-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Πρωτη φορά ακούω για εκπτώσεις σε Audi! Συνήθως σε Audi και Vw το καλύτερο που μπορείς να πετύχεις είναι κανένα μεταλλικό χρώμα free ή κάποιο εξοπλιστικό πακέτο πχ S-Line σε σχετικά καλή τιμή! Στο Α3 τώρα που φτάνει στα τελευταία του αρχίσανε να δίνουν ενιαία το μεταλλικό χρώμα free! Σύνηθως στις εκθέσεις VW - audi η απάντηση που λαμβάνει κανείς είναι: δεν κάνουμε εκπτώσεις! Και έχουν και τα επιτόκια στο Θεό!
Προβλέπεται έκδοση Sportback όπως στο Α3 αλλά νομίζω σε τουλάχιστον 1 χρόνο!
Καλησπέρα! Αν πας με την προκαταβολή στο χέρι και τους πεις ''ειμαι έτοιμος για παραγγελία, τι εκπτωση μου κάνετε?'' Να δεις τι καλά που ρίχνουν τις τιμές!
Εγώ αυτό έκανα με το sciricco 2 μήνες αφού κυκλοφόρησε. Για να μη τα πολυλογώ στο τέλος το πήρα 700 ευρω κάτω!
Και ομως κανουν εκπτωσεις και μαλιστα αρκετα καλες.
Περυσι τετοια εποχη που πηρα το S3 και μαλιστα την περιοδο που πουλαγανε σαν τρελοι λογω του -50%,
χωρις πολλα πολλα και ενω ο τυπος με ειχε καταλαβει οτι ημουν ηδη ψημενος μου εκοψε για πλακα 2500
ευρω.
Τωρα που κυνηγανε τους πελατες με το ντουφεκι θα παιξουν τρελες εκπτωσεις κατω απο το τραπεζι ασχετα με το τι λενε οι επισημοι τιμοκαταλογοι. -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Προβλέπω συγκριτικό Α1 1.4 με Mini Cooper και MiTo 135 με την τελική κατάταξη να είναι με τη σειρά που αναφέρθηκαν σε αυτό το ποστ.Νομίζω πως το target group δεν ενδιαφέρεται γιά καρτίστικη συμπεριφορά.
Το Α1 οδηγικά λογικά θα είναι απλά 'ασφαλές' αλλά θα προεσφέρει καλύτερα υλικά και πιό εξεζητημένο εξοπλισμό από τα ομόσταυλα μοντέλα. Mini δεν θα γίνει ποτέ διοτί δεν έχει ούτε την κληρονμιά αλλά ούτε την ιδιατερότητα της ξεχωριστής μάρκας. Κατ' επέκταση βρίσκω την τιμολογιακή πρσέγγιση της Audi αρκετά αισιόδοξη. Μην ξεχνάμε πως υπάρχουν αρκετές 'Funky' εναλλακτικές.
Το όνομα της Audi, κατά την γνώμη μου, δεν έχει την βαρύτητα άλλων Γερμανών κατασκευαστών. Τώρα, εάν μπορούν να το πουλήσουν, μαγκιά τους αλλά προσωπικά δεν θα το πρότιενα το αυτοκίνητο σε κανέναν με αυτή την τιμη.
-
Ο χρήστης mezzanine έγραψε:
A1 1.4 TFSI Ambition S tronic --> 25.600Τι νομίζουν οτι πουλάνε;
Συμπαθητικό είναι, δε λέω. Αλλά όχι και 26+ για τον κουβά με τα 122 άλογα και τον ημιάκαμτο άξονα.πόσα ;;;
δεν παίζονται....
-
Ημιακαμπτό έχει?
Για να δούμε αν θα κοπανάει...αν κ είναι VAG...δεν κοπανάει... : P : P : P -
Την 2χρωμία σε κολόνες-αμαξωμα πόσο την χρεώνουν? Ακρως απαραίτητο το έξοδο για να ξεχωρίσει.
Στο Autoτρίτη το έχει σε μονόχρωμο μπλε σκούρο και είναι ... επιεικώς αδιάφορο και απαρατήρητο!
Σ' αυτή τη περίπτωση η λύση για ξεχωρίσει είναι ένα χαρτί στα τζάμια που να λέει ότι 'αυτό το Audi είναι το Α1 και πλήρωσα 25.000€ για να το πάρω'! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ημιακαμπτό έχει?
Για να δούμε αν θα κοπανάει...αν κ είναι VAG...δεν κοπανάει... : P : P : Pαν ειναι μαλακο και οχι σπορ μπορει να μην κοπαναει, αν ειναι σφιχτο (που δεν το κοβω ) θα κοπαναει
μονο τα φιατ και λοιπα αδελφια κοπανανε ακομα και αν ειναι μαλακα και καθολου σπορ
(βλεπε 500 1.2) -
Kαι παλι Γιωργο ο καθενας απο εμας θα προτιμουσε να επενδυσει 26 χιλιαρικα σε προφυλακτικα παρα σε ενα Audi A1.
-
οτι δεν αξιζει σε αυτα τα λεφτα το ειπα και το ξαναλεω ειναι κοροιδια, αυτο νομιζω το παιρνουμε ολοι ως δεδομενο
δεν ειμαι τοσο φανατικος ειδικα σε ο,τι εχει να κανει με τακτικες αντιπροσωπων
για τα προφυλακτικα θα διαφωνησω ειναι εξισου πεταμα χρηματων , προτιμω τα σουβλακια
-
Παντως απο κοντα σε αυτον τον συνδυασμο ειναι πολυ πιο ελκυστικο απο οποιοδηποτε
Cooper. Tωρα στο οδηγικο κομματι, μπορει να μην εχει το κοφτερο τιμονι του Mini, αλλα
και πιο ποιοτικο ειναι μεσα-εξω, και καλυτερες ρεπριζ εντος-εκτος πολης πετυχαινει χαρις
το turbo. Η τιμη βεβαια ειναι απο αστεια εως κακογουστο ανεκδοτο, αλλα αυτο λιγο πολυ ισχυει ετσι κι αλλιως ΚΑΙ για το MINI... -
Ενδιαφέρον όχημα σε αυτές τις φωτό. Αν ξεκίναγε από 13-14Κ το 1.4 θα γίνονταν best seller.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ενδιαφέρον όχημα σε αυτές τις φωτό. **Αν ξεκίναγε από 13-14Κ το 1.4 **θα γίνονταν best seller.Καλα αυτο δεν επαιζε με τιποτα...
Εδω απο 13-14κ ξεκιναει το 'κουβαδακι' το IQ το χιλιαρι κιολας...
Απο 16-17κ ομως το 122αρι εστω και γυμνο θα ηταν καλη περιπτωση.
Στα 24-25κ ομως με καλουτσικο εξοπλισμο ειναι ληστεια... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενδιαφέρον όχημα σε αυτές τις φωτό. **Αν ξεκίναγε από 13-14Κ το 1.4 **θα γίνονταν best seller.
Καλα αυτο δεν επαιζε με τιποτα...
Εδω απο 13-14κ ξεκιναει το 'κουβαδακι' το IQ το χιλιαρι κιολας...
Απο 16-17κ ομως το 122αρι εστω και γυμνο θα ηταν καλη περιπτωση.
Στα 24-25κ ομως με καλουτσικο εξοπλισμο ειναι ληστεια...με 16-17 αγοράζεις μεγαλύτερης κατηγορίας ...
έστω 13-14 το 1.2 TSI θα ήταν λουκούμι.
αλλά η πριμιουμ_τακτική δεν τους αφήνει και θα φάνε τα μούτρα τους.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αποτυχια το A1 απ΄ότι λεει το review του evo mag
Περα απο την καλη ποιοτητα υλικων και κατασκευης του εσωτερικου δεν φτανει πουθενα/ξεπερναει πουθενα αλλου το mini και γενικα δεν τους αρεσει καθολου , στο τελος φαινεται οτι ειναι ΠΟΛΥ ασχημοτι εγινε, εδω δεν τους εσκασε το διαφημιστικο πακετακι το vag που τοσες αλλες φορες επικαλειστε?
δεν καταλαβαινω ομως πού κολλας?
νομιζεις οτι η audi βγαζει 'καρτακια' ? ή οταν λεει οτι θελουν να χτυπησουν το μινι, εννοουν οτι θελουν να το χτυπησουν στον οδηγικο τομεα?
για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη..
οταν λεμε αγοραστικο κοινο mini, δεν εννοουμε τυπους που πανε στα βουνα να ζησουν το προσωπικο τους ραλλυ , αλλα τρεντοβλακες
(ενας εκ των οποιων εχω υπαρξει κι εγω , δεν τους κατακρινω, απλα για να καταλαβουμε τι εννοουμε)εκει στοχευει και η audi με ενα ποιοτικοτερο πακετο, στον οδηγικο τομεα ηταν αναμενομενο να ειναι ενα audi (ανετο φιλικο κτλ) , ειδικα απο τη στιγμη που μιλαμε για βασικη ουσιαστικα εκδοση
παρολα αυτα λογω μοτερ και μονο ειμαι σχεδον βεβαιος οτι θα το ισοπεδωνει το cooper , σε επιταχυνση σιγουρα δηλαδη, για τα υπολοιπα μιας και τα αυτοκινητα δεν στριβουν με την αισθηση , θα περιμενω να δω συγκριτικα
Οτι μας συμφερει εεε???
Δεν ειναι ολα τα περιοδικα τσιρακια της Vag και ναι οταν λενε οτι θελουν να χτυπησουν το mini σαφως ενοουνε και τον οδηγικο τομεα , απο την στιγμη που η audi κατεβασε το Α1 για αντιπαλο του mini εχουν μελετησει και την οδικη συμπεριφορα του , αλλιως δεν κατεβαινεις ετσι , προσπαθεις και εσυ να αντιπαρατάξεις ενα ολοκληρωμενο πακετο ( σχεδιο-ποιοτητα υλικων και κατασκευης -στησιμο κ.λ.π) σαφως και αυτες οι εκδοσεις του mini και του Α1 δεν αφορούν hardcoreαδες αλλα trenty αγορακια και κοριτσακια τα οποια θελουν ενα φιλικο και ξεχωριστο αυτοκινητο , δεν νομιζω οτι το mini ειναι δυστροπο και αυτο μια χαρα ειναι στον δρομο αλλα οπως λεει ο τυπος στο βιντεο ειναι πιο διασκεδαστικο και οχι αποστειρωμενο οπως το Α1 .
Στο θεμα του κινητηρα το Α1 λογικα θα υπερτερει σε ρεπριζ και ισως ειναι 1 sec πιο γρηγορο στο 0-100 , απο που και ως που θα ισοπεδωνει το mini ? -
αναφερεται ο τομεας της ποιοτητας.
Εχει αναφερθει η ανωτεροτητα του Α1 εναντι του mini? -
ναι
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αναφερεται ο τομεας της ποιοτητας.
Εχει αναφερθει η ανωτεροτητα του Α1 εναντι του mini?Αν τα δεις και μονος σου 5 λεπτα μεσα και τα δυο το καταλαβαινεις.
Cooper S εχει φιλος, το εχω περιεργαστει πολλες φορες.
Το Α1 το ειδα απο μεσα, στο επισημο λανσαρισμα...
Το φινιρισμα, η προσοχη στην λεπτομερεια και η εργονομια του Α1 ειναι σε πρωτογνωρα
επιπεδα για την κατηγορια, και ουσιαστικα αυτο ειναι ενα απο τα βασικα ατου συμφωνα
και με τις διαφημησεις της Audi πριν καν το λανσαρισμα του.
Τωρα ο σπορτιφ οδηγικος χαρακτηρας ειναι μια αλλη ιστορια, οπου σιγουρα το MINI μεχρι στιγμης, (μενει να δουμε και το S1) δεν φαινεται να απειλειται τουλαχιστον απο το 122αρι Α1, συμφωνα παντα με τα περισσοτερα ξενα, πρωτα reviews. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ενδιαφέρον όχημα σε αυτές τις φωτό. Αν ξεκίναγε από 13-14Κ το 1.4 θα γίνονταν best seller.Audi αγοραζεις!!!Αμα αγοραζες ford κατι θα γινοταν...Και παλι αμα εκανε αυτο το αμαξακι τοσο θα γινοταν καθημερινο.
οτι δεν αξιζει σε αυτα τα λεφτα το ειπα και το ξαναλεω ειναι κοροιδια, αυτο νομιζω το παιρνουμε ολοι ως δεδομενο
δεν ειμαι τοσο φανατικος ειδικα σε ο,τι εχει να κανει με τακτικες αντιπροσωπων
για τα προφυλακτικα θα διαφωνησω ειναι εξισου πεταμα χρηματων , προτιμω τα σουβλακια
Δε με πιανεις!!!Θα εκαιγες λαστιχο εφ ορου ζωης!!!
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Οτι μας συμφερει εεε???
...
εμενα ο,τι με συμφερει? απο πού κι ως πού? εσεις οποτε τα περιοδικα λενε κατι καλο για τα VAG λετε οτι τα παιρνουν και οταν λενε κατι κακο το χρησιμοποιειτε σαν επιχειρημα
πρωτα απο ολα δεξου το πολυ απλο , οτι βγαζουν ΚΑΙ καλα αυτοκινητα που πολυ συχνα διασυρουν τον ανταγωνισμο
οσο για το Α1, αυτο που καταλαβα απο το παραπανω βιντεο ειναι τι θα ηθελε ο ταδε δημοσιογραφος απο το Α1 και ενδεχομενως τι θα θελαμε ολοι οι petrolheads απο το Α1
ομως αυτο εχει διαφορα με το τι ειναι ενα audi πολης και το τι θελει η audi γενικα
πιστευεις ειλικρινα οτι το group δεν εχει τη δυνατοτητα να βγαλει ενα καλυτερο οδηγικα αυτοκινητο απο το mini? ή εστω ενα που να κινειται στα επιπεδα οδηγικης του απολαυσης?
απλα δε βρισκει το λογο να κανει κατι τετοιο.. σου ξαναθυμιζω αλλωστε ποιοι κυριως αγοραζουν μινι..
εσυ κι εγω στη τελικη ΔΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΙΝΙοσο για τα μοτερ η διαφορα ειναι γιγαντια, πιστεψε με..το 1 sec στο 0-100 αλλωστε που υποθετεις δεν ειναι λιγο , αλλα επειδη εχω κανει διαφορα συγκριτικα τεστ με golf/Α3 vs το c2 μου που ειναι στα ιδια με το νεο Mini (και του ριχνει και λιγο ) , σε μια ελαφρυτερη καροτσα το 120αρι θα το περναει απο πανω, αυτο στο υπογραφω.-
-
Με λιγα λόγια με 2-3 έξτρα (χρώμα, xenon, led, media package κτλπ) ενα A1 1.4 ambition έχει τα ίδια λεφτά με ενα... Audi Α4 1.8Τ Limited.
Πολύ έξυπνο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
πιστευεις ειλικρινα οτι το group δεν εχει τη δυνατοτητα να βγαλει ενα καλυτερο οδηγικα αυτοκινητο απο το mini? ή εστω ενα που να κινειται στα επιπεδα οδηγικης του απολαυσης?
απλα δε βρισκει το λογο να κανει κατι τετοιο.. σου ξαναθυμιζω αλλωστε ποιοι κυριως αγοραζουν μινι..
εσυ κι εγω στη τελικη ΔΕ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΙΝΙΣ΄αυτό συμφωνώ και εγώ. Το Α1 (τουλάχιστον σ' αυτές τις εκδόσεις που το παρουσίασαν) δείχνει ξεκάθαρα ότι είναι image, lifestyle, trendy, premium, in fashion κλπ χαριτωμένα!
Όταν και αν βγει κάτι ανάλογο του κορυφαίου Mini (S Works ή όπως το λένε δεν γνωρίζω) τότε θα μιλάμε και για άλλα χαρακτηριστικά).
(Δεν τολμώ να σκεφτώ ένα ... S1 πόσο θα το κοστολογήσουν!)
Audi A1