-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Ναι, οκ, θα πειράξει να πέσουν οι τιμές των μεταφορικών (που επωφελούνται όλοι) όταν θα πάψουν να εξαρτώνται από την συντεχνία των φορτηγατζήδων για να μην μειωθεί η αξία της επένδυσης λίγων χιλιάδων ατόμων ε; (π.χ.)Θα πειράξουν οι αντιδράσεις αυτών που θίγονται, γιατί δεν θα διστάσουν να κάνουν τη χώρα μπουρδέλο για να υπερασπίσουν το συμφέρον τους...
Σίγουρα κι εγώ θα τσατιζόμουν άγρια αν μέσα σε μια νύχτα η επένδυση των 200-300 k€ που έκανα μετατρεπόταν σε κουρελόχαρτο. Όμως, το κόστος αυτό της άδειας είναι εντελώς στρεβλό και αποτελεί τεχνητό εμπόδιο εισόδου στη αγορά για νέο ανταγωνισμό.
-
Όσον αφορά στους οδηγούς φορτηγών Δ.Χ. ο κ. Ρέππας τόνισε ότι κλάδος τους θεωρείται ως πλέον κλειστό επάγγελμα, αφού η τελευταία άδεια έχει δοθεί το 1971. Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, τα κριτήρια για την έκδοση άδειας είναι η οικονομική δυνατότητα του υποψηφίου, η επαγγελματική του επάρκεια, η ύπαρξη υποδομών και η καλή φήμη.
Στην Ελλάδα, αυτά σημαίνουν ότι όποιος έχει μέσον παίρνει άδεια για πλάκα, όποιος δεν έχει τον ήπιε....η τελευταία άδεια έχει δοθεί το 1971...
Ε, ναι, προφανώς οι κυβερνήσεις από το 1971 μέχρι χτες έβλεπαν ότι οι ανάγκες καλύπτονταν και όλα έβαιναν καλώς, και μόνον σήμερα η κυβέρνηση κ ο Ρέπας αποφάσισαν ότι ήλθε η ώρα να εκσυγχρονιστούν οι μεταφορές......Είναι επίσης η πρώτη φορά που καθορίζεται το ύψος της αδείας ενός φορτηγού...
Χρειάστηκε να περάσουν 40 χρόνια για να σκεφτούν ότι κάποιοι πληρώνουν πολλά μαύρα μύρια για να πάρουν κάτι μαύρο κ αδιευκρίνιστο. Κι αποφάσισαν ότι πρέπει να μπουν όροι, για να διευκολυνθεί - ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ - ο ανταγωνισμός κ η λειτουργία της αγοράς.Ποιος πάει στοίχημα ότι τα κόμιστρα κ (γενικά) το κόστος των μεταφορικών θα αυξηθεί?
ΥΓ. Το κόστος (μαύρο) μιας άδειας πριν από μερικά χρόνια ήταν από 30 μέχρι 40 Κ Ε. Τώρα?
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
.........
Ποιος πάει στοίχημα ότι τα κόμιστρα κ (γενικά) το κόστος των μεταφορικών θα αυξηθεί?εγώ όχι...όπως είπε κάποιος του κλάδου, έχουμε το χαμηλότερο κόστος μεταφορών της ευρώπης σε συνδυασμό με το ακριβότερο πετρέλαιο...
τελικά όσο περνάει ο καιρός αποδεικνύεται ο σχεδιασμός της υποβάθμισης του 'ελληνικού' € μέσω της υποβάθμισης της ζωής μας....μείωση αμοιβών εργασίας, μείωση κόστους ακινήτων και αξιών...
και φυσικά μόλις πέσουμε κάτω από την πείνα τότε θα έρθουν οι εξωχώριοι να αγοράσουν με 'ευρωπαικά' € όχι μόνο τον κόπο μας αλλά και τον ιδρώτα των προγόνων μας. -
Επειδή η ιστορία είναι μεγάλη πόρνη ΚΑΙ επαναλαμβάνεται, μια σκέψη:
Μέχρι τώρα, είχαμε ανθρώπους που έδιναν ό, τι είχαν για να πάρουν μια άδεια κ από εκεί κ πέρα εργάζονταν μέρα - νύχτα, φρόντιζαν το φορτηγό τους σαν (ή κ καλύτερα απ') το σπίτι τους κ (όταν μεγάλωναν πολύ) έπαιρναν έναν οδηγό, ο οποίος τις περισσότερες φορές αγόραζε την μισή κ μετά ολόκληρη την άδεια κ πάει λέγοντας.
Αυτό θα αντικατασταθεί από εταιρίες με επαγγελματίες οδηγούς.
Καλύτερο? Ίσως.
Ακριβότερο? Ερώτηση είναι αυτή τώρα?
Ποιός θα πληρώσει το κόστος? Ε, καλά τώρα!Γιατί η κυβέρνηση πάει σε λύση α λα Ευρώπη κ δεν προχωράει σε μια Ελληνική (πχ έκδοση νέων αδειών με αδιάβλητα κριτήρια κ σχετικά χαμηλή τιμή) σε συνεννόηση με τους φορτηγατζήδες, το γνωρίζει μόνον αυτή. Όχι μόνη της, εννοείται! Οι 'άλλοι' κυβερνούσαν μέχρι πριν από μερικούς μήνες κ έκαναν την πάπια, ενώ σύσσωμα τα μικρά κόμματα δεν ξέρουν τπτ για το θέμα...
Το 1971, λέμε. Επί Χούντας, ακόμα... Και σήμερα κάποιοι ακόμα πιστεύουν ότι 'απελευθερώνοντας το επάγγελμα' (κ ας μην ξέρουν τι ακριβώς σημαίνει αυτό) θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς.
Ε, ήμαρτον! Είμαστε άξιοι της τύχης μας... -
Με τα φορτηγά ΔΧ έπρεπε εδώ και καιρό να γίνει κάτι, γιατί το σύστημα ήταν στρεβλό , ενώ δεν νομίζω να μην έχετε παρατηρήσει τα πολυάριθμα φορτηγά με βουλγάρικες πινακίδες που αλωνίζουν την Ελλάδα...
Προφανώς, κάποιοι βρήκαν τρόπο να σπάσουν τον περιορισμό των αδειών...Απλώς πρέπει όλοι να δείξουν κατανόηση στα νέα δεδομένα: προφανώς και θα χαθούν χρήματα από τους ιδιοκτήτες, αλλά ήταν κάτι που ήταν σε γνώση τους εδώ και πολλά χρόνια! Η ΕΕ πίεζε για την απελευθέρωση, και κάποια στιγμή θα γινόταν...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Και σήμερα κάποιοι ακόμα πιστεύουν ότι 'απελευθερώνοντας το επάγγελμα' (κ ας μην ξέρουν τι ακριβώς σημαίνει αυτό) θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς.Θεωρητικά, άνοιγμα του επαγγέλματος σημαίνει αύξηση του ανταγωνισμού, και αυτό φέρνει μικρότερες τιμές (κόστος μεταφορών εν προκειμένω).
Πρέπει να καταλάβουμε ότι σε μια οικονομία η οποία θέλει να λειτουργεί ελεύθερα και ανταγωνιστικά (αλλά με την απαιτούμενη ρύθμιση πάντα) δεν νοείται να υπάρχουν εμπόδια εισόδου (entry barriers) σε καμιά αγορά. -
@ ililias άκουσα οτι οι περισσότεροι πήραν τις άδειες το 74 (μοιάζει πιο λογικό χρονολογικά-μακάρι κάποιος να μας πει με βεβαιότητα πότε) και επίσης άκουσα πρόταση να γίνει όπως στην Ιταλία που δόθηκε μια άδεια δωρεάν στους ήδη κατόχους, κατεβάζοντας στην ουσία το κόστος τους στο 1/2.
ΑΛΛΑ αφενός οι τιμές των αδειών ήταν 3-5 φορές πάνω απο οτι λένε με τη διαφορά οτι δεν μπορούν να δικαιολογήσουν αυτές τις τιμές απο τα εισοδήματα που δηλώνουν. είναι δηλαδή στο αδιέξοδο που έφτιαξαν μόνοι τους με τις ψευδείς δηλώσεις και το μαύρο χρήμα.αφετέρου απελευθέρωση σημαίνει μηδαμινό κόστος άδειας. όχι οτι δεν μπορούν να δημιουργηθούν άλλα εμπόδια και κόστη υπο τη μορφή γραφειοκρατικών πιστοποιήσεων αλλά δεν υπάρχει θέληση. (δίκαια ή άδικα είναι στη κρίση σας)
-
ερώτηση....
γιατί η άδεια βυτιοφόρου κοστίζει τριπλάσια από την άδεια φορτηγού????γιατί το βυτίο έχει πολλά τυχερά....
-
delete
-
Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:
Και σήμερα κάποιοι ακόμα πιστεύουν ότι 'απελευθερώνοντας το επάγγελμα' (κ ας μην ξέρουν τι ακριβώς σημαίνει αυτό) θα μειωθεί το κόστος μεταφοράς.
Θεωρητικά, άνοιγμα του επαγγέλματος σημαίνει αύξηση του ανταγωνισμού, και αυτό φέρνει μικρότερες τιμές (κόστος μεταφορών εν προκειμένω).
Πρέπει να καταλάβουμε ότι σε μια οικονομία η οποία θέλει να λειτουργεί ελεύθερα και ανταγωνιστικά (αλλά με την απαιτούμενη ρύθμιση πάντα) δεν νοείται να υπάρχουν εμπόδια εισόδου (entry barriers) σε καμιά αγορά.θεωρητικα, εχεις απολυτα δικιο.
πρακτικα, ζουμε στην Ελλαδα. -
πάντως κακοί άκαρδοι υπολογιστές κλπ κλπ οι του ΔΝΤ αλλά έχουμε και κάτι μπουμπούκια...
αναφέρομαι στους ελεγκτές, οι οποίοι τσεπώνουν 5-6 κ μηνιαίως και τώρα, στραβωμένοι με τις περικοπές που ίσχυσαν για όλους τους άλλους τι λένε. τα λεφτά που εισπράττει το Δημόσιο απο το τέλος υπερπτήσης, το 'ενοίκιο' δηλαδή στον ενάεριο χώρο της Ελλάδας, δώστε το μας εμάς να το μοιράσουμε όπως γουστάρουμε και σας απαλλάσσουμε απο την υποχρέωση να μας πληρώνετε.
δερβέναγας απο το πουθενά.(θέλουν να χώσουν και τους μισούς της πρώην καλής ΟΑ στην ΥΠΑ)
δεν κοιτάνε να κρατήσουν το κεφάλι πάνω απο τους ώμους τους λέω εγώ καλύτερα.... -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
@ ililias άκουσα οτι οι περισσότεροι πήραν τις άδειες το 74 (μοιάζει πιο λογικό χρονολογικά-μακάρι κάποιος να μας πει με βεβαιότητα πότε) και επίσης άκουσα πρόταση να γίνει όπως στην Ιταλία που δόθηκε μια άδεια δωρεάν στους ήδη κατόχους, κατεβάζοντας στην ουσία το κόστος τους στο 1/2.ΑΛΛΑ αφενός οι τιμές των αδειών ήταν 3-5 φορές πάνω απο οτι λένε με τη διαφορά οτι δεν μπορούν να δικαιολογήσουν αυτές τις τιμές απο τα εισοδήματα που δηλώνουν. είναι δηλαδή στο αδιέξοδο που έφτιαξαν μόνοι τους με τις ψευδείς δηλώσεις και το μαύρο χρήμα.αφετέρου απελευθέρωση σημαίνει μηδαμινό κόστος άδειας. όχι οτι δεν μπορούν να δημιουργηθούν άλλα εμπόδια και κόστη υπο τη μορφή γραφειοκρατικών πιστοποιήσεων αλλά δεν υπάρχει θέληση. (δίκαια ή άδικα είναι στη κρίση σας)
Οι τελευταίες άδειες χορηγήθηκαν το 1971 με κοινωνικά κριτήρια (χήρες, ορφανά κλπ). Έκτοτε, τπτ.
Ένα λάθος που κάνεις το κάνεις από άγνοια : Οι τιμές των αδειών ήσαν ανέκαθεν γνωστές, κι όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο τις χρηματοδοτούσαν κ οι τράπεζες. Το 'σύστημα' ήταν έξω από την κοινή λογική αλλά είχε αποκτήσει λογική δική του, απόδειξη του ότι αν αφήσεις την αγορά ήσυχη αυτή θα βρει τον δρόμο της αλλά και του ότι ο Έλληνας το δαιμόνιο της προσαρμοστικότητας δεν το είχε χάσει. Και η Ελλάς είχε μεταφορές και μάλιστα σε χαμηλές τιμές.
Αν θέλετε και 'απόδειξη', σκεφτείτε ότι κοστίζει ακριβότερα να στείλεις φάκελο με τα ΚΤΕΛ απ' ότι δέμα με φορτηγό.ΥΓ. Δεν είχαν ανάγκη να κρύψουν τπτ, ο φόρος που πλήρωναν ήταν συγκεκριμένος. Όσο περισσότερο δούλευαν, τόσα περισσότερα κέρδιζαν. Το ότι η εταιρία με τα 4.000 φ/α που έστησε ο άλλος στην Βουλγαρία* έχει πάρει μεγάλο μέρος της δουλειάς των Ελληνικών φορτηγών και πάντως ΟΛΕΣ τις σοβαρές δουλειές**, είναι για τον σοσιαλίζοντα Έλληνα πολίτη κάτι πέρα από τον μικρόκοσμό του.
Σταματάω όχι για άλλο λόγο, αλλά γιατί το θέμα στην πραγματικότητα είναι ένα κ το έχω αναφέρει 1000 φορές...*(όπου πληρώνει με 300 Ε τον μήνα 2 οδηγούς κ το αυτοκίνητο δεν σβήνει σχεδόν ποτέ - κ κάθε 2 χρόνια το πουλάει μεταχειρισμένο με 1 εκ χλμ σε Έλληνες κ παίρνει καινούργιο)
**(ποιός μεγάλος πελάτης θα ψάξει να βρει τον μικροϊδιοκτήτη, έστω κ αν κοστίζει λιγότερο, όταν μ' ένα τηλέφωνο έχει ανά πάσα στιγμή αυτοκίνητο στην πόρτα του?) -
Νταξ ρε παιδί μου, εδώ μπορεί να διαμαρτυρόμαστε και να θεωρούμε απαράδεκτο όταν επιταχύνεται η απαξίωση του μελλοντικού μας μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και χάνουμε λίγα χιλιάρικα από κάτι που δεν ήταν επένδυση ούτως ή άλλως, αλλά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να θεωρούμε λαμόγια/βολεμμένους/ό,τι αυτούς που διαμαρτύρονται που χάνουν πολλές δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από κάτι δεν θα απαξιωνόταν...
Τσαντιζόμαστε και το θεωρούμε κοροϊδία αν την επομένη που αγοράσαμε αυτοκίνητο ανακοινωθεί κάποια μείωση φόρων/τελών, αλλά δεν έχουμε κανένα πρόβλημα να πιστεύουμε ότι αυτός που πήγε κι έσκασε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και τώρα βλέπει ότι ο 'ανταγωνιστής' του μπορεί να ξεκινήσει με 0, 'έπρεπε να το περιμένει'.
Δεν λέω ότι καλώς ήταν κλειστό το επάγγελμα. Για την ακρίβεια δεν ξέρω και πολλά για το ζήτημα. Αλλά δεν βλέπω και τόσο παράλογες τις διαμαρτυρίες.
ΑΝ εγώ είχα χρεωθεί/ξοδέψει 200κ για να ξεκινήσω ένα επάγγελμα [καλώς, κακώς δεν έχει σημασία] και την επομένη ο άλλος το ξεκινούσε με μηδέν... ε... -
- Δεν έχουν πληρωθεί 200 Κ Ε οι άδειες, που στο καλό το άκουσες αυτό? Ακόμα κ αν μια - δυο πληρώθηκαν τόσο, δεν σημαίνει απολύτως τπτ!
- Δεν θα ξεκινήσει κανένας με 'μηδέν'. Δίνει περίοδο 'προσαρμογής' 3 χρόνια, ας ζητούσαν οι ενδιαφερόμενοι να γίνουν 5, 7, δενξερωπόσα...
- Εδώ και 15 χρόνια το επάγγελμα 'απελευθερώνεται'. Δεν δικαιούται κανείς να πέφτει απ' τα σύννεφα!
- Παρακολουθούμε άλλη μια (μεθοδευμένη ???) 'επιτυχία' των τελευταίων Ελληνικών κυβερνήσεων / αντιπολιτεύσεων, να διαλύσουν έναν ολόκληρο κλάδο με δεκάδες χιλιάδες (αυτο)απασχολούμενους κ να τον παραδώσουν στο τζάμπα στους Ευρωπαίους 'ανταγωνιστές' του. Κανένας δεν καταλαβαίνει τι γίνεται, ούτε καν οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι, και κάποιοι ελπίζουν να δουν να πέφτει τπτ βρωμόξυλο για να χαρούν.
Το μυαλό, οι περισσότεροι, το κουβαλάνε σαν σαβούρα για να μην τους παίρνει ο αέρας το κεφάλι...
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
- Δεν έχουν πληρωθεί 200 Κ Ε οι άδειες, που στο καλό το άκουσες αυτό? Ακόμα κ αν μια - δυο πληρώθηκαν τόσο, δεν σημαίνει απολύτως τπτ!
- Δεν θα ξεκινήσει κανένας με 'μηδέν'. Δίνει περίοδο 'προσαρμογής' 3 χρόνια, ας ζητούσαν οι ενδιαφερόμενοι να γίνουν 5, 7, δενξερωπόσα...
- Εδώ και 15 χρόνια το επάγγελμα 'απελευθερώνεται'. Δεν δικαιούται κανείς να πέφτει απ' τα σύννεφα!
- Παρακολουθούμε άλλη μια (μεθοδευμένη ???) 'επιτυχία' των τελευταίων Ελληνικών κυβερνήσεων / αντιπολιτεύσεων, να διαλύσουν έναν ολόκληρο κλάδο με δεκάδες χιλιάδες (αυτο)απασχολούμενους κ να τον παραδώσουν στο τζάμπα στους Ευρωπαίους 'ανταγωνιστές' του. Κανένας δεν καταλαβαίνει τι γίνεται, ούτε καν οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι, και κάποιοι ελπίζουν να δουν να πέφτει τπτ βρωμόξυλο για να χαρούν.
Το μυαλό, οι περισσότεροι, το κουβαλάνε σαν σαβούρα για να μην τους παίρνει ο αέρας το κεφάλι...
Εδώ γράφτηκαν κάτι τέτοια νούμερα As I said, δεν ξέρω και τπτ για το θέμα. Τέσπα, όσα είναι. Απλώς μου μοιάζει αστείο να διαμαρτυρόμαστε ως καταναλωτές που θα χάσουμε κάτι ψίχουλα από το μεταχειρισμένο μας αυτοκίνητο αλλά να λέμε λαμόγια αυτούς που διαμαρτύρονται για πολύ μεγαλύτερες απώλειες.
Περίοδος προσαρμογής = ?
Νταξ, ελλάδα είμαστε. ΤΟ να προετοιμάζεσαι για κάτι που 'θα γίνει' εδώ και 15 χρόνια, είναι σαν να προετοιμάζω ομάδα φόρμουλα για την ελληνική πίστα, που επίσης φτιάχνεται εδώ και 15 χρόνια.
Άσε που είμαι σχεδόν σίγουρος ότι στους κύκλους τους θα υπήρχε η βέβαιη πεποίθηση ότι αν και κάποτε απελευθερωνόταν θα υπήρχαν ειδικές προβλέψεις. Και δεν θα έβαζα και στοίχημα ότι αυτή η πεποίθηση θα προερχόταν μόνο από 'βρώμες στον αέρα' και δεν θα είχαν και κυβερνητική προέλευση. [again αυθαίρετες υποθέσεις, δεν ξέρω τπτ] -
Περιπου ετσι ειναι. Μαλιστα η 'κυβερνητικη προελευση' ηταν επισημη: το αρχικο σχεδιο που απορριφθηκε απο την τροικα.
Αν εχω καταλαβει καλα, 200k κοστιζουν οι αδειες για βυτιοφορα. Για τα φορτηγα ειναι πολυ λιγοτερα τα χρηματα. -
Το οποιο κοστος των αδειων πληρωνοτανε με 'μαυρα'= φοροδιαφυγη-ξεπλυμα. Ηλπιζαν να μην ανοιξει το επαγγελμα = ζουσαν σε παραλληλο συμπαν, εφοσον πλεον οποιος ηθελε, πηγαινε σε Βουλγαρια και με τα 300 ευρω, ηταν νομιμος να δουλευει σε ολη την Ευρωπη. Οταν τους την πρωτο εδωσαν την αδεια δεν ειχαν δικαιωμα μεταβιβασης εκτος απο συγγενεις... Προφανως μετα απο 'πιεσεις' σε πολιτικους αυτο αλλαξε και ξαφνικα απεκτησαν τρελη υπεραξια-αφορολογητη κ.λ.π., ε... καιρος να την χασουν ξαφνικα!!!!
Βεβαια οποιοι αγορασαν τοτε πληρωσαν κερατιατικα αλλα σιγουρα εχουν βγαλει κερδη απο τοτε, αν καποιος αγορασε περυση ας πουμε και πληρωσε κερατιατικα ειναι μακακας γιατι ολοι ηξεραν τι θα γινοτανε αργα η γρηγορα... αρα επαιξε και εχασε. εχει 3 χρονια να ξελασπωσει.. Θα μπορουσαν να δωσουν και μια τζαμπα σε αυτους που εχουν... ηδη η να συμψιφισουν φορολογικα σε βαθος χρονου, οταν κουβεντιαζεις ολο και καποια λυση βρισκεται... -
Δεν είπα ότι δεν έπρεπε να γίνει, δεν είπα ότι καλώς είχαν τα πράγματα, δεν είπα ότι δεν υπάρχουν λύσεις.
Απλώς ότι δεν βρίσκω παράλογη τη διαμαρτυρία.Τα 'έπαιξαν κι έχασαν' τα ακούω πραγματικά βερεσέ, γιατί ξέρουμε να τα λέμε μόνο για τις τσέπες των άλλων.
Και θυμίζω, να διαμαρτυρηθούμε για την ξαφνική απαξίωση των μελλοντικών μας μεταχειρισμένων ξέρουμε. Για τους άλλους 'κακή επένδυση' 'έπαιξαν κι έχασαν' κλπ
-
Εγω βρισκω παραλογη την τοσο ακαμπτη διαμαρτυρια τους με τα οικονομικα δεδομενα που ειπα (παντα μια επενδυση εχει απροβλεπτους παραγοντες ποσο μαλλον σε αυτη που ηταν ορατη η καταλληξη αφου οτι αξια ειχε την ειχε με πολιτικη καλλυψη!!!), οσο για την απαξιωση των αυτοκινητων μας μιλωντας για μενα, παιρνω ηδη μεταχειρισμενα και ετσι δεν χανω τοσα πολλα, ασε που 'δενομαι' κιολας και μετα δεν τα διωχνω ευκολα.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
ζουσαν σε παραλληλο συμπαν, εφοσον πλεον οποιος ηθελε, πηγαινε σε Βουλγαρια και με τα 300 ευρω, ηταν νομιμος να δουλευει σε ολη την Ευρωπη.Αυτό ακριβώς!
Αντιγράφω από το capital.gr όπου γίνεται παρόμοια συζήτησηΝα προσθεσω στην κουβεντα μας οτι στην Βουλγαρια που ειναι κοινοτικη χωρα με 300 ευρω και σε 24 ωρες αποκταει κανεις αδεια ευρωπαικων μεταφορων (μπλε καρτα) και εχει το δικαιωμα να κυκλοφορει 3 συνεχομενες μερες στη χωρα μας.πραγμα που σημαινει οτι οποιος ελληνας θελει ιδρυει εκει μικρη εταιρια και με δυο φορτηγα κυκλοφορει και μεταφερει οτι θελει εντος της ελληνικης επικρατειας 6 μερες την εβδομαδα.
Αν οι (αγαπητοί κατά τα άλλα) ιδιοκτήτες ΦΔΧ έβαζαν το μυαλό τους να δουλέψει λίιιιιιγο παραπάνω και δεν επαναπαύονταν στα ολιγοπωλειακά κεκτημένα 30 ετών, σήμερα θα ήταν ιδιοκτήτες ΣΟΒΑΡΩΝ εταιρειών διεθνών μεταφορών.
Μερικοί το έκαναν. Στην αρχή βέβαια δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην Εγνατία Οδό και πήγαιναν Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη μέσω Παρανεστίου-Δράμας-Σερρών-Κιλκίς, γιατί οι συνδικαλισταράδες τους έψαχναν και τους κυνηγούσαν να τους κάψουν το εμπόρευμα και τις νταλίκες!
Σήμερα απλά τους βλέπουν και κουνούν συγκαταβατικά το κεφάλι...
ΔΝΤ, eurogroup, κούρεμα, μνημόμιο ΙΙ, σωθήκαμε!!!