκανε! Οταν τελειωνε η πιστα ο MS εκανε αριστερα. Αν ηθελε να τον βγαλει εκτος θα συνεχιζε προς το γρασιδι! Οπως και επισης δεν ειναι παρανομο να συνεχιζεις να σπρωχνεις καποιον.
Και για να θυμησω λιγο σ αυτους που ξεχνανε... Θυμηθειτε τι ειχε κανει ο Senna στον Prost... Θυμηθειτε αντιστοιχα σκηνικα (οχι ιδια) οπως το 2008 στην Monza που ο Hamilton εσπρωχνε τον Glock εκτος πιστας μεχρι που ο δευτερος φρεναρε. Θυμηθειτε την κινηση που εκανε ο Trulli στον Chandhok που παραλιγο να του παρει το κεφαλι. Θυμηθειτε τα οσα ειχε κανει ο Montoya και αν ψαξετε θα βρειτε απειρα αλλα παραδειγματα! Σ αυτες τις περιπτωσεις κανεις δεν φωναζει αλλα κλασσικα επειδη ειναι ο MS ασχολιουνται ολοι. Ας εκανε το ιδιο πχ ο Kobayasi. Θα το συζητουσαν για λιγες ωρες και μετα θα ξεχνιοταν. Οταν τα κανει οποιοσδηποτε αλλος 'it s racing' κλπ αλλα οταν τα κανει ο MS ειναι φονιας... Δεν ειναι ετσι τα πραγματα.
Προσωπικά είχα αφρίσει όταν ο Hamilton έσπρωξε τον Glock εκτός πίστας όπως επίσης θεωρώ παράνομα τέτοιου είδους σπρωξίματα απ' όποιον γίνονται. Αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι λες τελικά: Είναι νόμιμα και καθαρά; (=Θα τρελαθούμε τελείως;). Άμα είναι στο τέλος να βλέπουμε συγκρουόμενα. Κανείς να μην επιχειρεί προσπέρασμα γιατί ο αμυνόμενος έχει το νόμιμο δικαίωμα να τον σπρώξει εκτός πίστας.
Όσο γι' αυτό που λες ότι ο Schumacher δεν έσπρωξε τον Barrichello εκτός πίστας και ότι μετά έκανε αριστερά (όταν ούτως ή άλλως ο Βραζιλιάνος βρήκε χώρο να κινηθεί), ίσως είδες διαφορετικό αγώνα από όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Ο Schumacher μπορεί να κινήθηκε απ' την αρχή προς τα δεξιά, ωστόσο άφησε χώρο στον Barrichello να βρεθεί απ' τα δεξιά του. Κι όταν βρέθηκε εκεί, ο Γερμανός έκανε κι άλλο δεξιά. Ε συγγνώμη, αν αυτό δεν είναι σπρώξιμο, τότε ποιο είναι ?..
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Mig, προφανως και η μερια που επωφελει τον RB ειναι η δεξια αλλα αν προσεξεις καλα το video ο MS αρχιζει να κινειται προς τα δεξια οταν βγαινει στην ευθεια. Δλδ πολυ πιο πριν ο RB κανει την κινηση του. Οταν βγαινει να προσπερασει υπαρχει πολυ περισσοτερος χωρος στ αριστερα. Προφανως και δεν τον συμφερει οποτε παει δεξια ρισκαροντας την κινηση. Απο την στιγμη που εσυ ο ιδιος ρισκαρεις μια κινηση δεν χρειαζεται μετα να βγαινεις να παραπονιεσαι.
Ειναι τραγικο ο κοσμος να λεει οτι ο MS επιτηδες εσπρωξε τον RB εκτος πιστας γιατι δεν το εκανε! Οταν τελειωνε η πιστα ο MS εκανε αριστερα. Αν ηθελε να τον βγαλει εκτος θα συνεχιζε προς το γρασιδι! Οπως και επισης δεν ειναι παρανομο να συνεχιζεις να σπρωχνεις καποιον.
Και για να θυμησω λιγο σ αυτους που ξεχνανε... Θυμηθειτε τι ειχε κανει ο Senna στον Prost... Θυμηθειτε αντιστοιχα σκηνικα (οχι ιδια) οπως το 2008 στην Monza που ο Hamilton εσπρωχνε τον Glock εκτος πιστας μεχρι που ο δευτερος φρεναρε. Θυμηθειτε την κινηση που εκανε ο Trulli στον Chandhok που παραλιγο να του παρει το κεφαλι. Θυμηθειτε τα οσα ειχε κανει ο Montoya και αν ψαξετε θα βρειτε απειρα αλλα παραδειγματα! Σ αυτες τις περιπτωσεις κανεις δεν φωναζει αλλα κλασσικα επειδη ειναι ο MS ασχολιουνται ολοι. Ας εκανε το ιδιο πχ ο Kobayasi. Θα το συζητουσαν για λιγες ωρες και μετα θα ξεχνιοταν. Οταν τα κανει οποιοσδηποτε αλλος 'it s racing' κλπ αλλα οταν τα κανει ο MS ειναι φονιας... Δεν ειναι ετσι τα πραγματα.
Προσωπικά είχα αφρίσει όταν ο Hamilton έσπρωξε τον Glock εκτός πίστας όπως επίσης θεωρώ παράνομα τέτοιου είδους σπρωξίματα απ' όποιον γίνονται. Αλλά ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι λες τελικά: Είναι νόμιμα και καθαρά; (=Θα τρελαθούμε τελείως;). Άμα είναι στο τέλος να βλέπουμε συγκρουόμενα. Κανείς να μην επιχειρεί προσπέρασμα γιατί ο αμυνόμενος έχει το νόμιμο δικαίωμα να τον σπρώξει εκτός πίστας.
Όσο γι' αυτό που λες ότι ο Schumacher δεν έσπρωξε τον Barrichello εκτός πίστας και ότι μετά έκανε αριστερά (όταν ούτως ή άλλως ο Βραζιλιάνος βρήκε χώρο να κινηθεί), ίσως είδες διαφορετικό αγώνα από όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Ο Schumacher μπορεί να κινήθηκε απ' την αρχή προς τα δεξιά, ωστόσο άφησε χώρο στον Barrichello να βρεθεί απ' τα δεξιά του. Κι όταν βρέθηκε εκεί, ο Γερμανός έκανε κι άλλο δεξιά. Ε συγγνώμη, αν αυτό δεν είναι σπρώξιμο, τότε ποιο είναι ?..
Νομιζω εχεις μπερδεψει το παρανομο με το επικινδυνο. Δεν ειμαι σιγουρος αλλα παρανομο δεν νομιζω πως ειναι. Αν ειναι θα επρεπε να ειχαν τιμωρηθει οδηγοι σε αντιχτοιχες περιπτωσεις στο παρελθον.
Αυτο που λεω ειναι οτι ειναι F1 και τετοια γινονται απο οδηγους-πρωταθλητες. Δεν ειπα οτι ηταν καθαρο. Αν διαβασεις τα post μου λεω οτι ναι ηταν επικινδυνο αλλα πιστευω πως ο κοσμος υπερβαλλει και αυτο που με τρελαινει ειναι οτι καποιοι λενε πως το εκανε επιτηδες για να βλαψει τον RB.
Επισης, δεν ειπα οτι δεν τον εσπρωξε. Ειπα οτι δεν τον εσπρωξε εκτος πιστας. Ειναι διαφορετικα αυτα τα δυο. Ο RB μετα δεν βγηκε στο γρασιδι επειδη ο MS εκανε αριστερα και του εδωσε χωρο οταν ειδε πως το προσπερασμα το ειχε χασει. Σπρωξιμο εκτος πιστας θα ηταν αν συνεχιζε και τοτε και τον εβγαζε στο γρασιδι.
-
Επιτελους, επιτελους ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, επεσε μια ποινη για αντιαθλητικη αμυνα. Επιτελους. Εχω γραψει απειρα ποστ, οτι αντι να εξαντλουν την αυστηροτητα τους και τη γελοιοτητα τουε σε ποινες εναντιον οδηγων που εχουν αγανακτησει πισω απο σαπακια, ΚΑΠΟΤΕ θα πρεπει να αρχισουν να ριχνουν και καμια ποινη για αντιαθλητικες αμυνες ΜΠΑΣ και αρχισουν οι απο πισω να τολμουν λιγο παραπανω.
Βεβαια τζενεραλι σπικιν αν η αυστηροτητα των 2 τελευταιων αγωνων υπηρχε απο την αρχη του πρωταθληματος η βαθμολογία θα ηταν πολυυυυυυυυυυυ διαφορετικη, αλλα δε βαριέ...
ΥΓ Αφου δεν εγραψε κανεις οτι για ολα φταιει ο Αλονσο, παλι καλα.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Βεβαια τζενεραλι σπικιν αν η αυστηροτητα των 2 τελευταιων αγωνων υπηρχε απο την αρχη του πρωταθληματος η βαθμολογία θα ηταν πολυυυυυυυυυυυ διαφορετικη, αλλα δε βαριέ...
θέλεις να το συνδέσεις με την πεσμένη απόδοση μιας ομάδας σε αυτούς του τελευταίους αγώνες ?
-
Βασίλη, για μένα ήταν ξεκάθαρο: όταν ήρθε η ώρα να κάνει το μπρέικ του σλιπ-στρίμινγκ του ο Μπάρι είδε αρκετό χώρο στα δεξιά, που είναι και η προφανής επιλογή και βγήκε. Αυτή ακριβώς η στιγμή είναι που ακόμα και ο πιο rookie αμυνόμενος γνωρίζει ότι το παραμύθι τελείωσε για αυτόν και δεν μπορεί να κάνει κάτι για να αποφύγει το προσπέρασμα, μένει στη θέση του στο πλάτος της πίστας και απλά αναμένει το αναπόφευκτο (αν θέλεις να κλείσεις την εσωτερική το κάνεις πολύ πριν φτάσει ο επιτιθέμενος στο σημείο του μπρέικ του).
Ο Σουμάχερ επέλεξε εν πλήρει συνηδήσει (και το τονίζω, γιατί και τους καθρέφτες του είδε και έχει φάει και τις πίστες με το κουτάλι) να μετατρέψει μια έτσι κι αλλιώς δύσκολη αεροδυναμικά στιγμή για το μονοθέσιο του Μπαρικέλο σε τρομακτική στιγμή. Αν κάποιος πήρε συνειδητό ρίσκο στη συγκεκριμένη φάση αυτός είναι ο Σουμάχερ και όχι ο Μπαρικέλο. Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.
Σε ότι αφορά τις άλλες εποχές, εκτός του ότι κάθε εποχή είναι τελείως διαφορετική (όταν π.χ. τα μονοθέσια έχουν 'άπειρο' μηχανικό κράτημα τα περιθώρια και οι διαδικασίες προσπεράσματος είναι τελείως διαφορετικά) δεν θυμάμαι να βγήκε κανείς να επαινέσει π.χ. τον Σένα που έβγαλε σκόπιμα τον Προστ εκτός πίστας το 1990, και ούτω κάθε εξής. Το ότι έχουν συμβεί (που έχουν) δεν σημαίνει πως τα δικαιολογούμε κιόλας. Το ότι έχουν μείνει ατιμώρητα αντίστοιχα περιστατικά (που έχουν) και πάλι δεν σημαίνει πως καλώς δεν τιμωρήθηκαν. Αν και προσωπικά δεν θυμάμαι αντίστοιχη φάση σε τόσο επικίνδυνο σημείο τα τελευταία χρόνια (μάλλον από τύχη ο Μπαρικέλο δεν 'κομματιάστηκε' στον τοίχο).
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.Με το 'ακόμα και τώρα' εννοείς πως το ίδιο συνέβαινε και παλιότερα? Χωρίς να έχει λόγο να το πιστεύει κιόλας?
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.
Με το 'ακόμα και τώρα' εννοείς πως το ίδιο συνέβαινε και παλιότερα? Χωρίς να έχει λόγο να το πιστεύει κιόλας?
Ναι, αλλά θα φύγουμε εκτός θέματος (πχ όταν έπεφτε πάνω στον Ντέιμον Χιλ
-
οταν ο σεννα εριξε εξω εαυτον και προστ το 94 ολοι λεγατε για αρχιδατο οδηγο ομως σε μια ευθεια που χαλαρα επιασαν 250χλμ......
οταν προκειται για ενα υποτιθεμενο τρακαρισμα που ποτε δεν εγινε και εριξαν ποινη ξαφνικα ολοι νιωθουν δικαιωμενοι
ο μπαρικελλο θα γινοταν θρυψαλα κομματακια και αλλα τραγελαφικα -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
οταν ο σεννα εριξε εξω εαυτον και προστ το 94 ολοι λεγατε για αρχιδατο οδηγο ομως σε μια ευθεια που χαλαρα επιασαν 250χλμ......Ποιοι ακριβώς τον 'λέγαμε' έτσι;
οταν προκειται για ενα υποτιθεμενο τρακαρισμα που ποτε δεν εγινε και εριξαν ποινη ξαφνικα ολοι νιωθουν δικαιωμενοι
ο μπαρικελλο θα γινοταν θρυψαλα κομματακια και αλλα τραγελαφικαΘα ήθελα να σε έβλεπα στη θέση του Μπαρικέλο να βλέπεις τον τοίχο να έρχεται κατά πάνω σου με 300 χλμ κι ένα μονοθέσιο από αριστερά σου να σε σπρώχνει πάνω του να έβλεπα πόσο πολύ θα γέλαγες και πόσο τραγελαφική θα σου φαινόταν η κατάστασή σου εκείνη την ώρα.
-
http://www.youtube.com/watch?v=elyxIhMW ... re=related
βασικα πιο πολυ για τον weber το ανεβασα........... -
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
... Ο RB μετα δεν βγηκε στο γρασιδι επειδη ο MS εκανε αριστερα και του εδωσε χωρο οταν ειδε πως το προσπερασμα το ειχε χασει. Σπρωξιμο εκτος πιστας θα ηταν αν συνεχιζε και τοτε και τον εβγαζε στο γρασιδι.Άνθρωποι είμαστε μπορούμε να το ερμηνεύουμε όπως νομίζουμε....
Εγώ το ερμηνεύω ότι αφού έκανε την αρχική κίνησή του προς τα δεξιά και αφού είδε τον άλλον να έρχεται δίπλα του (με περισσότερα χλμ) έκανε κι άλλο δεξιά. Αυτό είναι σπρώξιμο και είναι παράνομο άσχετα αν έχει τοίχο ή πίστα δίπλα. Απλά αν έχει τοίχο εκτός από παράνομο είναι κι επικίνδυνο. Και αν θεωρηθεί ότι το έκανε επίτηδες ονομάζεται απόπειρα ανθρωποκτονίας και μάλιστα με δόλο και όχι εξ' αμελείας....
Για το ότι έκανε αριστερά και αν ήταν για να δώσει χώρο στον άλλον να περάσει ασφαλώς διαλέξτε:- επειδή είδε ότι ο άλλος είχε ήδη περάσει και επειδή αν πήγαινε στα χορτάρια θα έπεφτε επάνω του και τότε θα σκοτωνόντουσαν και οι δύο οπότε ήταν κίνηση αυτοσυντήρησης.
- επειδή νόμισε ότι ο άλλος θα προσπαθούσε να πέσει επάνω του επίτηδες, σκεπτόμενος όπως αυτός και για αυτό έφυγε απότομα για να γλυτώσει.
- για να περάσει καλύτερα το θέατρο ότι: δεν τον είχα δει και όταν τον είδα τρόμαξα από την επικίνδυνη κίνησή του κι έκοψα και μάλιστα απότομα αριστερά.
Και γενικά νομίζω ότι ο MS στην καριέρα του έχει δεχτεί πολύ περισσότερες περιπτώσεις εύνοιας της 'τύχης' παρά το αντίθετο. Θεωρώ πιθανόν μάλιστα τότε να την γλύτωνε με κάτι τέτοιο. Η συγκεκριμένη περίπτωση δεν ήταν ξεπλήρωμα για την παλαιότερη 'τύχη' του αλλά απλή δικαιοσύνη.
-
εχουμε δει πολυ χειροτερα και οχι μονο στην f1 αλλα ποτε δεν ειδα preemptive ποινη για κατι που δεν εγινε..
ειναι μεγαλοι οδηγοι οδηγουν για την νικη οπως ειπε και ο senna κανεις δεν ειπε οτι ηταν σωστο αλλα ομως δυστηχως η ευτηχως αυτα ειναι που κρατανε αυτο το μιασμα(ετσι οπως εχει γινει)ζωντανο
και στο estoril νομιζω αλλα δεν θυμαμαι χρονια οπου ο σεννα εκλεισε στον τοιχο τον προστ
η στην φ3000 στο brand hatch οπου ο herbert εκανε το απιστευτο και φυσικα το τιμημα για αυτον ηταν πολυ βαρυ -
δεν βαρεθήκατε να μιλάτε ή μάλλον να ψειρίζετε ένα προσπέρασμα για την 10η θέση δύο συνταξιούχων ;
-
Η F1 ειναι ετσι κι'αλιως επικινδυνο αθλημα, αναλογα το τι θελουν να μας προσφερουν σαν θεαμα
(χωρις αιμα) ας κατσουν κατω και ας αποφασισουν σε σχεση με την ασφαλεια των σασι και των ταχυτητων και να ορισουν κανονισμους που να μην αφηνουν μεσα στην πιστα συμπεριφορες αλανας.Οταν χρειαστει να υπερασπιστει την θεση του ενας οδηγος το κανει πριν ο αλλος φτασει διπλα του,
oπου τοτε εχει ξεκινησει η διαδικασια προσπερασης, εδω ο εμπειρος MS μαλλον ειχε στο μυαλο του την εμπρος πτερυγα του RB και οχι να τον κολλησει στον τοιχο.Οπως και να εχει τυποι σαν τον MS, Alonso και Hamilton δεν ειναι και απο τα καλυτερα παιδια, παλιοχαρακτηρες ειναι και οι υπολοιποι οδηγοι το γνωριζουν, νομιζετε οτι ο Vettel δεν θα ειχε προσπαθησει σε αλλη περιπτωση να προσπερασει οποιον αλλο ηταν στην θεση του Alonso; ηταν σιγουρος ομως για το τι τον περιμενε, και αφου ηδη ο Weber ηταν μπροστα δεν μπορουσε να ρισκαρει.
Eιναι παντως αξιοσημειωτο το πως ο Bernie εχει καταφερει να στησει τo κορυφαιο συγχρονο μηχανοκινητο σπορ που ενω ψωνιζει κινητηρες απο περιπτερο και πτερυγες απο NASA, παρ'ολα αυτα καταφερνει με μια φαση σε καθε αγωνα να κραταει το ενδιαφερον τοσου κοσμου.
-
Χμ, 11 σελίδες αυγουστιάτικα, κάτι μου λέει ότι το Ουγκαρόρινγκ πρέπει να είχε μια ικμάδα ενδιαφέροντος φέτος. Δεν έχω διαβάσει περιγραφή αγώνα, παρά μόνο τα σχόλιά σας.... και δεν έχω καταλάβει τίποτα, χαχα. Μου φαίνεται θα αξίζει να 'κατεβάσω' να διασκεδάσω κι εγώ λίγο. Απόψε. Να δω τη Lotus φυσικά, όχι τίποτα άλλο...
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Μου φαίνεται θα αξίζει να 'κατεβάσω' να διασκεδάσω κι εγώ λίγο. Απόψε.Να το επενδύσεις μουσικά και με το θέμα του Bennie Hill show......ταιριάζει γάντι στον αγώνα (ένας χανει την αεροτομή, ο άλλος τον τροχό....δύο άλλοι συγκρούονται στο pit lane).
Κατά τα άλλα το λυκόπουλο φρόντισε για ύστατη φορά να τοποθετήσει εαυτόν στις πραγματικές του διαστάσεις. Πακετάρισε τη νίκη με κόκκινη κορδέλα και την δώρισε στον αυστραλό (ο οποίος τον ευχαρίστησε δημόσια.....για τη βλακεία του),μετά επιδόθηκε σε παντομίμα....και τέλος κόλλησε για 30 γύρους πίσω από έναν αλάνθαστο Alonso.
Pas mal -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Χμ, 11 σελίδες αυγουστιάτικα, κάτι μου λέει ότι το Ουγκαρόρινγκ πρέπει να είχε μια ικμάδα ενδιαφέροντος φέτος. Δεν έχω διαβάσει περιγραφή αγώνα, παρά μόνο τα σχόλιά σας.... και δεν έχω καταλάβει τίποτα, χαχα. Μου φαίνεται θα αξίζει να 'κατεβάσω' να διασκεδάσω κι εγώ λίγο. Απόψε. Να δω τη Lotus φυσικά, όχι τίποτα άλλο...Μπα, τσάμπα θα κατεβάσεις... δεν έλεγε τίποτα ο αγώνας.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Βασίλη, για μένα ήταν ξεκάθαρο: όταν ήρθε η ώρα να κάνει το μπρέικ του σλιπ-στρίμινγκ του ο Μπάρι είδε αρκετό χώρο στα δεξιά, που είναι και η προφανής επιλογή και βγήκε. Αυτή ακριβώς η στιγμή είναι που ακόμα και ο πιο rookie αμυνόμενος γνωρίζει ότι το παραμύθι τελείωσε για αυτόν και δεν μπορεί να κάνει κάτι για να αποφύγει το προσπέρασμα, μένει στη θέση του στο πλάτος της πίστας και απλά αναμένει το αναπόφευκτο (αν θέλεις να κλείσεις την εσωτερική το κάνεις πολύ πριν φτάσει ο επιτιθέμενος στο σημείο του μπρέικ του).Ο Σουμάχερ επέλεξε εν πλήρει συνηδήσει (και το τονίζω, γιατί και τους καθρέφτες του είδε και έχει φάει και τις πίστες με το κουτάλι) να μετατρέψει μια έτσι κι αλλιώς δύσκολη αεροδυναμικά στιγμή για το μονοθέσιο του Μπαρικέλο σε τρομακτική στιγμή. Αν κάποιος πήρε συνειδητό ρίσκο στη συγκεκριμένη φάση αυτός είναι ο Σουμάχερ και όχι ο Μπαρικέλο. Παιδιάστικος εγωισμός, αν με ρωτήσεις, από έναν οδηγό που ακόμα και τώρα αρνείται πεισματικά να αποδεχτεί πως υπάρχουν και καλύτεροι από αυτόν.
Σε ότι αφορά τις άλλες εποχές, εκτός του ότι κάθε εποχή είναι τελείως διαφορετική (όταν π.χ. τα μονοθέσια έχουν 'άπειρο' μηχανικό κράτημα τα περιθώρια και οι διαδικασίες προσπεράσματος είναι τελείως διαφορετικά) δεν θυμάμαι να βγήκε κανείς να επαινέσει π.χ. τον Σένα που έβγαλε σκόπιμα τον Προστ εκτός πίστας το 1990, και ούτω κάθε εξής. Το ότι έχουν συμβεί (που έχουν) δεν σημαίνει πως τα δικαιολογούμε κιόλας. Το ότι έχουν μείνει ατιμώρητα αντίστοιχα περιστατικά (που έχουν) και πάλι δεν σημαίνει πως καλώς δεν τιμωρήθηκαν. Αν και προσωπικά δεν θυμάμαι αντίστοιχη φάση σε τόσο επικίνδυνο σημείο τα τελευταία χρόνια (μάλλον από τύχη ο Μπαρικέλο δεν 'κομματιάστηκε' στον τοίχο).
Θα επαναλαβω για πολλοστη φορα πως το προβλημα μου δεν ειναι οτι ο κοσμος λεει πως η κινηση ηταν λαθος κλπ κλπ. Ειναι τ οτι σταυρωνουν τον MS και οχι και ολους τους αλλους που εχουν κανει παρομοια πραγματα. Αλλο να μην επαινεις καποιον και αλλο να λες 'το εκανε επιτηδες, ειναι δολοφονος κλπ κλπ'. Επισης, η μηχανικη προσφυση των παλιων μονοθεσιων ηταν ΠΟΛΥ μικροτερη απο των τωρινων (φαινοταν απειρη γιατι η αεροδυναμικη ηταν ακομα μικροτερη) και γενικα ηταν πολυ πιο επικινδυνα οποτε τετοιες κινησεις παλια ηταν ακομα χειροτερες! Και δεν μιλαω τοτε που ο Senna εβγαλε εκτος τον Prost. Μιλαω οταν στο Estoril το '88 του εκανε ακριβως το ιδιο πραγμα. Οπως και φυσικα δεν μιλαω μονο για τον Senna!
Το προβλημα του κοσμου ξερεις ποιο ειναι? Ο μοναδικος θρυλος που εχει μεινει στην F1 και που συγκρινεται ευκολα με Senna κλπ ειναι ο MS. Ολοι αυτοι οι οδηγοι ετσι εχουν μαθει να μαχονται και γι αυτο ειναι και θρυλοι. Επειδη οι τωρινοι δεν τα κανουν αυτα (σε τετοιο βαθμο) οι τηλεθεατες εχουν συνηθισει αυτο το trend και οποτε βλεπουν κατι τετοιο τρελαινονται! Δεν λεω πως ειναι σωστο αλλα να μην κρυβομαστε, γι αυτο ο MS εχει 7 και ο RB δεν εχει κανενα.
Τελος, ολοι ανεξαιρετως οι οδηγοι που εχουν το πνευμα του πρωταθλητη πιστευουν πως ειναι οι καλυτεροι. Αλλοι εχουν λογο να το κανουν (MS, Senna κλπ) και αλλοι οχι (Hill, Massa κλπ). Πιστευω δεν υπαρχει αμφιβολια πως ο MS σαν οδηγος ειναι καλυτερος απ ολους στο grid.
2010 Hungarian Grand Prix