Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αν ο σωστός προσανατολισμός μιας εταιρείας είναι να βγάζει τούρμπο, τότε η Χόντα δεν ήξερε ποτέ της πούθε πάνε τα τέσσερα (σημεία του ορίζοντα).
Αν ο σωστός προσανατολισμός όμως είναι να βγάζει κέρδη, τότε η Χόντα πάντα ήταν εκεί που έπρεπε να είναι. Με 1.800 δολλάρια κέρδος ανά τεμάχιο (έστω και προ κρίσης), είχε επί σειρά ετών την κορυφή στους μαζικούς κατασκευστές με μεγάλη διαφορά από ΟΛΟΥΣ τους άλλους εκτός από ένα άλλο 'χαζό' ιάπωνα που ήταν κοντά της αλλά και αυτός 'έχει χάσει τη μπάλλα' για πολλούς.
Πόσα δήλωσε το Λαικό γκρουπ για πέρισυ? Σχεδόν μηδέν από όλες τις φίρμες, σε κάποιες χασούρα και σε μία (Άουντι) περί το 80-90% των συνολικών κερδών του ομίλου. Και είναι σε φάση άγριας επέκτασης υποτίθεται.
Και η Χόντα, όπως και πάμπολλοι άλλοι είναι πρώτα απ' όλα, πάνω απ' όλα εταιρείες και όχι εξωραιστικά σωματεία.Ποιός σας είπε ότι η Χόντα (και πολλές Χόντα μαζί της) θέλουν να ικανοποιήσουν τις ορέξεις σας, ή ότι ενδιαφέρονται για το περιβάλλον , ή ότι η δουλειά τους είναι να ανταπαντήσουν δεόντως π.χ. στην νέα Τζουλιέττα?
Την τσέπη τους κοιτάνε να γεμίσουν, και τα υβριδικά είναι μία μέθοδος και αυτή. Αν δεν σας κάνουν τα υβριδικά μην ασχολείστε, και βρείτε και μια δικαιολογία για ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους που σπεύδουν να τα αντιγράψουν και να τα προσφέρουν στη γκάμα τους.
Εχεις καποια συγκεκριμενα στοιχεια και πηγες για τα οικονομικα της Honda και την VAG, γιατι εγω τουλαχιστον απο προσφατη οικονομικη εφημεριδα, διαβασα οτι η VAG για πρωτη φορα στα χρονικα 'καβαλησε' την Toyota σε τζιρο το 2009...
Επιπλεον, -απο την πλευρα μου τουλαχιστον- δεν γκρινιαξα επειδη δεν εβγαλε σωνει και καλα Turbo η Honda, ποτε να μην βγαλει, αλλα οταν εχεις βγαλει μια σειρα απο πραγματικα σπορ αυτοκινητα απο την δεκαετια του 60' (S600 . S800 το 1964 και 1966 αντιστοιχα) , το ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ NSX -στημενο απο τα μαγικα χερια του Senna- , 4 γενιες απο γρηγορα civic (Vti και Τype R), Integra Type R (DC2 Του 1998) στο οποιο εχει αποδωθει απο πολλα ξενα περιοδικα ο τιτλος του 'καλυτερου γρηγορου σπορ προσθιοκινητου που εχει παραχθει ποτε'! , συν το εκπληκτικο S2000, ε δεν μπορεις να ακους για υβριδικο σπορ, αυτα
ειναι του κ@λου, ειδικα με τις επιδοσεις που πετυχαινει το CRZ, και αυτες υπο συνθηκες, δηλαδη γεματη μπαταρια...
Εχει το FCX Clarity, το πρωτο αμιγως υδρογονοκινητο μαζικης (σχεδον) παραγωγης στον κοσμο. Ας επενδυσει περισσοτερο εκει και τα σπορ σχηματα να εχουν τις σπορ επιδοσεις που
ΑΞΙΖΟΥΝ να εχουν, οχι να κοιταμε ποσα ειναι τα δεντρακια στο ταμπλω για να κανουμε ασφαλη προσπεραση.