Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2010 Grand Prix Santander von Deutschland
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2010 Grand Prix Santander von Deutschland
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 21
    • 22
    • 7 / 22
    Formula 1
    56
    422
    254
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g8777 last edited by

      Ο χρήστης greo έγραψε:
      Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.

      Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • U
        unicornf1 last edited by

        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
        ...
        Έλα τώρα...εντάξει είπαμε, μ@λ@κί@ τρόπος...αλλά ο άλλος είναι 30 πόντους πίσω.
        ...

        εμμμ συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά έχουμε αλλάξει βαθμολογικό σύστημα
        30 βαθμοί είναι σχεδόν μια νίκη... Με αναγωγή στο παλιό σύστημα η διαφορά τους θα ήταν περίπου 12 βαθμοί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

          Έπρεπε να έβλεπες τη κουβέντα με Domenicali & Jordan. ...του λέει ο Domenicali: 'com'on Eddie...smile...1-2!'

          θεός! 
          

          μιλάνε τα εγγλέζικα παπαγαλάκια τώρα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hakk last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

            Parepiptontos mhn parakseneyteite an skasei kammia poinh apo to poy8ena ka8ws htan karampam....

            Αυτό ακριβώς φοβάμαι γιατί ήταν εντελώς λάθος ο τρόπος που έδωσαν την εντολή.

            Δε βλέπω καμιά ποινή. Μπορούν να δικαιολογηθούν σωστά πως απλά είπαν στον Massa πως είναι τα laptimes και ο Massa αποφάσισε μόνος του πως πρέπει να αφήσει τον Alonso να περάσει. Αλλά λίγο τακτ το χρειάζεται αυτή η ομάδα. Ας πάρει παράδειγμα από την McLaren!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:

              ...
              Έλα τώρα...εντάξει είπαμε, μ@λ@κί@ τρόπος...αλλά ο άλλος είναι 30 πόντους πίσω.
              ...

              εμμμ συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά έχουμε αλλάξει βαθμολογικό σύστημα
              30 βαθμοί είναι σχεδόν μια νίκη... Με αναγωγή στο παλιό σύστημα η διαφορά τους θα ήταν περίπου 12 βαθμοί...

              And?

              Σε ολόκληρη τη σεζόν...σόρρυ...αλλά ο Αλόνσο ήταν πιο γρήγορος όπως και σε όλο το weekend.

              Δε βλέπω το πρόβλημα.

              Η κάθε ομάδα το λέει διαφορετικά...μερικοί το λένε όπως η Ferrari, άλλοι όπως η McLaren 'save fuel' άλλοι όπως η RBR...μπαμ!

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bayern7 last edited by

                Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
                Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών, αλλά βλέπω να έχουμε άλλον έναν αγώνα που ο Αλόνσο θα κολλήσει πίσω από τον Μάσα.

                Τι ήθελα και το λεγα...
                Ευτυχώς δεν κοιμήθηκαν εκεί στην ferrari.
                έτσι με team orders να πονάει περισσότερο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  washcloud last edited by

                  Ο χρήστης greo έγραψε:
                  Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.

                  ...προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.

                  Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
                  Ε μπάστα ρε αμίγο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης washcloud έγραψε:

                    Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.

                    ...προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.

                    Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
                    Ε μπάστα ρε αμίγο.

                    Στην ένταση του αγώνα λες πολλά. Πόσες φορές θα το πούμε. Από τον καναπέ σας είστε όλοι αμείλικτοι κριτές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης washcloud έγραψε:

                      Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.

                      ...προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.

                      Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
                      Ε μπάστα ρε αμίγο.

                      Μου κάνει εντύπωση πως όλοι έχουν την απαίτηση οι οδηγοί κάτω από απίστευτη πίεση στον αγώνα να είναι κύριοι με τρόπους και savoir vivre.

                      Εσύ δεν έχεις βρίσει ποτέ τον μπροστινό σου που είναι στην αριστερή και πάει με 20?

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                        ΠΟΛΥ καλή δουλειά στη Ferrari χωρίς team orders και 'save fuel'

                        Famous last words...

                        Toylaxiston egine oti egine... Alla re poysth moy mhn kaneis papagalakia kai alles mpoyrdes....

                        ΥΓ.μου αρεσει να νικαει ετσι ο Αλονσο...ο τυπος ειναι απλα πουστρακι.
                        Αν ηταν αρχιδατος θα περνουσε χωρις μανιαμουνιες.

                        +πολλά...

                        Για την ομάδα η απόφαση ήταν η πλέον λογική, για να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο Alonso τι σκατά κάνει τα παπαγαλάκια;
                        Σε λιγότερο από ένα χρόνο, έχει υιοθετήσει την νοοτροπία της ξυνής αγάμητης γεροντοκόρης που επικρατεί στη Ferrari του LdM...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης zorz έγραψε:

                          ΠΟΛΥ καλή δουλειά στη Ferrari χωρίς team orders και 'save fuel'

                          Famous last words...

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ο χρήστης g8777 έγραψε:

                            Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.

                            Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;

                            Ως προς τι αδερφε;

                            Σε οτι συζητηση εχει γινει στο φορουμ εδω και Ν χρονια ειμαι υπερ των ανοιχτων team-orders

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lack last edited by

                              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                              Είναι μεγάλος μ@λ@κ@ς ο Jordan: 'this is cheating, these two cars should be excluded'.

                              Μας δουλεύουν?

                              Άλλος καραγκιόζης ο Χόρνερ: 'we'd let our drivers race' ...το κάνατε...και είδαμε τι πάθατε!

                              Εδώ εφαρμόστηκε η κλασική μέθοδος 'με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω' θα το δω το βράδυ να γελάσω λίγο.
                              Πάντως μερικές φορές ο Eddie λέει κορυφαία, άλλες φορές είναι γεμάτος όσο για τον Χορνερ, ας μην λέει πολλά μετά απο το χάλι της εκκίνησης του νούμερο 1 οδηγού του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • panos2171
                                panos2171 last edited by

                                1-2 σημερα!!!

                                Ολα κυλησαν ομαλα,η ομαδα εκανε πολυ σωστα τη δουλεια της,εδωσε στον Μασσα την ευκαιρια να διατηρησει την πρωτη θεση αλλα δεν τα καταφερε οποτε η ποιο σωστη λυση ηταν την 2η φορα που αρχησε να αργοπορει να αφησει τον Αλονσο να περασει με μια σωστη εντολη που δε νομιζω να σηκωνει συζητηση για ποινη,απλα τον ενημερωσαν οτι ειναι ποιο αργος.
                                Ο Αλονσο για αλλη μια φορα απεδειξε ποσο μ@@νοπανο ειναι.Δεν υπαρχει λογος να καθομαστε να το συζηταμε,ενας πρωταθλητης προσπαθει να κερδισει θεσεις χωρις να κουνησει το δαχτυλακι του.
                                Ο Φεττελ τα σκατωσε παλι,αυτο το αποτομο κοψιμο πανω στον Αλονσο ηταν τελειως αψυχολογιτο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  washcloud last edited by

                                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                                  Massa: 'we are working for team'

                                  Αυτός είναι αθλητής κύριοι...ούτε γκρίνιες, ούτε 'not bad for a number two driver' ούτε τέτοιες χαζομάρες.

                                  Πριν είπε όταν τον ρώτησαν για τη στροφή 6...'he passed me'.

                                  ...αθλητής δεν ξέρω, αλλά σίγουρα όχι 'boy'.
                                  Και καλά έκανε από κάθε άποψη και υποστήριξε 'το συμφέρον της ομάδας' (θεωρητικά έστω, διότι πρωτάθλημα ούτε με κυάλι δε βλέπει ). Άλλωστε και αυτή τον έχει 'στηρίξει' (ειδικά μετά το ατύχημά του πέρσι, και δώθε). Αν θέλει αρχίδια να βγαίνεις ως 'maverick' να τα χώνεις στην ομάδα για τα στραβά, θέλει επίσης αρχίδια να 'καταπιείς' team orders. Δεν είναι η κάθε κατάποση το ίδιο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hellenic-tifosi last edited by

                                    Ο χρήστης greo έγραψε:
                                    Σε οτι συζητηση εχει γινει στο φορουμ εδω και Ν χρονια ειμαι υπερ των ανοιχτων team-orders

                                    Και εγώ συμφωνώ σε αυτό.

                                    Είναι σαφές ότι η Ferrari είναι πίσω στο πρωτάθλημα οδηγών και ότι ο FA είναι η πιθανότερη ελπίδα κατάκτησης που έχουν. Δε βρίσκω παραλογισμό στην κίνηση τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dr-evil last edited by

                                      Πω θα μας τα πρήξει το βράδυ ο Διατσίδης για το μοτο ότι δεν έχει team-orders γι'αύτο είναι καλύτερο... και η μαλακία είναι οτι θα έχει δίκιο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης greo έγραψε:

                                        Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;

                                        Aπεργουν και τα βυτια ............

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Luca Colajanni @BBC: 'the evaluation of the laptimes is that Fernando was quicker because Felipe was struggling on hard tires'...'we didn't give any instruction at all...it was a driver decision'

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            E πες το ετσι!!! Ειπα κι εγω

                                            Στην Ουγγαρία μονο οι Μακς θα εχουν καυσιμο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 7 / 22
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr