-
το manual του αυτοκινήτου τι λέει ??? εμπιστεύσου αυτό ...
-
Μάλλον για να ρωτάει θα έχει αλλάξει ζάντες με after (μιλάμε για κτηνώδη διάσταση ) οπότε ό,τι λέει το manual δεν ισχύει για τη διάσταση αυτή.
Συνήθως βάζουν μεγάλη πίεση στα χαμηλοπρόφιλα για να μην πατάνε κάτω με το πλαϊνό. Βέβαια δε ξέρω πόσο χαμηλοπρόφιλα θεωρούνται αυτά απ τη στιγμή που το 30 του 305 είναι μπόλικο προφίλ
Στη θέση σου θα ρωτούσα σε κάποιον έμπειρο βουλκανιζατεροαναρτησά για σιγουριά. -
Μα το πρόβλημα είναι ότι οι λαστιχάδες είναι που έχουν διχογνωμία.....
-
η πίεση εξαρτάτε σε μεγάλο βαθμό από το βάρος ..... για να είναι 2.5 τόνους, θέλουν μεγάλη πίεση τα ελαστικά.
Σε υψηλές ταχύτητες, φορτωμένο ή για να κάνεις οικονομία στα καύσιμα ... πάλι βάζεις περισσότερη πίεση από το κανονικό.οικογενειακό 2.5Τόνους, 22ρες ?? τι είναι αυτό ?
Οι λαστιχάδες ... κατά 95% είναι παντελώς άσχετοι, μιας και είναι απλά έμποροι, που δεν ξέρουν τι ακριβώς πουλάνε ...... τώρα αν έχεις πέσει σε αυτό το 5% .... χλομό το βρίσκω. Το δικό μου manual, είτε με 15,16,17,18ρες την ίδια πίεση προτείνει για τα ελαστικά ... από 32-36 psi, ανάλογα, αν είναι φορτωμένο ή όχι το όχημα και αν κινήστε με ταχύτητες 160+. Επιμένω ξεκίνα από το manual.
-
Διαφορές μπορεί να υπάρχουν και μεταξύ διαστάσεων και μεταξύ διαφορετικών μαρκών και μοντέλων ελαστικών καθώς και δείκτη φορτίου αλλά είναι μικρές.
Νομίζω ότι εφόσον το βάρος είναι το ίδιο και η πίεση στα ελαστικά προβλέπεται να είναι η ίδια. Έτσι εξασφαλίζεται η ίδια επιφάνεια επαφής και το ίδιο φορτίο στο σκελετό των ελαστικών. Αυτό θα πρέπει να είναι το σημείο αναφοράς, στη συνέχεια μπορείς να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις λίγο, 2-3psi ώστε να κοπανάει λιγότερο, να κρατάει καλύτερα ή να φθείρει σωστά τα ελαστικά. Επιπλέον ιδανικά θα ήθελες μετά από σχετικό ζόρι να μετρήσεις θερμοκρασία ελαστικών σε διαφορετικά σημεία του πέλματος (μέσα έξω) και αν παρουσιάζουν αρκετή διαφορά ίσως θέλει λίγο φούσκωμα... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Επιπλέον ιδανικά θα ήθελες μετά από σχετικό ζόρι να μετρήσεις θερμοκρασία ελαστικών σε διαφορετικά σημεία του πέλματος (μέσα έξω) και αν παρουσιάζουν αρκετή διαφορά ίσως θέλει λίγο φούσκωμα...Αν η θερμοκρασία είναι μεγαλύτερο στο κέντρο θέλουν ξεφούσκωμα και αν είναι στα πλαϊνά τότε φούσκωμα.
Δείτε και το λινκ που μπήκε νωρίτερα στο ίδιο νήμα.
http://www.procarcare.com/includes/cont ... ewear.htmledit : Διόρθωση το φούσκωμα/ξεφούσκωμα
-
Στη δεύτερη περίπτωση θέλουν φούσκωμα για να πατήσει και το κέντρο του ελαστικού στο έδαφος.
-
Καλησπέρα.
Μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι σωστό το καλοκαίρι; Να κατεβάζουμε λίγο την πίεση λόγω διαστολής ή να την αυξάνουμε;;; Πάντα με μπερδευε αυτό το θέμα...
-
Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.Διάβασε από το πρώτο post (μαζί με ta quotes) και κάτω σε αυτή τη σελίδα
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Να την κατεβαζουμε επειδη οταν ειναι ζεστο το λαστιχο δειχνει παραπανω πιεση απο οτι το κανονικο.
Διάβασε από το πρώτο post (μαζί με ta quotes) και κάτω σε αυτή τη σελίδα
Σε βουλκανιζατερ δουλευα λες να μην το ξερω?Αλλα βλακεια ειπα την κραταμε ιδια και μετραμε παντα οταν το ελαστικο ειναι κρυο.
-
Βασικά ήθελα να κάνω quote τον γαύρο και μπερδεύτηκα Δεν μου είναι πολύ ξεκάθαρο ακόμα, οπότε ας τα διάβασει και ο ίδιος για να καταλείξει στο δικο του συμπέρασμα.
-
Ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.
Πάντως συμφωνώ και εγώ με την άποψη να τα μετράμε μόνο κρύα και να βάζουμε όσο και το χειμώνα, δλδ ότι προτείνει ο κατασκευαστής ή έχουμε βρει καλύτερο για το αμάξι... -
Οτι προτεινει ο κατασκευαστης ΠΑΝΤΑ!!!
-
Χειμώνα καλοκαίρι υπάρχει μια διαβάθμιση μέσα στο 24ωρο που μπορεί να φτάνει και τους 10 βαθμούς. Αυτό δεν πρόκειται να το λάβουμε υπόψη μας και να προσπαθήσουμε να το καλύψουμε.
Ο κατασκευαστής θέλει πχ 30 με κρύο λάστιχο. Τόση είναι η πίεση που χρειάζεται το λάστιχο για να σηκώσει το αυτοκίνητο όση θερμοκρασία και να παίζει. Αν είναι χειμώνας και βάλεις 30 όταν ζεσταθεί θα πάει πχ 34. Όταν είναι καλοκαίρι και βάλεις 30 όταν ζεσταθεί θα πάει πάλι 34 άρα το ίδιο.
Η διαφορά είναι ότι για να πετύχεις πίεση 30 σε 30 βαθμούς το καλοκαίρι θα χρειαστείς πολύ περισσότερα λίτρα αέρα από ότι για την ίδια πίεση το χειμώνα με πχ 5 βαθμούς. Αυτός είναι ο λόγος που κάπου περιμένουμε να πρέπει να κάνουμε κάτι διαφορετικά αλλά και αυτή τη διαφορά σε απαιτούμενο όγκο παρακάμπτει ο κατασκευαστής αναφέροντας πίεση. -
Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι. -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.Κατι θα τρεχει με τα λαστιχα σου φιλαρακο.Λες βαζεις κρυο 35(και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα) και σου βγαζει τον χειμωνα 33 και το καλοκαιρι 37...Παιζει και το αλλο ομως...Μπορει να βαζεις αερα την ωρα που ηδη ζεσταθει το λαστιχο γιαυτο και χανει.Επισης μηπως το μετρας σε διαφορετικο πιεσομετρο???Επειδη χαλανε και αυτα με τον καιρο.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα
ΟΚ
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Πως γινεται το χειμωνα οταν βαζω 35 (κατασκευαστής και χωρις αζωτο) να μου δειχνει μετα απο χρηση 33 και το καλοκαίρι παλι με τα απο χρηση στην πόλη 37 ή και με 140 στην ευθεία, 41?
Ποτε δεν μπορει να ειναι ιδια ή σταθερη η ενδειξη χειμωνα καλοκαιρι.και πολυ βαζεις 30 θελει σε ολα
Ειναι σιγουρο αυτο;Εμενα λεει αλλη πιεση μπροστα και αλλη πισω.Μηπως δεν ξερει ο κατασκευαστης ;
-
Κοιταξε βαζεις ενα μεσο για να εισαι μεσα στα σκαπανευασματα του καιρου.
Πίεση αέρα στα ελαστικά