-
H άποψη ότι η Μπεμβέ πάει σε τούρμπο για να ανταπεξέλθει στις νόρμες και στους μέσους όρους των ρύπων είναι τελείως λανθασμένη. Μια χαρά χαμηλούς ρύπους μπορείς να έχεις και με ατμόσφαιρα. Μήπως έχεις και χαμηλότερους σε ορισμένες περιπτώσεις.Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι οι μέσοι όροι ρύπων παίζουν μόνο στην ΕΕ όπου η εταιρεία διαθέτει μόνο ένα μέρος της παραγωγής της , τότε καταλαβαίνουμε ότι αυτό είναι απλώς ένα μύθευμα.
Οι λόγοι είναι άλλοι:α. Για να έχει μια πιο δυναμική παρουσία στα χαμηλομεσαία κυβικά, και να μπορέσει να επεκτείνει και προς τα εκεί κάποιο όγκο από τις πωλήσεις της.Σημαντικό, η εταιρεία έχει ξεχάσει σχεδόν τη ζώνη 1.600-1800 κυβικά που αποδεικνύεται σε νέο ελντοράντο και απέχει από τα 1.400 εδώ και δεκαετίες.
β. Για να βγάλει φθηνότερα άλογα σε μεγάλα κυβικά. 'Ο νέος κινητήρας V12 (RR, 760 κ.α. μελλοντικώς) αν ήταν άτμο θα έπρεπε να ήταν 8.000 κυβικά' , τάδε έφη ο αρμόδιος αρχιμηχανικός εξέλιξης. Και η εταιρεία, προσδεδεμένη άρρηκτα εδώ και δεκαετίες στη λογική του 'η δικιά μου είναι μεγαλύτερη από τη δικιά σου' έπρεπε ή να επιλέξει το τούρμπο ή να προχωρήσει κι άλλο σε αυτό το αδιέξοδο.
Επίσης η νέα Μ5 έπρεπε να ξεφορτωθεί τον ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ V10, η νέα Μ3 χρειάζεται έναν ακόμη ισχυρότερο κινητήρα (ο νυν προέρχεται από τον προαναφερθέντα V10) κ.ο.κ. Θυμηθείτε ότι το τούρμπο είναι οικονομικό (...για το εργοστάσιο) όταν κόβεις κύλινδρους ή όταν αποφεύγεις να αλλάξεις μπλοκ με άλλο μεγαλύτερο .
Επίσης με το τούρμπο μπορείς ευκολότερα από την ατμόσφαιρα, ξεκινώντας από ένα βασικό κινητήρα και αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του, να προσφέρεις στην αγορά ένα 'διαφορετικά' μοτέρ για ένα σκασμό διαφορετικά προιόντα. Νέες οικονομίες και υπερκέρδη εδώ για τον κατασκευαστή.γ. Εξέλιξη. Τα νέα τούρμπο και κομπρεσσέρ έχουν εξαλείψει πολλά από τα μειονεκτήματα του παρελθόντος. Ας είμεθα ρεαλισταί, οι όποιες αντιρρήσεις δεν έχουν την ίδια ένταση με αυτές προ δεκαπενταετίας.
δ. Μόδα.
Γειά σας
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μια χαρά χαμηλούς ρύπους μπορείς να έχεις και με ατμόσφαιρα. Μήπως έχεις και χαμηλότερους σε ορισμένες περιπτώσεις.Δεν είναι ακριβώς έτσι.
Η ατμόσφαιρα είναι μια χαρά για καταναλώσεις και ανάλογες εκπομπές C02 όσο το βάρος παραμένει χαμηλά. Από την στιγμή που το 95% των μοντέλων στις βασικές κατηγορίες, έχει πάρει ένα +20% σε βάρος συγκριτικά με 10 χρόνια πριν, έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος 1. οι επιδόσεις να μην καταρρακωθούν και 2. οι καταναλώσεις να παραμείνουν χαμηλά.
Συνεπώς, η υπερτροφοδότηση -με εξελιγμένα συστήματα ελέγχου μίγματος κ.λπ- σε συνδυασμό με τις μακριές κλιμακώσεις, πέτυχε και τα δύο, σε αμαξώματα του segC με προσθιοκίνητες μεταδόσεις που έφτασαν να πιάνουν τα 1.300kg: και καλές επιδόσεις και δυνατότητα λειτουργίας φτωχού μίγματος σε χαμηλές στροφές που οδηγούσε και στις ανάλογα χαμηλές τιμές στις τυποποιημένες καταναλώσεις, που θα ήταν πολύ δύσκολο να επιτευχθούν με ατμοσφαιρικό μοτέρ.
-
Δεκτό για το βάρος με την υποσημείωση ότι πλέον η βιομηχανία εισέρχεται για πρώτη φορά στην ιστορία σε φάση μείωσής του, έστω και με αργό ρυθμό. Παράδειγμα η νέα Καγιέν.
-
Ένα ΠΟΛΥ κοντινό rendering:
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όπως λέει και ο Pai Mei όποιος το οδηγήσει θα καταλάβει. Είναι από τα λίγα turbo μοτέρ που έχω οδηγήσει το οποίο δε με προβληματίζει ψηλά και δεν έχει το κρέμασμα άλλων μικρότερων turbo μοτέρ.
light turbo και πολλα κυβικα, σιγα το το κατορθωμα να ειναι ο,τι πιο γραμμικο στο κοσμο
στην Μ κατι μου λεει οτι τα πραγματα θα αγριεψουν παντως
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ένα ΠΟΛΥ κοντινό rendering:Δεν την εμφανίζει
-
Είναι από φόρουμ που πρέπει να είσαι μέλος.
-
ε ας γινει ενα κλοπιραιτ
-
-
Αυτο το γ@μ@μενο νευρο χαμηλα στην πορτα (παρακαταθηκη του Bangle... )
που εχει σχημα βαρκουλας, δεν μπορουν να το αφαιρεσουν στο fl ? Mε τετοια πλευρικη μετωπικη επιφανεια που εχει το αυτοκινητο, δειχνει με αυτο το νευρο σαν καραγκιοζης... -
Και βιντεάκι: http://www.youtube.com/watch?v=rS-AlNi4 ... r_embedded
-
Έρχεται:
Ξεκίνησε το filming του σπορ παρουσίασης της 1Μ.
Η BMW θα χρησιμοποιήσει μηχανή για να τραβήξει action shots της 1Μ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έρχεται:Ξεκίνησε το filming του σπορ παρουσίασης της 1Μ.
Η BMW θα χρησιμοποιήσει **μηχανή **για να τραβήξει action shots της 1Μ.
Με ιαπωνικό μηχανάκι θα κάνουν το filming?
Τα δικά τους τι έπαθαν ?
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Έρχεται:
Ξεκίνησε το filming του σπορ παρουσίασης της 1Μ.
Η BMW θα χρησιμοποιήσει **μηχανή **για να τραβήξει action shots της 1Μ.
Με ιαπωνικό μηχανάκι θα κάνουν το filming?
Τα δικά τους τι έπαθαν ?
Δεν είναι αρκετά γρήγορα
-
Αν ποτέ αποκτήσω μεγάλες οικονομικές δυνατότητες,αυτό το αμάξι θα είναι η πρώτη προτεραιότητα μου...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έρχεται:
Ξεκίνησε το filming του σπορ παρουσίασης της 1Μ.
Η BMW θα χρησιμοποιήσει **μηχανή **για να τραβήξει action shots της 1Μ.
Με ιαπωνικό μηχανάκι θα κάνουν το filming?
Τα δικά τους τι έπαθαν ?
Δεν είναι αρκετά γρήγορα
http://www.youtube.com/watch?v=xV_w5epYofo απο την αναποδη;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν είναι αρκετά γρήγορα
-
Πότε βγαίνει στην αγορά είπαμε;
-
Αύριο είναι το BMW CCA Oktoberfest event όπου ακούγεται πως θα υπάρχει ένα πρωτότυπο εκεί.
Για να δούμε...ίσως αύριο έχουμε τις πρώτες φώτο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Αύριο είναι το BMW CCA Oktoberfest event όπου ακούγεται πως θα υπάρχει ένα πρωτότυπο εκεί.Για να δούμε...ίσως αύριο έχουμε τις πρώτες φώτο.
τι έγινε τελικά; βγήκε το αλήτικο μικρό;
BMW 1M 2011