-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...
Έλα τώρα...εντάξει είπαμε, μ@λ@κί@ τρόπος...αλλά ο άλλος είναι 30 πόντους πίσω.
...εμμμ συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά έχουμε αλλάξει βαθμολογικό σύστημα
30 βαθμοί είναι σχεδόν μια νίκη... Με αναγωγή στο παλιό σύστημα η διαφορά τους θα ήταν περίπου 12 βαθμοί... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έπρεπε να έβλεπες τη κουβέντα με Domenicali & Jordan. ...του λέει ο Domenicali: 'com'on Eddie...smile...1-2!'
θεός!
μιλάνε τα εγγλέζικα παπαγαλάκια τώρα...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Parepiptontos mhn parakseneyteite an skasei kammia poinh apo to poy8ena ka8ws htan karampam....
Αυτό ακριβώς φοβάμαι γιατί ήταν εντελώς λάθος ο τρόπος που έδωσαν την εντολή.
Δε βλέπω καμιά ποινή. Μπορούν να δικαιολογηθούν σωστά πως απλά είπαν στον Massa πως είναι τα laptimes και ο Massa αποφάσισε μόνος του πως πρέπει να αφήσει τον Alonso να περάσει. Αλλά λίγο τακτ το χρειάζεται αυτή η ομάδα. Ας πάρει παράδειγμα από την McLaren!
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
...
Έλα τώρα...εντάξει είπαμε, μ@λ@κί@ τρόπος...αλλά ο άλλος είναι 30 πόντους πίσω.
...εμμμ συγγνώμη που θα σε στεναχωρήσω αλλά έχουμε αλλάξει βαθμολογικό σύστημα
30 βαθμοί είναι σχεδόν μια νίκη... Με αναγωγή στο παλιό σύστημα η διαφορά τους θα ήταν περίπου 12 βαθμοί...And?
Σε ολόκληρη τη σεζόν...σόρρυ...αλλά ο Αλόνσο ήταν πιο γρήγορος όπως και σε όλο το weekend.
Δε βλέπω το πρόβλημα.
Η κάθε ομάδα το λέει διαφορετικά...μερικοί το λένε όπως η Ferrari, άλλοι όπως η McLaren 'save fuel' άλλοι όπως η RBR...μπαμ!
-
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
Δεν θέλω να γίνω μάντης κακών, αλλά βλέπω να έχουμε άλλον έναν αγώνα που ο Αλόνσο θα κολλήσει πίσω από τον Μάσα.Τι ήθελα και το λεγα...
Ευτυχώς δεν κοιμήθηκαν εκεί στην ferrari.
έτσι με team orders να πονάει περισσότερο. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους....προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.
Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
Ε μπάστα ρε αμίγο. -
Ο χρήστης washcloud έγραψε:
Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.
...προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.
Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
Ε μπάστα ρε αμίγο.Στην ένταση του αγώνα λες πολλά. Πόσες φορές θα το πούμε. Από τον καναπέ σας είστε όλοι αμείλικτοι κριτές.
-
Ο χρήστης washcloud έγραψε:
Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.
...προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τη Φεράρι και τις εντολές. Άλλωστε όλοι τις δίνουν.
Το πρόβλημα είναι η (γενική) 'συμπεριφορά' του Αλόνσο. Η οποία συνοψίζεται ως απλώς αντιπαθητική. Ricilulous έλεγε, και μετά έλουζε τον Μάσσα με σαμπάνια.
Ε μπάστα ρε αμίγο.Μου κάνει εντύπωση πως όλοι έχουν την απαίτηση οι οδηγοί κάτω από απίστευτη πίεση στον αγώνα να είναι κύριοι με τρόπους και savoir vivre.
Εσύ δεν έχεις βρίσει ποτέ τον μπροστινό σου που είναι στην αριστερή και πάει με 20?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ΠΟΛΥ καλή δουλειά στη Ferrari χωρίς team orders και 'save fuel'Famous last words...
Toylaxiston egine oti egine... Alla re poysth moy mhn kaneis papagalakia kai alles mpoyrdes....
ΥΓ.μου αρεσει να νικαει ετσι ο Αλονσο...ο τυπος ειναι απλα πουστρακι.
Αν ηταν αρχιδατος θα περνουσε χωρις μανιαμουνιες.+πολλά...
Για την ομάδα η απόφαση ήταν η πλέον λογική, για να εξασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στο πρωτάθλημα οδηγών. Ο Alonso τι σκατά κάνει τα παπαγαλάκια;
Σε λιγότερο από ένα χρόνο, έχει υιοθετήσει την νοοτροπία της ξυνής αγάμητης γεροντοκόρης που επικρατεί στη Ferrari του LdM... -
Ο χρήστης zorz έγραψε:
ΠΟΛΥ καλή δουλειά στη Ferrari χωρίς team orders και 'save fuel'
Famous last words...
-
Ο χρήστης g8777 έγραψε:
Παντα ετσι ηταν η Φ1, μια χαρα αποτελεσμα. Φανταστειτε μονο να εχανε κανενα πρωταθλημα ο Αλονσο για λιγοτερο απο 7 βαθμους.
Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;
Ως προς τι αδερφε;
Σε οτι συζητηση εχει γινει στο φορουμ εδω και Ν χρονια ειμαι υπερ των ανοιχτων team-orders
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είναι μεγάλος μ@λ@κ@ς ο Jordan: 'this is cheating, these two cars should be excluded'.Μας δουλεύουν?
Άλλος καραγκιόζης ο Χόρνερ: 'we'd let our drivers race' ...το κάνατε...και είδαμε τι πάθατε!
Εδώ εφαρμόστηκε η κλασική μέθοδος 'με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω' θα το δω το βράδυ να γελάσω λίγο.
Πάντως μερικές φορές ο Eddie λέει κορυφαία, άλλες φορές είναι γεμάτος όσο για τον Χορνερ, ας μην λέει πολλά μετά απο το χάλι της εκκίνησης του νούμερο 1 οδηγού του. -
1-2 σημερα!!!
Ολα κυλησαν ομαλα,η ομαδα εκανε πολυ σωστα τη δουλεια της,εδωσε στον Μασσα την ευκαιρια να διατηρησει την πρωτη θεση αλλα δεν τα καταφερε οποτε η ποιο σωστη λυση ηταν την 2η φορα που αρχησε να αργοπορει να αφησει τον Αλονσο να περασει με μια σωστη εντολη που δε νομιζω να σηκωνει συζητηση για ποινη,απλα τον ενημερωσαν οτι ειναι ποιο αργος.
Ο Αλονσο για αλλη μια φορα απεδειξε ποσο μ@@νοπανο ειναι.Δεν υπαρχει λογος να καθομαστε να το συζηταμε,ενας πρωταθλητης προσπαθει να κερδισει θεσεις χωρις να κουνησει το δαχτυλακι του.
Ο Φεττελ τα σκατωσε παλι,αυτο το αποτομο κοψιμο πανω στον Αλονσο ηταν τελειως αψυχολογιτο. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Massa: 'we are working for team'Αυτός είναι αθλητής κύριοι...ούτε γκρίνιες, ούτε 'not bad for a number two driver' ούτε τέτοιες χαζομάρες.
Πριν είπε όταν τον ρώτησαν για τη στροφή 6...'he passed me'.
...αθλητής δεν ξέρω, αλλά σίγουρα όχι 'boy'.
Και καλά έκανε από κάθε άποψη και υποστήριξε 'το συμφέρον της ομάδας' (θεωρητικά έστω, διότι πρωτάθλημα ούτε με κυάλι δε βλέπει ). Άλλωστε και αυτή τον έχει 'στηρίξει' (ειδικά μετά το ατύχημά του πέρσι, και δώθε). Αν θέλει αρχίδια να βγαίνεις ως 'maverick' να τα χώνεις στην ομάδα για τα στραβά, θέλει επίσης αρχίδια να 'καταπιείς' team orders. Δεν είναι η κάθε κατάποση το ίδιο. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Σε οτι συζητηση εχει γινει στο φορουμ εδω και Ν χρονια ειμαι υπερ των ανοιχτων team-ordersΚαι εγώ συμφωνώ σε αυτό.
Είναι σαφές ότι η Ferrari είναι πίσω στο πρωτάθλημα οδηγών και ότι ο FA είναι η πιθανότερη ελπίδα κατάκτησης που έχουν. Δε βρίσκω παραλογισμό στην κίνηση τους.
-
Πω θα μας τα πρήξει το βράδυ ο Διατσίδης για το μοτο ότι δεν έχει team-orders γι'αύτο είναι καλύτερο... και η μαλακία είναι οτι θα έχει δίκιο...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Η απορία μου ειναι: Τοσο καυσιμο που εχει γλιτωσει η Μακ Λάρεν, σε τοσους αγωνες, τι θα το κανει;
Aπεργουν και τα βυτια ............
-
Luca Colajanni @BBC: 'the evaluation of the laptimes is that Fernando was quicker because Felipe was struggling on hard tires'...'we didn't give any instruction at all...it was a driver decision'
-
E πες το ετσι!!! Ειπα κι εγω
Στην Ουγγαρία μονο οι Μακς θα εχουν καυσιμο
2010 Grand Prix Santander von Deutschland