-
Ο χρήστης plaketokofths έγραψε:
Καλημέρα,
σε ότι αφορά τα PE2 δεν αντιλέγω ότι έχει πολύ καλή πρύσφυση τόσο σε βρεγμένο όσο και σε στεγνό, ίσως για την ώρα οτι καλύτερο εχω προσωπικά δοκιμάσει σε UHP. Σε αναφορές για το φαινόμενο της υδρολίσθησης του συγκεκριμένου ελαστικού προσωπικά δεν εχω παρατηρήσει κάτι, αν και οτι οταν οι δρόμοι ειναι λιμνη οδηγώ αρκετά συντηρητικά. Βάζοντας στα αρνητικά του το μαλακό πλαινό του θα ήθελα ενα λάστιχο και με μεγαλύτερο δείκτη φθοράς (treadwear). Σε ξένα φορουμ, και κυριώς αγγλικά διαβάζω οτι το bf έχει πολύ καλύτερο wear εν σχέσει με όλα τα άλλα UHP. Υπόψιν αναφέρομαι σε διάσταση ως 15'.
Ξέρουμε κάποιον που να προμηθεύεται τα bf σε καλή τιμή να ρίξω ενα τηλ?
Βρήκα αυτό το post από τον Storm:
Τα BF Goodrich είναι Made In Spain... Δύο φορές έχω αγοράσει τα τελευταία 4 χρόνια και τις δύο ήταν Ισπανικά. Φτιάχνονται στο εργοστάσιο της Michelin στην Ισπανία.
Ο θόρυβος κύλισης στα G Force Profiler ήταν σχετικά υψηλός.
Θεωρώ ότι φταίει η σχεδίαση του ελαστικού. Στην αρχή δεν είχα δώσει σημασία, μετά όμως το αυτί μου πήρε είδηση το θόρυβο, ειδικά σε χρήση στην Εθνική οδό.
Τα TOYO δεν τα έχω δοκιμάσει, έχω ακούσει όμως ότι βγάζουν θόρυβο.Τα Profiler2 ήταν ποιο αθόρυβα και ποιο πολιτισμένα.
Στα πολύ θετικά για τα BF GOODRICH η αντιπροσωπεία της Michelin Hellas που έχει στοκ (ΦΡΕΣΚΩΝ) ελαστικών και εξυπηρετεί άμεσα τους συνεργάτες της.
Τα AVON δυστυχώς σε αυτό τον τομέα πάσχουν πολύ. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ αντιπροσωπεία... Αναμονή και υπομονή.
-
Φίλε plaketokofth, έπεσα τυχαία σε αυτό το video. Είναι ένα Subaru WRX STi που φοράει BFGoodrich G-Force T/A KDW (αγωνιστικού τύπου) και όπως βλέπεις γλυστράνε πολύ, μόνο με ανάποδο τιμόνι μπορεί να στρίψει.
-
Μετά από 1500χλμ με PE2, δεν ενθουσιαστικά (αρκετά μαλακά πλαϊνά) ..... προτιμώ δλδ τα PC2. Στα θετικά τους, η μικρή αντίσταση κύλισης και το 'καλό' φρενάρισμα, σε σχέση με τα P7.
-
Σήμερα με 37.5 βαθμούς έξω είδα ένα Saab 9-3 να σταματάει μπροστά μου και τα λάστιχα να τσιρίζουν πολύ. Πλησίασα να δω τη μάρκα των ελαστικών, ήταν Vredestein Sportrac3 Giugiaro (ωραία εντυπωσιακή χάραξη). Μιας και είναι κάπως σπάνιο φαινόμενο να πετύχεις άνθρωπο με αυτά τα λάστιχα και μιας και βγήκε να πάει στο περίπτερο του μίλησα για να μάθω σχετικά. Αρχικά πρέπει να νόμισε ότι ήθελα να τον ληστέψω Τέλος πάντων είπε ότι τη χειμερινή σεζόν κρατούσαν τέλεια, καλύτερα από κάθε λάστιχο που είχε ποτέ, δήλωσε υπερευχαριστημένος. Πολύ αρνητικός λέει ο θόρυβος στο ταξίδι, όπου είναι σαν να μην έχει ληφθεί καθόλου μέριμνα για αντιμετώπιση θορύβου. Το πρόβλημα το έχουν καλοκαίρι, που όταν έχει πάνω από 35 βαθμούς γλιστράνε απότομα 'σαν να οδηγείς πάνω σε σαπουνάδα' όπως είπε χαρακτηριστικά, και τσιρίζουν σα διαολεμένα (so true). Για καυτό ελληνικό καλοκαίρι λέει δεν κάνουν, το χειμώνα είναι θεϊκά.
Μετά απ αυτό εγώ πάντως τα απορρίπτω απ τις επιλογές μου.Άλλο τώρα, όταν το αυτοκίνητο σε ανοιχτές σβέλτες καμπές γλιστράει ομοιόμορφα με τα 4 προς τα έξω σταδιακά, τι σημαίνει για τα λάστιχα; Φαντάζομαι ξεραμένα κοντά στα τελευταία τους;
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
...Άλλο τώρα, όταν το αυτοκίνητο σε ανοιχτές σβέλτες καμπές γλιστράει ομοιόμορφα με τα 4 προς τα έξω σταδιακά, τι σημαίνει για τα λάστιχα; Φαντάζομαι ξεραμένα κοντά στα τελευταία τους;Ή απολύτως τίποτα.... απλά ο οδηγός πήγαινε πιο γρήγορα από τα όριά τους αλλά με απαλό στύλ οδήγησης και δυναμικά ζυγισμένος στη στροφή. Μπορεί να είναι και καινούργια φρέσκα λάστιχα, αν πας πιο πολύ από όσο μπορούν θα φύγουν. Αν το κάνεις σωστά (βοηθάει ίσως και ζυγισμένο αυτοκίνητο) θα φύγει με τα 4....
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
...Άλλο τώρα, όταν το αυτοκίνητο σε ανοιχτές σβέλτες καμπές γλιστράει ομοιόμορφα με τα 4 προς τα έξω σταδιακά, τι σημαίνει για τα λάστιχα; Φαντάζομαι ξεραμένα κοντά στα τελευταία τους;
Ή απολύτως τίποτα.... απλά ο οδηγός πήγαινε πιο γρήγορα από τα όριά τους αλλά με απαλό στύλ οδήγησης και δυναμικά ζυγισμένος στη στροφή. Μπορεί να είναι και καινούργια φρέσκα λάστιχα, αν πας πιο πολύ από όσο μπορούν θα φύγουν. Αν το κάνεις σωστά (βοηθάει ίσως και ζυγισμένο αυτοκίνητο) θα φύγει με τα 4....
Βασικά στο δικό μου αμάξι είναι που συμβαίνει αυτό, τα λάστιχα είναι στα 2.5 χρόνια τους (Sport Contact 2) και συμβαίνει αυτό το ελαφρύ τσούλημα με τα 4 όταν μπαίνω γρήγορα (στρωτά όμως) σε καμπές που παλιότερα ήξερα ότι θα κρατήσει χωρίς να φύγει καθόλου.
-
Αυτά έχουν φθαρεί κι εσύ είσαι στρωτός, απλά πρέπει να προσαρμοστείς στα χαμηλότερα όριά τους ή/και να τα ανανεώσεις. 2,5 χρόνια είναι συνήθως αρκετά στην Ελλάδα.
-
Μάλιστα, σε ευχαριστώ Μάλλον κατά το τέλος του χρόνου θα αλλαχτούν, μέχρι τότε θα είμαι πιο προσεκτικός.
-
Τα Continental Premium Contact 2 στην 195/55/15 διάσταση τί λένε; Τα βρήκα 400 ευρώ. Είναι για ένα ταπεινό Ibiza (2005) 1.4 16v. Σε σχέση με τα Bridgestone Turanza θα δω κάποια διαφορά τουλάχιστον όσον αφορά το θόρυβο κύλισης;
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Μετά από 1500χλμ με PE2, δεν ενθουσιαστικά (αρκετά μαλακά πλαϊνά) ..... προτιμώ δλδ τα PC2. Στα θετικά τους, η μικρή αντίσταση κύλισης και το 'καλό' φρενάρισμα, σε σχέση με τα P7.Mε τπτ τα exalto πιο μαλακό πλαϊνό σε σχέση με τα pc2... Μήπως συγκρίνεις άλλο προφίλ;
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Τα Continental Premium Contact 2 στην 195/55/15 διάσταση τί λένε; Τα βρήκα 400 ευρώ. Είναι για ένα ταπεινό Ibiza (2005) 1.4 16v. Σε σχέση με τα Bridgestone Turanza θα δω κάποια διαφορά τουλάχιστον όσον αφορά το θόρυβο κύλισης;ναι, πολυ καλη τιμη, βαλτα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μετά από 1500χλμ με PE2, δεν ενθουσιαστικά (αρκετά μαλακά πλαϊνά) ..... προτιμώ δλδ τα PC2. Στα θετικά τους, η μικρή αντίσταση κύλισης και το 'καλό' φρενάρισμα, σε σχέση με τα P7.
Mε τπτ τα exalto πιο μαλακό πλαϊνό σε σχέση με τα pc2... Μήπως συγκρίνεις άλλο προφίλ;
η διάσταση είναι 205/55/16 91V. πριν φόραγα στην ίδια διάσταση pirelli P7. Ήμουν ανάμεσα στα PE2 και στα PC2 (που τα είχα δοκιμάσει σε 185//55/14, σε 106 και μου είχαν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις). Από 8/10 τα PE2 στη διάσταση μου 205/55/16 αντικαθιστούνται από τα PS3, αλλά δεν μπορούσα να περιμένω τόσο μιας και το καλοκαίρι θα γράψω αρκετά χλμ. Από τα PE2 είχα πιο μεγάλες προσδοκίες.
-
Θέλω λίγο τη βοήθεια σας γιατί δεν τα πάω και τόσο καλά με αυτούς τους υπολογισμούς. Αν πάμε από 225/45/17 σε 225/40/18 ποια διαφορά έχουν ακριβώς στη διάμετρο του τροχού? Λογικά δεν πρέπει να είναι ακριβώς ίδια αλλά να έχουν μια μικρή διαφορά. Επίσης η διαφορά αυτή τι επιπτώσεις έχει στις ενδείξεις του ταχύμετρου αλλά και στην παρεχόμενη δύναμη (είτε ως αίσθηση είτε ως πραγματικότητα).
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Θέλω λίγο τη βοήθεια σας γιατί δεν τα πάω και τόσο καλά με αυτούς τους υπολογισμούς. Αν πάμε από 225/45/17 σε 225/40/18 ποια διαφορά έχουν ακριβώς στη διάμετρο του τροχού? Λογικά δεν πρέπει να είναι ακριβώς ίδια αλλά να έχουν μια μικρή διαφορά. Επίσης η διαφορά αυτή τι επιπτώσεις έχει στις ενδείξεις του ταχύμετρου αλλά και στην παρεχόμενη δύναμη (είτε ως αίσθηση είτε ως πραγματικότητα).Σαν μέγεθος θεωρούνται αντίστοιχα οπότε η διαφορά σε ενδείξεις αν υπάρχει θα είναι αμελητέα. Σαν αίσθηση δύναμης αυτό εξαρτάται από το συνολικό βάρος των τροχών που προκύπτει από αυτό των ζαντών και αυτό των ελαστικών. Συνήθως μια 18άρα είναι πιο βαριά από 17άρα αλλά υπάρχουν σημαντικές διαφορές, ανάλογα με την ποιότητα κατασκευής και το σχέδιο είναι δυνατόν μια 18άρα να είναι ελαφρύτερη. Ακόμα όμως και με ίδιο βάρος, με τη 18άρα το βάρος θα είναι μετατοπισμένο λίγο πιο προς την περιφέρεια κάτι που λιγάκι μπορεί να επηρεάσει αρνητικά....
-
Σπύρο, πέραν των επισημάνσεων του φίλτατου onyx! , μάλλον ψάχνεις αυτό εδώ
-
Σας ευχαριστώ και τους δύο !
Δημήτρη, πολύ καλό το λινκ. Τα υπολογίζει αυτόματα. Από ότι είδα αυξάνει κατά 3παρα χιλιοστά τη διάμετρο και οδηγεί σε λίγο μεγαλύτερη ένδειξη στο ταχύμετρο.
Ωραία, ευκαιρία να δω αν τερματίζει το ταχύμετρο!Η αίσθηση μου είναι ότι 'κόβει' και ένα κλικ την αίσθηση της επιτάχυνσης. Από την άλλη δίνει όμως πολύ καλύτερο τιμόνι. Δύσκολες 'εξισώσεις' αυτές πάντως. Χάνεις κάπου, κερδίζεις αλλού.
-
Michelin group
Ελαστικα
Kleder και Kormoranεχει κανης αποψη και εμπειρια απο τα ελαστικα αυτα;;
σε ποια χωρα κατασκευαζονται;
αξιζει η διαφορα τιμης (της ταξης των 80 ευρω περιπου) απο τα Michelin;
ειναι τα ιδια λαστιχα και μπενουμε στο τρυπακι του Marketing;;;
περιμενω της αποψης σας
φιλικα Προδρομος
-
Θελω να αλλαξω ελαστικα στο 107.
H διασταση της ζαντας νομιζω ειναι 4,5χ14 και τωρα φοραει Conti EcoContact 155/65/14 ( )
Τι θα μπορουσα να βαλω σε πιο φαρδυ?
Αποκλειονται τα οικολογικα. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Θελω να αλλαξω ελαστικα στο 107.
H διασταση της ζαντας νομιζω ειναι 4,5χ14 και τωρα φοραει Conti EcoContact 155/65/14 ( )
Τι θα μπορουσα να βαλω σε πιο φαρδυ?
Αποκλειονται τα οικολογικα.Θα αστειεύεσαι μάλλον...
Σ' αυτές τις διαστάσεις μόνον ECO θα βρεις, μην το κουράζεις...
-
Ο χρήστης lioyfka έγραψε:
Michelin groupΕλαστικα
Kleder και Kormoranεχει κανης αποψη και εμπειρια απο τα ελαστικα αυτα;;
σε ποια χωρα κατασκευαζονται;
αξιζει η διαφορα τιμης (της ταξης των 80 ευρω περιπου) απο τα Michelin;
ειναι τα ιδια λαστιχα και μπενουμε στο τρυπακι του Marketing;;;
περιμενω της αποψης σας
φιλικα Προδρομος
Απ' όσο ξέρω πρόκειται για φθηνιάρικα ελαστικά και ναι αξίζουν τα 80 ευρώ παραπάνω.
Καλά ελαστικά από το group Michelin εκτός των Michelin θεωρούνται τα BF Goodrich.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]