-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μελος του gcc απο τα Ιωαννινα που τα λεγαμε απο το forum παρκαρε το αμαξι του εξω ακριβως απο το σπιτι στη πατρα, λιγα μετρα απο τη zx τελειως τυχαια..Χρήστο σαββατοκύριακο θα είμαι στην πατρα, σέρβις στην alpine στο ραλλυ Αχαιος
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Μελος του gcc απο τα Ιωαννινα που τα λεγαμε απο το forum παρκαρε το αμαξι του εξω ακριβως απο το σπιτι στη πατρα, λιγα μετρα απο τη zx τελειως τυχαια..
Χρήστο σαββατοκύριακο θα είμαι στην πατρα, σέρβις στην alpine στο ραλλυ Αχαιος
Προσεχε μη παρκαρεις κατω απο το σπιτι κι εσυ..
-
-
Φρεσκα λαδακια και παραφλου και για την ξανθουλα σημερα..
Ωραια η TA εχει ενας ξαδερφος του geoky μια..
-
Οχι τετοια την φαμιλη εχει
-
Ειχα ενα βιβλιο μικρος -κατι σαν ιστορικη αναδρομη στο χωρο του αυτοκινητου αλλα για... νηπια!! που εδειχνε οτι το πισω καθισμα μπορουσε να διαμορφωθει ετσι, ωστε να χωραει εκει κλουβι -που παρεχοταν ως εξτρα- Για μεταφορα ενος προβατου!!! ειχε κ σκιτσο μαλιστα!!
Ξερετε αν ισχυει αυτο?? (τι θυμηθηκα κι εγω τωρα ε?? )
Ειχα επισης διαβασει, -νομιζω σε αφιερωμα για τα 100 χρονια της σιτροεν πριν καποια χρονια- οτι η εξελιξη της DS δεν επαιρνε εγκριση απο τον τοτε αρχιμηχανικο της σιτροεν λογω 'κολληματος' με την avant. Ο συγκεκριμενος πεθανε μεσα στην ΤΑ του χανοντας τον ελεγχο και βγαινοντας εκτος δρομου... Μετα ανελαβε ο υφισταμενος του -που ειχε εξελιξει τη DS- κι ετσι αρχισε να παραγεται... Ξερουμε αν ειναι αληθινη αυτη η ιστορια??? Αν ειναι παντως εμενα μου φαινεται λιγο υποπτο το ατυχημα...
-
-
οι γκόμενες στα δεξιά ίδια ηλικία με την τραξιον έχουν.
-
-
Όλο ΤΑ και ΤΑ και είδα και έπαθα να καταλώ τι πάει να πει!
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όλο ΤΑ και ΤΑ και είδα και έπαθα να καταλώ τι πάει να πει!Καταλές τελικα?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Όλο ΤΑ και ΤΑ και είδα και έπαθα να καταλώ τι πάει να πει!
Καταλές τελικα?
Toyota Avensis ?
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Όλο ΤΑ και ΤΑ και είδα και έπαθα να καταλώ τι πάει να πει!
Καταλές τελικα?
Toyota Avensis ?
Μακρια και αγαπημενα με τον ντριφτη..
-
χαχαχχαχα
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
οι γκόμενες στα δεξιά ίδια ηλικία με την τραξιον έχουν.Τις είχαν πάει κι αυτές με αυτό στην εκκλησία
-
[quote='efthymis
Ειχα επισης διαβασει, -νομιζω σε αφιερωμα για τα 100 χρονια της σιτροεν πριν καποια χρονια- οτι η εξελιξη της DS δεν επαιρνε εγκριση απο τον τοτε αρχιμηχανικο της σιτροεν λογω 'κολληματος' με την avant. Ο συγκεκριμενος πεθανε μεσα στην ΤΑ του χανοντας τον ελεγχο και βγαινοντας εκτος δρομου... Μετα ανελαβε ο υφισταμενος του -που ειχε εξελιξει τη DS- κι ετσι αρχισε να παραγεται... Ξερουμε αν ειναι αληθινη αυτη η ιστορια??? Αν ειναι παντως εμενα μου φαινεται λιγο υποπτο το ατυχημα...[/quote]
Συνοπτικά το χρονικό, το 1934 η Citroen εξαγοράζεται από την Michelin και Γενικός Δ/ντης ορίζεται ο Boulanger ο οποίος δίνει εντολή για την δημιουργία ενός μικρού οχήματος που θα μας οδηγήσει στο 2cv (project TPV) και στην DS (project VGD). Όσον αφορά την DS αφήνει σχεδόν απόλυτη ελευθερία στους δημιουργούς της οι οποίοι ήταν υπό την ηγεσία του Andre Lefbvre (ο οποίος ήταν ο αρχιμηχανικός των ΤΑ, DS, 2CV, Type H, των πιο πρωτοποριακών οχημάτων, καθόλου άσχημα!). Με την μεσολάβηση του Β’ Παγκ. Πολέμου έρχεται στο προσκήνιο ένας αυτοδίδακτος μηχανικός με αδυναμία στα υδραυλικά συστήματα ο Paul Mages, που είναι ο πατέρας των υδραυλικών Citroen και κατά την διάρκεια του πολέμου δημιουργεί και εξελίσει την υδροπνευματική ανάρτηση. Με το πέρας του πολέμου το αυτοκίνητο αρχίζει να πλησιάζει στην τελική του μορφή ενώ η διαφωνία των μηχανικών με τον Boulanger έγκειται στην επέκταση των υδραυλικών συστημάτων πέρα από την ανάρτηση. Το 1950 ο Boulanger σκοτώνεται σε τροχαίο ατύχημα και την θέση του παίρνει ο Piuseux (Πιισέ) ο οποίος αφήνει τους μηχανικούς εντελώς ελεύθερους και τους προτρέπει να επεκτείνουν την χρήση των υδραυλικών πέρα από την ανάρτηση και σε στο κιβώτιο, στα φρένα, αλλά και το σύστημα διέυθυνσης. Και έτσι συνοπτικά πάντα το 1955 στην έκθεση του Παρισιού παρουσιάζεται ο Βάτραχος. Το ατύχημα του Boulanger ήταν το ευτύχημα για την τελική μορφή της DS αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μιλάμε για ‘εγκληματική ενέργεια’. Μάλιστα θυμάμαι διάβασα κάπου ότι μετά από σχεδόν 20 χρόνια μυστικής εξέλιξης, η σύζυγος ενός μηχανικού εξαιτίας των πολλών διαρροών που εμφάνιζε κατά τις δοκιμές, είπε πως αν το βγάλετε αυτό στην παραγωγή εγώ θα γίνω πλούσια πουλώντας πριονίδι!
-
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φρεσκα λαδακια και παραφλου και για την ξανθουλα σημερα..Ωραια η TA εχει ενας ξαδερφος του geoky μια..
Οποιος δυσπιστος θα αλλαξει γνωμη σχετικα συντομα
:lol:
Οχι τετοια την φαμιλη εχειΔεν εχω ακομα φαμιλυ ρε, ελευθερο παιδι ειμαι
-
Ο χρήστης typeA έγραψε:
...............................Ευχαριστω Τυπε Α!!!! δεν τα θυμομουν κ πολυ καλα τελικα
CITROËN FORUM