Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo GTI (2010)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo GTI (2010)
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 43
    • 44
    • 14 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    869
    1312
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisnikolop last edited by

      Αφού έχει στάνταρ έξι αερόσακους γιατι στον προαιρετικό τους χρεώνει 550?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisnikolop last edited by

        Και το media in τι είναι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karnezis last edited by

          Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
          Και το media in τι είναι?

          καλωδιο με usb......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karnezis last edited by

            Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
            Αφού έχει στάνταρ έξι αερόσακους γιατι στον προαιρετικό τους χρεώνει 550?

            4 αεροσακους νομιζω εχει στανταρ........οι αλλοι 2 πανε εξτρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kotetsi last edited by

              Δεν μπορώ να καταλάβω πόσους αερόσακους έχει τελικά (αφού στο στάνταρντ εξοπλισμό οι πλαϊνοί αναφέρονται ως «νέου τύπου κεφαλής - θώρακα») αλλά στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι «κουρτίνες» μέχρι τα πίσω παράθυρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                karnezis last edited by

                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                Δεν μπορώ να καταλάβω πόσους αερόσακους έχει τελικά (αφού στο στάνταρντ εξοπλισμό οι πλαϊνοί αναφέρονται ως «νέου τύπου κεφαλής - θώρακα») αλλά στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι «κουρτίνες» μέχρι τα πίσω παράθυρα.

                αν θυμαμαι καλα εχει 2 πλευρικους κ 2 μετωπικους.........οι αλλοι 2 οροφης πανε εξτρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisnikolop last edited by

                  Πάντως στο άρθρο των 4 τροχών λέει 6 αερόσακοι στάνταρ......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
                    Πάντως στο άρθρο των 4 τροχών λέει 6 αερόσακοι στάνταρ......

                    δεν έχει αερόσακους γονάτων στον βασικό εξοπλισμό?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      karnezis last edited by

                      μηπως εχει 2 μετωπικους 2 πλευρικους 2 γονατων κ οι αλλοι 2 οροφης πανε εξτρα???

                      αυριο θα περασω απο την αντιπροσωπεια για να μαθω ινφος........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        efthymis last edited by

                        Παιδια δεν εχει γονατων οδηγου. Οι εξι ειναι 2 μετωπικοι 2 πλευρικοι και 2 τυπου 'κουρτινας' για τα εμπρος παραθυρα. Οι εξτρα ειναι αυτοι της οροφης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ειχα περασει απο την αντιπ/σωπεια προχθες, και ειχα την ιδια απορια για τους εξτρα αεροσακους.
                          Απ' οσο με ενημερωσε ο πωλητης, εχει 4 στανταρ αεροσακους, οδηγου, συνοδηγου, και πλευρικους οι οποιοι ειναι ΠΙΟ μεγαλοι ωστε να καλυπτουν θωρακα στο πλαι ΚΑΙ κεφαλι, και οι 2 εξτρα ειναι για τους ΠΙΣΩ επιβατες, οροφης...
                          Αρα αν βαζετε την πεθερα πισω, δεν ειναι αναγκη να τους συμπεριλαβετε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            αφαιρωντας 2-3 στοιχεια εξοπλισμου προκυπτει και το 'χαμηλο κοστος'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisnikolop last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:
                              αφαιρωντας 2-3 στοιχεια εξοπλισμου προκυπτει και το 'χαμηλο κοστος'

                              E είσαι λίγο υπερβολικός.Πολλά αμάξια δεν έχουν 6 αερόσακους.Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι ότι χρεώνουν 40 ευρώ την απενεργοποίηση τη αερόσακου συνοδηγού.Τι γυφτειά.....Εγώ νόμιζα ότι σε όλα τα αμάξια ήταν στάνταρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

                                αφαιρωντας 2-3 στοιχεια εξοπλισμου προκυπτει και το 'χαμηλο κοστος'

                                E είσαι λίγο υπερβολικός.Πολλά αμάξια δεν έχουν 6 αερόσακους.Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι ότι χρεώνουν 40 ευρώ την απενεργοποίηση τη αερόσακου συνοδηγού.Τι γυφτειά.....Εγώ νόμιζα ότι σε όλα τα αμάξια ήταν στάνταρ.

                                κανενα καινουργιο λουσατο 'σποριτφ' δε νομιζω οτι εχει πλεον 4 αεροσακους.
                                βαλε και το cc (που πχ στο cupra ειναι στανταρ) και θα δεις οτι η τιμη του αυτοκινητου γινεται πολυ πιο 'λογικη'. Δε λεω οτι δεν ειναι ηδη πολυ καλη, απλα εξηγω πως αυτη προεκυψε (εν μερη).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  karnezis last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  αφαιρωντας 2-3 στοιχεια εξοπλισμου προκυπτει και το 'χαμηλο κοστος'

                                  E είσαι λίγο υπερβολικός.Πολλά αμάξια δεν έχουν 6 αερόσακους.Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι ότι χρεώνουν 40 ευρώ την απενεργοποίηση τη αερόσακου συνοδηγού.Τι γυφτειά.....Εγώ νόμιζα ότι σε όλα τα αμάξια ήταν στάνταρ.

                                  κανενα καινουργιο λουσατο 'σποριτφ' δε νομιζω οτι εχει πλεον 4 αεροσακους.
                                  βαλε και το cc (που πχ στο cupra ειναι στανταρ) και θα δεις οτι η τιμη του αυτοκινητου γινεται πολυ πιο 'λογικη'. Δε λεω οτι δεν ειναι ηδη πολυ καλη, απλα εξηγω πως αυτη προεκυψε (εν μερη).

                                  το cc τι ειναι??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    cruise control

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisnikolop last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                        αφαιρωντας 2-3 στοιχεια εξοπλισμου προκυπτει και το 'χαμηλο κοστος'

                                        E είσαι λίγο υπερβολικός.Πολλά αμάξια δεν έχουν 6 αερόσακους.Αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι ότι χρεώνουν 40 ευρώ την απενεργοποίηση τη αερόσακου συνοδηγού.Τι γυφτειά.....Εγώ νόμιζα ότι σε όλα τα αμάξια ήταν στάνταρ.

                                        κανενα καινουργιο λουσατο 'σποριτφ' δε νομιζω οτι εχει πλεον 4 αεροσακους.
                                        βαλε και το cc (που πχ στο cupra ειναι στανταρ) και θα δεις οτι η τιμη του αυτοκινητου γινεται πολυ πιο 'λογικη'. Δε λεω οτι δεν ειναι ηδη πολυ καλη, απλα εξηγω πως αυτη προεκυψε (εν μερη).

                                        Το άρθρο των 4τροχών λέει ότι έχει στανταρ 6 αεράσακους.Όπως είπε ένα φίλος πιο πριν οι έξτρα είναι στην οροφή.Εγώ πάντως πρώτη φορά τους ακούω.Αν ξέρει κάποιος κάτι για το τι είναι οι αερόσακοι οροφής ας μας πει.

                                        Πάντως σαν έξτρα το κρους κοντρόλ κάνει γυρω στα 400 οπότε και πάλι η διαφορά με το κούπρα είναι τεράστια.Ασε που τρίθυρα αμάξια δεν τα μπορώ με την καμία.

                                        Έχω περιέργεια να δω η Σκόντα πόσο θα χρεώνει της ΡΣ....

                                        Και μιας και το έφερε η κουβέντα, και εγώ δεν πίστευα στα μάτια μου όταν η Άλφα ρομέο χρέωνε στη Giulietta qv(αμάξι 30.000) αισθητήρες φώτων και βροχής και το i30 μου τα είχε στάνταρ στα 15.000.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          efthymis last edited by

                                          Θα το ξανα πω: Μιλανε για 6 airbags επειδη υπαρχουν και για τα κεφαλια των εμπρος επιβατων περα απ'τους κλασικους πλευρικους. Τωρα αν ειναι ξεχωριστοι η ενας ενιαιος δεν το ξερω, αυτο που καταλαβαινω ειναι πως θελουν να δειξουν τη διαφορα σε σχεση με παλαιοτερα. Αυτη την εικονα βρηκα, αν ειναι με τους εξτρα η οχι δεν ξερω

                                          YΓ Στο σαιτ της σεατ δεν αναφερεται το cc στο βασικο εξοπλισμο του cupra...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            provocatoras last edited by

                                            Στην εικόνα πάντως φαίνονται 6 αερόσακοι:
                                            2 αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού
                                            2 πλευρικοί αερόσακοι ενσωματωμένοι στα μπροστινά καθίσματα
                                            2 αερόσακοι τύπου οροφής ('αεροκουρτίνα')

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 14 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr