-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τι λένε οι πανεπιστήμονες; Ότι θέλει να πιάσεις κατήφορο για να γιομίσει;
Μου κάνει εντύπωση γιατί και το ολλανδικό τεστ που πόσταρα και αυτό του 5th gear δεν αναφέρει κάτι σχετικό.Απλα στην 2η συνεχόμενη μέτρηση ρεπρίζ μένεις από δύναμη καθώς αδειάζει η μπαταρία! Δηλαδή δυο συνεχόμενες νταλίκες ΔΕΝ προσπερνας!
+1
Xαρακτηριστικα, ενα αποσπασμα του Drive αναφερει:
'Aυτο που με προβληματισε με το CRZ ειναι ο χρονος επαναφορτισης της μπαταριας, ειδικα σε συνθηκες επαναλαμβανομενης προσπερασης.
Σε φουλ γκαζι οι μπαταριες αναποφευκτα αποφορτιζονται γρηγορα με αποτελεσμα να μην
λειτουργει το ηλεκτρικο μοτερ.
Η αποδοση ετσι πεφτει σημαντικα. Χαρακτηριστικο ειναι πως στην τριτη μετρηση της ιδιας ρεπριζ, οι χρονοι ηταν σχεδον 10sec κατω'.( 10sec παραπανω εννοει...).Oπως ειπωθηκε και πριν, προκειται για μια σημαντικη καινοτομια, που δειχνει σημερα, πως θα ειναι στο κοντινο μελλον η αυτοκινηση. Απλα ειναι σε πρωιμο σταδιο, και σε συνδυασμο ειδικα με την υψηλη τιμολογηση του στην χωρα μας, μοιραια συγκρινεται με πιο ολοκληρωμενες προτασεις, οπως ειναι το Scirocco 122, αλλα ακομα και το μεγαλυτερο αδελφακι του Civic Type S 140ps...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τι λένε οι πανεπιστήμονες; Ότι θέλει να πιάσεις κατήφορο για να γιομίσει;
Μου κάνει εντύπωση γιατί και το ολλανδικό τεστ που πόσταρα και αυτό του 5th gear δεν αναφέρει κάτι σχετικό.Απλα στην 2η συνεχόμενη μέτρηση ρεπρίζ μένεις από δύναμη καθώς αδειάζει η μπαταρία! Δηλαδή δυο συνεχόμενες νταλίκες ΔΕΝ προσπερνας!
Φυσικά και προσπερνάς.
Αρκεί στη μέση της προσπέρασης να τσαρουχώσεις φρένο για να φορτίσεις λίγο τις μπαταρίες -
Εγώ πάντως αν τώρα έμπαινα με 23.000Ε σε αντιπροσωπεία Honda μάλλον θα έφευγα με αυτό:
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Εγώ πάντως αν τώρα έμπαινα με 23.000Ε σε αντιπροσωπεία Honda μάλλον θα έφευγα με αυτό:Κοιτα πως αλλαζουν τα πραγματα...
Eγω παντως με 23κ αν εμπαινα σε αντ/σωπεια AR, θα εφευγα με Mito QV... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κοιτα πως αλλαζουν τα πραγματα...
Eγω παντως με 23κ αν εμπαινα σε αντ/σωπεια AR, θα εφευγα με Mito QV...Τι εννοείς;
Με τη Giulietta να ξεκινάει στις 24.000Ε θα έκανα υπομονή και οικονομία.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Κοιτα πως αλλαζουν τα πραγματα...
Eγω παντως με 23κ αν εμπαινα σε αντ/σωπεια AR, θα εφευγα με Mito QV...Τι εννοείς;
Με τη Giulietta να ξεκινάει στις 24.000Ε θα έκανα υπομονή και οικονομία.
Kαλα, με αυτα και με τα αλλα, η Gulietta οπως 'πρεπει' να ειναι για τις δικες μου αναγκες-γουστα παει στα 25.7κ, για αυτο ειπα συγκεκριμενα στα 23κ τι θα επαιρνα...
Τωρα απο υπομονη, -και σχετικη οικονομια- αλλο τιποτα στα +30 που εχω φτασει. -
Ένα πενηντάρικο στοίχημα ότι εγώ θα αγοράσω πιο σύντομα αυτοκίνητο από το Γρηγόρη.
-
Δεν ξέρω τι λέει από στήσιμο, δε γνωρίζω πώς θα εξελιχθεί η υπόθεση κινητήρας (αν και οι Ιάπωνες πιστεύω οτι όλο και κάποιον άσσο θα βγάλουν από το τσεπάκι τους στο μέλλον), χτες πάντως που το είδα πρώτη φορά από κοντά, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν 'το CRX όπως ΑΚΡΙΒΩΣ θα σχεδιαζόταν εν έτει 2010'. Και αυτό δεν μπορεί παρά να είναι καλό, αν σκεφτούμε πόσο όμορφο και διαχρονικό ήταν το σχέδιο του crx.
http://fc01.deviantart.com/fs12/i/2006/ ... odECKS.jpg
http://image.importtuner.com/f/15804470 ... +front.jpg
Tι κρίμα που έφαγε τόσο καγκούρεμα και που η συνέχειά του ήταν εκείνο το ανεκδιήγητο σχεδιαστικά del sol...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Ένα πενηντάρικο στοίχημα ότι εγώ θα αγοράσω πιο σύντομα αυτοκίνητο από το Γρηγόρη.Πάει...
ΑΝ και θα μπορούσα να σου δώσω το 50ρικο κατευθείαν τώρα που το σκέφτομαι...
-
@Angel!!!!
Δεν μου ανοιγε η εικονα που ειχες ανεβασει, τωρα την ειδα...
Aυτο (αν εννοεις το Type R 225ps Sedan, γιατι το απλο Sedan δεν λεει...) για να το εβλεπες σε Ελληνικη εκθεση, και να το επαιρνες, ηθελες τουλαχιστον
35-37κ για να φυγεις με τα κλειδια. Αμα εκανε 23κ εδω, θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Angel!!!!
Δεν μου ανοιγε η εικονα που ειχες ανεβασει, τωρα την ειδα...
Aυτο (αν εννοεις το Type R 225ps Sedan, γιατι το απλο Sedan δεν λεει...) για να το εβλεπες σε Ελληνικη εκθεση, και να το επαιρνες, ηθελες τουλαχιστον
35-37κ για να φυγεις με τα κλειδια. Αμα εκανε 23κ εδω, θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι...Το απλό sedan εννοώ. Το προτιμώ από τα υπόλοιπα της Honda στα 23.000Ε.
-
Και πέρσι το ίδιο αυτοκίνητο έκανε 20.000...
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
@Angel!!!!
Δεν μου ανοιγε η εικονα που ειχες ανεβασει, τωρα την ειδα...
Aυτο (αν εννοεις το Type R 225ps Sedan, γιατι το απλο Sedan δεν λεει...) για να το εβλεπες σε Ελληνικη εκθεση, και να το επαιρνες, ηθελες τουλαχιστον
35-37κ για να φυγεις με τα κλειδια. Αμα εκανε 23κ εδω, θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι...Το απλό sedan εννοώ. Το προτιμώ από τα υπόλοιπα της Honda στα 23.000Ε.
Προτιμω αυτο που οδηγω τωρα, και ας ειναι δεκαετιας...
Καλυτερη εμφανιση, μεσα-εξω, σε δυναμη σαφως υπερεχει ο Ιαπωνας, αλλα το απλο
απο οδικη συμπεριφορα δεν λεει τιποτα.
Eγω αν εμπαινα σε αντιπ/σωπεια Honda με 23κ θα εβγαινα με αυτο: -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Angel!!!!
Δεν μου ανοιγε η εικονα που ειχες ανεβασει, τωρα την ειδα...
Aυτο (αν εννοεις το Type R 225ps Sedan, γιατι το απλο Sedan δεν λεει...) για να το εβλεπες σε Ελληνικη εκθεση, και να το επαιρνες, ηθελες τουλαχιστον
35-37κ για να φυγεις με τα κλειδια. Αμα εκανε 23κ εδω, θα πουλαγε σαν ζεστο ψωμι...Το απλό sedan εννοώ. Το προτιμώ από τα υπόλοιπα της Honda στα 23.000Ε.
Προτιμω αυτο που οδηγω τωρα, και ας ειναι δεκαετιας...
Καλυτερη εμφανιση, μεσα-εξω, σε δυναμη σαφως υπερεχει ο Ιαπωνας, αλλα το απλο
απο οδικη συμπεριφορα δεν λεει τιποτα.
Eγω αν εμπαινα σε αντιπ/σωπεια Honda με 23κ θα εβγαινα με αυτο:Η συμπεριφορά διορθώνεται.
Η εμφάνιση όμως δεν αλλάζει και το hatch δε μου αρέσει.
-
@Angel!!!!
Περι ορεξεως...
Οχι οτι με τρελαινει το Civic Hatch εμφανισιακα, αλλα στο δρομο απ' οσο γραφουν τα περισσοτερα εντυπα στριβει αρκετα ευχαριστα και σπορτιφ. Επιπλεον εχει ενα ευστροφο αρκουντως δυνατο μοτερ, που ταιριαζει στην σπορτιφ εικονα γενικοτερα του αυτοκινητου.
Το sedan απο την αλλη, περα απο το εκπληκτικο Type R 225, πρεπει να ειναι ενα πολυ βαρετο αυτοκινητο σε ολα τα επιπεδα...
Τωρα, για να παρεις ενα απλο sedan και να το στησεις, πρεπει να σου αρεσει πολυ εμφανισιακα...
Μεχρι να βγει κανενα CRZ Type R (εστω Type S, κατι τετοιο τελοσπαντων με 1.8 /140 συν ηλεκτροκινητηρα, αν χωραει, ή πιο δυνατο ηλεκτροκινητηρα με τον 1500αρη και πιο σφιχτο-ακριβες set up αναρτησης), -
Σύμφωνα με φήμες στο διαδίκτυο μάλλον η HONDA το σύστημα του CR-Z θα το μεταφυτέψει στο νέο CIVIC σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (στα 28 άλογα περίπου) ώστε το rating να φτάσει το μαγικό αριθμό 136 (την ιπποδύναμη που δηλώνει η Toyota στο Prius).
Τα καλά νέα πάντως για το CR-Z είναι ότι πουλά μάλλον απρόσμενα καλά και από όσο λέγεται υπάρχει ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από τους Αμερικάνους που θα ήθελαν να δουν το διάδοχο του CR-X. Αυτό ενισχύει πολύ τη πεποίθηση μίας πιο ισχυρής υβριδικής έκδοσης (140+30 άλογα) βασιζόμενη σε έναν 1.6 κινητήρα όπως αυτοί που τοποθετούνται στα Civic της Μέσης Ανατολής.
Καθαρά βενζινοκίνητα από όσο δείχνουν τα πράγματα πιο η HONDA μάλλον με δυσκολία. Από όσο ακούγεται η νέα γενεά Civic θα κυκλοφορεί στις βενζινοκίνητες εκδόσεις μόνον με το ΙΜΑ και καθαρόαιμα ΚΕΚ μόνον πιο στις diesel εκδόσεις.
Οίκος βελτίωσης πάντως εν Ιαπωνία (Mugen) εργάζεται για μία turbo έκδοση με μία πολύ μικρών διαστάσεων turbine ώστε να χωρά στο χώρο του κινητήρα.
-
-
Είναι όντως απίστευτο!
Άνετα το επέλεγα...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Είναι όντως απίστευτο!Άνετα το επέλεγα...
+1
NEO HONDA CR-Z