-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Μου εχουν τυχει δυο ποδηλατες μπροστα και να πηγαινουν διπλα διπλα για να μιλανε , η ουρα ενα χιλιομετρο σιγουρα ποδηλατοδρομους δεν εχουμε αλλα οσο μπορουν στην ακρη για να περναει και κανενας χριστιανος που παει στην δουλεια τουΠοιος σας εχει δωσει την εντυπωση οτι οι ποδηλατες
α) δεν εχουν δικαιωμα να κινουνται στον δρομο?
β) πρεπει να κινουνται στην ακρη της λωριδας κ οχι στο μεσον αυτης (με αποτελεσμα να τους περνανε ολοι φιλερ απο διπλα με κινδυνο να τους στειλουν στο πεζοδρομιο)? -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μου εχουν τυχει δυο ποδηλατες μπροστα και να πηγαινουν διπλα διπλα για να μιλανε , η ουρα ενα χιλιομετρο σιγουρα ποδηλατοδρομους δεν εχουμε αλλα οσο μπορουν στην ακρη για να περναει και κανενας χριστιανος που παει στην δουλεια του
Ποιος σας εχει δωσει την εντυπωση οτι οι ποδηλατες
α) δεν εχουν δικαιωμα να κινουνται στον δρομο?
β) πρεπει να κινουνται στην ακρη της λωριδας κ οχι στο μεσον αυτης (με αποτελεσμα να τους περνανε ολοι φιλερ απο διπλα με κινδυνο να τους στειλουν στο πεζοδρομιο)?+1.000. ... .000
-
Σωστα!Καλύτερα να μην σε περνάνε παρά να σε περνάνε στο όριο με κίνδυνο δικό σου...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν και προφανώς δεν το συνειδητοποιείς, είναι παθογένεια της Ελληνικής πραγματικότητας να την λέμε σε όσους αποτελούν μέρος της λύσης και πηγαινοέρχονται στην πόλη με το ποδήλατο αντί με το αυτοκίνητο. Ναι, κλείνουν μια λωρίδα από τα αυτοκίνητα, δεν γίνεται αλλιώς, αφού το Ελληνικό κράτος δεν προέβλεψε την ύπαρξη τους ώστε να δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές για να κινούνται με ασφάλεια. BTW, η σωστή λύση θα σε χαλούσε ακόμα περισσότερο αφού θα ήταν διαμόρφωση μιας λωρίδας μόνιμα ως ποδηλατόδρομο. Εξυπακούεται ότι ο ποδηλάτης πρέπει να τηρεί τον ΚΟΚ και την κοινή λογική, να κινείται προσεκτικά στα δεξιά του δρόμου και να έχει φώτα το βράδυ. Από εκεί και πέρα όμως, το να εκνευρίζεσαι γιατί οι ποδηλάτες σου τρώνε μια λωρίδα από την πηγμένη λεωφόρο είναι τουλάχιστον τραγικό. Αν υπάρχει κάποιος που κακώς βρίσκεται μέσα στην κίνηση προκαλώντας θόρυβο, ρύπανση και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής, είσαι εσύ όχι ο ποδηλάτης.
ο τυπος που ξυριζει τα ποδια του και φοραει το κολαν του και βγαινει 2 το βραδυ αριστερα της βουλιαγμενης ποιο ακριβως μερος της λυσης αποτελει?
γυμναστικη θελουν να κανουν τα παιδια , και θελουν μεγαλες ευθειες , να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους
μονο που επειδη τους φαινεται βαρετο το γυμναστηριο αποφασιζουν να το κανουν στο δρομο με τα αυτοκινητα..
τωρα για ποιες λυσεις μου λες εσυ...
btw η καπνα απο τα λεωφορεια (οταν εχει κινηση) δεν τους ενοχλει ? μονο το τσιγαρο σιχαινονται
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ποιος σας εχει δωσει την εντυπωση οτι οι ποδηλατεςΑυτό που αναφέρει ο citrovag είναι διαφορετικό όμως, και έχει δίκιο. Ο ΚΟΚ αναφέρει ότι τα δίκυκλα (όλα, και τα μηχανοκίνητα) δεν πρέπει να κινούνται παράλληλα.
Ειδικότερα για τις μοτοσυκλέτες, όλοι οι οδηγοί ασφάλειας αναφέρουν ότι στην ομαδική οδήγηση πρέπει να ακολουθούν εναλλάξ σχηματισμό. -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Δηλαδή, υποστηρίζεις ότι μέεεεεεχρι να φτάσουμε σε αυτό το σημείο, δεν θα έπρεπε να κινούμαστε με ποδήλατα στους πηγμένους δρόμους της πόλης;
Αυτό που βλέπω οτι θέλουν να πουν οι παραπάνω, και συμφωνώ, δεν είναι οτι δεν πρέπει να κυκλοφορούν ποδήλατα στην πόλη, αλλά να προσέχουν λίγο και αυτοί για να διευκολύνουν τις ζωές όλων: κίνηση στην άκρη, να διευκολύνουν την προσπέραση κ.ο.κ.
Κοινή λογική.
δηλαδη στον υπολοιπο κοσμο(στο περιπου) που εχουν λωριδες αυστηρα και μονο για ποδηλατα και σε μερικες εχουν και υπερυψωμενα διπλα ειναι βλακες?
οπως και το αλλο αμα κατσεις πισω απο ενα αμαξι ειτε εχεις μηχανη ειτε ποδηλατο σε βριζουν κορναρουν λες και τους πιανεις μεγαλη θεση -
ναι μονο που στη μηχανη δεν πας με 10 , στη χειροτερη να πας με 50, δηλαδη εισαι 5 φορες λιγοτερο εκνευριστικος
στο εξωτερικο επισης εχουν καλους δρομους, πιστες, σοβαρες συγκοινωνιες , καλυτερο κοινωνικο κρατος και διαφορα αλλα.. και λοιπον?
εδω απλα καποιοι κανουν το χομπι τους γραφοντας τους αλλους στα @@ τους
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Αν και προφανώς δεν το συνειδητοποιείς, είναι παθογένεια της Ελληνικής πραγματικότητας να την λέμε σε όσους αποτελούν μέρος της λύσης και πηγαινοέρχονται στην πόλη με το ποδήλατο αντί με το αυτοκίνητο. Ναι, κλείνουν μια λωρίδα από τα αυτοκίνητα, δεν γίνεται αλλιώς, αφού το Ελληνικό κράτος δεν προέβλεψε την ύπαρξη τους ώστε να δημιουργήσει τις κατάλληλες υποδομές για να κινούνται με ασφάλεια. BTW, η σωστή λύση θα σε χαλούσε ακόμα περισσότερο αφού θα ήταν διαμόρφωση μιας λωρίδας μόνιμα ως ποδηλατόδρομο. Εξυπακούεται ότι ο ποδηλάτης πρέπει να τηρεί τον ΚΟΚ και την κοινή λογική, να κινείται προσεκτικά στα δεξιά του δρόμου και να έχει φώτα το βράδυ. Από εκεί και πέρα όμως, το να εκνευρίζεσαι γιατί οι ποδηλάτες σου τρώνε μια λωρίδα από την πηγμένη λεωφόρο είναι τουλάχιστον τραγικό. Αν υπάρχει κάποιος που κακώς βρίσκεται μέσα στην κίνηση προκαλώντας θόρυβο, ρύπανση και υποβάθμιση της ποιότητας ζωής, είσαι εσύ όχι ο ποδηλάτης.
ο τυπος που ξυριζει τα ποδια του και φοραει το κολαν του και βγαινει 2 το βραδυ αριστερα της βουλιαγμενης ποιο ακριβως μερος της λυσης αποτελει?
γυμναστικη θελουν να κανουν τα παιδια , και θελουν μεγαλες ευθειες , να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους
μονο που επειδη τους φαινεται βαρετο το γυμναστηριο αποφασιζουν να το κανουν στο δρομο με τα αυτοκινητα..
τωρα για ποιες λυσεις μου λες εσυ...
btw η καπνα απο τα λεωφορεια (οταν εχει κινηση) δεν τους ενοχλει ? μονο το τσιγαρο σιχαινονται
Μάλλον έχεις κάποιο πρόβλημα με τους ποδηλάτες δεν εξηγείται αλλιώς...Για το ξύρισμα, αν και εγώ δεν ξυρίζομαι σε παραπέμπω εδώ: http://www.cyclist-friends.gr/showthrea ... 9%F3%EC%E1
Όσο για τις ευθείες αν ήξερες λίγο από ποδηλασία θα γνώριζες ότι οι ποδηλάτες δρόμου προτιμούν συνήθως τις ανηφόρες.Και το τελευταιο, τι όριο ταχύτητας έχει η Βουλιαγμένης και ξέρεις με πόσο μπορεί να πάει ένα καλό ανθρακονημάτινο ποδήλατο δρόμου?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι μονο που στη μηχανη δεν πας με 10 , στη χειροτερη να πας με 50, δηλαδη εισαι 5 φορες λιγοτερο εκνευριστικοςστο εξωτερικο επισης εχουν καλους δρομους, πιστες, σοβαρες συγκοινωνιες , καλυτερο κοινωνικο κρατος και διαφορα αλλα.. και λοιπον?
εδω απλα καποιοι κανουν το χομπι τους γραφοντας τους αλλους στα @@ τους
γιατι εξω υπαρχουν νομοι για αυτους και εξω κανουν το χομπυ τους δηλαδη τι παει να πει αυτο?
εφοφον εδω δεν υπαρχει τιποτα για αυτους που να πανε στα πεζοδρομια? -
και κάτι ακόμα, η εξάσκηση στο σπίτι δεν έχει καμία σχέση, κ εγώ θα μπορούσα να πετάω αερομοντέλα σε εξομοιωτή στο σπίτι αλλά προτιμάω το αεροδρόμιο...
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ποιος σας εχει δωσει την εντυπωση οτι οι ποδηλατες
Αυτό που αναφέρει ο citrovag είναι διαφορετικό όμως, και έχει δίκιο. Ο ΚΟΚ αναφέρει ότι τα δίκυκλα (όλα, και τα μηχανοκίνητα) δεν πρέπει να κινούνται παράλληλα.
Ειδικότερα για τις μοτοσυκλέτες, όλοι οι οδηγοί ασφάλειας αναφέρουν ότι στην ομαδική οδήγηση πρέπει να ακολουθούν εναλλάξ σχηματισμό.Τι ηθελα και το ειπα πριν λιγο πηγαινα με 40-50 ευτηχως και μολις παιρνω μια στροφη (σε λεωφορο παντα ) τσουπ μπροστα μου δυο ποδηλατες ο ενας διπλα στον αλλον πεφτω στα φρενα πεφτει και ο πισω μου και πανω που ανοιγα το τσαντακι να παρω την φωτογραφικη εστριψαν σε ενα στενο μεσα
-
Θα κρατήσω μια μέση στάση. Δε λέω όχι στο ποδήλατο, ίσα ίσα που παλαιότερα έκανα αρκετά όσο ήμουν επαρχία στους καλοκαιρινούς μήνες. Ήταν η καλύτερη προπόνηση για αντοχή και πόδια. Στις πόλεις όμως, είναι καλό να υπάρξει κατανόηση μεταξύ των δύο κατηγοριών οδηγών. Οι μεν ποδηλάτες, είναι καλό να μη βγαίνουν σε κεντρικούς δρόμους που επιβαρύνονται (πχ Παραλιακή) ιδιαίτερα από τα ποδήλατα (+ ΕΘΕΛ στη δεξιά, + φορτηγά στη μεσαία), και οι οδηγοί δεν πρέπει να περνάνε κόντα από τα ποδήλατα με μεγάλη ταχύτητα δημιουργώντας δίνες που εκτρέπουν από την ευθεία τον ποδηλάτη. Επειδή είμαι ιδιαιτέρως ευγενείς με τους ποδηλάτες, επιθυμώ και αυτοί να με προσέχουν, όπως τους προσέχω κι εγώ. Καταλαβαίνω ότι μπορούν να κάνουν κάποιες κινήσεις που τα ΙΧ δεν μπορούν, αλλά πρέπει να προσέχουν διπλά και τρίδιπλα όταν κάνουν τις 'κομπίνες' τους, απλά και μόνο γιατί δεν έχουν την ίδια προστασία με ένα ΙΧ. Αυτά που συνήθως παρατηρώ είναι η κίνηση παράλληλα (έχω και σχετικό βίντεο από Παραλιακή) και η παραβίαση STOP και κόκκινου (κόντεψα να σκοτώσω έναν στη Στουρνάρα που πέρασε κόκκινο). Από την άλλη, από τα ΙΧ βλέπω να πλησιάζουν πολύ, είτε πλάγια, είτε από πίσω και ο εκνευρισμός για την καθυστέρηση που τα ποδήλατα προκαλούν. Μία χρυσή τομή όμως, είναι εφικτή, αρκεί να μη μένουμε κολλημένοι στο ποιος πρέπει να έχει το πάνω χέρι.
Και ένα παράπονο. Ο pro_crossaro έγραψε το εξής:
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Ζαγάρι με Mercedes αποφασίζει να μου κλείσει το δρόμο, απλά επειδή έχει Mercedes.Όταν έγραψα για τον τύπο με την Ε36 και το προσπέρασμα, αμέσως τα άκουσα γιατί προκαλούσα τον jtblaster και τον nonos που έχουν Ε36 (λες και το ήξερα). Κάναμε σύγκριση crash test με το Astra, γράψαμε ανακρίβειες, με αποκάλεσαν ψυχασθενή και άλλα τέτοια ωραία χωρίς η διαχείριση να παρέμβει. Με απείλησαν στη συνέχεια με νομικές ενέργειες, με έβαλαν να μιλάω πρωί πρωί με δικηγόρους και να πηγαίνω στη ΓΑΔΑ και να χάνω τα λεφτά της δουλειάς σήμερα (να μη μιλήσουμε για την αμοιβή του δικηγόρου), με αποκάλεσαν τραμπούκο που κάνει ζημιές σε αυτοκίνητα, άμυαλο και ό,τι άλλο ήθελε ο καθένας. Σε αυτή την περίπτωση γιατί ο χρήστης δε δημιουργεί πρόβλημα; Δεν προβοκάρει και δεν προκαλεί τους οδηγούς ΜΒ; Δεν τους απειλεί έμμεσα λέγοντάς τους ζαγάρια; 2 μέτρα και 2 σταθμά κύριοι. Το δέχομαι μεν, αφού δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, αλλά δεν το καταλαβαίνω.
Ευχαριστώ.
- Καμία μομφή στον pro_crossaro. Απλά χρησιμοποιώ την ίδια ακριβώς περίπτωση σχολιασμού και τις διαφορετικές αντιδράσεις σε κάθε περίπτωση.
-
Ζώο εγώ σήμερα. Δεν είδα το στοπ μου και ζήτησα και τα ρέστα κορνάροντας. Ο νεαρός με το μαύρο φόκους είχε καλά αντανακλαστικά, καλά φρένα και περισσή ευγένεια. Ούτε καν με έβρισε. Μόνο με κοίταξε με εκείνο το ύφος 'τα έχεις χαμένα!!'. Είδα το οκτάγωνο σήμα πίσω μου και ζήτησα συγνώμη.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο τυπος που ξυριζει τα ποδια του και φοραει το κολαν του και βγαινει 2 το βραδυ αριστερα της βουλιαγμενης ποιο ακριβως μερος της λυσης αποτελει?γυμναστικη θελουν να κανουν τα παιδια , και θελουν μεγαλες ευθειες , να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους
μονο που επειδη τους φαινεται βαρετο το γυμναστηριο αποφασιζουν να το κανουν στο δρομο με τα αυτοκινητα..
τωρα για ποιες λυσεις μου λες εσυ...
btw η καπνα απο τα λεωφορεια (οταν εχει κινηση) δεν τους ενοχλει ? μονο το τσιγαρο σιχαινονται
Αποτελεί λύση απλά και μόνο γιατί δεν βγαίνει 2 το βράδυ με το αυτοκίνητο του, δεν ρυπαίνει, δεν κάνει θόρυβο. Τι ακριβώς δεν κατάλαβες από αυτό; Αντί να κάνω την βόλτα μου μέχρι την Βουλιαγμένη με το τρίλιτρο BMW θα την κάνω με το Lapierre, πράγμα που θα συμβεί και απόψε. Με φώτα, κράνος και πορτοκαλί μπλούζα που φαίνεται από μακριά. Θα κινηθώ και επί της Ποσειδώνος στην δεξιά λωρίδα όπως έχω κάθε δικαίωμα να κάνω.
BTW, το τι σχέση έχει το τσιγάρο με όσα λέμε... μόνο εσύ μπορείς να καταλάβεις. Όπως μόνο εσύ μπορείς να μας εξηγήσεις τι σχέση έχουν τα ξυρισμένα ή αξύριστα πόδια με την συγκεκριμένη συζήτηση = μετακίνηση στην πόλη με ποδήλατο Vs με μηχανοκίνητα μέσα.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Με απείλησαν στη συνέχεια με νομικές ενέργειες, με έβαλαν να μιλάω πρωί πρωί με δικηγόρους και να πηγαίνω στη ΓΑΔΑ και να χάνω τα λεφτά της δουλειάς σήμερα (να μη μιλήσουμε για την αμοιβή του δικηγόρου), με αποκάλεσαν τραμπούκο που κάνει ζημιές σε αυτοκίνητα, άμυαλο και ό,τι άλλο ήθελε ο καθένας.Ευχαριστώ.
Αν είχες ακολουθήσει την συμβουλή μου, δεν θα είχε συμβεί τίποτε από τα παραπάνω...
Αλλά τι να κάνουμε, μάλλον προτιμάς τα ποσταρίσματα μες την νύχτα, αντί να κάνεις κάτι άλλο πιο ευχάριστο...
-
Αυτό ισχύει και για την άλλη πλευρά ή μόνο για εμένα;
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι μονο που στη μηχανη δεν πας με 10 , στη χειροτερη να πας με 50, δηλαδη εισαι 5 φορες λιγοτερο εκνευριστικοςστο εξωτερικο επισης εχουν καλους δρομους, πιστες, σοβαρες συγκοινωνιες , καλυτερο κοινωνικο κρατος και διαφορα αλλα.. και λοιπον?
εδω απλα καποιοι κανουν το χομπι τους γραφοντας τους αλλους στα @@ τους
Αυτο ειναι δικο σου προβλημα. Κ ο λογος ειναι αυτος που ρωτησα πριν. Ποιος σου εχει δωσει την εντυπωση οτι ο ποδηλατης δεν εχει το δικαιωμα να κινειται στον δρομο κ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι μονο που στη μηχανη δεν πας με 10 , στη χειροτερη να πας με 50, δηλαδη εισαι 5 φορες λιγοτερο εκνευριστικοςστο εξωτερικο επισης εχουν καλους δρομους, πιστες, σοβαρες συγκοινωνιες , καλυτερο κοινωνικο κρατος και διαφορα αλλα.. και λοιπον?
εδω απλα καποιοι κανουν το χομπι τους γραφοντας τους αλλους στα @@ τους
Παμε ξανα:
Ποιος σου εχει δωσει την εντυπωση οτι ο ποδηλατης δεν εχει το δικαιωμα να κινειται στον δρομο κ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ?
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Αυτό ισχύει και για την άλλη πλευρά ή μόνο για εμένα;Ευχαριστώ.
Είναι γενική συμβουλή και ισχύει για όλους, μην εξαιρώντας και τον εαυτό μου ασφαλώς!
Απλώς κάποιοι φαίνεται πως χρειάζονται μεγαλύτερες δόσεις...
Σαν γενική συμβουλή θα το ξαναπώ, για τους νεώτερους αναγνώστας:
-Να είστε ήρεμοι στο δρόμο και να μην κάνετε μαλατσίες... Τι σημασία έχει ν΄ αποδείξεις το παραμικρό και σε ποιον και γιατί;
Αν κάποια στιγμή έχεις χώρο και όρεξη, τρέξε και λίγο, αλλά μην το κάνεις συνέχεια, αυξάνεις δραματικά την πιθανότητα ατυχήματος...Και πάνω απ' όλα, για να είσαι πιο ήρεμος και καλύτερος άνθρωπος, να ρίχνεις μπόλικους φούτσους σε γκομενάκια που γουστάρεις ΕΣΥ. Έτσι δεν θα είσαι επιθετικός επειδή ο άλλος είναι πιο ωραίος, με καλύτερο αμάξι και καλύτερη γκόμενα ...
Αυτά.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ναι μονο που στη μηχανη δεν πας με 10 , στη χειροτερη να πας με 50, δηλαδη εισαι 5 φορες λιγοτερο εκνευριστικος
στο εξωτερικο επισης εχουν καλους δρομους, πιστες, σοβαρες συγκοινωνιες , καλυτερο κοινωνικο κρατος και διαφορα αλλα.. και λοιπον?
εδω απλα καποιοι κανουν το χομπι τους γραφοντας τους αλλους στα @@ τους
Παμε ξανα:
Ποιος σου εχει δωσει την εντυπωση οτι ο ποδηλατης δεν εχει το δικαιωμα να κινειται στον δρομο κ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ?
Στο μεσον της λωριδας?
Αυτο λεγεται παρεμποδιση κυκλοφοριας μιλαω για επαρχειακους δρομους οχι για το κεντρο της αθηνας
Ζώα,Ζώα,Ζώα............. [#3]