Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πίεση αέρα στα ελαστικά
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πίεση αέρα στα ελαστικά
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 18
    • 19
    • 12 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    101
    379
    9234
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      το manual του αυτοκινήτου τι λέει ??? εμπιστεύσου αυτό ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        neos last edited by

        Μάλλον για να ρωτάει θα έχει αλλάξει ζάντες με after (μιλάμε για κτηνώδη διάσταση ) οπότε ό,τι λέει το manual δεν ισχύει για τη διάσταση αυτή.
        Συνήθως βάζουν μεγάλη πίεση στα χαμηλοπρόφιλα για να μην πατάνε κάτω με το πλαϊνό. Βέβαια δε ξέρω πόσο χαμηλοπρόφιλα θεωρούνται αυτά απ τη στιγμή που το 30 του 305 είναι μπόλικο προφίλ
        Στη θέση σου θα ρωτούσα σε κάποιον έμπειρο βουλκανιζατεροαναρτησά για σιγουριά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eyzhn last edited by

          Μα το πρόβλημα είναι ότι οι λαστιχάδες είναι που έχουν διχογνωμία.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            η πίεση εξαρτάτε σε μεγάλο βαθμό από το βάρος ..... για να είναι 2.5 τόνους, θέλουν μεγάλη πίεση τα ελαστικά.
            Σε υψηλές ταχύτητες, φορτωμένο ή για να κάνεις οικονομία στα καύσιμα ... πάλι βάζεις περισσότερη πίεση από το κανονικό.

            οικογενειακό 2.5Τόνους, 22ρες ?? τι είναι αυτό ?

            Οι λαστιχάδες ... κατά 95% είναι παντελώς άσχετοι, μιας και είναι απλά έμποροι, που δεν ξέρουν τι ακριβώς πουλάνε ...... τώρα αν έχεις πέσει σε αυτό το 5% .... χλομό το βρίσκω. Το δικό μου manual, είτε με 15,16,17,18ρες την ίδια πίεση προτείνει για τα ελαστικά ... από 32-36 psi, ανάλογα, αν είναι φορτωμένο ή όχι το όχημα και αν κινήστε με ταχύτητες 160+. Επιμένω ξεκίνα από το manual.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Διαφορές μπορεί να υπάρχουν και μεταξύ διαστάσεων και μεταξύ διαφορετικών μαρκών και μοντέλων ελαστικών καθώς και δείκτη φορτίου αλλά είναι μικρές.
              Νομίζω ότι εφόσον το βάρος είναι το ίδιο και η πίεση στα ελαστικά προβλέπεται να είναι η ίδια. Έτσι εξασφαλίζεται η ίδια επιφάνεια επαφής και το ίδιο φορτίο στο σκελετό των ελαστικών. Αυτό θα πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς, στη συνέχεια μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις λίγο, 2-3psi ώστε να κοπανάει λιγότερο, να κρατάει καλύτερα ή να φθείρει σωστά τα ελαστικά. Επιπλέον ιδανικά θα ήθελες μετά από σχετικό ζόρι να μετρήσεις θερμοκρασία ελαστικών σε διαφορετικά σημεία του πέλματος (μέσα έξω) και αν παρουσιάζουν αρκετή διαφορά ίσως θέλει λίγο φούσκωμα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                ...Επιπλέον ιδανικά θα ήθελες μετά από σχετικό ζόρι να μετρήσεις θερμοκρασία ελαστικών σε διαφορετικά σημεία του πέλματος (μέσα έξω) και αν παρουσιάζουν αρκετή διαφορά ίσως θέλει λίγο φούσκωμα...

                Αν η θερμοκρασία είναι μεγαλύτερο στο κέντρο θέλουν ξεφούσκωμα και αν είναι στα πλαϊνά τότε φούσκωμα.
                Δείτε και το λινκ που μπήκε νωρίτερα στο ίδιο νήμα.
                http://www.procarcare.com/includes/cont ... ewear.html

                edit : Διόρθωση το φούσκωμα/ξεφούσκωμα

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  emmanoyhl last edited by

                  Στη δεύτερη περίπτωση θέλουν φούσκωμα για να πατήσει και το κέντρο του ελαστικού στο έδαφος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitris__27 last edited by

                    Καλησπέρα.

                    Μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι σωστό το καλοκαίρι; Να κατεβάζουμε λίγο την πίεση λόγω διαστολής ή να την αυξάνουμε;;; Πάντα με μπερδευε αυτό το θέμα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pico last edited by

                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                        Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.

                        Διάβασε από το πρώτο post (μαζί με ta quotes) και κάτω σε αυτή τη σελίδα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Ο χρήστης PiCo έγραψε:

                          Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.

                          Διάβασε από το πρώτο post (μαζί με ta quotes) και κάτω σε αυτή τη σελίδα

                          Σε βουλκανιζατερ δουλευα λες να μην το ξερω?Αλλα βλακεια ειπα την κραταμε ιδια και μετραμε παντα οταν το ελαστικο ειναι κρυο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pico last edited by

                            Βασικά ήθελα να κάνω quote τον γαύρο και μπερδεύτηκα Δεν μου είναι πολύ ξεκάθαρο ακόμα, οπότε ας τα διάβασει και ο ίδιος για να καταλείξει στο δικο του συμπέρασμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimitris__27 last edited by

                              Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.
                              Πάντως συμφωνώ και εγώ με την άποψη να τα μετράμε μόνο κρύα και να βάζουμε όσο και το χειμώνα, δλδ ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή έχουμε βρει καλύτερο για το αμάξι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Οτι προτεινει ο κατασκευαστης ΠΑΝΤΑ!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Χειμώνα καλοκαίρι υπάρχει μια διαβάθμιση μέσα στο 24ωρο που μπορεί να φτάνει και τους 10 βαθμούς. Αυτό δεν πρόκειται να το λάβουμε υπόψη μας και να προσπαθήσουμε να το καλύψουμε.
                                  Ο κατασκευαστής θέλει πχ 30 με κρύο λάστιχο. Τόση είναι η πίεση που χρειάζεται το λάστιχο για να σηκώσει το αυτοκίνητο όση θερμοκρασία και να παίζει. Αν είναι χειμώνας και βάλεις 30 όταν ζεσταθεί θα πάει πχ 34. Όταν είναι καλοκαίρι και βάλεις 30 όταν ζεσταθεί θα πάει πάλι 34 άρα το ίδιο.
                                  Η διαφορά είναι ότι για να πετύχεις πίεση 30 σε 30 βαθμούς το καλοκαίρι θα χρειαστείς πολύ περισσότερα λίτρα αέρα από ότι για την ίδια πίεση το χειμώνα με πχ 5 βαθμούς. Αυτός είναι ο λόγος που κάπου περιμένουμε να πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικά αλλά και αυτή τη διαφορά σε απαιτούμενο όγκο παρακάμπτει ο κατασκευαστής αναφέροντας πίεση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
                                    Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                      Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
                                      Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.

                                      Κατι θα τρεχει με τα λαστιχα σου φιλαρακο.Λες βαζεις κρυο 35(και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα) και σου βγαζει τον χειμωνα 33 και το καλοκαιρι 37...Παιζει και το αλλο ομως...Μπορει να βαζεις αερα την ωρα που ηδη ζεσταθει το λαστιχο γιαυτο και χανει.Επισης μηπως το μετρας σε διαφορετικο πιεσομετρο???Επειδη χαλανε και αυτα με τον καιρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                                        Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
                                        Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.

                                        και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα

                                        ΟΚ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

                                          Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
                                          Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.

                                          και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα

                                          Ειναι σιγουρο αυτο;Εμενα λεει αλλη πιεση μπροστα και αλλη πισω.Μηπως δεν ξερει ο κατασκευαστης ;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            Κοιταξε βαζεις ενα μεσο για να εισαι μεσα στα σκαπανευασματα του καιρου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 12 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr