-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Αυτό ξεπέρασε και το 'παρά πέντε'!Κι όμως δεν είναι έτσι. Η γέφυρα παραδίδεται κάμποσους μήνες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία. Αυτό είναι κατόρθωμα και απλά έτυχε να συμπέσει με την έναρξη των ΟΑ... ευτυχώς και για τη γέφυρα (που θα βγάλει αρκετή αποζημίωση λόγω ΟΑ και 15αύγουστου) αλλά και για όλους που θα την χαρούνε.
-
Στις 7 Αυγουστου που θα περασω για τελευταία φορά με τα καραβια το Ριο-Αντίριο, θα χαρώ παρα πολυ να δω τις φατσες των τυπων στα καραβια, και αν τωρα θα ειναι πιο ευγενική που θα μεινουν χωρίς δουλειά!!
Αν θελουν παντως η 11 Αυγουστου ειναι η τελευταια τους ευκαιρία να κανουν ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑς ή ΑΠΕΡΓΙΑ διοτι μετα .....ποιος νοιαζεται!!!!!
ΥΣ .Αν δε σεβεσαι πρωτα ΕΣΥ τι δουλειά σου, και τους πελατες σου, δεν εχεις καμιά ελπιδα να σε σεβαστώ ΕΓΩ!!
-
Αληθεια θα ριξουν τις τιμες στα φερυ τωρα που θα εχουν την γεφυρα ανταγωνισμο???
Αν το πανε στα 5Ε πχ τοτε θα εχει ενδιαφερον το φερυ για αρκετους ....Το Ριο-Αντιριο προσωπικα το εχω κοψει τα τελευταια 2 χρονια...
Παντα μεσω Δελφων-Ιτεας κλπ...
Αν τον μαθεις ειναι δρομος που σε κοπιαζει αλλα δεν κυνδινευεις οπως στην Κορινθου Πατρας και εχει και ωραιες στροφες....
Τι διοδια θες για να πας Μεσολογγι>>>
ΑΟ> 2Ε + Ελευσινα 1,4Ε + Κιατιο 1,8Ε ( ) + γεφυρα 10Ε =15,2Ε
Μετ επιστροφης 30,40Ε......
-
autotriti.gr
30/07/2004'Mε κόστος διέλευσης 9,70 ευρώ ανά διαδρομή για τα I.X. αυτοκίνητα, η γέφυρα Pίου - Aντιρρίου ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες της, στις 12 Aυγούστου, συνδέοντας την Πελοπόννησο με τη Στερεά Eλλάδα και λύνοντας παράλληλα ένα μεγάλο βραχνά των κατοίκων της περιοχής.
H εταιρεία εκμετάλλευσης του έργου παρουσίασε την τιμολογιακή της πολιτική, αλλά και τις εκδηλώσεις που θα συνοδεύσουν τα εγκαίνια αυτού του μοναδικού στα ελληνικά χρονικά έργου. Να σημειωθεί ότι το κόστος διέλευσης σήμερα κοστολογείται στα 6,60 ευρώ με τα φέρι μπόουτ. Στον αντίποδα, βέβαια, οι χρήστες της Γέφυρας κερδίζουν σε χρόνο και «ποιότητα», καθώς σε 4-5 λεπτά θα μπορούν να βρίσκονται από το Pίο στο Aντίρριο, ενώ αποφεύγουν και τις ατελείωτες ώρες αυτοκινήτων που δημιουργούνταν τις ημέρες μαζικής εξόδου ή σε περιπτώσεις δυσμενών καιρικών συνθηκών.Eπιπροσθέτως, παρέχονται και «εκπτωτικά προγράμματα» για τους τακτικούς χρήστες και, πιθανόν, για τους κατοίκους των δύο περιοχών που αναμένεται να μεταβαίνουν από τη μία πλευρά στην άλλη πολύ συχνότερα από ό,τι στο παρελθόν. Aνάλογα με το πλήθος των διελεύσεων σε μηνιαία ή εβδομαδιαία βάση, το ποσοστό της έκπτωσης ανά διαδρομή μπορεί να φθάσει και το 60%, περιορίζοντας το κόστος στα 4 ευρώ. Για τα δίκυκλα, το αντίτιμο καθορίζεται στο 1,50 ευρώ, ενώ για τα φορτηγά κυμαίνεται από 15 έως 44 ευρώ και για τα λεωφορεία από 23,50 μέχρι και 51 ευρώ. Oι επικεφαλής της κοινοπραξίας δήλωσαν πάντως ότι θα έλθουν σε συνεννοήσεις με τους οδηγούς των KTEΛ για τη διαμόρφωση ειδικών τιμολογιακών πακέτων. Θεωρείται εξαιρετικά πιθανό, πάντως, το ενδεχόμενο αύξησης της τιμής εισιτηρίου για τα KTEΛ Aιτωλοακαρνανίας και των νομών της Hπείρου. ' -
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Αληθεια θα ριξουν τις τιμες στα φερυ τωρα που θα εχουν την γεφυρα ανταγωνισμο???
Αν το πανε στα 5Ε πχ τοτε θα εχει ενδιαφερον το φερυ για αρκετους ....Και τσάμπα να το κάνουν δεν νομίζω να πάει κανείς με δαύτους!
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αληθεια θα ριξουν τις τιμες στα φερυ τωρα που θα εχουν την γεφυρα ανταγωνισμο???
Αν το πανε στα 5Ε πχ τοτε θα εχει ενδιαφερον το φερυ για αρκετους ....Και τσάμπα να το κάνουν δεν νομίζω να πάει κανείς με δαύτους!
Ααα γεια σου .....καλά τα λές οι ανθρωποι ειναι καφροι
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αληθεια θα ριξουν τις τιμες στα φερυ τωρα που θα εχουν την γεφυρα ανταγωνισμο???
Αν το πανε στα 5Ε πχ τοτε θα εχει ενδιαφερον το φερυ για αρκετους ....Και τσάμπα να το κάνουν δεν νομίζω να πάει κανείς με δαύτους!
Ααα γεια σου .....καλά τα λές οι ανθρωποι ειναι καφροι
Καλά ρε δεν ξέρετε ότι η εταιρία διαχείρισης της γέφυρας έχει αγοράσει και τα ferries και μάλιστα θα αυξήσει τα ναύλα ώστε σιγά σιγά να πηγαίνουν όλοι από την γέφυρα.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αληθεια θα ριξουν τις τιμες στα φερυ τωρα που θα εχουν την γεφυρα ανταγωνισμο???
Αν το πανε στα 5Ε πχ τοτε θα εχει ενδιαφερον το φερυ για αρκετους ....Και τσάμπα να το κάνουν δεν νομίζω να πάει κανείς με δαύτους!
Ααα γεια σου .....καλά τα λές οι ανθρωποι ειναι καφροι
Καλά ρε δεν ξέρετε ότι η εταιρία διαχείρισης της γέφυρας έχει αγοράσει και τα ferries και μάλιστα θα αυξήσει τα ναύλα ώστε σιγά σιγά να πηγαίνουν όλοι από την γέφυρα.
What..?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Καλά ρε δεν ξέρετε ότι η εταιρία διαχείρισης της γέφυρας έχει αγοράσει και τα ferries και μάλιστα θα αυξήσει τα ναύλα ώστε σιγά σιγά να πηγαίνουν όλοι από την γέφυρα.
Δεν μπορει να ειναι αληθεια
Αν ευσταθει τοτε θα υπαρξει μονοπωλειο και αυτο ειναι μη νομιμο. -
Καλή και χρυσή η γέφυρα αλλά αν δε γίνει κάτι γρήγορα με την Παλιοβούνα, και γενικότερα με το οδικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας και Ηπείρου η ταλαιπωρία και οι κίνδυνοι δεν πρόκειται να μειωθούν.
Γιάννης
-
Η διαδρομή Αντίριο - Λαμία είναι από τις πιο κουραστικές κ επικίνδυνες που έχω περάσει...
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Δεν μπορει να ειναι αληθεια
Αν ευσταθει τοτε θα υπαρξει μονοπωλειο και αυτο ειναι μη νομιμο.Στη ναυσιπλοϊα τα μονοπώλια είναι συνηθισμένη πρακτική. Ειδικά στα καράβια της Κρήτης εκτός των Μινωικών, ΑΝΕΚ δεν κυκλοφορεί τίποτα άλλο. Προσπάθησαν να μπουν στο παιχνίδι οι 'Επιχειρήσεις Αττικής' (Super Fast Ferries) αλλά φάγανε πόρτα από το Υπουργείο Ναυτιλίας. Η 'λογική' είναι η εξής: σε κάθε γραμμή δεν μπορεί να κινείται απεριόριστος αριθμός πλοίων για λόγους ασφαλείας και σκοπιμότητας. Επιλέγεται λοιπόν συγκεκριμένος αριθμός πλοίων, τα οποία είναι καλύτερα να ανήκουν σε μια-δυο εταιρείες για να γίνεται ευκολότερα ο προγραμματισμός των δρομολογίων.
Τρίχες δηλαδή, αλλά αυτό παίζει. Και αφού η gefyra μάλλον θα είναι κράτος εν κράτει στην περιοχή για πολλά χρόνια, μην περιμένεις να κουνηθεί η πολιτεία για να ενισχύσει τον ανταγωνισμό. Ίσως με αυτούς τους νέους που ευαγγελίζονται την ελευθερία της αγοράς να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητας, αλλά χλωμό το βλέπω. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και αφού η gefyra μάλλον θα είναι κράτος εν κράτει στην περιοχή για πολλά χρόνια, μην περιμένεις να κουνηθεί η πολιτεία για να ενισχύσει τον ανταγωνισμό. Ίσως με αυτούς τους νέους που ευαγγελίζονται την ελευθερία της αγοράς να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητας, αλλά χλωμό το βλέπω.
Μάνο...ποιόν ανταγωνισμό..?
Και 2 ευρώ να βάλουν τα φέρι δεν πρόκειται ο κοσμάκης που ταλαιπωρήθηκε να πάει με αυτά...
Πάρε παράδειγμα την αττική οδό, στην αρχή όλοι την κατηγορούσαν για ακριβά διόδια κτλ αλλά εάν περάσεις πρωί υπάρχει το αδιαχώρητο.... -
Τα φέρυ θα βολεύουν κάποιον που καταβαίνει από Θεσσαλονίκη και σκέφτεται να κάνει ένα ευχάριστο διάλειμμα πριν συνεχίσει για Καλαμάτα και για άλλες παρόμοιες περιπτώσεις. Ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ πόσα έδινε με τα φέρυ; Αν θα δίνει τα ίδια τότε η αύξηση τιμών θα είναι αδικαιολόγητη. Τέλος η διαδρομή Αντίριο - Λαμία είναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες.
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ πόσα έδινε με τα φέρυ; Αν θα δίνει τα ίδια τότε η αύξηση τιμών θα είναι αδικαιολόγητη.Tι να το κάνεις...δεν θα τους συμφέρει πάλι αν ισχύει η εξαγορά όλων των φέρι από την gefyra..
Τέλος η διαδρομή Αντίριο - Λαμία είναι απο τις πιο ενδιαφέρουσες.
Πράγματι αλλά και από τις πιο επικίνδυνες...
-
Λες να είμαι και εγώ επικύνδυνος; Εκεί έμαθα να οδηγώ σε ανοιχτό και γεμάτο στροφές δρόμο
-
Εξακολουθεί να θεωρείται επικίνδυνος ο δρόμος....και ας έμαθες σε αυτόν να 'στρίβεις'...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μάνο...ποιόν ανταγωνισμό..?
Και 2 ευρώ να βάλουν τα φέρι δεν πρόκειται ο κοσμάκης που ταλαιπωρήθηκε να πάει με αυτά...
Πάρε παράδειγμα την αττική οδό, στην αρχή όλοι την κατηγορούσαν για ακριβά διόδια κτλ αλλά εάν περάσεις πρωί υπάρχει το αδιαχώρητο....Η διαφορά είναι ότι μπορείς να πας στον προορισμό σου με αρκετούς τρόπους χωρίς να μπεις στην Α.Ο.
Ας δούμε πως μπορεί να συμβεί με το δημιουργούμενο μονοπώλιο:
Η εταιρεία θα βάλει πχ 8 ευρώ εισιτήριο για τα φέρι. Ταυτόχρονα θα αυξήσει κάποια στιγμή τα διόδια της γέφυρας πχ στα 15 ευρώ. Αν ένα ποσοστό του κόσμου δεν θέλει/μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό, θα στραφεί στα φέρι. Αλλά τότε η εταιρεία μπορεί να αυξήσει περισσότερο το εισιτήριο τους για να αναγκάσει τον κόσμο να περάσει από τη γέφυρα με το τσουχτερό αντίτιμο.
Φαντάσου να δινόταν η δυνατότητα σε μια μόνο εταιρεία να διαχειριστεί αποκλειστικά την πρόσβαση στο αεροδρόμιο. 10 ευρώ το μετρό, 4 ευρώ την Α.Ο., διόδια σε όλους τους άλλους δρόμους, ειδικό εισιτήριο στα λεωφορεία. Το μονοπώλιο θα επέτρεπε να χρεώνει όσο θα γούσταρε και ο κόσμος θα έπρεπε να ξηλωθεί χωρίς εναλλακτική λύση.
Και βεβαίως ο κόσμος αργά ή γρήγορα θα το κατάπινε ως μια αναγκαία δαπάνη, όπως γίνεται με τις υπερτιμολογήσεις του ΟΤΕ, της ΔΕΗ με ΕΡΤ-Δημοτικά Τέλη, της βενζίνης. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μάνο...ποιόν ανταγωνισμό..?
Και 2 ευρώ να βάλουν τα φέρι δεν πρόκειται ο κοσμάκης που ταλαιπωρήθηκε να πάει με αυτά...
Πάρε παράδειγμα την αττική οδό, στην αρχή όλοι την κατηγορούσαν για ακριβά διόδια κτλ αλλά εάν περάσεις πρωί υπάρχει το αδιαχώρητο....Η διαφορά είναι ότι μπορείς να πας στον προορισμό σου με αρκετούς τρόπους χωρίς να μπεις στην Α.Ο.
Ας δούμε πως μπορεί να συμβεί με το δημιουργούμενο μονοπώλιο:
Η εταιρεία θα βάλει πχ 8 ευρώ εισιτήριο για τα φέρι. Ταυτόχρονα θα αυξήσει κάποια στιγμή τα διόδια της γέφυρας πχ στα 15 ευρώ. Αν ένα ποσοστό του κόσμου δεν θέλει/μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό, θα στραφεί στα φέρι. Αλλά τότε η εταιρεία μπορεί να αυξήσει περισσότερο το εισιτήριο τους για να αναγκάσει τον κόσμο να περάσει από τη γέφυρα με το τσουχτερό αντίτιμο.
Φαντάσου να δινόταν η δυνατότητα σε μια μόνο εταιρεία να διαχειριστεί αποκλειστικά την πρόσβαση στο αεροδρόμιο. 10 ευρώ το μετρό, 4 ευρώ την Α.Ο., διόδια σε όλους τους άλλους δρόμους, ειδικό εισιτήριο στα λεωφορεία. Το μονοπώλιο θα επέτρεπε να χρεώνει όσο θα γούσταρε και ο κόσμος θα έπρεπε να ξηλωθεί χωρίς εναλλακτική λύση.
Και βεβαίως ο κόσμος αργά ή γρήγορα θα το κατάπινε ως μια αναγκαία δαπάνη, όπως γίνεται με τις υπερτιμολογήσεις του ΟΤΕ, της ΔΕΗ με ΕΡΤ-Δημοτικά Τέλη, της βενζίνης.Δεν ισχύει αυτό που λες Μάνο γιατί σε όλα τα έργα που δόθηκαν με αυτοχρηματοδότηση, υπήρξε όρος στην σύμβαση από το κράτος για ανώτατο όριο στα διόδια...
Στην Αττική οδό το όριο είναι τα -
Δεν παει να πει οτι τα ορια που μπαινουν ειναι και λογικα....
3Ε για την ΑΟ οπως και τα 2Ε τωρα ειναι ενα καλο χαρατσι..
Στην ΑΟ απλα εκενευριζονται καποιοι απο το κυκλοφοριακο και την καθιερωνουν και αν την αντεχουν καλως (2 διελεσεις την ημερα=4Ε χ 20 = 80Ε/μηνας)Ετσι παει και με την γεφυρα.Χαλαλι λες τα 10Ε αλλα μολις δεις μετα οτι λυπει το 20Ε απο την τσεπη θα αρχιζεις να μουρμουριζεις...
Δυστηχως σε κατι τετοια καφριλικια ποτε δεν αντεδρασε κανεις.
Ουτε κανεις μιλαει για το 1.80 της Πατρας ουτε ποτε αντεδρασε κανενας για τα φερυ. Οι δημαρχοι μονο τρογωντουσαν αν ο δρομος περασει λιγο ποιο περα απο τα οικοπεδα καποιων.
(Τα 7Ε του φερυ ηταν λιγα δλδ???) Απλα συνηθισαμε στο 7Ε και λεμε τωρα για 2,70 παραπανω χαλαλι.
Εξυπνη πολιτικη των κοινοπραξιων για να μην παιρνεις μυρωδια την τμηματικη αυξηση.Ενα ταξιδι στην Ναυπακτο θα κοστιζει λοιπον...
Διοδια 30,00Ε Βενζινη 35Ε = 65Ε μεταφορικα
Αυτο ειναι το 11% ενος μεσου μισθου.Να δουμε ποσο θα ανεβει και το ΚΤΕΛ τωρα...
Έγινε η ζεύξη!!!!