-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ποιό παιχνίδι του μάρκετιγκ χάνουν με υβριδικά τύπου CRZ, και που? Και πως είναι δυνατόν να χάνουν το μαρκετινίστικο παιχνίδι αλλά να κερδίζουν αυτό της κονόμας?καλα καλα... περιμενε και θα δεις..
-
Ρευστοποίησα τις μετοχές μου και είμαι σε αναμονή...
-
shotgun για βόλτα
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρευστοποίησα τις μετοχές μου και είμαι σε αναμονή...σοφη κινηση
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ρευστοποίησα τις μετοχές μου και είμαι σε αναμονή...Τωρα ειναι η εποχη για καμμια καλη 'ψαριά'...
Λιγη αναμονη ακομη, να φανει ο 'πατος' (ή μηπως δεν υπαρχει τελικα? )
και 'ψωνιζεις' σε τιμες 'κατω του κοστους'... -
Ενα μικρο review για το CR-Z το οποιο λεει οτι ειναι βαρυ,ειναι αργο, δεν ειναι σπορ και καιει περισσότερο καυσιμο απο το προηγουμενο Insigit ..............
Youtube Video -
Παντως το ξυλακι του το εφαγε στην πιστα το suzuki swift sport και μαλιστα με ανεση ....
oπως κ το twingo rs (πιο ελαφρυ , τουρμπο , κ με πιο πολλα αλογα ..)
http://www.youtube.com/watch?v=7E7kPGxT ... re=related
-
To Twingo δεν είναι turbo.
-
ok εκανα ενα λαθακι...
-
καλα κατσε να δουμε και αλλες μετρησεις απο τον πολιτισμενο κοσμο οπου δεν τρωνε ωμο ψαρι και δε βλεπουν κοριτσακια να βιαζονται απο πλοκαμια και κρινουμε γιατι αυτη η εκπομπη το συνηθιζει να βγαζει κουλα αποτελεσματα..
τυχαιο?
-
Μου αρέσει το το CR-Z το Honda και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ.
-
ελα ρε σιγα γιατι να ντραπεις ? εδω σε αλλους αρεσει το Tiida Δεν πειράζει ομως σας αγαπαμε ολους
Τελικα το παλιο CRX ειναι πιο γρηγορα στο 0-100 απο το CRZ
-
Kατα τ αλλα κιουση , οι αλλοι εχουν μανια με το γκολφ ....Εσυ δεν εχεις φαει κολληματακι με τα χοντα ?? Μεχρι που εχεις πει οτι δεν ειναι κ τιποτα τρομεροι οι κινητηρες της , το cr-z καλως η κακως καινοτομει τι να κανουμε τωρα ...K δυστυχως χωρις δυνατες επιδοσεις ειναι σπορ , ακομα κ το αυτο-τριτη που μονο γερμανικα σωβρακα δεν φοραει παραδεχεται πως το πλαισιο κ η συμπεριφορα του ειναι κορυφαια ...
-
δεν εχω φαει κανενα κολλημα , απλα θεωρω οτι τα υβριδικα δεν εχουν καμια θεση στη ζμπορ αυτοκινητοβιομηχανια
και η χοντα με το παρελθον που εχει θα επρεπε να ασχολειται με πολυ πιο σοβαρα πραγματα, τα οποια εχουν μπει στο ψυγειο μαζι με την F1
με το μονο που εχω κολλημα τα τελευταια χρονια ειναι με τους ιαπωνες γενικως δεν ξερω γιατι, αλλα με εχει πιασει μια σιχαμαρα
-
Κατεβα προς ο.χ να δεις ποσο περισσοτερο θα τα σιχαθεις τα χοντακια ...Μοντελα του 92 με υποτιθεται ...160 ατια κ απο 3η κ πανω θα το δεις το ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ...
Σε οτι αφορα την υβριδικη τεχωολογια ολοι εκει θα πανε ειτε το θελουμε ειτε οχι... -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Kατα τ αλλα κιουση , οι αλλοι εχουν μανια με το γκολφ ....Εσυ δεν εχεις φαει κολληματακι με τα χοντα ?? Μεχρι που εχεις πει οτι δεν ειναι κ τιποτα τρομεροι οι κινητηρες της , το cr-z καλως η κακως καινοτομει τι να κανουμε τωρα ...K δυστυχως χωρις δυνατες επιδοσεις ειναι σπορ , ακομα κ το αυτο-τριτη που μονο γερμανικα σωβρακα δεν φοραει παραδεχεται πως το πλαισιο κ η συμπεριφορα του ειναι κορυφαια ...Μα καλα πλεον ποιος διαβαζει και ενημερώνεται απο το Autotriti ? Το μονο που ειναι χρησιμο αυτη η φυλλαδα ειναι να διαβαζεις και να περνάς την ωρα σου οταν εισαι στην τουαλετα .
Δυστηχως η Honda απετυχε να φτιαξει το σπορ υβριδικο που ειχε υποσχεθει , το αυτοκινητο εχει ενα καλο πλαισιο που ομως στερείτε δυναμης , δεν ειναι οικονομικο και φοραει ενα πολυπλοκο και ακριβο συστημα μεταδοσης.
Αν ειχε βγαλει το CR-Z με συμβατικο κινητηρα τοτε ναι αλλα τωρα παρολη την προσπαθεια δεν καταφερνει να κανει τιποτα καλα . -
Το οδηγησες φιλε μου? Επειδη εγω εκλεισα ραντεβου κ το οδηγησα σε πληροφορω πως κανει οτι υποσχεται σε αρκετα καλο βαθμο. Το συγκεκριμενο περιοδικο θαβει μονιμως οτιδηποτε μη γερμανικο κ γιαυτο το ανεφερα ...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν εχω φαει κανενα κολλημα , απλα θεωρω οτι τα υβριδικα δεν εχουν καμια θεση στη ζμπορ αυτοκινητοβιομηχανιαl:
δεν μπορεί να λέει η χοντα σπορ αυτοκίνητα τς s2 και τα ep3 type r και μετά να παρουδιασει ως σπορ το crz... Κοροϊδεύει τον ίδιο της τον εαυτό:..
τα υβριδικά γενικά είναι μια φούσκα ... Τα σπορ υδριδικα , μια κακόγουστη φούσκα...
-
Οποιος θελει σπορ κ γρηγορο ας παρει το fn2 type r , k to cw , Ξερω πολλοι το κραζετε το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα ειναι οτι πιο σπορ κ γρηγορο διαθετει η honda, αν θελετε απλως σπορ το cr-z does the job..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
Οποιος θελει σπορ κ γρηγορο ας παρει το fn2 type r , k to cw , Ξερω πολλοι το κραζετε το συγκεκριμενο αυτοκινητο αλλα ειναι οτι πιο σπορ κ γρηγορο διαθετει η honda, αν θελετε απλως σπορ το cr-z does the job..Με τα τωρινά δεδομένα , αυτοκίνητο που κάνει 0-100 σε 10' δεν είναι σπορ όσο καλοστημενο και να είναι...
Αν και δεν είμαι φαν των αριθμών , τα νούμερα επιτάχυνσης του είναι απογοητευτικά ...Εξαλου πόσο σπορ μπορεί να είναι σε μια στριφτερη διαδρομή 40km+ ... Στη μέση θα έχουν αποφορτιστει οι μπαταρίες και θα λυσσας το μικρό ατμοσφαιρικό σύνολο στο όριο του ... Εκεί θς κάψει όσο ένα μικρό τουρμπατο πηγαίνοντας παράλληλα ΠΟΛΥ πιο αργά...
Στο πίσω μέρος του μυαλού σου θα έχεις την υπέρτατη εκείνη στιγμή που το σπορ υβριδικό σου θα βρεθεί σε ατελείωτο μποτιλιάρισμα με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 5l/100κμ...
Σπορ υβριδικό = Αλβανός τουρίστας...
NEO HONDA CR-Z