-
παιδια καλησπερα,
ετοιμαζομαι για την αγορα ενος μικρου αυτοκινητου για να καλυψει τις μετακινησεις μου καθημερινα. κανς αρκετα χλμ στο ποταμι γυρω στα 80-100 την ημερα.
ειμαι μεταξυ του renault twingo 1.2 tce και ενος toyota iq 1.0
smart δεν το σκεφτομαι μιας και ειμαστε οικογενεια τριων οποτε..το ζητουμενο εδω ειναι ενα αυτοκινητο τιμιο, με μικρο κοστος συντηρησης, να ειναι οσο πιο μικρο γινεται (παρκαρω καθημερινα πειραια οποτε...) και οσο το δυνατον πιο οικονομικο.
και τα δυο αυτοκινητα θα αγοραστουν μεταχειρισμενα. εχω οδηγησει και τα δυο και μου αρεσαν.
το iq μου αρεσει πιο πολυ σχεδιαστικα, ειχε καλυτερα φρενα, καλυτερο σασμαν, ειναι πιο μικρο και πιο ευκολο γενικα αλλα το μοτερ του μου φανηκε λιγο αδυναμο και δεν ξερω αν θα με ταλαιπωρει στις καθημερινες μου μετακινησεις.
απο την αλλη το twingo εχει ασαφες τιμονι κατα την αποψη μου, πολυ ωραιο μοτερ, και καλυτερη αναρτηση απο το iq αλλα σπογγωδη φρενα, θεση οδηγησης που μου θυμισε φορτηγο και ειναι πιο μεγαλο γενικα. επισης δεν ξερω εαν θα ειναι τοσο αξιοπιστο οσο το toyota ειδικα σε ηλεκτρικα (εχει φιλος μου ενα clio και τον εχει πεθανει με ζημιες και σφαλματα).
απο οτι μαθαινω το κοστος συντηρησης των renault δεν ειναι υψηλο, ισχυει αυτο απο προσωπικες σας εμπειριες?
μαθαινω ακομη οτι τα iq 1,0 δεν πεφτουν κατω απο 7.0 λτ/100 αυτο ισχυει?
οπως βλεπετε εχω μπερδευτει πληρως!!!!
οι αποψεις σας στις δυο αυτες επιλογες ευπροσδεκτες..φιλικα
γιαννης -
παιδια καλησπερα,
ετοιμαζομαι για την αγορα ενος μικρου αυτοκινητου για να καλυψει τις μετακινησεις μου καθημερινα. κανς αρκετα χλμ στο ποταμι γυρω στα 80-100 την ημερα.
ειμαι μεταξυ του renault twingo 1.2 tce και ενος toyota iq 1.0
smart δεν το σκεφτομαι μιας και ειμαστε οικογενεια τριων οποτε..το ζητουμενο εδω ειναι ενα αυτοκινητο τιμιο, με μικρο κοστος συντηρησης, να ειναι οσο πιο μικρο γινεται (παρκαρω καθημερινα πειραια οποτε...) και οσο το δυνατον πιο οικονομικο.
και τα δυο αυτοκινητα θα αγοραστουν μεταχειρισμενα. εχω οδηγησει και τα δυο και μου αρεσαν.
το iq μου αρεσει πιο πολυ σχεδιαστικα, ειχε καλυτερα φρενα, καλυτερο σασμαν, ειναι πιο μικρο και πιο ευκολο γενικα αλλα το μοτερ του μου φανηκε λιγο αδυναμο και δεν ξερω αν θα με ταλαιπωρει στις καθημερινες μου μετακινησεις.
απο την αλλη το twingo εχει ασαφες τιμονι κατα την αποψη μου, πολυ ωραιο μοτερ, και καλυτερη αναρτηση απο το iq αλλα σπογγωδη φρενα, θεση οδηγησης που μου θυμισε φορτηγο και ειναι πιο μεγαλο γενικα. επισης δεν ξερω εαν θα ειναι τοσο αξιοπιστο οσο το toyota ειδικα σε ηλεκτρικα (εχει φιλος μου ενα clio και τον εχει πεθανει με ζημιες και σφαλματα).
απο οτι μαθαινω το κοστος συντηρησης των renault δεν ειναι υψηλο, ισχυει αυτο απο προσωπικες σας εμπειριες?
μαθαινω ακομη οτι τα iq 1,0 δεν πεφτουν κατω απο 7.0 λτ/100 αυτο ισχυει?
οπως βλεπετε εχω μπερδευτει πληρως!!!!
οι αποψεις σας στις δυο αυτες επιλογες ευπροσδεκτες..φιλικα
γιαννης -
παιδια καλησπερα,
ετοιμαζομαι για την αγορα ενος μικρου αυτοκινητου για να καλυψει τις μετακινησεις μου καθημερινα. κανς αρκετα χλμ στο ποταμι γυρω στα 80-100 την ημερα.
ειμαι μεταξυ του renault twingo 1.2 tce και ενος toyota iq 1.0
smart δεν το σκεφτομαι μιας και ειμαστε οικογενεια τριων οποτε..το ζητουμενο εδω ειναι ενα αυτοκινητο τιμιο, με μικρο κοστος συντηρησης, να ειναι οσο πιο μικρο γινεται (παρκαρω καθημερινα πειραια οποτε...) και οσο το δυνατον πιο οικονομικο.
και τα δυο αυτοκινητα θα αγοραστουν μεταχειρισμενα. εχω οδηγησει και τα δυο και μου αρεσαν.
το iq μου αρεσει πιο πολυ σχεδιαστικα, ειχε καλυτερα φρενα, καλυτερο σασμαν, ειναι πιο μικρο και πιο ευκολο γενικα αλλα το μοτερ του μου φανηκε λιγο αδυναμο και δεν ξερω αν θα με ταλαιπωρει στις καθημερινες μου μετακινησεις.
απο την αλλη το twingo εχει ασαφες τιμονι κατα την αποψη μου, πολυ ωραιο μοτερ, και καλυτερη αναρτηση απο το iq αλλα σπογγωδη φρενα, θεση οδηγησης που μου θυμισε φορτηγο και ειναι πιο μεγαλο γενικα. επισης δεν ξερω εαν θα ειναι τοσο αξιοπιστο οσο το toyota ειδικα σε ηλεκτρικα (εχει φιλος μου ενα clio και τον εχει πεθανει με ζημιες και σφαλματα).
απο οτι μαθαινω το κοστος συντηρησης των renault δεν ειναι υψηλο, ισχυει αυτο απο προσωπικες σας εμπειριες?
μαθαινω ακομη οτι τα iq 1,0 δεν πεφτουν κατω απο 7.0 λτ/100 αυτο ισχυει?
οπως βλεπετε εχω μπερδευτει πληρως!!!!
οι αποψεις σας στις δυο αυτες επιλογες ευπροσδεκτες..φιλικα
γιαννης -
Μεταξύ των 2 συγκεκριμένων θα έλεγα το IQ έχει περισσότερα υπερ σε διάφορους τομείς.
Ερωτηματικό θα έβαζα στην τιμή ως μτχ του IQ αν για αυτό που είναι σε τι επίπεδα βρίσκεται.
Αντί για το Twingo και περισσότερο ως εργαλείο και όχι fashion icon τύπου IQ/Smart θα σου έλεγα το Panda ... ή στην αντίθετη περίπτωση ίσως το 500ράκι 1,2!
Aξιόπιστο, λειτουργικό και χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις. -
Μεταξύ των 2 θα επέλεγα twingo! Μπορείς να κάνεις περισσότερα απ'ότι με ένα 1000αρακι IQ. Ακόμη κ ταξίδι βγάζεις σχετικά καλά με το TCE!
To μόνο ατού που βρίσκω στο IQ είναι ότι είναι πιο trendy και πιο πουλ-μουρ! Κ ελάχιστα πιο ευέλικτο στο παρκάρισμα αλλά όχι και καμιά μεγάλη διαφορά!
-
Πρωτον αν ημουν οικογενεια τριων οπως λες δε θα κοιταζα καν το iq..Μπορει να χωρατε αλλα γενικα η κατασταση με 2-3 πραγματακια μαζι σας....
Απο εκει και περα θα επελεγα πολυ ευκολα κιολας το twingo..Μοτερ-χωροι-αναρτηση-ΤΙΜΗ-ελαφρως 'πιο αμαξι' γενικοτερα..Μειον για εσενα οι ελαφρα αυξημενες διαστασεις αλλα και παλι ειναι πολυ μαζεμενο..
Την αξιοπιστια των renault μη τη φοβασαι πλεον.Αποδειξη τα clio iii και γενικα οτι νεο βγαζει τα τελευταια χρονια.
Ευκολα twingo απο εμενα, -
Μεταξυ των 2 κι απο μενα τουινγκο
Δες ομως κ το daihatsu cuore νομιζω εχει ολα οσα ζητας, αποτελει τη χρυση τομη μεταξυ των 2, + τις 5 πορτες που θα σε βολεψουν παρα πολυ, αν εχεις κ παιδι ειδικα
-
Μιας και αναφερθηκε ο Ευθυμης και σε μια εναλλακτικη σαν τριτη περιπτωση θα ειχα το 500 1.2..
-
Ο χρήστης isobitis έγραψε:
παιδια καλησπερα,
ετοιμαζομαι για την αγορα ενος μικρου αυτοκινητου για να καλυψει τις μετακινησεις μου καθημερινα. κανς αρκετα χλμ στο ποταμι γυρω στα 80-100 την ημερα.Τι ακριβώς ειναι το ποτάμι? Γιατί αν τα κάνεις τα χμ μέσα στο ποτάμι μάλλον θέλεις βάρκα
Πέρα απο την πλάκα, αν κάνεις 100 χμ τη μέρα δλδ 35000χμ το χρόνο δε θα σου πρότεινα κανένα απο τα δυο εκτός αν το ποτάμι ειναι περιοχή στο κέντρο της αθήνας ή σε μέρος με παρόμοιο κυκλοφοριακό πρόβλημα.
Επίσης αν δεν έχεις σκοπό να μπαίνεις αθήνα/θεσσαλονίκη γιατί δεν κοιτάς και τπτ σε diesel? πχ panda diesel?
-
Πιάνει 180 το iq?
ΥΓ. Και αν ναι πως??? Θελω να πω σε σταθερότητα.
-
Μάλλον για απόσταση μιλάει ο sv2 ...
-
Αν είναι όντως έτσι ανακαλώ... Απλώς δε θεωρούσα οτι αμάξι αυτής της κατηγορίας μπορεί να κάνει ευκολα αυτο το πράγμα (εκτός αν μιλάμε για χμ αποκλειστικά εντός πολής). Για την ακρίβεια δεν θεωρώ οτι εγώ θα το έκανα εύκολα
-
Σε σταθεροτητα το iq ειναι παρα πολυ καλο σχεδον κανονικο αυτοκινητο μονο οι λακουβες σε στροφες ισως το επηρεάσουν λογω μεταξονιου αλλα και παλι, ειναι πληρες εξοπλισμενο με συστηματα ασφαλειας συνεπως πρακτικα δεν τίθεται θεμα
Τωρα και πιο παλια ειχε αναφερθει μια παρόμοια συγκριση με τα ιδια αυτοκινητα ...και σε επιπεδο ενεργητικης ασφαλειας ( προσεπρασεις , φρεναρισμα, κρατηματα στο οριο) το twingo υπερεχει ( στο φρεναρισμα και το iq ειναι πολυ καλο)
Σε ρεπριζ δεν υπαρχει καμια συγκριση με τον 1,2 tce η διαφορες ειναι πολυ μεγαλες εως και ''χαοτικες'' υπερ του γαλλου -
παιδια ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
το κοιταζω ακομα. βρισκω twingo gt 1.2 tce μεταχειρισμενο με 8-9000 ευρω
τα iq ειναι πιο ακριβα με τιμες αγορας κοντα στα 10-11.000 ευρω.. -
Πολύ καλές τιμές τα Gt! Αξίζουν τα λεφτά τους!
Αλλά δείχνουν και την γρήγορη απαξίωση τιμών των Renault ως μεταχειρισμένα στην Ελλάδα! -
ford ka. χωρις δευτερη σκεψη.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πολύ καλές τιμές τα Gt! Αξίζουν τα λεφτά τους!
Αλλά δείχνουν και την γρήγορη απαξίωση τιμών των Renault ως μεταχειρισμένα στην Ελλάδα!ναι εχεις δικιο. το toyota θα κρατησει αξια
εχω μια απορια για αυτα τα μοτερ τα tce
αλλος γραφει 100 HP, αλλος 110 HP... -
100 είναι το TCE και με overboost στην επιτάχυνση δίνει +5 άλογα δλδ πιάνει τα 105.
Πάντως το μοτέρ μην το φοβάσαι! Ψάξε και ξένα forums αν θέλεις όπου θα βρεις reports με 1.2 TCE με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα! Στην Ελλάδα δύσκολα θα βρεις report από TCE με πάνω από 60.000κμ!
Πάντως το Twingo βασίζεται στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Clio II, ένα πολύ δοκιμασμένο σύνολο! Οπότε είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο! Και στην Ελλάδα μπορεί να μην πουλάει πολύ αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη! -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
100 είναι το TCE και με overboost στην επιτάχυνση δίνει +5 άλογα δλδ πιάνει τα 105.
Πάντως το μοτέρ μην το φοβάσαι! Ψάξε και ξένα forums αν θέλεις όπου θα βρεις reports με 1.2 TCE με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα! Στην Ελλάδα δύσκολα θα βρεις report από TCE με πάνω από 60.000κμ!
Πάντως το Twingo βασίζεται στο πλαίσιο και τα μηχανικά μέρη του Clio II, ένα πολύ δοκιμασμένο σύνολο! Οπότε είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο! Και στην Ελλάδα μπορεί να μην πουλάει πολύ αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη!Εγώ με το twingo gt έχω κάνει 80000 Km και τα μισά από αυτά με πρόγραμμα στα 125 άλογα. Το αμάξι δεν έχει βγάλει το παραμικρό.
-
Ο χρήστης isobitis έγραψε:
παιδια ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.το κοιταζω ακομα. βρισκω twingo gt 1.2 tce μεταχειρισμενο με 8-9000 ευρω
κανεις πολλά χιλιόμετρα, οπότε η βανζίνη δεν συμφέρει ότι κ να πάρεις!
με πιο λίγα λεφτά παίρνεις πεζώ 207 1600, του πετάς κ ένα υγραέριο πάνω (αν πάρεις αυτό με το παλιό κινητήρα κ όχι αυτον της bmw) κ είσαι άρχοντας
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2087227/
αγορα μικρου αυτοκινητου